Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben nummer 5 tegengekomen die naar mijn buik kijkt en zegt:

Zo, jij bent er bijna!
    Ik: Ehm, nee nog 9 weken (en vandaag zei ik dus nog ruim 8 weken).
    "Oh, krijg je een tweeling?"
    "nee..."

Hihi, 6 kilo aangekomen, ben erg slank van mezelf en toch lijk ik hoogzwanger :D

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Buik: net bij de bakker stond ik aan de toonbank en moest er een vrouw langs. Was een beetje druk. Die vroeg of ik even naar voren wilde...eh nee...ik stond al met mijn buik ertegenaan gedrukt. Haha. O en ideaal trouwens! In de rij bij de kassa met je buik. Ben al drie x bij verschillende winkels voorgelaten!!!

Schoonmaken: zondag ochtend half 8 MOEST ik de voorraadkast soppen en ordenen. Radiator in de hal gesopt, deuren gesopt en meterkast schoongemaakt en de kapstok. Alle dekens gewassen ( dunne fleecedekens en Snuggles)
    gisteren gordijnen gewassen, radiator in de woonkamer gesopt, tv-meubel geordend en schoongemaakt, salon tafel goed gedaan.
    Vandaag: man de opdracht gegeven de hoezen van de kussens op de bank te halen. ( zitvlak en rug) en de hoezen gewassen en de vulling staat te luchten. De hele bank goed gezogen, daarna de grote kast in de woonkamer uitgesopt en opnieuw geordend en nu net de wasmachine met soda doorgespoeld en op 90 graden gezet. Is die ook schoon...
    Hmmm nesteldrang? Geen last van hoor!

Ga zo langzaam het huis door.

O whahaha! De bel ging! Bosje bloemen voor mij bezorgd! We hebben afgelopen zondag bbq gehad met mijn nichtje en haar gezin en ze waren de bloemen vergeten. Alleen wij noemen elkaar altijd bij een andere naam. ( scheldnamen uit onze jeugd) en stond die vent voor de deur: alstublieft een bloemetje voor mevrouw...scheldnaam...
    Proest! Weet gelijk van wie die is.

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Haha! Humor! Pfff, wil ook weer nestelen :(

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.796
    496
    83
    Welkom Elektra! Wat een bijzonder verhaal :$ Maar wel leuk dat je nu een dochter krijgt! :D

En verder ga ik morgen weer helemaal bijlezen...nu klaar maken voor de VOETBAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL :p Kan de kleine alvast gaan wennen aan het geschreeuw, aangezien we nogal fanatieke kijkers zijn hier met de vriendengroep :D

Iedereen hele fijne avond en veel kijkplezier (degene die gaan kijken)!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Veel plezier Noelle!
    Wij hebben beide niets met voetbal. Heerlijk. Hoef nooit een voetbalveld op tv te zien. Wij gaan zo lekker winkelen. Hopelijk is het heerlijk rustig en zit iedereen voor de buis!

Al vind ik het wel super gezellig en als NL ver komt ga ik ook kijken. Met WK ook laatste wedstrijden gekeken. Maar verder dan dat, neuh.....

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    MI87 Hihihi jij hebt de nesteldrang ook goed te pakken als ik het zo lees! Het zal inderdaad wel heerlijk rustig zijn om te winkelen.

Veel plezier met kijken meiden!

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat een top wedstrijd gister!!!!! 5-1! :D
    Ik heb helemaal niets met voetbal heb dr ook een bloedhekel aan, maar als EK of WK erop is vind ik t ook altijd spannend en leuk. Alleen als Nederland speelt! Alhoewel ik de regels echt NIET begrijp! :p

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jeej! Gewonnen! Was doodmoe, pijn in mijn lijf dus lag al op bed maar ik kon precies horen aan het gejuich buiten wanneer er een doelpunt viel. En toen op een gegeven moment vuurwerk werd afgestoken wist ik dat we gewonnen hadden! Ff de tv aangezet hihi. En dan ook nog dikke vette voorstand. Onze buurman in Spanjaard hihi.

Vannacht elke 10 minuten wakker van de pijn in mijn heupen en gewrichten. Continu van zij wisselen. Werd er gek van! Op de rug doet pjn want dan valt het gewicht op mijn rug/organen, en op mijn zij gaan mijn botten ontzettend pijn doen. Zo vervelend! Gekke is dat ik het niet elke nacht heb...

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zuur dat je zo slecht hebt geslapen! :(
    Ik slaap op zich best ok ben alleen vaak wakker en altijd vroeg op. Vandaag weer om half 6, gaap.

Wat was het voetballen gisteren een spektakel zeg! Ik zat er helemaal klaar voor in m'n juichpakkie :D Te fout! :D

Dit is nu de tweede dag van m'n verlof en ik ben al helemaal de kluts kwijt qua welke dag van de week het is. Gaat goed!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hadden gister een bruiloft, kon aan het einde van de dag mijn enkels niet meer vinden :)
    Lagen pas 2 uur in bed, nog even alles van het voetbal gekeken en toen viel ik bijna om, haha!
    Heb echt als een blok geslapen.

