Mooi Sterre! Hier nog niet klaar met de babykamer, maar druk bezig met het bekleden van de wieg! Ik heb dus ook veel bekkenpijn
Wauw heel mooi, Sterre. Wij zijn ook klaar nu. Zal dalijk even foto's maken. Ik kan alleen nergens een lamp vinden die wij echt leuk vinden!
thanx meiden, ben er ook heel blij mee! ook benieuwd naar jullie kamers! Wat leuk Doortje, dat jullie de wieg zelf gaan bekleden! Ik heb gewoon zo'n saaie wieg, een sort ledikant in het mini zeg maar.
Sterre, wat lief!!!! Zo zou ik het ook willen als ik wist wat het was hihi. Ga eens foto maken. Wij moesten dus neutraal. Moet het hier en daar nog wat aankleden en het nachtlampje bij de commode gaat weg, daar wil ik een paddestoel lamp neerzetten. Die noet ik nog ff bestellen. Verder is de vensterbsnk nog vrij leeg. Maar dat ga ik nog gezellig maken.
@Sterre1977: Wat een super mooi kamertje! Echt prachtige muurschildering ook! Waauw. Ik ook erg last van bekkenklachten, zit al vanaf maand 4/5 denk ik? Thuis! Het neigt bij mij uit te gaan naar isias! Dus goed pijn, op t moment gaat ook mn onderrug erg mee spelen helaas!
😍 Bambi! Geweldig, echt heel lief 😉 mijn kamertje is ook af en wieg staat in onze slaapkamer. Wacht braaf met alles wassen tot ik verlof heb, heb wel een nieuw strijkbout gekocht! Beetje nesteldrang 😜
De wieg. ( mozesmandje met schommelonderstel) door familie laten bekleden. In wit! Past bij onze slaapkamer. Lekker schoon en fris wit! Hihi En dan de foto's van de kamer. Wij leggen er geen kleedje in. Ben veelte bang dat ik erover struikel. Al dan niet met kleine op de arm. Oeps!
Oh mij mag je ook toevoegen ben 27 juli uitgerekend van ons 2e kindje een jongen. Ga gezellig mee kletsen. Ben momenteel nog even druk met studie loonadministratie de 17e nog een examen en dan genieten ben ook werkloos dus geniet eigenlijk al heel lang van het thuis zijn.
Nogmaals bedankt meiden! Ik heb alles al gewassen, kon niet wachten haha. Allles hing eerst in de studeerkamer en toen ik het ging overhevelen naar de babykamer heb ik maar gelijk gewassen. Ga jij alles ook keurig strijken Amber? ik moet dat eigenlijk ook wel doen, maar ben niet zo dol op strijken... Prachtig wiegje MI87, heel mooi! en leuk kamertje ook! lijkt me best lastig als je niet weet wat het wordt, maar vind dat geel erg leuk, lekker vrolijk! Verder veel dames met bekkenklachten, vervelend lijkt me dat! hoop dat het mij bespaard blijft, in ieder geval nog even tot mijn verlof..
Ik zal ook mijn babykamer even showen! Het worden waarschijnlijk 3 berichten achter elkaar, ivm maar 2 foto's per keer kunnen uploaden! Ik heb de babykamer na deze foto's nog helemaal schoongemaakt, dus ziet er nu netter uit, commode is ook helemaal leeg en de kabels bij de commode zijn weggewerkt!
Weet iemand waar ik mijn bijlage's kan bewerken? Alle geuploade foto's kan verwijderen die ik ooit geplaatst heb? Want kan bijna niks meer plaatsen! Ik heb het laatst ook een keer verwijderd, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat toen ooit gevonden heb!
leuk Simone! ook mooi dat bord met plankjes boven de commode! Foto''s: sorry, geen idee hoe dat moet...
Mooie foto's meiden! Vraagje; zouden jullie kleine schilderijtjes boven het bedje hangen? In geval van gevaar dat het losgaat en op het kindje valt?
Pfff spannend dames!! Nog even en dan mag ik me ook toevoegen aan het "laatste 10wk topic" Vandaag 29 weekjes Succes allemaal met aftellen!