Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mooi verhaal nova!

Ik heb ook helemaal geen harde buiken of voorweeën of iets, nou hoeft dat ook niet perse, maar toch... pff ik wou dat ze kwam vandaag!

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Gefeliciteerd nova!

Hier vanmorgen weer gestript had 2 cm is opgerekt naar 3 hopelijk zet het deze keer wel door.

Hoe is het bij jou gegaan jopie?

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

#2163 xSimone, 2 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2014
    Man man man, ik heb echt totaal 0,00 energie! Ik had de laatste dagen best goed geslapen. Oké gister was ik vroeg wakker, was toen ook erg moe. Maar vandaag ook, goed geslapen, wel paar keer wakker, maar niet zo extreem veel als anders, en doorgeslapen tot 11.30 uur! En serieus, waar is mijn energie? Echt héél ver te zoeken! Kan de hele dag wel slapen!!!

Verder ook alles nog rustig hier.. geen harde buiken, geen voorweeën, niks, noppes, nada! Zegt natuurlijk niks, hoeft namelijk niet perse. Kan zo ineens beginnen (was overigens bij mijn moeder ook zo, plotseling zomaar uit 't niets). Maar toch, denk niet dat 't vandaag of morgen nog gaat beginnen, dat wordt vast over een dikke week... Als 't niet later is. Kleine is vandaag wel extreem rustig, ze ligt wel in m'n ribben, en dat is behoorlijk irritant en best wel pijnlijk... maar goed...

Hopelijk zet 't inderdaad door voor je ukkie!

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Bevallingslijst

25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje
    28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje
    30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje
    31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje
    01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje
    02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje
    03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje
    03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje
    04 aug- NiJo-Verassing-3e kindje
    05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje
    06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje
    09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje
    10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje
    10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje
    11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje
    12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje

----------------------------------------
    8x meisje 4x jongen 4x verassing
    ----------------------------------------

05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk)
    18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk)
    18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk)
    22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk)
    24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk)
    25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk)
    26 juli Alyssa2014 bevallen van een meisje Yinthe (met 38wk)
    27 juli Muts4011 bevallen van een meisje Silvy(met 39 wk)
    28 juli MamavanJuul bevallen van een meisje Charlotte(met 39wk)
    29 juli Mamamarcella bevallen van een meisje Sophie (met 38wk)
    31 juli Nova2014 bevallen van een meisje Nova (met 38wk)

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    He he!!!
    Zo, normaal zit ik altijd op de tablet waar ik standaard ingelogd ben maar die kan ik nu niet gebruiken.
    Dus moet ik de computer opstarten om op ZP te gaan maar daar was ik niet ingelogd en ik wist echt mijn wachtwoord niet meer. Dus die net maar veranderd en nu kan ik via de pc op ZP hahaha.

Nova, gefeliciteerd meid! En wat een mooie naam! Sterker nog...Onze meisjesnaam is afgeleid van jouw meisjes naam hihi. De laatste letter is bij ons anders maar betekenis en afkomst zijn hetzelfde. Dus mocht dit een meisje zijn...

Ik ga even alles lezen!!!

Hier nog niks, alhoewel ik stiekem hoop dat het vanavond begint en vannacht. Zou het super gaaf vinden om op de uitgerekende datum te bevallen! Niet alleen is mijn moeder van mij op de uitgerekende datum bevallen, ook mijn zusje is drie weken terug op haar uitgerekende datum bevallen. het lijkt wel erfelijk! 5% bevalt maar op de uitgerekende datum en nu dus al 2 uit 1 gezin. Zou echt grappig zijn als ik hetzelfde voor elkaar zou krijgen.

Maar laat ik maar niet al te hard hopen... 5%....grote kans dat mijn kleine lekker eigenwijs zijn eigen plan trekt hihi

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Joppie!!! Ga jij de volgende zijn? Klinkt hoopvol! Bij mijn zusje begon het ook met bloedverlies!!!

Nova, fijn dat bij jou de inleiding meeviel, al weet ik niet of elk ziekenhuis zo lief is om als je dat aangeeft de pomp zachter te zetten. Ik hoop het wel ;)

Geniet er in ieder geval van!!!!

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou meiden weet nu zeker dat ik de slijmprop verloren ben.
    Misschien dat groenige van toen die ene x ook een deel was geweest, maar nu liep ik de sta/dorp en voelde wat lopen en druk van onder op gegeven moment wat branderig gevoel.
    En ging nu net naar toilet en had een hele boel wit doorzichtige slijm en glibberig zeg maar... weet dus wel dat dit sowieso (een deel) van de slijmprop was. Ook nog op toiletpapier. Dusss wie weet duurt t niet lang meer. Wordt spannend nu, hihi!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zal je dan toch bevallen op je gevreesde datum Simone??? Ach meid, ik zou me er echt niet druk om maken hoor. Dan maar twee met dezelfde geboortedag. Jouw meisje is er dan, en dan boeit de rest niet meer hihi

9. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Spannend dames! Probeer elke keer nog even mee te lezen.

