Bij mij wisselt het, kan een slechte nacht hebben maar merendeel slaap ik goed! Alleen met de hitte wat lastiger en de ene keer heb ik veel maagzuur in de nacht en pijnlijk bekken etc. en de andere keer minder. Meiden wat hebben jullie veel en vaak last van harde buiken valt me op! Ik heb het 1 keer gehad met duidelijk oorzaak maar hier vooral rustig... Al moet ik dat niet te hard roepen.
Vandaag mijn laatste werkdag gehad op advies van de gynaecoloog, vanaf morgen 3 weken in de ziektewet. Bloeddruk schiet ineens enorm omhoog 149/97, hield enorm vocht vast leek wel een michalin pop en kreeg een apart gevoel net of mijn adem ontnomen werd. Dus gelijk van uit werk naar het ziekenhuis gereden. 1 tablet methyldopa er bij op gekregen, 2 uur aan de ctg gelegen omdat ik beeb niet goed of nauwelijks voelde. Gelukkig nog geen bank of bed rust net als bij mijn dochter maar gewoon even een stapje terug. Nu afwachten... maar jeetje wat een schrik...
Gauw mijn dochter op bed brengen en dan de boel maar eens bijlezen onder het genot van een kopje thee
Ja het is niet anders, gelukkig had mijn teamleider er begrip voor en anders ook maar niet. Gezondheid van mij en bovenal beeb gaat voor. Voordeel van een eigen bloeddrukmeter, hij lag er niet ver van de meting van de gynaecoloog. Was blij dat ik weer naar huis mocht nadat mijn bloed en urine was nagekeken. Geen idee waar ze bang voor waren maar vond het dood eng. slapen doe ik gelukkig nog redelijk, hoef er maar 1x uit om te plassen. Savonds niet zoveel drinken doet wonderen.
He das schrikken zeg corina. Ik denk idd ook dat ze checkte op zwangerschaps vergiftiging. En idd goed dat je nu de ziekte wet in gaat beeb en jij gaan nu voor! Alyssa je maak me jaloers!
Goed hoor Corina, dan maar even klaar met werken, jij en je beeb gaan voor alles! Fijn is dat he, eigen bloeddruk meter, ik check ook elke week ff mijn bloeddruk met mijn eigen meter, gelukkig blijft hij rond de 100/60 zitten. In ieder geval, rustig aan meid! En inderdaad, harde buiken, hoor het veel hier, kan me er niets bij voorstellen, maar rustig aan hoor meiden, lijkt me best vervelend..
Hoge bloeddruk: Zo, dat is dan ook meteen echt hoog! Rustig aandoen hoor! Slapen: Inderdaad, daar word ik wel jaloers op maar hartstikke fijn hoor! Geniet er nog maar van. Harde buiken: Ik vind het echt heel rot. Ik hou me nu al een week bijna volledig rustig. Mijn man werkt zich kapot en doet thuis dan ook nog het één en ander. Ik voel me schuldig als ik weinig gedaan heb, maar ook als ik (te) veel gedaan heb. Het maakt me super onzeker. Doe ik het wel goed? Voor de baby? En voor m'n lijf? Want ook met rust voelt mijn baarmoeder doodmoe aan. Is mijn bm straks niet uitgeput voor de bevalling begint? Volgende week weer een afspraak met de vk. Maar eens vragen hoeveel kwaad het kan. Iig zijn de harde buiken wel iets minder sinds ik zoveel rust hou.
Even een vraagje, Koken jullie van te voren de flesjes en speentjes uit? Ik weet niet meer of ik dat bij E. nu wel of niet gedaan heb.
Hoi meiden, Ik doe ook mee met dit topic, weet pas sinds 3 weken ongeveer dat ik zwanger ben (já echt!! Geen buik of kwaaltjes én spiraaltje!). Ik was eerst uitgerekend op 14 augustus, maar sinds gister weet ik dat ze verkeerd gemeten hebben, en blijk 3 augustus uitgerekend te zijn! Spannend!! Overigens dit word m'n 2e kindje, ik heb al een zoontje en krijg nu een dochtertje!
Ukkie89, dat vroeg ik mij vanmorgen ook af haha! Lijkt mij wel? Kan geen kwaad in elk geval! Elekstraxx, wow! Klink voor mij ideaal haha, kan je je ook niet zoveel zorgen maken. Maar hoe ben je er achter gekomen? Gefeliciteerd trouwens heb je nog steeds geen buik?? Bij 1e ook niet? Gisteren zei een collega: hallo buik, en ow Jij zit er nog aan vast hihi.
