Heb net hartfilmpje gehad van t kindje, gaat allemaal goed. Gynaecoloog komt zo meteen voor wss inwendig onderzoek en eventueel echo (inwendig). Misschien moet ik een nachtje ter observatie blijven, maar ik mag toch echt hopen van niet! 😢
Nou ben weer onderweg naar huis gelukkig. Alles zag er goed uit. Ze zeiden altijd dat ik geniale wratten had, ook een trosje van binnen, maar deze gynaecoloog zei dat t trosje wss een soort slijmvlies vanuit me baarmoeder is (misschien ooit wel een wratje geweest maar nu niet meer), en daar komt t bloeden wss weg. Want ze zat er nu aan en begon t ook wat te bloeden. Dus na ontlasting druk gezet en dan met papier vegen, en daar komt dus wss t bloeden weg. Dus wel gerustgesteld t was iig niet erg. Geen ontsluiting en alle t andere zag er ook goed uit. Als ze dit niet als oorzaak kon stellen moest ik wss wel blijven, ze twijfelde nu nog steeds, maar mocht wel weg
Gelukkig Simone dat je weer naar huis mocht! En dat ze een waarschijnlijke oorzaak hebben gevonden! Nu hopen dat het bloeden snel over is. Spannend zeg Dayna! En wat leuk dat jullie kleintjes straks zo weinig schelen kunnen ze heerlijk met elkaar optrekken!
O gelukkig Xsimone! Toch fijn dat, dat het waarschijnlijk is. Dan weet je ook voor de volgende keer hoe of wat. Ukkie, mooie buik trouwens! Vraag me af of ik ook een jochie krijg... Heb ook alleen van voren... En 95% van de mensen om mij heen zegt: das echt een jongens buik! Niet dat ik dat allemaal geloof maar toch...
t meisje lag nog steeds t zelfde als dr moeder hihi, handjes bij dr mondje! Wss na de geboorte ook nog steeds die 'voorkeurshouding'. Ze lag ook 'al' met hoofdje naar beneden, hoofdje lag lager als placenta, maja zou zo nog kunnen veranderen maja met mijn prostuur zal dat wel meevallen!
T bloeden zal wss wel blijven tot eind zw.schap? Tot t weg is. En dat zit er hele zw.schap al duss dat zal wel tegenvallen helaas. Maar weet nu iig waar t weg komt.
Blij dat het goed gegaan is simone! Toch even schrikken! Ons lief meisje wou zich wederom niet laten zien. . Handen voor het gezicht en Navelstreng er voor. Helaas, het word gewoon een complete verassing straks hihi
Zijn jullie ook zo moe? Ik slaap niet al te goed 's nachts en heb daarom overdag echt wel weer een uurtje of 2 nodig om bij te slapen....
Fijn Simone, da het goed was! Ik ben ook moe, maar vooral heel benauwd, vind het nu wel echt een beetje eng worden hoor, krijg er telkens hartkloppingen bij. Ik kan niet op mijn zij liggen, dus slaap er ook slecht van. Vk al gebeld over dit en vocht. Ik ga vrijdag extra er heen.
Doortje, van meer vocht vasthouden kun je zeker ook extra benauwd raken. En dan de kleine die ervoor zorgt dat ze minder ruimte hebben, het warme vochtige weer... Echt de laatste loodjes zijn het zwaarst! Weet je, toen ik in het tweede trimester zat voelde ik me kiplekker, nergens last van. En dan zeiden ze altijd, aan het eind word het zwaar en dan dacht ik: ach dat zal wel mee vallen. Kon het me gewoon niet voorstellen! Voelde me geweldig! Maar ja... Nu erin beland en voel me echt een ouwe oma hoor. Al die pijntjes en kwaaltjes... Sinds een paar dagen schiet het ook telkens in mijn onderrug als ik iets uit een kastje pak of moet bukken ofzo. Heerlijk.... Aangezien ik in de huishouding werk... Maakt het me nog ff wat makkelijker Zo, weer lekker geklaagd!!
