Nou, alles goed weer aan de ctg! Goede activiteit en mooie hartslag.. Tussen de 5 en 10 min. harde buiken! Jak Sterre, ik hoop toch echt dat het niet zolang gaat duren.. ik ben de 12de uitgerekend dus voor mij zou de 2de ook goed zijn Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn..
Dankje Sterre dat is lief ik hoop dat je gelijk krijg! Donderdag weer naar de vk als het daar beneden dan rijp is wordt ik gestript dus ben benieuwd!! Phillys spannend zeg! Hopelijk betekend het wat! Voor weeën kunnen helaas erg lang duren.
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- NiJo-Verassing-3e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 9x meisje 4x jongen 4x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk) 24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk) 25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk) 26 juli Alyssa2014 bevallen van een meisje Y. (met 38wk) 27 juli Muts4011 bevallen van een meisje Silvy(met 39 wk) 28 juli MamavanJuul bevallen van een meisje Charlotte(met 39wk) 29 juli Mamamarcella bevallen van een meisje Sophie (met 38wk)
Van harte gefeliciteerd Mamamarcella, nu lekker genieten. Phillys, spannend! ik duim Ukkie ik ben benieuwd, hopelijk werkt het strippen! Lacantina, zet hem op! Vandaag onze kraamhulp uitgewaaid met een dikke doos merci, heeft ze verdiend zon fijne kraamweek gehad. Rond deze tijd begonnen de weeën, straks om 20:53 is Yuri alweer een week. Het gaat erg goed, borstvoeding is goed opgang en nog 20 gram heeft hij zijn geboorte gewicht weer. Het is zon heerlijk rustig mannetje, huilt alleen bij honger en een vieze luier. Chalina is stapelgek op hem en verliest hem geen seconde uit het oog. Vandaag weer een warme dag voor zwangeren het is hier bijna 27 graden, houden jullie het nog vol?
Phyllis, gelukkig is alles goed aan de ctg!!! Nog even volhouden! Hier even heerlijk geknuffeld! Mijn zusje is erg moe dus lag lekker op bed terwijl oma ging oppassen. Die is gaan wandelen en naar mij toe gewandeld! Stond ze net voor de deur met het hummeltje. Hij werd wakker en was zo mooi de wereld om zich heen aan het bewonderen! Heb een tijdje tegen hem staan kletsen en dan onderzoekt ie je gezicht met een beetje loenzende oogjes en de mondhoekjes die iets omhoog krullen alsof hij wil gaan lachen. Zooooo schattig! Toen kreeg hij honger, even een flesje gegeven, daarna nog ff geknuffeld ( meneer lag inmiddels in coma) en ze zijn net weer weg. Aaaaaaaw ik wil ook zoooo graag!!!
MamavanJuul en mamaMarcella, van harte gefeliciteerd!! Ik zie in de lijst dat tot nu toe iedereen vroeger bevalt!! Grappig! LaCantina: Succes vandaag! Je kunt het! Balen Ukkie, van je man. Slecht moment! Misschien kun je wat extra kraamzorg krijgen ivm wegvallen van mantelzorg... Donderdag weer een strippoging. Ik ben benieuwd of er al wat gebeurd. Voel in ieder geval niets. Wel een drukke baby en gisteren en vandaag verlies van de slijmprop. Maar dat had ik met 29 en 32 weken ook al. Dus volgens mij betekend dat niet zoveel... Ik hoop wel dat ik mijn mannetje snel kan knuffelen hoor. Hoe meer verhalen ik hier lees, hoe meer ik er naar ga verlangen!
Ben vandaag druk geweest. Geshopt met mama en zussen en feestweek in het dorp, skûtsjes kwamen binnen dus veel gelopen! Hopelijk zou t gewerkt hebben haha, maar denk het niet! nu wel kapot, pijn, harde buik , steken van onder enzo.
Heej, joppie, simone en ik hebben dan donderdag weer controle! Tis allemaal ergens anders, anders waren we elkaar tegengekomen
O joppie over je topic! Hier ineens elke dag een telefoontje of whatsappje ( altijd in de ochtend) met de vraag: kan ik weg? Of kan ik dit of dat gaan doen? Of moet ik soms naar het ziekenhuis komen? Is ie er al? Maar daar kan ik best tegen. We zijn gewoon met zijn allen ongeduldig haha Waar ik me wel aan erger zijn whatsappjes en berichtjes van mensen die nog nooooooit een beruchtje hebben gestuurd. Ineens van: heej, heb jij ook whatsapp? Hoe gaat het? Naar mijn idee gewoon een verkapte manier van controleren of ik al bevallen ben...
O man wat voel ik mij zielig.. Met mij een hoop andere zwangeren denk ik Moe! Opgezwollen voeten waardoor ik alleen nog maar super charmante slippers aankan. Pijn in bekken en liezen waardoor elke stap pijn doet. Steken in buik en down under. Harde buiken de hele dag door. Rugpijn. Slecht slapen. Voorweeen. Last van de warmte. Donderdag weer naar de VK, ga vragen of ze wil kijken of ik al wat ontsluiting heb. Misschien is strippen een optie.
