Ik ben 'de kraamhulp' aan het lezen. Is een thriller... Heb met iemand op zp e-books uitgewisseld. Alleen wilde ik hem bewaren voor tijdens mijn verlof... Maar nu toch maar begonnen want anders ben ik bang dat ik paranoide word tegenover de kraamverzorgster straks... Hopelijk heet ze geen Hennequin!!!!! Dacht laat ik die maar niet vlak voor die periode lezen hahs. Mamavanjuul, ooooo geef mij wat!!! Ik heb twee erwten op een plankje.
Amber Wat leuk dat je verrast ben met een baby shower! Simone hier af en toe ook lekkende borsten. Mi87 Hier van een B naar een C gegaan. Zal straks wel weer helemaal verdwenen zijn helaas Pfff ik krijg steeds meer last van 'onderen' tijdens het draaien in bed doet het behoorlijk pijn en kleine ligt veel te duwen daar voelt ook niet zo prettig. Vluchttas heb ik bijna klaar en de maxi cosi staat ook al klaar
Ik ben van 70B naar 75C gegaan! het liefste moest ik nu 70C zeiden ze daar, maar is mij te strak heb zelfs 75 op t loste zitten nu en dan staan dr striemen zelfs erin... nou lijkt mij dan niet te los? Van mij mogen me borsten deze grote wel houden hihi, geen 70B terug. Veel te klein Maja gaat wel terug toch? @Ukkie89: ik zet vanaf week 36 me vluchttas pas klaar. Maxicosi staat wel klaar.. In week 36 moet ik nog bedklossen ed. Halen!
Bij mij komen ze morgen klossen, een postoel en een ruggesteun brengen aan huis! Ideaal! Werd via de kraamzorg geregeld. Wij hebben boven geen wc dus vandaar de postoel en de ruggensteun raadde ze aan want dan kan je lekker rechtop zitten in bed... Ik was vandaag van plan om de vluchttas te pakken. Mijn man word zenuwachtig haha. Eentje van onze zw. gym is met 32 weken plots bevallen dus nu word mijn man een beetje bezorgd en heeft het er steeds over of ik die tas nu al heb klaarstaan. Haha
Haha, wat zijn jullie allemaal rap! Wij hebben alles wel in huis, maar nog niks klaar staan. Alles staat nog in dozen. Vandaag plafond klaar en 1 muur gesausd. Denk dat het kamertje volgend weekend klaar gemaakt wordt en dan kan ik dan beginnen met alles uitzoeken, wassen etc etc. @Borsten: Ik had altijd 75B, 75C. Hing wat van het merk af. Nu zit ik in 85E en floepen ze er bijna uit. Maar ik ga echt niet voor de laatste weken nog kijken voor een F. Die dingen zijn bijna niet te betalen. 85 E zit soms wat te ruim om mijn romp, dus dan schuurt het wel wat. Maar kleiner is er haast niet....75/80 hebben ze niet in de grote maten. Of ja misschien wel, maar ik ga echt geen 60E uitgeven! Thuis heb ik meestal van die sporthempjes aan, hadden ze laatst toevallig bij de action.
BH: ik ben van D80 naar E85 gegaan en heb zo'n tussenstukje, heel fijn Verder draag ik meegroei bh's van de livera, kosten 17,99, dus daar ga je niet aan onderdoor. Kan niet wachten tot ik mijn Victoria Secret weer aan kan hihi. Nu moet ik voor een bruiloft 18 juli nog een strapless bh hebben, die ga ik binnenkort maar eens aanschaffen net wat extra ruimte. Zag dat het weer wat koeler blijft, komende 2 weken. En eigenlijk ben ik daar wel echt heeeeel blij mee! Op naar nog 4 werkdagen , jeej!
O fijn!!! Kan ik beetje doorpoetsen! Vandaag de hoezen van de andere bank gewassen en de banken van hun plaats en erachter en eronder gewassen. Straks duik ik achter het fornuis! Nu kan mijn man die apparaten aan de kant schuiven.
Ukkie 89; Ik ken het gevoel van last hebben in bed! Niet altijd doordat de kleine soms protesteert bij bepaalde houdingen maar ook last van heupen! Echt alleen tijdens en even na het slapen. Naar. Simone Ik had vanaf week 19 al lekkende borsten en moet elke dag die compressen gebruiken wil mijn bh niet onder zitten. Mi87 Borsten zijn iets steviger maar geen cupverschil; 75 A bleef gelijk (helaas)
Borsten, hier net als bij Chalina een cupmaat erbij, alleen die verdwijnt straks wel weer... Mi87 Jeetje jij hebt echt de schoonmaakkriebels te pakken he? Nog even en dan ga je de plinten boenen Van schoonmaak woede heb ik gelukkig nog geen last. Morgen laatste dingen doen in de babykamer, heb net het wiegje klaar gezet lijkt weer zo lief hihi en alle wiegbekleding gewassen, gebeurd vast nog wel een keer. Chalina haar speelgoed moet nodig worden uitgezocht, en ook opgeruimd, heb een side table beneden staan die moet naar haar slaapkamer anders past de box niet in de kamer. Vluchttas nog niet klaar, helemaal vergeten
Corina, mooi buukske!!! En mooie krullen!! Jaloers! Heb stijl haar. Ik doe ook eens een foto!! Van gisteren! 33 weken!!!
