Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Goed dat je gebeld hebt MI, ik twijfel af en toe ook even en dan ineens voel ik weer wat en denk ik ach het zit wel goed!

Ik zit af en toe in het topic van Juni te kijken, kan me nog niet echt voorstellen dat ik dit topic straks lees en dat de 1 na de ander bevalt hihi

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

hihi dat doe ik ook wel eens Alyssa en dan denk ik ook wow, over een maandje (of eerder) gaat bij ons in dit topic ook de een na de ander bevallen...kan me uberhaubt niet voorstellen dat ik over een week of 7 mama ben :)

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hier een positief berichtje; ik heb spataderfysio ontdekt! Massage, oefeningen en advies over houding tegen spataderen in liezen, lipjes daar beneden en benen. Maandag voor het eerst daar naartoe; hopelijk ben ik van de hevige pijn af want ik moet nog ruim 7 weken en als die druk (bloed en buik) alleen maar toeneemt, nemen de aderen ook toe.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kan je nagaan....ik weet dat ik over max 5 weken en 4 dagen voor de derde keer mama ben ;)

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Heerlijk dat je al precies de datum weet MamavanJuul!
    En ik ben de meeste dagen ook lekker lui hoor maar moest nu toch echt even aan de gang anders blijft het door mijn hoofd spoken.

juni topic lees ik ook steeds mee de laatste tijd zo leuk om al die berichten te lezen dat de weeën begonnen zijn tot de bevalling! Krijgen we hier straks ook!;)

Trouwens nog een aanvulling voor de vluchttas voor de getrouwde onder ons het trouwboekje! die heb je nodig bij het aangeven van de geboorte

6. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hihi ja ik kan me het ook nog totaal niet voorstellen, hoop dat tegen het einde van de zwangerschap dat gevoel wel steeds meer gaat komen :D Tuurlijk ben ik nu ook wel nieuwschierig maar het besef is er nog totaaaaal niet :p

7. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jullie kletsen allemaal hard zeg :)
    Hopelijk heb ik in mijn verlof wat meer Tijd om mee te typen ipv alleen maar te lezen.

Word wel opeens zenuwachtiger , ben echt nieuwsgierig en ben zo benieuwd wanneer het begint!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha ik heb ukkie aangestoken!!!

Sterre, inderdaad, die karate trappen mis ik nu. Nu meer rustige golfbewegingen. Maar had nogal een hyper beebje dus dit is zo'n verschil.

Alles was goed. Maar blijf ik twijfelen dan weer moet ik morgen komen. Voor nu laat ik het even op zijn beloop. Ik voel wel genoeg beweging maar de felheid daarvan is gewoon minder... Maar misschien toch minder ruimte. Echo was weer goed. Bewoog nu wel, had ook de hik. Ik voelde dat en benoemde dat en de gyn. zei: heel goed! Dat zag ik al ja! Alsof ik een toetsvraag goed had haha. Daarna wilde ze toch nog een ctg en die was ook goed. Mijn bloeddruk was 100/67 dus mijn lijf vond het ook allemaal nog prima.

Mamajuul, ik heb hetzelfde. Vlees boeit me nu niet. Drie kleine muizenhapjes en de rest eet ik meer groente en fruit. Normaal een echte vleeseter. Al snuif ik wel graag aan een bakje filet americain. Oh wat mis ik dat!!!

Zo, ik ga zo de tv eens aanzetten. Hup Holland Hup!!!

9. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha snuiven aan filet american! Daar heb ik wel zin in inderdaad! Of ossenworst, biefstukje, gepocheerd eitje, cakebeslag (was net brownies aan bakken om morgen uit te delen en besefte mij dat ik niet stiekem mijn vingers mocht aflikken hihi)

Ik merk het ook hoor, geen hele verbouwingen mee maar inderdaad meer een soort schuif gevoel, en schijnt ook wel te kloppen dat baby's af en toe rustigere dagen omdat ze hard aan het groeien zijn. Nu blijven ze bij mij in het ziekenhuis zeggen; kom liever 15x voor niks. Dat is beter dan een keer niet gaan. Dus als je twijfelt altijd ff bellen!!

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Idd beter een x teveel dan te weinig bellen.

Ja je hebt me aardig aangestoken mi87 blijf aan het opruimen nu hihi zit nu
    Wel uitgeblust op de bank.

Hier bij mijn buik foto van vandaag
    Bekijk bijlage 402072

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mooie buik! Echt naar voren he! Eh... Wat kreeg jij nu? Of was dat een verrassing... Je banner is blauw...maar ja.... Jochie?? Ik weet het niet meer.

