Oh bah Sterre hopelijk blijven je voeten een beetje normaal van het weekend. Vocht vast houden is inderdaad geen ramp als je maar wel goed blijft drinken! Ik denk dat ik gewoon neer plof op een stoel in de schaduw met een glas drinken en een boek. Manlief moet voor E. het zwembad maar opzetten dan kan ik er lekker met m'n voeten in hihi. Slaap de hele zwangerschap al slecht maar net als jou de laatste weken juist weer super tot 2 dagen geleden.
Iedereen beetje rustig aan met dit weer Vind wel heel erg lekker maar heb mijzelf wel eens charmanter gevoeld in een korte broek haha! Zwitsal is wel de ultieme babygeur maar heb zelf hele gevoelige huid dus ben op zo NAIF care tegen gekomen. Zonder troep, maar ruikt wel heel lekker en stom ook: de verpakking is ook erg aantrekkelijk en de swaddles (enorme hydrofielluiers) vind ik zoooooo leuk! Kan niet wachten hem in te pakken na een badje! Ik heb net weer check gehad en baby is helemaal ok en goed gegroeid. Over 2 weekjes weer en dan wekelijks. Gaat snel opeens! Fijne dag allemaal
Ik werd net gebeld dat ik volgende week een suikertest moet doen... brrr ik zie er nu al tegen op. Meerdere vrouwen hier gehad?
Sterre, ojee, dikke voeten! Nog niet echt last van gehad. Lekker met de hitte een koud voetenbadje neerzetten! Beetje koel houden! Ik vrees ook het ergste want ik heb het nu op koudere dagen al zo warm! En ik heb niet echt zomer-zomer kleding waar ik met mijn dikke buik in pas. Denk dat ik maar in mijn onderbroek ga zitten straks! Amber, goed zo! Fijn als alles goed gaat met jou en de baby. Mag jij elke 2 weken? Ik moet over 3 weken weer. Deze keer was het 6 weken. Alyssa, o daar was ik ook zo bang voor! Lees ook allemaal misselijkmakende verhalen over vieze zoete drankjes en daarna 2 uur beroerd op een stoel zitten. Was het kindje te groot? Of had je andere symptomen? Hier vroeg de vk ook of ik al een suikertest had gehaf en ik was er al bang voor maar na het meten was het toch niet nodig gelukkig. Ons kruimeltje zat keurig iets boven de middellijn met de groei! Dus zo groot word hij/zij nu ook weer niet terwijl dat wel altijd werd geroepen. Gewoon gemiddeld dus! En gelukkig maar. Het moet er namelijk ook nog uit😉 Hoofdje bijna 9cm en dit keer weer geen foto's! Dit is de derde echo op rij waarin ik niks te showen heb😢 Want kleine Isenia vond het weer niet nodig om netjes in beeld te liggen. Zoals we inmiddels gewend zijn...zucht...zo vader, zo...zoon...of dochter... Placenta goed, vruchtwater goed, kindje goed, buik goed, bloeddruk goed, ijzergehalte goed. Wat saai he. Alles goed! Ben er blij om hoor😉 maar heb geen sensatie verhalen voor je. Oma was mee, aanstaande oma was mee. Misschien waren we met vier generaties...who knows! Oja en ik moet een bevallingsverslag maken... Wat mijn wensen zijn...ik heb werkelijk geen idee... Het komt zoals het komt lijkt mij... Wat kan ik nu voor specifieke wensen hebben? Ik heb geen ervaring dus ik weet niet waar ik aan moet denken... Dat ga ik dan zo maar even doen... Nog suggesties? Champagne er bij? Jacuzzi? Alleen maar blauwe m&m's??? Zo, dat was mijn update! Ik ga met een boekje en een drankje in de zon/schaduw zitten.
Fijn dat alles goed was! Heerlijk gevoel he! Nope, te hoog BMI... Kindje was nu bij 30.5 1600 gram, dat was goed zei ze. Brrrr niet eten tot 11 uur, dat word lastig
En als je zwanger bent dubbel zo lastig! Kan een lkege maag echt slecht hebben met de zwangerschap. Word je gewoon beroerd van en ik krijg zelfs maagpijn ervan! Dus als je BMI te hoog is dan is het verplicht?