Pfff, spannend daagje hier! Ik heb al de hele morgen ontzettend pittige menstruatie kramp. Als de kleine beweegt voel ik m'n perineum opbollen. Best een eng gevoel! Ik neem aan dat dit indalingsweeen zijn? Doet het ook al wat aan voorwerk voor ontsluiting? Dan kost het me straks wat minder pijntjes Simone: Wat fijn dat er geen ernstige oorzaak gevonden werd en dat het wel verklaard kon worden! Warmte: drup, drup, pfffff Leeftijd: 31 jaar Slecht slapen: Ik moet veel bedrust houden en maak ongemerkt best wat uurtjes al slapend. Maar ik zou wel weer eens 8 uur aan één stuk willen slapen! *klaag, klaag*
Ach klagen mag! Toen het bij ons niet lukte om zwanger te orden kon ik al die klagende mooie buikjes wel afschieten . Nu doe ik net zo hard mee... Oeps! Maar ik blijf er wel steeds bij zeggen dat ik het zooo bijzonder vind om de kleine te voelen ik ben ook heeeeel trots op mijn bolle buik. Ik draag ook naar voren trouwens! Benauwdheid ging zowaar redelijk, dus best een goede nacht gehad. Wel nog steeds dikke voeten en vingers en nu een zere nu omdat ik rechter op slaap haha.
Volgens mij zegt het niet zoveel hoor MI87 hoe je het draagt. Mijn buik was bij E. ook zo en dat is toch echt een meisje Ahh wat jammer alyssa dat ze zich weer niet wou laten zien. Maar een verassing is ook erg leuk! Joppie hier gister ook de hele dag menstruatiepijn gehad gister op bed 3 wat ik denk voor weeën voelde aardig pijnlijk ik denk dat het bij het indalen hoor allemaal. En idd klagen mag. Ik klaag gewoon lekker mee. Slaap ook nog steeds slecht en ben de hele dag door moe. Zodra ik 2 minuten sta lijkt het al of ik een harde buik krijg, het liefst hang ik de hele dag een beetje op de bank maar daar is E. het niet mee eens helaas
ik ben oficieel 13aug uitgerekend. maar word 2 weken eerder ingeleid.. vind alles nu wel erg zwaar worden, vooral als het erg benauwd is buiten.. hoe is dat met jullie? ook heb ik erg veel harde buiken gelukkig zijn ze niet pijnlijk maar het is geen fijn gevoel.
Sta je al op de lijst? Waarom wordt je eerder ingeleid als ik vragen mag Hier wordt het ook steeds zwaarder hoor. Vooral als het zo warm is.
@Simone; Gelukkig lijkt alles goed te zijn en mocht je lekker naar huis. Ik heb 2 weken geleden ongeveer hetzelfde gehad. Ook een bloedinkje gehad. Ook naar het ziekenhuis CTG, inwendig onderzoek en echo. Bij mij houden ze het op een gevoelige baarmoedermond. Het kindje lag op dat moment er ook heel onhandig dwars bij. Hierdoor voelde ik haar ook minder. 2 dagen later weer een bloeding gehad doordat het kindje een grote draai met het hoofdje naar beneden is gedraaid waarschijnlijk! Ik moet me nu heel rustig houden en alleen het nodige doen. Hou je rustig en bij twijfel gewoon verloskundige weer bellen! Slapen gaat hier ook niet zo best. Elke anderhalf uur wel wakker en dan weer moeite met in slaap vallen. Vermoeiend is dat he! dan wil je zoooo graag gewoon lekker een nacht doorslapen. Datr ga je straks extra waarderen
Oeh wat ben ik blij dat ik nog heerlijk doorslaap! 3x plassen en daarna direct weer in slaap. Nu ik niet meer werk (4 uurtjes nog) slaap ik gemiddeld van 23:00 tot 10:00.. heerlijk! Of maak ik jullie nu jaloers