De kinderen zijn bij opa en oma, dus net even wat gedaan in de babykamer. Kozijnen voor de 2e keer, plafond is gewit. Nu even naar de bouwmarkt, morgen plafond nog een keer en dan in de loop van de week de muren.

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou heb ik weer.. me eerste lekkage! Zat bij me ouders zegt me vader ineens, Mone je lekt.
    Fijn! Had t eerst alleen licht onder de douche maar nu meer.... maar bij 1 borst (nog). Wat een gek idee is dat zeg, gele waterige warme vloeistof. Het jeukt ook, heb nu een keuken papiertje erin.
    Gaat dit nu de hele tijd door? Of af en toe?

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@Simone: Geen idee. Hier houd ik het nog droog. Anders doe je toch vast zoogcompressen in? Die zijn lekker zacht en blijven plakken in je bh. Zit zo'n plakstripje achterop.

Voetbal: Dat was een leuke wedstrijd zeg! Mijn zoontje was wel superdruk. Voelt vandaag alsof iemand er met een fiets overheen gereden is en hem er daarna in heeft geparkeerd. Maar kleine is gelukkig weer rustig :D

Slaap: Huh, wat was dat ook alweer..?:(

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier is het zo af en toe....heb wel standaard zoogcompressen naast mijn bed staan voor het geval dat.

Maandag afspraak bij de gyn staan en dan gaan we de week bespreken dat ze de kleine gaan halen. Zal nu nog zo'n 7-6 weken duren.
    Komt nu echt wel dichtbij hoor!

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja ik heb ook zoogcompressen erin, maja was gewoon benieuwd naar of het altijd of soms is.

@mamavanjuul: naast jr bed staan? Maar als je gekekt hebt ben je al telaat hihi?

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier nog niks gelekt... Almoet ik zeggen dat ik borsten zoiezo totaal ongeïnteresseerd zijn deze zwangerschap. Beetje voller geworden. Maar draag dezelfde bh's nog, en ook geen donkerder of grotere tepels, weinig pijn eraamn gehad ook. Er is echt nauwelijks wat gaande daar. Ja wat mooie aders gekregen...
    Hoop dat ze het straks wel gaan 'doen' haha

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik zag ineens een vlekje in mijn bh, dus er gebeurt ook iets bij mij ;) maar nog niet echt lekken gelukkig...

17. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik heb gelukkig alleen nog maar lekkende borsten gehad tijdens het douchen. Vind zo grappig dat nu je tot de "zwangere" wereldbevolking hoort het opeens heel normaal vind om over lekkende borsten te praten :)

Ik en mijn zwangere vriendinnetje hebben allebei onwijs last van maagzuur dus dat zijn ook de heerlijkste gesprekken soms. Of wat er gebeurt als je HEEEL hard moest hoesten en je blaas is (te) vol...

Gisteren werd ik verrast met babyshower!! Super lief, allemaal dames en leuke middag gehad met eten en super veel en super gave kado's gekregen! Me zo happy 😍 ben der nog moe van haha. Straks allen nog een keer uitpakken 😊

18. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Wat leuk Amber, dat je verrast bent met een babyshower!! ik heb een vermoeden dat ze voor mij ook met iets bezig zijn, maar ik wacht het rustig af :)

Tsja...leuk he dat soort gesprekken. Ik had vrijdag verloskundige aan de telefoon, had namelijk wat bloedverlies, heel minimaal, maar dacht, bel toch even. Stond er ook over na te denken dat ik zo zonder schaamte de kleur en hoeveelheid etc aan het uitleggen was, terwijl het normaal toch beetje gênant was. Overigens kon ik gelijk door naar ziekenhuis, maar goed, was niets aan de hand achteraf, ze denkt beetje geïrriteerde baarmoedermond en advies gekregen vast met verlof te gaan. Daar ga ik nog even over nadenken :)

MI87 mijn borsten zijn ook totaal ongeïnteresseerd hoor :) niets gegroeid, niet lekken, helemaal niets. Enkel dat ze zo tussen week 10 en 20 wat pijnlijker waren..

Beginnen jullie ook wat zenuwachtig te worden nu? ik best wel, toen ik vrijdag even in ziekenhuis lag voor dat bloed, dacht echt even shit hee, over een week of 8 lig ik hier te bevallen...brrr...

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Super leuk Amber! Ik wordt wss de 29ste "verast" met een babyshower hihi.
    Vandaag weer vaderdag, en ik ben precies 33 weekjes vandaag! Nog 7 te gaan! Alleen me zus en zusje hebben beide t gevoel dat ik een week eerder beval! Hadden ze over gedroomd haha. Zou wel mooi vinden als ik 27 juli beval. Dan is me opa jarig die overleden is, hij betekend zoveel voor mij! Zou ik wel een mooi teken vinden!
    Zolang t maar niet op de uitgerekende datum is.. Dan is t nichtje van me vriend jarig, die wordt 2. Dat is de kleine van z'n broer, hihi.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....ik ben van een goede B, naar een E/F gegaan :$:

Manlief is nu aan het sausen in de babykamer, ik zat net te knutselen met de kinderen maar zal nu eens wat huishoudelijks gaan doen, haha!

Deel Deze Pagina