Hier ben ik donderdag avond thuis gekomen met Yinthe, ze doet het heel goed! Officieel hebben we geen recht meer op kraamzorg maar we krijgen morgen nog een extra dag omdat ze in het ziekenhuis lag.
    Ook vertelde de kraamverzorgster dat de navelstreng om het nekje heeft gezeten, en best lang geperst had 2 uur en 19 minuten.
    Ik vind het echt gigantisch wennen maar ben helemaal verliefd op d'r, ze is ook gewoon echt mooi :D

Ik heb echt medelijden met jullie in dit weer! Maar om een beetje hoop te geven, vanavond koelt het wat af en dan kan het lekker beginnen :D

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zal best spannend zijn Alyssa! Maar dat komt helemaal goed! je kan het! Wel fijn dat je toch nog even kraamzorg krijgt. Gewoon om even de boel op te starten en een soort van 'ritme' te leren over wat je zoal moet doen met de kleine.

Eigenlijk vind ik het altijd erg raar. Wanneer je complicaties hebt gehad dat, dat van de kraamzorg afgaat. Je zou denken dat je dan juist extra behoefte hebt thuis aan zorg en iemand die je op weg helpt. In het ziekenhuis zullen ze je ook wel wat dingetjes voordoen maar toch anders.... of heb ik het mis?

Zo, ik heb net even bij buikfoto's mijn hopelijk laatste foto geplaatst. Mijn buik is behoorlijk gegroeit. Enorme bal aan de voorkant. Mij werd ook verteld dat ik nog enorm veel vruchtwater had en de buik heeeeeel soepel nog was. Hebben jullie dat ook? Dat mochten de vliezen breken ik rekening moet houden met een aardige vloedgolf... daar hielp een matje niet meer bij...
    Ze kon ze baby zo heen en weer wiegen in mijn buik en je ziet dan inderdaad mijn buik golven van links naar rechts en weer terug... thuis ook even geprobeerd hihi.

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Net nog meer slijm, duidelijk slijmprop!
    En inderdaad MI, liever niet maar boeit me niks meer dan maar wel op de datum! Als ze maar gezond is...

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja had ik ook! Heel grappig! Is een teken dat ze het goed hebben zei mijn gyn.

Ja stom is dat geregeld he, van de kraamhulp. Thuis is toch heel anders dan in het ziekenhuis. Dan kom je thuis en denk je helemaal: en nu?
    Hier is het het 3de kindje, maar wij krijgen aanvullende kraamhulp. Dus 2 extra dagen. Vind ik wel fijn hoor!
    Heb nu pas een beetje het gevoel en besef van terug op aarde te landen...

Lotje doet het heel goed....ligt nu lekker alleen in haar pampertje in de box te slapen ;)

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    oooh ja met dit weer heb je niet veel meer nodig dan een pampertje of rompertje. heb mijn neefje ook nog alleen in rompertjes gezien haha. Had daarom ook toen het zo heet werd een extra romper zonder mouwtjes in de tas gegooit. Ik dacht, dat kind heeft het vast koud en heb toen alles met lange mouwen gepakt...

Maareh, dan hebben ze het goed?...o o! dat betekend dat die er noooooit meer uit komt! hahaha

14. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Even een update...de vlk is geweest en ik had inderdaad ontsluiting. Ze heeft een beetje kleine handen, dus met een kussen onder mn billen lukte het net om te strippen :D

Dat deed trouwens best een beetje pijn. Sindsdien heb ik sterkere krampen en sinds een uur of twaalf onregelmatige weeën. Maar niet sterk genoeg om voor ontsluiting te zorgen. Heb er net zelfs nog doorheen geslapen ;)

Zometeen even een wandelingetje en hopen dat het helpt. Bij iedere wee denk ik: Yes! Hij doet het nog...ben namelijk een beetje bang dat de weeën wegvallen en deze dag voor niets is geweest...

Ik heb nog steeds helderrood bloedverlies en veel slijm. Soms zelfs stolseltjes...O, ik hoop zo dat de kleine vannacht of morgen komt! Maar Nova, je verhaal stelt me wel gerust. Bedankt!

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Spannend weer Joppie!
    Ik ga lekker bbq'en... onder de afdak.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Krijg je tevreden babies van MI 😄

Spannend Joppie! Ik hoop dat het doorzet!

Even spammen:

17. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief mamavanjuul! Dekentje heb ik ook :).

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaaaaw die ligt schandalig lekker te chillen hihi

Simone, vreetze!

Joppie, ik vind dat jij mag bevallen nu hoor! Zet hem op!!!

Heb mijn man naar de snackbar gestuurd. Geen zin om te koken. En hier ook vanaf 4 uur, regen en onweer! Heerlijk! Nu is het weer droog. Maar wel bewolkt. Voor mij hoef ik geen zon meer te zien hoor voorlopig.

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Wat een lieverd mamavanjuul.

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat een schatje mamavanjuul