Jeetje wat gaan de berichten hier hard zeg Wat een super leuke kamertjes allemaal!!! Ben ik de enige die af en toe in de babykamer staat te dromen? Suikertest is naar! Ik heb hem ook moeten doen, vooral dat op je nuchtere maag is vervelend. Hier kon ik om 8 uur al terecht, dus dat scheelde. Maar honger hebben als je zwanger bent is niet fijn! En het drankje is inderdaad mierzoet Gewoon achter elkaar naar binnen klokken en dan je mond spoelen met water En de dikke voetjes zijn hier ook aan de orde hoor! Olifantenpootjes met worstenteentjes Warm weer is best lekker, maar gelijk die 30 graden hoeft dan ook weer niet Vandaag weer een groei echo gehad en kleine volgt keurig de lijn...de bovenste lijn wel te verstaan Hij werd nu rond de 2245 gram geschat Kreeg als verrassing nog wel de uk in 3D te zien, hij lag er zo mooi voor volgens de verloskundige. Dus nu ook een 3D foto...nou kan ik helemaal niet meer wachten Gaan jullie verder nog wat speciaals doen voor de pinksteren of allemaal lekker in de schaduw zitten in jullie onderbroek?
Wauw wat een mooie foto! Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten zeg! Jep ik ben nu 95 kilo en 1.70. ik was 90 voor de zwangerschap. Getsie zeg, zit er totaal niet op te wachten! Moet er om 8.30 zijn maar het is wel 40 minuten rijden. Achja, kom er wel overheen! En dromen in de babykamer.. Nee hoor doe ik ook elke dag hier! Elke dag even ruiken aan de zwitsal producten en even in het bedje kijken... Elke dag gaan de laatjes en kasjes even open hihi. Pinksteren word hier in het noorden groot gevierd, eigenlijk is het 1 zuipfestijn. Dat word hem voor mij dit jaar niet maar op een terrasje zitten en op het strand luisteren naar Jan Smit etc is voor mij geen straf!
Wat gaat het hier hard, hou t allemaal niet meer bij. Vandaag met me moeder t huis even onder handen genomen. Gesopt en gedweild ed.
Suikertest heb ik deze zwangerschap al 2x gehad. Gelukkig allebei de uitslagen goed anders had ik nog een keer moeten gaan. Je krijgt idd eerst een mierzoet drankje en dan moet je 2uur gaan zitten wachten en dan prikken ze nog een keer om te kijken wat je waardes dan zijn. Zou anders vragen of iemand je wilt rijden 40 min. op een nuchtere maag rijden als zwangere lijkt me niet ideaal. Babykamer ik loop ook elke dag even binnen hoor om rond te kijken en even de kleertjes te bekijken Mi87 Alleen maar fijn dat alles weer goed was! Jammer dat je weer geen mooi plaatje hebt meegekregen. Noelle85 Mooie echo! En de kleine is al aardig op gewicht zeg! Las iets over controle om de 2 weken, ik mag over 9 dagen weer en dan nog weer 2 weken later en vanaf dan is het om de week. Hier geen plannen met Pinksteren denk idd lekker in de schaduw zitten met een boekje en E. lekker in het zwembad.
Wij gaan zondag bbqen. De eerste deze zomer! Zaterdag maar niks doen. Veeeeeeeel te heet! Noelle, wat is je geheim? De mijne wil nooit in beeld. Houd steevast zijn neus naar achteren. Wel mooie foto zeg!! Duidelijk een jochie! Eh... Toch?? Je bannerbaby heeft een blauw shirt aan whahaha. Zo, ik ga koken. Mannetje is laat vandaag en dacht ik wacht op hem... Maar krijg nu toch teveel honger hihi
Ik heb met 12 weken een gat gehad. Mijn nuchtere waarde is te hoog maar ik reageer wel goed op suikers. Vond het wel eng dat je dan opeens niet meer weet wat je wel en niet kan eten. Dat gevoel is gelukkig wel weggezakt. Hier is de babykamer wel af, maar daar ligt nog een kleine man in. Zijn kamer is nog niet af. Gelukkig wel zover dat er behangen kan worden van t weekend. Verder gaat t hier matigjes. Ik heb opeens een astmatische allergische reactie. 2 nachten bijna niet geslapen van de benauwdheid en spierpijn van t hoesten. Ha heeft me nu antihistamine en een pufferig gegeven en ik functioneer nu weer een beetje. Ik ben je naam vergeten maar doe voorzichtig met je verstreken bmm. Goed houden aan je bedrust, sowieso zijn harde buiken een teken dat je rustiger aan moet doen. Laat je dus maar goed verwennen! Ik ben ook benieuwd wie t eerst bevalt. Ik ben met de oudste met 36,3 bevallen maar wil dit keer minimaal de 38 weken halen.
