Ukkie, gefeliciteerd!!!!! Hij nam zijn tijd maar toen hij eruit wilde had hij haast hihi! Geniet ervan ondanks de naweeën!
Aaaw Nephthys, nog even!!! Dames, ik heb soms toch nog wel een beetje dat ik mijn zwangere buik mis... De laatste weken waren zwaar maar het is zo gek dat ik vorige week nog met Levi in mijn buik liep. Tis gewoon een speciale tijd, en die is nu over. Heb echt dat ik dan denk: wat is het snel gegaan...
Dankjewel meiden en idd mi toen had tie opeens haast haha zal mijn bevallingsverhaal ook even neerzetten. Om 7 uur moesten we ons melden in het zhk ctg gekregen en ontsluiting gemeten baarmoedermond lag nog te ver naar achteren om gelijk de vliezen te breken dus heb ik om 8 uur eerst gel gekregen. Hier kreeg ik gelijk weeën van maar ze waren nog niet regelmatig om 11 uur kwamen ze om de 2 min en om 12.15 braken spontaan mijn vliezen daarna kreeg ik gelijk pers weeën ben in 3 kwartier van 5 cm na volledige ontsluiting gegaan. Om 13 uur begonnen met persen en om 13.13 was hij al geboren. Het is echt super snel gegaan zowel lucas als ikzelf zijn een tijdje van slag geweest. We maken het nu allebei goed en mijn herstel gaat super heb een paar hechtingen maar heb er geen last van vloeien valt ook reuze mee dus beter kan niet. Succes dames die nog op het wachtbankje zitten!
Mi, geloof ik ook wel hoor! Op een gegeven moment ben je zo aan je buik gewend en aan het getrappel Dat zijn echte leuke dingen van het zwanger zijn.. dit ga ik denk ik ook wel missen. Op dit moment wil ik gewoon liever mijn kleintje zien! Ukkie, snel gegaan hoor! Daarom natuurlijk ook even beiden moeten bijkomen? Maar wel super fijn dat je kleine mannetje er nu is! Ik ben vanmorgen zoveel slijm verloren dat ik de slijmprop kwijt ben, denk ik zo! Dat zegt natuurlijk niks over wanneer de bevalling begint.. maar het is nu volle maan dus wie weet! Heel veel succes alvast Nephthys!! Ben benieuwd wanneer het bij jou begint..
Hier ook nog steeds aan het rond ''rollen''. Heb het de afgelopen dagen een beetje losgelaten, leek wel gek te worden bij elke pijnscheutje dacht ik dat het begonnen was hihi.
Succes Amani met wachten We zijn gelukkig nog niet over DE dag heen, hahaha.. Felicia, heel veel succes en ik hoop dat jou kleintje zich ook snel gaat laten zien.. (als dat nog niet gebeurd is) Het is hier erg rustig.. maar dat komt natuurlijk ook omdat de meeste van jullie al mama zijn geworden Jullie kunnen nu lekker genieten van jullie kleintje! *Jaloers* Ben vandaag nog even op kraamvisite geweest bij een klein mannetje! Zoooo lief
Sterkte meiden net wachten weet hoelang het duurt als je over de 40 weken zit! hier idd heerlijk aan het genieten van mn ventje en met een dreumed erbij blijft er weinig tijd over maar denk wel aan jullie hoor! zou iemand anders even de lijst bij willen werken zit nu alleen op de tablet en dat gaat niet zo handig.
Arme Levi... De borstvoeding ging steeds beter maar het bleef een beetje een gevecht. Vandaag de lactatiekundige langsgeweest en bleek zijn tongriempje te kort waardoor hij niet goed kon drinken. Die moest geknipt worden. Ruben met Levi in de houdgreep, de lactatiekundige zijn tongriempje doorgeknipt en mama in de kamer ernaast aan het janken. Arm kereltje. Bloedde als een rund! Maar daarna ging de voeding meteen een stuk beter dus het was niet voor niets! Nu de rest van de dag wat van slag. Hij ligt nu te slapen. Af en toe een snik. Zielepootje van me.
Ah wat naar! Ik zou het ook op een brullen zetten als onze kleine dat zou moeten ondergaan. helaas is het soms noodzakelijk.. Hier 40+1 en nog geen baby...
Gefeliciteerd Ukkie!!! Ah gossie, wat zielig MI! Ja, daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor! Vind de hielprik al zielig Potverdikkie....was ik even blij dat ik heel weinig en vrij weinig vloeide. Had al 3 dagen zelfs geen inlegkruisje meer in. Ga ik vanmiddag naar de wc, veeg ik rood af. We zouden weg, dus toch maar een inlegkruisje in gedaan....nou die zat weer helemaal vol! Gaan we weer.....grrr! Eigenlijk betekend dit dus dat ik weer wordt teruggefloten door mijn lijf....moet weer rustiger aan gaan doen. En dat met nog een kleine week te gaan voordat de vakantie voorbij is en de kinderen weer naar school moeten.
Ah main wat zielig MI! Hier vandaag gehoortest en hielprik gehad. Gehoor aan beide kanten prima in orde! Nu nog de hielpril afwachten..
Ah mi wat sneu! Oh ik zou ook echt huilen! Ik zet het af en toe al op een huilen als ze hier krampjes heeft. Heb vandaag het consultatiebureau gebeld, ze zeggen dat Yinthe een verborgen reflux heeft. Nu zijn we begonnen met johannesbroodpitmeel door de voeding te doen, even afwachten dus. Gisteren was het krijsen van 9 tot 2:15 pfffff
Sorry dames voor mijn afwezigheid. Vermoeid, vandaag wezen bloedprikken kreeg een waslijst mee van de internist onder ander schildklier hb, vit b12 en nog wat.. Ben benieuwd, en tuurlijk heb ik gebroken nachten maar damn heb lucifer stikkies nodig. Slaap zo'n 9 uur tussen de voedingen door, maar ik blijf moe. Ga wel buitenhuis wandelen,even naar mijn paard , boodschapje doen etc Blijkbaar duurt deze herstel langer. Alyssa wat is verborgen reflux? Mi, ah wat zielig maar hopelijk gaat alles goed nu ook met het aanhappen en voeden. Hier loopt de bv als een tierelier alleen ik heb een hongerlapje af en toe heeft meneertje bijvoeding nodig. Mamavanjuul, ik had precies het zelfde, amper nog bloeden alleen af en toe wat wondvocht, maar ineens gister weer maandverband nodig, wat een domper. Hopelijk wachten de baby's voor de rest van de dames niet te lang, spannend! Succes alvast.
De voeding komt steeds weer omhoog en hierdoor komt maagzuur mee, dit blijft ze wegslikken maar daardoor komt er een branderig gevoel in haar slokdarm. Dan raakt ze dus heel erg overstuur, echt heel zielig. Wat balen dat je je zo moe voelt corina! Tuurlijk moet je herstellen maar met 9 uur slaap tussen de voedingen door zou je zeggen dat je je iets fitter voelt! Ik ben benieuwd wat eruit komt !
Och jee arme yinthe, duurt zoiets lang? Ik heb sws een traagwerkende schildklier dus ik denk dat die van slag is door alle hormonen. Precies dat dacht ik ook, had Chalina in de zwangerschap niet zo'n leuke mama door de hoge bloeddruk, nu door de moeheid. Ze is ook vreselijk opstandig tegen mij.
Ah ja dat voelt ze natuurlijk wel aan! Bah niks aan! Ik vind dit al pittig laat staan met nog een kindje!