Mooie 3D echos zeg! Wij hebben het net als Corina ook niet laten doen. Hoe ons meisje eruit ziet is dus straks een mooie verrassing. Sterre: ja ik werk momenteel nog 32 uur per week. Heb vrijdagen vrij. Nu gelukkig volgende week maar 3 dagen en de laatste twee weken elk nog 4. Ik heb (nog) geen suikertest moeten doen. Blijkbaar is er tot nu toe geen reden voor en als ik de ervaringen zo lees ben ik blij toe . Wel vrijdag de uitslag van de Rhesus bloedtest en dan vrijdag wel/niet de gevreesde injectie Wel enorm last van mijn maag na het eten nu. De baby drukt er behoorlijk tegen. Hebben jullie dat ook?
Jemig wat gaan jullie hard met kletsen zeg, haha! Sorry dat ik niet alles lees, maar ik lees er soms even overheen zoveel is het hihi! Kwam er net achter, dat 't niet zondag maar de week erna (15 juni), pas vaderdag is! Er staat in m'n agenda voor deze en volgende week, maar bij deze week staat er (B) en volgende week (NL). Oeps, foutje! Mooi wat meer tijd om een cadeautje te kopen! Bedankt voor de reactie's op mijn 4D echo's! Ben er ook erg blij mee, en inderdaad een mooi meisje. Zal me benieuwen hoe ze er in RL uit ziet! Kan niet wachten.
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 02 aug- Doortje81- Jongen-1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 8x meisje 8x jongen 3x verassing De stand is weer gelijk Je staat erbij chocochick welkom!
Wat een hoop geklets weer hier zeg gezellig Beetje veel om op iedereen persoonlijk te reageren dus doe het even globaal. Groeiecho hier hebben ze naar de omtrek van het hoofdje en het buikje gekeken en naar de hoeveelheid vruchtwater. Lengte kon ze niet zeggen omdat ze dat nu niet meer nauwkeurig kunnen meten. Ons mannetje loopt keurig op schema. Suiker test Heb die 1x gehad bij m'n dochtertje toen was hij iets te hoog, moest daarna op dieet en mijn eigen suiker prikken. Deze zwangerschap heb ik de test 2x moeten doen en was hij keurig gelukkig Voorlopen op groei Mijn dochtertje liep steeds 2 weken voor op groei maar bleek bij de geboorte gewoon normaal op schema te zijn. Het is echt een schatting 1mm afwijking en je komt al een week verder uit bv. En MI87 denk dat we daar idd over heen gelezen hebben Echo s Erg mooi die 3d/4d echo s maar ik wacht liever tot ik mijn kindje in het echt kan bewonderen Welkom ChocoChick! En Corina veel plezier morgen in de dierentuin hopelijk hou je het een beetje droog. Ik ga morgen een dagje shoppen met m'n moeder, zus en ons dochtertje Even nog wat leuke positie jurkjes inslaan.
Ben trouwens erg benieuwd wie er als eerste gaat bevallen van de lijst! Vind alles best als ik maar niet de laatste ben Bij mijn dochtertje was ik als 1 van de eerste uitgerekend en ben tenslotte als laatste bevallen vreselijk vond ik dat
Echt een mooi lijstje he, en daar zeg je wat Ukkie, ik hoop ook niet de laatste te zijn Veel plezier met shoppen morgen, lekker jezelf verwennen.
Ukkie als je mij nog wilt toevoegen?! Uitgerekend 2 Augustus van een meisje. Is de stand niet meer gelijk
@Ukkie89: Ben ikk ook erg beniewt na! Ik ben sowieso niet de eerste haha! Dat zullen 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje wel zijn. Maar ja, je weet het nooit. ik sta iin ieder geval ergens in 't midden hihi Spannend hé?