Zo weer lekker veel gekletst. MI87, fijn dat alles goed was bij de controle! Noelle, bij jou ook Suikertest, een keer gedaan. Vond het vreselijk. mJaa gelukkig was hij goed. Slapen, slaap de laatste week goed. 1x eruit om te plassen. Maar vind gaan slapen erger. Kan gewoon geen houding vinden wat lekker ligt. Op mijn rug liggen krijg ik het benauwd van en drukkend gevoel op me buik. Op mijn linkerzij krijg ik meteen wat schoppen ahaha. Dus blijft alleen rechterzij over Morgen hebben wij geen plannen. Denk heel rustig aan doen Zondag naar vrienden. Ik met mn voetjes in het zwembad (3 kindjes daar) en dan thuis lekker eten en dan ga ik mijn nageltjes laten doen Welke kinderwagen hebben jullie dames?
Suikertest Zo goor brrr, ook idd vanwege bmi en veel familie diabetes type 1. Kinderwagen gewoon die van onze eerste die van nog prima, mutsy evo Pinksteren geen plannen eigenlijk, lekker een vrije dag. Morgen mooi weer 29 graden, pff en ik vond het vandaag al warm. Gauw naar de action gereden voor een zwembad. Manlief gaat morgen op survival hij is gek! Oh en het leukste Na een super vlotte bevalling, is onze nieuwe buurjongen geboren. Buurvrouw haar vliezen braken op 13:00 en om 16:07 is Mats geboren. Het jochie weegt 4830 gram.
Dayna, hoop voor je dat het snel zakt de benauwdheid! Ik werd er ook gek van afgelopen dagen! Geen astma, wel verkouden, keelpijn, benauwd en kriebelhoest. Nu is het los gekomen gelukkig want je kan behoorlijk paniekerig worden ook als je denkt weinig lucht te krijgen. Hier is het langzaam opmzijn retour... Behalve hoesten. Blaf wat af de hele dag. Ben je er zelf gevoelig voor? Astma? Zo kleintje heeft vandaag 3 keer de hik gehad... Nu de 4e keer. Is best een rotgevoel. Dat getik tegen je onderkant van binnen. Volgens mij vind de kleine het ook niks want die voetern steken telkens uit mijn zij. Auwie! Hij/zij doet dat veek te vaak. Voelt best beurs aan. Dan komt er echt een voet/hak uit mij zij steken. Wij hebben een maxu cisi mura plus 4. Kleur: modern black
Corina, zo dat is geen klein buurjongetje! Fijn voor je buurvrouw dat hij er is. Leuke naam. Alyssa heb ook suikertest moeten doen, heb de avond ervoor nog 2 botherhammen gegeten voor ik ging slapen. Dit mag ook tot 24:00 uur geloof ik 😁 maar daardoor had ik niet extreem veel honger. Drankje is zoet en zijn 2 bekertjes (ik baalde dacht na 1 dat ik er was) lekker is anders maar is te doen. Ik had manlief mee en iPad met film en de tijd ging snel. Suiker was ook ok, zus is diabeet vandaar dat ik moest. Succes alvast! Ow ja, en ik heb de bugaboo cameleon kinderwagen 😊
Corina, gefeliciteerd met je buurjongetje! En wow! 4,8 kilo!!!! Ze is niet te erg uitgescheurd hoop ik? Flinkerd hoor! De vk vertelde me vannochtend dat de een nog moeite heeft net 6 pond en de ander een 9 ponder mnet gemak op de wereld zet... Grootte zegt dus niks blijkbaar.