Al twee dagen geen baby!!! Dat kan niet hoor dames! Ik lees wel dat iedereen het flink zat is! Hier mis ik mijn neefje nu al! Lekker gekroeld met hem, hij heeft bij ons in de box geslapen en tussen de middag wandeling gemaakt met hem in onze kinderwagen. Kon ik die stiekem ff uitproberen. Nou hij viel als een blok in slaap en werd twee uur daarna pas wakker. Maar het is best druk hoor! Je bent continu bezig: wakker, flesje, boeren, verschonen, even kroelen, slapen. En dan is het zo weer tijd voor de volgende voeding. Nouja ik weet nu wat me te wachten staat! Ik vond het vandaag wel weer enorm warm!
Ah jakkes Joppie, ik begrijp wel dat je liever niet ingeleid wordt maar van de andere kant natuurlijk beter dat het bestaat als het wel nodig is! Hopelijk komen de weeën toch nog vanzelf op.. een weeënstorm kun je ook gewoon van jezelf krijgen dus dat is natuurlijk niet heel bijzonder maar wel heftig ook voor je kleintje.. succes in ieder geval.. en duimen maar! Ik ben vandaag bij de vk geweest.. helemaal geen ontsluiting maar ong. de helft van de baarmoeder mond is verstreken en al wijk.. Ze kon dus ook niet strippen.. maar dat kan donderdag wel als ik dan ontsluiting heb en nog géén baby Enorm warm hier vandaag.. morgen nog een dagje benauwd (denk ik) en daarna gaat de temperatuur naar beneden.. dat wordt morgen allemaal bevallen dames
Het is enorm warm vandaag inderdaad! Van mij mag 't vannacht gebeuren haha. Morgen gaan we (als alles nog rustig is), met mijn ouders, zus en zusje en zwager bbq'en. (Gaat waarschijnlijk wel door dus, 't is toch allemaal rustig!)
Jawel ikke!!! Maar even een nieuw account vanwege vervelende meelezers... ( ik ben sterre). Woensdagavond bevallen van een kerngezonde dochter N.ova. bevallingsverhaal volgt later, maar dinsdagavond de ballon die viel er woensdag uit en toen aan de opwekkers.
Gefeliciteerd! Vind ik ook echt een prachtige naam , zou die wel voor ooit een tweede meisje willen haha
Gefeliciteerd!!! Inderdaad gave naam! hoop dat jij wel een beetje een soepele bevalling hebt gehad! Ben benieuwd naar jouw verhaal
Gefeliciteerd Nova, met Nova !! Mooie naam... Gisteren ben ik naar het zh geweest. Na tien minuten aan de ctg werd ik er weer afgehaald. In die tijd had ik drie harde buiken en mijn mannetje een dip in zijn hartslag.Ik schrok me rot! De gyn was er niet van onder de indruk, maar de hartslag daalde naar 105 zonder reden. Alsdat tijdens de bevalling gebeurd ontstaat er paniek...En ik voel hem minder heftig de laatste tijd. Ik heb besloten dat hij maandag gehaald moet worden als hij er nog niet uit zichzelf is en de gym gaf dat ook als advies. Dat was voor mij wel een bevestiging. Tegen mijn sm gezegd dat mijn man en ik maandag terug moeten om te bespreken wanneer we in gaan leiden. Zo kunnen we de familie maandag toch enorm verrassen ipv dat iedereen al weet wat we daar aan het doen zijn. Maar ik hoop natuurlijk dit weekend spontaan te bevallen. Gisteren om twee uur zat alles nog dicht (3de strippoging, en nu door een hardhandige gyn). s'Avonds hebben mijn man en ik er voor gebeden. Dat geeft mij het vertrouwen dat, hoe het ook loopt God er de leiding in heeft. Heel belangrijk voor mij. Ga ik net naar het toilet: Helderrood bloed en ruim slijmverlies. Omdat de kleine zo laag ligt kan ik mijn eigen bm mond heel makkelijk voelen. Er zit opeens ruimte op. Minimaal een vinger! En dus ga ik morgenochtend mijn vk bellen om te vragen of ze me hier wil strippen. Ik hoop heel erg dat het dan op gang komt. Ik heb al meer dan 48!!! uur om de vijf minuten ong. een harde buik met lichte kramp. Wie weet gaat het nog thuis gebeuren.... Ik hou jullie op de hoogte!
Gefeliciteerd met Nova! Spannend Joppie! Hopelijk komt het alsnog uit zichzelf op gang. Ik zie ook erg op tegen eventueel inleiden. Hier nog steeds helemaal niets. Vandaag de baby toch maar weer eens streng toespreken.
Pff spannend! De vlk komt me straks strippen. Het bloed- en slijmverlies neemt toe en ook de krampjes worden iets duidelijker, maar nog zeker geen weeën. Ik hoop dat de vlk me kan strippen en wie weet....gaat het vandaag gebeuren! Ik hoop Lindsje dat het voor jou ook snel zover is. Over tijd lopen is echt niet leuk! Ik voel met je mee!
Helaas staat mijn foto niet bij de foto van de maand. Er wordt nog uitgezocht waarom. Maar ik probeer nu de foto in mijn bericht te plakken en dat lukt niet...Hoe moet dat?
Gefeliciteerd met Nova! Super fijn.. Heel veel geluk samen Wauw joppie, ik hoop dat het doorzet! Heel veel succes! Anders vind ik het een super idee dat jullie hebben gezegd maandag terug om te bespreken! Super slim en een mega verrassing..
Gefeliciteerd met Nova mooie naam! En wat een schrik moment Joppie. Dus bijna sowieso je kindje in je armen nog 2 daagjes! Hier helaas ook nog steeds niks, begin nu echt te denken sat ik overtijd ga raken. Morgen ben ik uitgerekend dus daar gaan we denk ik overheen zelf denk ik 3 tot 5 dagen dus dan zou t volgende week woe, do of vrij worden. Nou we zullen zien! ik hoop wel dat ze eerder komt hoor... die afspraak van de vlk donderdag gaat vast gewoon door
Bedankt allemaal meiden!! verhaal volgt nog hoor, even nog geen puf maar wil de meiden die ingeleid moeten worden wel even een hart onder de riem steken... Zoals de meeste weten, ben ik ingeleid vanwege de zwangerschapssuiker en grote baby (dat was ze inderdaad, 4230 gram, had niet willen weten hoe groot ze had geweest als ik tot 40+ had moeten doorlopen). Ik ben ingeleid met 38+2. Ik vond het inleiden heel erg meevallen. Ik heb wel aangegeven dat ik het eng vond het inleiden dus ze zijn bij mij heel rustig begonnen, pomp op stand 4. Op een gegeven moment zat ik rond de 7//8 cm en kwamen de weeen om de 30seconden, dat was heftig, maar toen gingen ze zelf de pomp weer wat lager zetten, dus dat was heel goed te regelen. Verder heb ik bij 7 cm de remifentanil pomp genomen, heel fijn, kan je echt ff bijkomen! helaas werkt hij bij 9 cm niet meer, maar goed, dan ben je er bijna Zal van de week nog even het hele verhaal plaatsen, nu even genieten van ons wonder!! Voor de meiden die nog mogen, sterkte met de laatste loodjes, en de warmte, morgen wordt het minder warm gelukkig! hopelijk volgen er dit weekend meer kindjes! Groetjes Sterre