Hier donderdag ook weer controle bij de vk gaan ze gelijk proberen te strippen. Hoop dat het rijp genoeg is en dat het werkt! Morgen uitgerekend!
Ik donderdag ook vlk! Alleen hoop dat het dan niet meer nodig is haha (al ben ik bang van wel!). Ik en vl zien erg op tegen de kraamvisite haha. Al dat geromslomp erom heen, iedereen die de kleine vast wil houden haha. Ik wil dr lekker zelf vasthoud haha.
Kom op meiden!!! Nog heel even volhouden! Hier gaat alles goed, zit nu voor de 2e nachtvoeding, gaaaaap! Nog steeds in ziekenhuis, donderdag weer naar huis!
Goedemorgen dames, nu sophie weer heerlijk tevreden in haar bedje ligt zal ik mijn verhaal even aan jullie vertellen. Maandagavond liep ik even met vl een rondje over het park om de schade van het noodweer te bekijken en ineens een wee. Niu had ik daar de laatste dagen vaker last van dus niet veel aandacht aan gegeven. Na 15 min weer een en het bleef steeds komen. Thuis zeg ik tegen vl , ik ga wel even douchen dan gaat het wel over. Niet dus, na het douchen kwamen ze steeds sneller dus kindjes naar oma en wij naar het ziekenhuis. Daar aangekomen had ik een goede 3 cm ontsluiting, na 3 uur nog maar 4dus ging niet echt snel. Bij die andere vorderde de ontsluiting ook pas nadat de vliezen waren gebroken dus dat hebben ze om 12 uur gedaan. De verwachting was dat het snel zou gaan. 3 uur weer controle 5 cm dus schoot echt niet op. Verloskundige besloot een infuus met een snufje weeenopwekker te geven om te kijken wat dat deed. Tussen 5 en half 6 kom ik weer kijken zei ze. Om 4 uur begon ik obtzettend te trillen en beven en werd helemaal niet goed dus op de bel gedrukt. Na onderzoek bleek ik in nog geen uur volledig ontsloten te zijn!!! Na 4 minuten persen kwam onze prachtige dochter sophie ter wereld. Drie uur later mochten we naar huis en daar hebben we een fantastische kraamverzorgster dus wij zijn lekker aan het genieten!
Wow MamaMarcella, dat klinkt goed, 4 minuten persen en wat snel van 4 naar volle ontsluiting, dat had ik ook! Ik ging ook heel erg trillen, ik kon mijn benen niet stil houden! Meiden als dat dus gebeurd ben je er bijna blijkbaar . Fijn hè een goede kraamhulp! MamavanJuul Ja, die voedingen pffff, die van ons had er vannacht voor het eerst 4 uur tussen, twee nachten geleden besloot hij nog om de 2 uur te komen... Nu hopen dat hij dit vasthoud! Echt lekker!
Gefeliciteerd nieuwe moeders! Dat trillen en beven had ik ook! Klappertanden haha. Denk aan jullie meiden hoor die nog moeten! Nog echt heeeeeel even! Wij liggen nog in het ziekenhuis, Yinthe (zo heet ze) ligt onder de lamp, we willen haar zou graag meenemen, hopelijk donderdag/vrijdag. Zet hem op meiden!
mooie bevallig gehad mamamaracel! Ondanks het eerst miet zo snel ging.. Geniet er lekker van meid! Gelukkig weer redelijk goede nacht gehad! Helaas heeft het vele lopen van gisteren niet geholpen, alles is hier nog rustig. Denk dat ik morgen wel bij controle van vlk eindig, en dat ik die helaas miet door goed nieuws hoef af te bellen Ben echt bang dat het bij mij nog wel even gaat duren! Vriendlief denkt van niet, die denkt dat het voor zondag er wel is, maar ik geloof er niks meer van, helemaal geen voortekenen, ja heel soms even harde buik of steken/druk van onder, maar datsit! Nou had mijn moeder dat bij haar bevallingen ook niet hoor... Die had overdag helemaal nergens last van en snachts ineens boem pats, weeën! Dus daar hoop ik ook maar op, maar toch denk ik na de uitgerekende datum te gaan! Mijn zus en zusje waren 4 dagen eerder geboren! Ik 4 dagen later, mijn vriend daarin tegen was 8 dagen eerder,,, dus we Sil see of dat allemaal invloed heeft, dan hoop ik ook op eerder! Ag goed. Ga maar uit van over de uitgerekende datum, helaas. Ik heb d'r geen goed vertrouwen meer in! komt door de "geen voortekenen", maar ja dat hoeft dus niet perse, maar toch dat zou toch wat meer vertrouwen geven!