Zo Corina dat is een flinke zeg! Fijn dat ze bevallen is net voor het warme weer nu kan ze lekker genieten. Hier ook een Mutsy Evo maar dan in het bruin
Hihi hier in mijn omgeving ook veel mutsy evo's! Ben er helemaal verliefd op! Wat een beste baby zeg! Ipad is een goed idee! Neem ik die mee! Bedankt voor de tip ! Wat vervelend die klachten als keelpijn/benauwdheid! Wel een reden om lekker ijsjes te eten De hik? Dat heb ik nog nooit gevoeld! Lijkt me super grappig!
Ja mega ventje toch schrok me dood toen ik het las. Wel thuis bevallen maar veel bloed verloren en natuurlijk flink gescheurd. Moeten wel nachtje zkh. Haar eerste is geboren met 35 week en licht gewichtje dus dit was wel even iets anders.
Volgensmij is de grote van het hoofdje ook belangrijk. Het lijfje waar de meeste kilo's zitten glibbert wel naar buiten. Maar het staan van het hoofdje is echt het minst leuke, maar ook vaak het laatste stukje en dan ben je er bijna. Bij de eerste hadden we een joolz day earth. Die blijft tot eind augustus en dan neem ik de phil&teds van mijn sz over. Daar passen er twee in en zij heeft hem dan niet meer nodig. Daarbij wil ik deze baby meer gaan dragen zodat ik mijn handen vrij heb voor de oudste.
Wow wat een flinke baby. 4,8 kg moet er even niet aan denken, haha. Wij hebben een Buggaboo Donkey. Heerlijke wagen. Verder ven ik snipverkouden. Zo erg dat ik er gewoon wakker van lig. Zware keelpijn en ik hou niet op met snotteren, grrr.
Zo ik moet vaker het forum checken zie ik al Gisteren bij de vk geweest. Alles gelukkig weer goed dus ik waggel rustig verder. De baby zit al vrij diep met het hoofdje beneden, de vk verwacht dan ook niet dat ze helemaal zal omdraaien in stuit, gelukkig! Ze heeft hier ook vaak de hik. Lekker gevoel tegen mijn blaas Volgende keer gaan we mijn bevallingsplan bespreken. Jullie (meiden die het voor de 2e keer meemaken) nog tips waar ik zeker aan moet denken? Alle suikertesters: sterkte en hopelijk valt het mee. Wat een grote baby Corina! Ik was zelf 4 kilo, vriend gelukkig iets kleiner ( 3,5 kilo) dus we wachten het maar af. Moet er toch uit en hoop inderdaad op een niet al te groot hoofdje, lijkt me erg onprettig Hier van het weekend ook redelijk rustig. Bij gebrek aan een bbq misschien maar de gourmetset naar buiten vanavond. Verder nog wat kleine klusjes. Zijn net een maand geleden ongeveer verhuist en er is dus nog wel wat te doen. Verder moet de letterbak boven de commode worden opgehangen. Ik wil die babykamer nu echt af, word onrustig . Wij hebben de joolz day studio gris kinderwagen. Gelukkig een kado want wat zijn die krennen duur! Fijn weekend allemaal!
Lindsje Mmm dat is lastig om tips te geven voor je bevallingsplan je kan er bv. inzetten dat je graag de mogelijkheid wil om pijn medicatie te krijgen, dat je met rust gelaten wilt worden tijdens de weeën. dat soort dingen. Pff ik heb sinds gisteren ontzettende pijn in mijn liezen en af en toe menstruatiekrampen nog meer die dit herkennen?
Pffff wat een geklets haha! Ik ga niet alles terug lezen hoor. Doe ik binnekort wel een keertje! Maain, k ga dood van de pijn. Rot bekken!
Vervelend he dat pijnlijke bekken xSimone. Ik heb er ook best veel last van. Kan maar kleine stukjes lopen en dat doet best pijn. Mijn banden doen ook veel zeer dus omdraaien in bed is ook een pijnlijke actie elke keer . Nog een paar weken door bikkelen. Het is het vast allemaal meer dan waard.