Wow elektra, dat is even omschakelen zeker? Gefeliciteerd en welkom! Flesjes uitkoken: Heeft nog geen zin. Na 24 uur moet het opnieuw ivm vorming van bacteriën. Lekker door je kraamverzorgende laten doen dus
Zou raar zijn als ze zomaar is weggegaan! Zou ik onbeschoft vinden haha. Nou de bruiloft zit erop, was super leuke dag, behalve het laatste moment. Me vriend was zo ontzettend dronken. Heb ik op de bank geslapen, ben ik midden in de nacht heen verhuist, hij zat zo te snurken en smerige geluiden te maken. Jemig wat een rot nacht. Maar goed. Nu ben ik er weer.
Jeetje wat een verhaal Elektraxx! Check up bij vk was goed, vandaag wel hoofdpijn en bleh! De baby ligt al ingedaald en vast, dus dat is mooi! Dat verklaart denk ik de harde buiken van een paar weken geleden en dat dat nu beter gaat! Ik had wel een beetje verhoogd eiwit in mijn urine, maar ze maakte zich er geen zorgen over, ik dus weer wel omdat mijn moeder het Helpp syndroom heeft gehad... Zo ik ga nu even slapen, dan ben ik hopelijk een beetje fit met voetbal! Vinden jullie het ook leuk? Ik vind het altijd wel heel gezellig! Gelukkig komen er mensen hier kijken en hoef ik nergens heen .
Ukkie, ja voor en tijdens het gebruik altijd alles uitkoken. Maar de kraamhulp helpt je wel hier in mee en legt ook precies uit hoe vaak je het moet doen. Elektraxx wauw verrassing gefeliciteerd hihi, hier ook een koningskoppel. Amber hahaha ja de buik opmerkingen worden met de week leuker. Simone grrr irritant is dat he, snurken pfff. Dag gister goed volgehouden? Doortje hmm spoor van eiwit, had ik niet dus inderdaad kan mij voorstellen dat je ern beetjw bang bent. Hier dag 1 van verveling,.pfff zo niks voor mij... Maar goed, zo ff naar mijn paard en met hem kroelen.
Elektraxx was je verhaal al ergens tegen gekomen. Wauw dat is helemaal schrikken dat je door een verkeerde meting nog verder bent! Gaat de tijd wel lekker hard in ieder geval Heb je inmiddels al wel een buikje? Uitkoken Als het na 24 u weer moet heeft het inderdaad nog geen zin om te doen dan mag de kraamhulp dat mooi doen Simone Wat vervelend zeg dat je vriend zo dronken was en lag te snurken die van mij kan er ook wat van Geef hem dan altijd een flinke por en als die dan op z'n zij draait is het meestal over. Amber Hier vallen de buik opmerkingen nog mee. Bij E. was het wel heel erg. Werkte toen in de winkel en kreeg bij 30 weken al vaak de vraag of het al bijna zover was. Corina Komt goed! lekker genieten van je meisje en proberen wat leuke dingen te gaan doen samen! Doortje Wat fijn dat de baby al ingedaald en vast ligt. Geeft toch weer een fijn gevoel. Oeh eiwitten in je urine, even goed je klachten in de gaten houden als je moeder ook bekend is met Hellp. Hier vandaag een aanval van nesteldrang gehad Huiske is weer lekker schoon kreeg wel gelijk al een harde buik. Ook alvast wat spulletjes klaar gelegd voor in de vluchttas. Voor E. pak ik pas op het laatst in. Ze gaat naar mijn schoonouders als ik ga bevallen en die hebben de sleutel van ons huis dus die kunnen anders gewoon na binnen om het nodige te halen. Waar laten jullie je andere kids?
Welkom Elektraxx! Volgens mij had ik je topic helezen toen je erachter kwam! En je buik gezien bij het buikfoto topic! Echt bizar haha. Al een beetje toit rust gekomen? Red je het wel met alle voorbereidingen die nu in sneltreinvaart moeten? Corina, gelukkig gaat het weer goed met je! Jij ook Simone! En een dronken vriend. En dan snurken. Aaarghhh!!! Ik zou het doodeng vinden als mijn man dronken zou zijn. Ja zo'n miep ben ik dan wel Misschien zijn wij van die heilige beentjes hoor maar wij zijn beide nog nooit dronken geweest. Mijn man kwam pas ineens met het idee om de week voor de uitgerekende datum al geen alcohol meer te drinken zodat hij altijd achter het stuur kan mocht de bevalling beginnen. Had ik zelf niet eens aan gedacht. Hebben jullie 's nachts ook zo'n pijn met omdraaien? Sjongrjonge zeg! Het word steeds erger. Ik heb wel een aantal minuten nodig om langzaam in gedeeltes mij om te draaien van de ene naar de andere zij met een hoop gesteun en gekreun.... Oo dat bekken!!!
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Doortje81- Jongen-1e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 11x meisje 10x jongen 3x verassing Ik heb je op de lijst gezet Elektraxx