Ja idd, altijd even bellen xSimone. Heb je haar ondertussen al gevoeld? Mijn gyn zegt plat liggen handen op je buik en dan moet ze binnen 2u reageren, anders bellen.
Bij twijfel altijd bellen.. Hier een erg rustig manneke vandaag, vermoed dat er weer een groeispurt aan komt. Dan is ie altijd een dag rustig. Net eten gekookt, pfff zo niet grappig met dit weer.
zo even paar daagjes niet gereageerd, was heerlijk weekendje weg met manlief, nog even met zijn tweetjes naar een prachtig hotel ergens op de Veluwe, maar man man...die hitte, pfff... ik zal morgen even uitgebreid teruglezen! las wel dat de verloskundige zo even langs komt Simone, goed zo!! bij twijfel altijd bellen hoor, als jij niet belt, worden ze wel door een ander op hun vrije dag gebeld, dus niet schuldig om voelen! ik hoop dat ze ondertussen geweest is en alles goed is!
Jeetje Simone goed dat je gebeld hebt! Hou ons op de hoogte als je kan! Heerlijk zeg Sterre! Hebben jullie nog even kunnen genieten saampjes. Welkom MamaJuul ik zet je op de lijst. Balen van je nacht Hier ook erg slecht geslapen maar dat is al een paar nachten zo. Is er een speciale reden dat je een keizersnede krijg? En gelukkig dat je niet zo veel last hebt van de hitte!
Hartje klopte mooi. Ook geen beginnende bevalling. Ze denkt dat de baarmoedermond aan het bloeden is Moet nu 2 uren op linker zij liggen en alle bewegingen noteren en dan weer bellen. La ik vannacht of wanneer dan ook weer erg ga bloeden moet ik weer bellen. Van binnen voelde ze ook niks raars. Hartje klopte orachtig snel en buik voelde goed, dus in iedergeval niks ernstige gelukkig! Zal nu de schepjes in de gaten houden. Moet meer rust nemen, met name vandaag en morgen. Zo rot, want ik voer al haast niks uit, maja qua lopen en tillen enz!
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Doortje81- Jongen-1e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 10x meisje 10x jongen 3x verassing
Gelukkig was alles 'goed ' Lekker op de bank met een goed boek en laat je lekker verwennen vandaag en morgen
Simone: wat een opluchting. Nu inderdaad maar rustig aan doen en hopelijk blijft de kleine dan nog lekker een paar weken zitten! Ik heb niet echt extra last van de warmte, maar ik word 's ochtends wel nat wakker. Iew. Nog maar 3 halve daagjes werken en dan begint m'n verlof: jeehaaa! Ik ben er helemaal klaar voor (of klaar mee, het is maar net hoe je het ziet )
Ja helaas is Vl morgen en woensdag van 7 tot 5 weg, aan t werk, dus moet elke x wel alles zelf doem. Donderdag nog een bruiloft dus ja ook drukke dag. Morgenavond moeten we naar de informatieavond over de bevalling,
Simone, je zegt steeds ik 'moet'... Maar denk dat je echt vanaf nu het motto niks moet alles mag moet inschakelen anders komt jullie kindje te vroeg, dat moet je ook niet willen. Hoe langer jullie kindje blijft zitten des te beter dat het is.
Eens met Corina! Je MOET aan je baby denken die is het belangrijkst! En aan jezelf natuurlijk . Die avond in het ziekenhuis kun je over slaan, niet ideaal, maar rust is rust. Bruiloft, misschien een gedeelte gaan? Misschien kan iemand vandaag en morgen helpen? Boodschappen doen? X
Zo alle zwangere vrouwen vannacht weggesmolten? Pffff, ben ook blij als ik niet meer naar mijn werk moet want ik moet nu een lange broek aan en ik heb het al zo warm!! Chocochick, lekker aftellen! En Simone, echt ff alles op zij zetten. Baby staat op 1, er is vast nog wel een info avond en ik ben de vorige keer bevallen zonder info avond kan ook! En ik zou idd even geen boodschappen ect. doen, kunnen vrienden/familie niet even bijspringen? En voor de boodschappen albert.nl! Fijne dag allemaal!
xSimone, gelukkig is alles 'goed'. Ben het met de dames eens. Die info avond over de bevalling kun je ook op papier krijgen of via de vk/gyn. En de bruiloft als je een hele dag gaat is echt heel zwaar. Wat niet gaat, gaat nou eenmaal niet, hopelijk heb je hulp van familie of vrienden overdag. Warmte: Bij mij op de slaapkamer is het echt heel lekker gelukkig. Geen last van de warmte. Raam stukje open, waait heerlijk door. Heb alleen meer moeite met fijne houding en in slaap komen.
Pfff Amber, nou vreselijk! Heel het weekend was warm! Ik slaap zo slecht momenteel. En kwam net op kantoor, is de topkoeling nog steeds niet gemaakt, dus het is hier 27 graden binnen! En zit hier in een spijkerbroek, gelukkig om 13.00 uur naar huis en morgen een vrije dag. Ik ga ervan uit dat het donderdag opgelost is hier met de topkoeling. Maar goed, genoeg geklaagd J Simone, goed te horen dat alles goed is, maar neem, zoals de andere ook al zeggen, wel echt je rust hoor!! Ik probeer het ook maar los te laten, dan is mijn huis maar even niet spik en span en dan ga ik maar een keer een dagje niet naar mijn paard (ook al voel ik mij dan wel weer vet schuldig) etc.
De bevallingavond is vlak bij m'n huis en daar kan ik gewoon zitten dus kan wel. Trouwerij ga ik ook niet hele dag, alleen middags 1 à 2 uurtjes bij de ceremonie en savonds naar t feest maar daar kan ik ook gewoon zitten, dus fat komt wel goed.