Thnx, niet mijn eigen haarkleur hoor.., haha en hoe vaak ik vroeger wel niet stijl haar wilde, dat leek mij veel praktische Nu heeft mijn dochter blond stijl piek haar waar ik soms moeite mee heb met leuke staarten/ vlechten alles zakt er uit. Ook een mooie buik Mi. Ik vind eigenlijk vaak alle vrouwen mooi als ze zwanger zijn. Ga mijn buik straks nog missen.
Hoe kom je erbij!!! Acha ja, wil lekker alles schoon. Dan hoef ik straks in de kraamtijd alleen een beetje bij te houden dacht ik zo.
Mi, je maakt me wel zenuwachtig hoor, ik heb nog helemaal geen nesteldrang wat schoonmaken betreft, maar wil dus wel ineens dingen gaan naaien... Terwijl ik helemaal geen geduld heb en niet handig ben... Schoonmaken was handiger geweest want het is hier zoals altijd een troep, wij zin allebei vrij slordig... Dat gaat wennen worden Mooie buikjes! I ben ook trots op de mijne, mooi naar voren. Maar, ik baal wel want ik heb sinds gisteren ineens weer veel harde buiken ;(. Ik denk dat ik gewoon weer een groeispurt heb...
Wat een mooie buik! En de nesteldrang is duidelijk al toegeslagen. Ik heb nog geen klossen in huis. Laat ze m'n man over een paar weken wel halen. Moet echt nog even zien of ik ze er wel onder wil. Vond het de vorige keer zo'n ondingen, kwam amper m'n bed nog in en eerlijk gezegd vind ik dat ook wel belangrijk... Ik heb trouwens ook nog geen lekkende boobs. De vorige keer ook niet en toen hebben ze het ook erg lang gedaan dus deze keer zal het ook wel goed komen
Zoo.. Weer even bijgelezen Al die lekkende borsten verhalen hier, ik heb nog helemaal niks gevoeld! De baby is hier heeeel rustig, soms word ik even weer wat onzeker. Ik las dat het vrij normaal is dat de baby nu wat rustiger is... Hoe dan ook is het nooit een drukke baby geweest, bij jullie ook wat rustiger?
De mijne wisselt het af. Die is meestal 2 of 3 dagen heel druk en dan komen er benen en voeten en ruggetje/kontje alle kanten uit steken. Dan lijkt het wel of hij/zij de hele dag niet slaapt. En dan de twee dagen daarna is de baby weer heel rustig. De dag daarna staat mijn buik weer strakker en is dan weer groter dus dat zijn de groeispurten. Doortje, lijkt me erg vervelend hoor telkens harde buiken. Ik zou dan ook gewoon naar mn lijf luisteren en niet teveel doen. Maar dat zal ook wel frustrerend zijn. W.b. schoonmaken en netjes zijn ben ik wel nu wat erger maar ik ben normaal al behoorlijk van het poetsen haha. Maar mijn man is echt een enorme rommelkont en dat heeft hij ook van huis uit want daar als ik dat zie gaan mijn handen ook jeuken. Ik merk dat ik de laatste dagen ook een beetje kribbiger ben en een politie agent. Ik wil dat mijn man nu alles achter zich direct opruimt anders word ik boos. ik wil alles netjes houden maar wil ook niet mijn beetje energie die ik dan heb moeten gebruiken om zijn troep op te ruimen. Want dan heb ik geen energie meer voor dingen die ik eigenlijk wil doen. Gelukkig is hij nog niet weggehold haha.
Haha ik had de vorige keer wel nesteldrang maar niet zo de behoefte om het zelf te doen, gelukkig ben ik goed in mijn man commanderen. Mijn beeb is vanaf het begin aan al erg druk. Net een kickbokser. Echt niet normaal hoe veel en hoe heftigheid beweegt. Hij draait niet echt maar maakt dat goed door continue te bewegen. Alien is er niets bij. Als je je zorgen maakt gewoon even je vk bellen...
Ik zal morgen ook even een foto plaatsen van me buik. Was vandaag 31 weken. En idd mij werd ook ruggensteun aangeboden en een po, ook geen wc boven maar die po is meer ervoor om de placenta in op te vangen hoor, daarom hebben ze die nodig. Bij mij wordt t via t groene kruis geregeld en niet via de kraamzorg, dus mag pas in week 36 ophalen, eerder heb je t toch niet nodig... maar wel rot dat dat t laatste moment allemaal nog moet, maar komt goed Ik heb echt verschrikkelijk pijn aan me bekken en onderrug. Damn.