Tijd van de wee en hoelang hij aanhoudt simone. Alyssa ja ken het moest ik ook bij Chalina. Maar met Yuri lijkt alles vanzelf te gaan.
Spannend Simone hopelijk zet het door! Aha Lovel ik dacht al je bent al 10 dagen overtijd haha. Hopelijk zet het nu gewoon door. Ben net weer terug van de vk, voor de 3e keer gestript deze keer zal ook wel weinig effect hebben denk ik. Vrijdag op controle in het ziekenhuis met ctg en dan krijg ik te horen wanneer ik ingeleid wordt ben dan 41+2. Ben er ondertussen wel helemaal klaar mee hoor Waarom zijn mijn kids zo eigenwijs
Gefeliciteerd MI!! Simone hoop dat t wat word!! Hier beetje menstruatie pijn afentoe harde buiken maar vooorderest rustig dus zie er nog niks in
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje 10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 8x meisje 4x jongen 2x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk) 24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk) 25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk) 26 juli Alyssa2014 bevallen van een meisje Yinthe (met 38wk) 27 juli Muts4011 bevallen van een meisje Silvy(met 39 wk) 28 juli MamavanJuul bevallen van een meisje Charlotte(met 39wk) 29 juli Mamamarcella bevallen van een meisje Sophie (met 38wk) 31 juli Nova2014 bevallen van een meisje Nova (met 38wk) 04 aug MI87 bevallen van een jongen Levi (met 40 wk)
Verloskundige komt zo meteen even bij me. Heb namelijk wat meer bloedverlies, vel rood inleggertje. Hij zei dat hij geen inwendig onderzoek gaat doen omdat de weeën nog onregelmatig zijn, dus nog geen effect om te onderzoeken.. (Why?) Maar even plannen bespreken en bloed controleren denk ik!? Hopelijk gaat 't flink doorzetten straks, denk dan eerder dat 't vannacht doorzet! We Zullen zien! In de hoop dat 't niet stopt.
Hoi hoi! Daar lig ik dan, in het ziekenhuis met een mannetje met veel haar en krullen! Hij lijkt zo op pappa! Niet te geloven! En een mooi getint huidje. Kan me ogen niet van hem afhouden. We moeten nog blikven omdat hij met de vacuüm pomp is gehaald. Hij is misselijk en heeft hoofdpijn. Maar verder gaat het goed. Ik zelf moe me als door een trein overgereden. Overal spierpijn en hechtingen dus ik zit wat moeilijk. Nou nadat de vliezen gebroken waren zat ik met anderhalf uur van 4cm op 8cm! Ik vloog tegen het plafond op! Ik trok het niet meer. Heb om een ruggenprik gevraagd. Maar heb 2,5 uur moeten wachten!!!! Maar wat een verademing!!! Heerlijk! En vergeleken met heftige weeën voel je echt niks van het zetten! Nouwja ik had toen al 10cm maar omdat de kleine met zijn hoofdje verkeerd lag moest ik nog anderhalf uur op mijn zij gaan liggen met 10cm. Dus ik was blij met de ruggenprik. Aanrader!!! Daarna mocht ik gaan persen en dat ging als een tierelier in het begin. Helaas anderhalf uur geperst maar door de twee dagen en nachten ervoor was ik uitgeput. Ik kon gewoon niet meer dus hebben ze een knip gezet ( heb ik totaal niks van gevoeld) en de vacuüm erop gezet. Nou met drie keer persen was ie er! Zo mooi zo'n glibberig warm lijfje op je buik. En brullen dat ie kon! Hij heeft alleen maar even bij me gelegen want de placenta wilde niet loskomen. Ik moest naar de ok. Heb hem dus niet kunnen voeden en dat moet nu nog op gang komen. Op de OK mocht ik een sterkere ruggenprik ipv narcose. Daar was ik erg blij mee! Ik word altijd zo beroerd van narcose. Maar de gyn. drukte nog eens op mijn buik en voila! Op het laatste nippertje was ie eruit. Dus hij heeft maar van de ruggenprik gebruik gemaakt en daar mijn knip gehecht. Ik was 1 liter verloren. Heb nu ijzer tabletten gekregen. Mijn hb was net 5,6. Heb gedouched en men! Papbenen! En was blij dat ik weer in bed kon haha. Maar gaat nu alweer beter dan vannochtend. In ieder geval was het behoorlijk heftig maar een blik op dat ventje en het was het allemaal waard!
O nog een reden dat ik hem er niet verder uitkreeg was dat hij zo eigenwijs was dat hij vlak voor de uitgang nog aan het draaien was met zijn hoofd en hij had zijn handje tegen zijn gezicht. Zo kwam hij tevoorschijn hihi
Jeetje mi87... das een behoorlijk zware bevalling geweest totaal! maar je hebt je ventje in je armen! Gefeliciteerd! !!
Heftig hoor MI! Lekker genieten nu. Hier stukje gelopen, nog redelijk veel bloedverlies elke x. Weeën lijken iets regelmatiger te komen, maar soms toch ook nog weg onregelmatig, even afwachten wat het gaat doen. Lig nu buiten op een zonnebank geval. Even bijkomen van de boswandeling! Haha.
Zet hem op Simone! En ik heb niet het idee dat het een zware bevalling was hoor dat zijn ze toch allemaal. Had niet anders verwacht hihi
Dank jullie wel Net tijd bijgehouden had half uur lang ong rond de 5 min, hielden circa 1 tot 1,5 min aan. Lijken pijnlijker te worden. Net onder de warme douche gezeten, daar ook paar flinke weeën gehad. Nu maar weer omkleden. Vl straks maar even koken. Man wist niet dat weeën zo'n kramp konden geven, en dit is nog niks waarschijnlijk! En heb continu zo'n zere rug. Ik ga zo tijd bijhouden als t uur lang om de 5 min komt, kan ik bellen. En dan toch vragen of ze de tens willen meenemen! Dan zal hij vast inwendig onderzoek doen! Moet ze echt enorm weg puffen.. zal het dan toch eindelijk doorzetten!?
Overzicht van mijn weeën vanaf 16.51 tot nu. Heb nog niet gebeld, moest bellen als 't om de 3 a 5 min kwam, zit nu rond de 7, soms 4 of 5, man o man wat doet het pijn!! En dit is nog lang niet 't ergste.. omg!! Red ik dat wel..?? 16.51 - 34 sec 16.55 - 52 sec 17.00 - 56 sec 17.06 - 1.28 sec 17.13 - 1.45 sec 17.20 - 1.00 sec 17.27 - 1.20 sec 17.34 - 1.05 sec 17.40 - 1.26 sec 17.44 - 59 sec 17.47 - 1.20 sec 17.53 - 1.45 sec 18.01 - 54 sec 18.09 - 1.14 sec 18.16 - 1.23 sec 17.23 - 1.22 sec 18.28 - 1.23 sec 18.31 - 35 (na plassen een kleintje) 18.35 - ong. 1.00 sec Denk dat het wel doorzet. Maar wanneer zou ik nou moeten bellen..? Nu al, of moet ik echt wachten tot het om de 3 of 5 minuten komt een uur lang..??? Liefs, xSimone
Klinkt goed Simone ik duim dat het doorzet, 6-08 is een hele mooie verjaardagsdatum hihi. Mi, heftig idd en vergelijkbaar met mijn eerste ook vacuum verlossing. Hopelijk herstel je snel en heb je niet al te lang last van de knip.
Tuurlijk redt je het wel, naar mate de weeen heftiger worden maak je ook endorfines aan. Komt goed go with the flow!