Oh super goed Nephthys! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Elize! Wat een gewicht al zeg Hopelijk zijn jullie er goed aan en kunnen jullie lekker gaan genieten! Heel veel geluk en liefde!
Nephthys, gefeliciteerd meid!!! Geniet van de kraamweek! Laat je lekker verwennen! Er komt een drukke tijd aan maar zooooo leuk!
Wat een gewicht he Phillis! Grote meid is het. Ukkie; mooie naam hebben we gekozen Ik zal de nieuwe topic opzoeken!
Hey meiden, sorry ik heb helemaal geen tijd om te reageren en moet eerlijk zeggen dat als ik tijd heb mijn hoofd er niet echt naar staat. maar toch even een update van mijn kant. Met Eline gaat het erg goed behalve dat ze de laatste dagen wat griepig is, verkouden enzo. Ze slaapt bijna altijd van 22.30 tot 07.00 door. Ze krijgt inmiddels als 120 CC flesvoeding om de 4 uren en snachts wanneer ze zich aandient. We waren dinsdag voor het eerst bij het consultatiebureau geweest. Ze is 3 cm gegroeid was nu 52 cm en bij geboorte 49. Bij geboorte woog ze 3230 is zelfs afgevallen tot 3020 ongeveer en woog nu 3720! Ze zit met lengte en gewicht iets onder t gemiddelde maar haar hoofdomtrek precies het gemiddelde. Maar ja wij zijn zelf ook niet groot. De tijd die vliegt werkelijk voorbij met zo'n kleintje, het lijkt nog als de dag van gisteren maar ze is vanavond om 22.58 uur toch echt al een maand oud!!!! Liefs xSimone ♡