Ik klets hier niet mee, kan dat niet bijhouden lees wel af en toe, en wil iedereen heel veel succes wensen met de laatste loodjes!
Hebben jullie het geboortekaartje al uitgezocht? Ik kan de mijne niet vinden, ik hou van romantische kaartjes en eigenlijk met foto. Wil graag een foto er op doen dat Chalina op haar teentjes staat bij het wiegje. Moeilijk hoor..
Leuk idee Corina! Hier de kaartjes al besteld en enveloppen al geschreven hihi. Ah vervelend zeg xSimone.
Ehm ik ben halverwege het ombouwen van ons vorige kaartje. Kleur anders, ander gedichtje, ander plaatje voorop. Maar het schiet er steeds een beetje bij in.
Ha echt?! oh adressen verzamelen, blijf wel ff zoet. Wel al het gedichtje geschreven, hihi best goed gelukt.
Heb adressen verzamelt en klaar staan. We weten welk kaartje we willen maar verder nog niks mee gedaan. Binnenkort eens wat proefdrukken bestellen. Gelukkig hebben we een kaart gevonden die zowel bij een j als m kan dus hoeven we maar 1 kaart naar onze wensen te maken! Toen ik met de adressenlijst bezig was trouwens ook maar meteen een telefoonlijst gemaakt voor mee te nemen naar het ziekenhuis. Belangrijke nummers en nummers van familie/vrienden in volgorde van wie we het eerst willen vertellen, wie we al vlak na geboorte bellen en wie we bellen als we weer thuis zijn... Oke ik geef het wel toe... Ik ben een lijstjes junkie... Ben gek op lijstjes! Vooral het afvinken geeft voldoening! Er ligt hier ook al een lange lijst klaar voor dingen die ik wil schoonmaken... En een lijst voor wat ik vooraf wil koken en invriezen voor de kraamweek... Hahaha
Hahaha MI87 jij bent wel goed voor bereid zo te horen! Ik heb eigenlijk alles al klaar. Kamertje is helemaal ingericht alles is gewassen en ligt keurig in de kast. Klossen staan klaar voor onder het bed. Week 36 ga ik het wiegje op zetten. En de vluchttas moet ook nog dat is alles.
@Geboortekaartjes/adressen: Wij hebben 't geboortekaartje al wel uitgekozen, hij is nu in de maak als 'proefkaartje'. Ook heb ik alle adressen al uitgezocht en op adresstickers geschreven zodat die op de enveloppen geplakt kunnen worden en klaar! Vl gaat de meeste zelf rond brengen omdat 't in 't dorp is, de rest doen we op de brievenbus. Vanavond gaan wij met wat vrienden lekker bbq'en! Even een zijltje spannen, want spant er om of 't gaat regenen! Ik heb hier weer een fotootje, ben vandaag 32 weken!! Ik ga even alle foto's samenvoegen als 't lukt, en dan zal ik die ook nog wel plaatsen als ik tijd heb en 't gelukt is Fijne Pinksteren iedereen (ook al heb ik er niks bijzonders mee).
Dit is mijn rijtje. Van 12 tot 24 weken en 28 en 32 weken. Die van 28 en 32 weken ga ik nog een keer opnieuw samenvoegen, die wil ik namelijk met die van de 36 en eventueel 40 als 't nog kan samenvoegen zodat ze er 't zelfde uit zien als die van 12 tot 24. Ik heb ze ook nog van de voorkant, dus die zal ik ook nog even klaarmaken En jullie showen. Echt wel een verschil. Zo jammer van die striae!
En de voorkant even op een rijtje ! En ook hier geld dat die van 28 en 32 weken nog overnieuw wordt samengevoegd met 36 en misschien 40 weken! We sil see! Nou en nu dacht ik dat ik mezelf wel weer up to date heb geschreven ! Hoe is 't met jullie?