Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Sterre wat een verhaal ;) toch de rammelende eierstokken op een gegeven moment dan? leuk voor je man, lijkt me moeilijk als 1 van beiden niet wil! Fijn dat het is gelukt. Ook bij je zwager? Was het de eerste ICSI raak?

2. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 31 :D. Ben ook de oudste bij de zwangerschapscursus.
    Het jongste "meisje" is daar 21!

Voelde me gelijk een oude taart :p. Het schijnt dat in mijn woonplaats er veel meiden jong moeder worden, aldus de verloskundige.

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    496
    83
    Wat een gezelligheid hier weer :D

Lekker dat bij de meeste van jullie je verlof bijna begint, na deze warme dagen is iedereen er denk ik ook wel aan toe ;) Gelukkig hebben we hier al de hele middag regenen, kan het binnen ook een beetje af koelen :)

Hier nog aan het bijkomen van het ziekenhuis-avontuur van zaterdag (moest met spoed heen om te checken op pe...had alleen niet verwacht dat ik daar vervolgens nog drie uur kon doorbrengen en lichtelijk getraumatiseerd door de katheter :p), en nu maar braaf extra rust aan het nemen.

Ik ben trouwens 29 geworden begin dit jaar :)

Begin nu toch ook wel een beetje nerveus te worden voor de bevalling hoor, voor als het moment straks daar is. Hoe het voelt en alles, en of de kleine helemaal gezond is als ie geboren is, en het moment van thuiskomen hoe dan verder, en of het echt zoveel pijn gaat doen :$

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat gevoel heb ik ook. Hihi

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier trouwens ook 31.
    Bij de oudste 25 ;)

Het is hier begonnen met hard waaien, dus eerst alle ramen maar eens open gezet. Even wat frisse lucht door huis. De eerste druppels vallen ook al..

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hoe abboneer je dan?
    Gewoon in het bericht zetten?
    Ik wil eeen abboooooooo!!!! Ben ook echt heerlijk een muts w.b. alles uitviegelieren!!!

Ik ben 27!

Noelle, pe?

Op onze cursus 3 meiden van 27 en twee van 30 en eentje van 32...
    Maar de mevrouw van de cursus noemde ons een ' ouder' groepje... Voelde me meteen hoogbejaard zeg! Kom je net vers uit de 25 categorie hoor je ineens bij een 'ouder' groepje!! Tssss

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben 20 en vl is 25.

8. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    496
    83
    @MI87 Pre eclampsie (zwangerschapsvergiftiging) :) En je weet wat ze zeggen he...na je 21e takel je af...na je 25e gaat het helemaal hard :p

9. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Snik meiden voel me nu echt vet oud!! :)

Doortje, wel eerste Icsi, eerste keer spuiten, maar wel derde terugplaatsing, was mijn laatste Cryo, vriezer is nu leeg ;) en inderdaad toch opeens rammelende eierstokken :)

Abbo: kies voor "plaats reactie" en dan vinkje onderaan bij abonnement

10. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Noelle, heb ik precies zo hoor!! Ben ook best zenuwachtig en bovedien best bang voor de pijn. Volgens mij wordt dat stukje echt vreselijk!

11. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Zo even terug lezen na een druk pinksterweekend! Maar wel een TOP weekend gehad!
    Gelukkig dat alles goed is Simone! Wat schrikken zeg, ik ben bang dat ik helemaaal in paniek zou zijn!

Morgen hebben we (weer) de 3D echo, hopen dat ze nu goed ligt zonder dingen voor d'r gezicht :D

Hier in het Noorden is het nog veeeeel te warm.. Pffff

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Volgens mij heb je automatisch al een abbo als je een berichtje plaats. Is bij tenminste zo:p

Sterre wat leuk dat je toch voor een kleintje bent gegaan!

MamavanJuul dat was ik die dat vroeg van de keizersnede:) Gelukkig dat hij nu al gepland staat!

Noelle Pff gelukkig zeg dat het geen PE was!!

Leeftijd Ik ben net 25 geworden bij E. was ik 23:)

Hier ook heerlijk alle ramen en deuren opgezet kan het eindelijk wat afkoelen! En werkende dames nog even volhouden straks kunnen jullie heerlijk van je verlof gaan genieten.

13. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Oja! Ik ben 25, vriendje over 2 week 27.

Nog meer volgers van Utopia toevallig? :D

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ah Sterre, je bent zo oud als je je voelt ;). Ik ben dus heeeeel oud momenteel, zoveel lichamelijke ongemakken ;). Wat fijn nog in 1 poging! Wij hebben 6 keer iui gehad, toen IVF, geen bevruchtingen, terwijl zaadjes en eitjes top waren en toen eerste icsi raak gelukkig!
    Noƫlle wat spannend! Mijn moeder heeft het gehad, het Hellp syndroom zelfs, dus ik probeer ook goed op te letten. Nu dus wel veel vocht, maar verder geen symptomen gelukkig. Ik neem aan dat bij jou ook alles goed was? Ik begin ook al wat nerveuzer te worden, met name of het allemaal goed gaat met de kleine en of ik het ga overleven natuurlijk ;)
    Lindsje, ben jij nog 31 bij de bevalling? Ik dan dus 32... Was het bij jullie snel raak?
    Hier nog totaal geen wind of regen :( vannacht ook weinig afgekoeld... Voeten zijn nog steeds DIK!

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zie niet zozeer tegen de keizersnee op, wel tegen het herstel....
    Ben ondertussen wel heel erg benieuwd welk kindje er in mijn buik zit :D

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou ik zit alweer thuis. Er kwam niemand opdragen? Heel apart!
    Behalve Een ander stelletje die ook kwam. Heeeeeel vreemd!

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat raar Simone! Nouja rustig avondje ;)

18. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hier 30 bij de tweede, ik was 29 bij de eerste. Vrouwen schijnen zichzelf op hun 32e het mooiste te vonden en het meeste zelfvertrouwen te hebben. Dus daar ben ik bijna!

Hier in mijn moeders familie vrij heftige gevallen van zwangerschapsvergiftiging meegemaakt. Ik werd in mijn eerste zwangerschap ook streng gecontroleerd en daarom willen mijn vriend en moeder ook dat ik niet thuis beval. Vorige zwangerschap zou het de bedoeling zijn dat ik vanaf een week of 35 altijd urine zou laten controleren. Dat is 1 keer gelukt en met 36,3 was de kleine man er al. Ik heb er in die zwangerschap ook wel veel zorgen over gehad. Deze zwangerschap nog helemaal niet, gelukkig.

Ik hoop dat we nog een paar coolere weken krijgen voor we aan de bak moeten tijdens de bevalling en kraamtijd. Ik weet dat rustig aan verstandig is, maar met dit weer voelt het helemaal alsof er niks uit m'n handen komt.

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou idd....in combi met dit weer heb ik het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen....van die prikkende ogen!

20. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Alyssa veel plezier morgen en hopelijk laat ze nu haar gezichtje zien.
    Zie dat je ook in groningen woont, stad zelf of dorp ergens in groningen?

Sterre wat leuk idd dat jullie alsnog voor een kindje zijn gegaan en dat deze wens ook in vervulling komt.

Pre Eclapsie, brr wat eng, heb net even gegoogled en ik zie dat ik er kans op heb door mijn hoge bloeddruk, hmm en dan ga ik ook nog eens vocht vast houden, pas mijn sneakers niet eens meer :S voetjes omhoog en bader badjes.

Pfff wat een piep dag bah wat een hitte.
    Ik zat er ff compleet doorheen. Vanmiddag was het zelfs zo erg dat ik het water heb ververst in het zwembad. Zo warm en overhit dat ik er hoofdpijn van had

Huishouding wat weer blijft liggen. Nog een to do lijstje van hier tot en met tokyo, maar ja door de warmte kan dat ook niet.
    En dan mijn voeten enkels en onderbenen nog holy moly...
    En dan ook nog eens te bedenken dat ik vorig jaar met 28 graden zo anderhalf uur sportte zonder problemen. Morgen gelukkig iets koeler, ben ik ook wel aan toe.

Deel Deze Pagina