Hallo allemaal, ook ik ben begonnen met aftellen. Wil iemand mij bij op het lijstje zetten? 1 Augustus ben ik uitgerekend van ons derde kindje, een mooi mannetje. Kind 1 woog 4kg en kind 2 4,5 kg. Zelf ben ik 1,70 en 58 kg voor deze zwangerschap, dus niet groot. Best vreemd dat ik zulke grote babies krijg, m'n man is ook normaal qua lengte en gewicht. Tot nu toe geen verklaring. Heb nu wel groeiecho gehad waarbij meneertje gemiddelde groei had. Dit was alleen met 28 weken, dan beginnen de babes pas met een eigen groeilijn. Morgen weer controle bij de verloskundige en over 2 weken weer een groeiecho. Heb het idee dat hij de laatste maand flink gegroeid is! Ben tot nu toe 9,5 kg aangekomen, waarvan 3,5kg in de afgelopen 4 weken. Mocht de kleine druktemaker bovengemiddeld groeien dan word ik met 38 weken overgedragen aan de gynaecoloog en wordt inleiden besproken. Wil het liefst zo natuurlijk mogelijk bevallen! We moeten toch afwachten... Ohja, heb erge bekkenklachten en werk sinds 1,5 week niet meer. Erg lastige klachten als je gewend bent te racen en sjezen. Verder geniet ik enorm van het wonder in mijn buik!
Welkom LaCantina! Leuk dat je mee komt kletsen. Waarom wordt jij ingeleid als je kindje te groot is? Daar wordt bij mij helemaal niet over gesproken ofzo. Heb ook geen groeiecho.
Ik heb het ook besproken in het ziekenhuis en bij mij zeggen ze ook dat het bij voorkeur geen reden is tot inleiden omdat dat ook niet zonder risico's is.
Welkom La Cantina! Suikertest niet gehad! Geen idee waarom niet eigenlijk, ik heb ook een behoorlijk grote buik! mensen vragen mij vaak "zijn het er geen twee" zeker bijna zover (terwijl ik nog 4 maanden moest) Goed bedoeld, maar soms word ik er wel wat moe van dat bijna iedereen wat over mijn buik te zeggen heeft. Tevens wat overgewicht (tenminste, dat heb ik tijdens het zwanger zijn gecreerd) maar blijkbaar geen reden voor suikertest. Bekkenklachten gelukkig geen last van, merk wel sinds een paar dagen wat pijntjes in onderrug en kont, vooral na lang zitten, maar goed, als dat alles is. Mag sowieso niet klagen, heb een zwangerschap uit het boekje, nooit misselijk geweest en behalve maagzuur en in het tweede trimester wat slecht slapen, geen klachten. La Cantina, apart is dat he, dat het soms niets zegt, je eigen bouw. Mijn nichtje woog voor haar zwangerschap 58 kilo en 1.76, super super slank dus. Die heeft een baby van 9 pond gekregen!
Dank jullie wel. Hier dus ook 9 pond, en haar schouder zat klem, en liter bloed verloren nadat placenta maar niet wilde komen. Kon ook doordat de bevalling zo snel ging en dochter dus groot, in combi met bekkenklachten wekenlang amper lopen vd pijn. Hele bekken schots en scheef. En nog groter dan 4,5kg baby zit ik echt niet op te wachten en lijkt de vk ook niet verstandig. Ik ben graag mobiel(er) na de bevalling en hoop op zsm herstel. Mijn man is sowieso 2 weken vanaf de geboorte thuis, daarna moeten de kids weer naar school, om het nog niet te hebben over sport enz. Ze hebben hier niet eens een suikertest geopperd trouwens, wel dat ik zo min mogelijk suikers moet nuttigen, maar zoveel eet ik al niet. We zullen zien, hij komt er hoe dan ook uit 😊.
Bekkenklachten: k zit vanaf week 25 in de ziektewet. Ik had al maanden last van mijn onderrug/bekken.. maar heel eigenwijs doorgewerkt. In het ziekenhuis van verpleegster op mijn kop gekregen dat ik wel lekker eigenwijs kon zijn maar dat ik straks geen fijne bevalling zou hebben als ik rug weeën zou krijgen, en dat het niet goed is voor de kleine. En dat ik natuurlijk na de bevalling wil kunnen genieten en niet met pijn op bed wil liggen. Ja, daar heeft ze natuurlijk wel een punt. Nog 4 weken doorgewerkt tot ik echt niet meer kon. Fysio hielp hier niet. Het is echt rustig aan doen en de juiste houding aannemen. Zijn jullie eigenlijk al klaar met de kamer?
yep mijn kamertje is zo goed als klaar Dayna, zal even een foto'tje plaatsen, ben er best trots op namelijk