Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje 10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 6x meisje 3x jongen 2x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk) 24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk) 25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk) 26 juli Alyssa2014 bevallen van een meisje Yinthe (met 38wk) 27 juli Muts4011 bevallen van een meisje Silvy(met 39 wk) 28 juli MamavanJuul bevallen van een meisje Charlotte(met 39wk) 29 juli Mamamarcella bevallen van een meisje Sophie (met 38wk) 31 juli Nova2014 bevallen van een meisje Nova (met 38wk) 03 aug Joppie1 bevallen van een jongen Sep (met 40wk) 04 aug MI87 bevallen van een jongen Levi (met 40wk) 05 aug Simone bevallen van een meisje Eline (met 40wk) 06 aug Joy1 bevallen van een meisje Liv (met 39wk)
Verloskudige half uur geleden geweest 5 cm om 7.00 komt ze nog een keer en dan zullen we wel naar het ziekenhuis gaan. weeen zijn steeds heftiger aan het worden. Net ook de slijmprop verloren
Prachtige foto Mi! Michelle heel veel succes!! Het lijkt erop dat hiet toch een begin is gemaakt. Vanaf half 1 vannacht lichte weeen. Vanaf 3 uur moet ik ze wegzuchten en flink over mn rug wrijven (fijn joh rugweeen). Ze komen nu om de7 minuten ongeveer en houden krap een minuut aan.
Michelleee en Lovel, heel veel succes en zet 'm op! Nog eventjes en dan hebben jullie ook jullie kleintje.. Wauw wat een mooi mannetje Mi, geniet er maar lekker van!
Thanks meiden. Het schiet nog niet erg op. Weeen nog een beetje hetzelfde. Mijn controleafspraak in het ziekenhuis van vanmorgen afgezegd en gezegd dat ik wel bel als het serieus wordt..
Hee meiden, ik heb niet alles terug gelezen dus geen idee hoe en wat het is zo ontzettend veel! Maar hier even een kleine update: Het gaat heel goed met E.l.i.n.e. Ze heeft vannacht wel veel last gehad van krampjes, wat is dat zielig zeg. Vanmorgen al lekker 20 CC voeding gehad als ze dat de rest van de dag doet dan mag ze vanavond al 30 CC. Ik ben toch flesvoeding gaan geven, heb in het ziekenhuis borst geprobeerd maar stond ee toch niet 100% achter, en moet zeggen dat flesvoeding me erg bevalt. Heb wel hypoallergeen melk toch iets meer bescherming voor de allergieën. Met mij gaat het wel redelijk, veel last van mijn hechtingen en bekken, en als in rechtop sta enorm druk op me borst moet dan naar adem smachten, maar wordt al wat beter gelukkig. De kleine slaapt de kraamweek bij ons op de kamer maar rond maandag gaan we dr eigen bedje proberen. Heb tot dinsdag kraamhulp. We zijn erg waakzaam dus slapen iets minder hierdoor waardoor we erg vermoeid zijn, maar komt wel.
Heerlijk genieten Simone! En ik herken de benauwdheid! Is nu wel iets minder maar ik merkte het toen ik in het ziekenhuis voor het eerst weer opstond en wilde douchen. Ze vertelden dat je longen door de zwangerschap kleiner zijn geweest en nu weer moeten ontplooien. Dat geeft het benauwde gevoel. Nou hehe! Levi is twee dagen misselijk geweest ook van de vacuüm en vannochtend voor het eerst heerlijk aan de borst gedronken! Hij heeft sinds gister wel bijvoeding gekregen omdat bij mij de bv ook nog niet zo op gang wilde maar vandaag!! Heb een klein dopje gekolfd hihi ben ik al heeeeeeel trots op en mijn borsten zijn aardig opgepompt, vol en ze voelen stevig aan. Dus het is nu eindelijk op gang aan het komen! Ben zo trots! Eerst wilde hij de tepel niet maar na de bijvoeding voelt hij zich beter en het lijkt toch te gaan lukken! Tis een heel tevreden mannetje nu!! En ik...ik geniet echt met volle teugen!!
Het was zoiezo al een tijdje meer, maar vlak voor de bevalling ineens rozig/bruin en propjes meer... Verder niet veel verandering...
Ukkie, jullie uk houdt t ook nog ff spannend he, hoop dat je ook gauw ligt te bevallen. Hier de intake van consultatie bureau net gehad. Wat gaat het ook snel he. Yuri woog nu 4060 gram en hij was bij de geboorte 3570 gram dus hij is lekker gegroeid in 2 week tijd. De borstvoeding loopt ook goed, af en toe heeft ie nog een flesje bijvoeding nodig dan is meneertje nog niet helemaal verzadigd. Daarnaast hier ook de krampjes, zielig
@Ukkie Bij mij is het sinds gisteren ook anders. Was eerst veel en waterig en nu weinig en meer slijmerig. Ik kan je alleen niet zeggen of dit te maken heeft met een naderende bevalling helaas. Ik wacht ook nog .
Lekker dat hij het zo goed doet Corina! Mm ik had vanmorgen heel veel wit/gelige afscheiding beetje slijmachtig met wat propjes erin. Dacht misschien een teken Je gaat op alles letten nu. Hoop dat ik maar snel ingeleid ga worden Duurt allemaal zo lang he lindsje
Ja corina dat gaat heel snel! Hier hebben we Yinthe nu 2 nachten op d'r eigen kamer gedaan, wel in kinderwagenbak. Ook hier krampjes af en toe maar ze doet het superrrr goed! Meestal 3 à 4 uur er tussen! Elke dag gaan we even naar buiten, heerlijk! Dat benauwde gevoel herken ik wel, ik had ook veel het gevoel dat er iets vastzat in mijn keel, een soort brok ofzo. Ik heb eergisteren een gigantische prop verloren en sindsdien haast geen last meer down under. Genieten dit hè? Ben helemaal verliefd!
Ja je gaat zeker overal op letten. Vind het ook allemaal te lang duren vooral omdat alles nu pijn doet. Bij jou duurt het nu zelfs al langer dan voor mij en de dagen gaan zo traag. Vandaag wel bij de vk geweest en maandag komen ze mij wel strippen als ze er dan nog niet is.