Nou, ik moet vandaag en morgen rusten om te kijken of ik beter de beeb voel. En ik baal ervan want mijn lijstje roept!!! Maar ja moet morgen ook werken dus de ik kan me niet helemaal aan die rust houden...

Ik schok me trouwens kapot! We gingen tegenover de gyn zitten en ze vroeg hoe het nu ging. Dus ik vertel. En ze kijkt op de computer en ze zegt: zo, dus jullie krijgen een jongetje!
    Ik kijk haar met grote ogen aan...eh...we hebben het een verrassing gehouden. We weten het niet hoor.
    Zegt de gyn: nee, dat vraag ik. Omdat je over hij praat.
    Pfew... Dacht echt dat ze het verklapt had. Maar ik zeg altijd hij als ik over de baby praat haha... Gelukkig, het is nog steeds een verrassing.

12. xSimone

xSimone Niet meer actief

Erg mooie buik hoor! Leuk shirtje ook! :D

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    NL heeft gewonnen!!

14. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankjewel:D

Ik verwacht een jongentje MI87.:) Droeg E. ook zo maar toen was ik wel wat breder mijn heupen groeide toen ook goed mee:p
    kleine man ligt helemaal tegen mijn buikwand aan vandaar dat hij zo naar voren staat zei de vk.

Zo dat is schrikken zeg! Lijkt me zoiezo erg spannend dat niemand het per ongeluk verklapt als je bv. echo krijgt in het zhk ofzo. gelukkig dat het nog geheim is!

Simone hoe gaat het bij jou? nog bloedverlies gehad?

15. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

prachtige buik Ukkie!!! ook echt alleen de buik, rest superslank en idd mooi naar voren!

16. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mooie buik Ukkie!

Mi, oh dat zou wat zijn zeg, als goed is staat in jullie dossier dat jullie het een verrassing willen houden, maar gelukkig is dat ook nog zo.
    Lekker rustig aan en het lijstje afwerken komt wel.

Ik volg eigenlijk geen voetbal mijn man ook niet.
    Maar vind het wel tof dat ze weer door zijn, goed gedaan boys!

De tip van het trouwboekje, had ik nooit aangedacht dus dankjewel.

Hier een hele trotse mama, dochterlief is nu een week zindelijk ook s'nachts en zonder ongelukjes.
    Ze begon vanzelf en nu een maand later is ze er aan gewend en er zelfs vies van. Ze is trouwens 2 jaar en 3 maanden.
    De een uit de pampers en de andere er weer in, en mooi straks ook voor de peuterspeelzaal.
    *grijns :D

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Volgens mij is trouwboekje niet noodzakelijk, alleen als de kinderen er bij in geschreven worden.

Onze 2 oudsten zijn buiten ons huwelijk om geboren, dus staan er niet eens in. Nummer 3 dus ook niet.
    Paspoorten zijn dan voldoende.

Voelt nu wel gek dat we niet eerst de ongeboren vrucht moesten erkennen....alsof we iets vergeten zijn haha!

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Ukkie89: ja nog wel wat bloedverlies gehad maar niet veel meer. Maar maak me er nu ook niet neer zo druk om, totdat ik echt een propje ofzo ga verliezen (eventueel teken bevalling!)

@MI87: idd Nederland heeft echt net op t randje gewonnen, wat was dit een k*t wedstrijd! Ze moeten maandag echt beter gaan spelen, want dit was drama. Maar vond tegenpartij ook echt rotzakken, vet agressief steeds enzo. En als Nederland hun dieuwdde of aan ze trok werd er gevloten, en andersom nooit. Beetje partijdig niet?

Zometeen weer fysio en om 12.00 uur weer console bij de vlk! Zal dan even navragen over die infoavond over de bevalling.
    Hierna moet ik om de week om controle geloof ik. En dan elke week! ♡ de trappen zijn duidelijk genoeg dus ze doet t vast goed. Kijken of ze nog met hoofd beneden ligt! I hope so.

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Juul, dochterlief is ook buiten ons huwelijk geboren maar ze hebben haar er wel ingezet, heb er niet eens om gevraagd.

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankjewel meiden!

Trouwboekje is idd alleen voor het bijschrijven van de kleine.

Gelukkig Simone! Hoelaat heb je de controle?

Wat goed zeg Corina! Hier zegt E. wel als ze moet poepen maar ze doet het veel liever in de pamper dan op de wc haha. Wacht wel tot ze het zelf aangeeft anders heeft het toch weinig nut volgens mij.

Hier 3 juli liggings echo en daarna controle om de week.
    Heb vannacht echt weer bagger geslapen had steeds pijn in mijn rug en moest nodig plassen pfff.

Deel Deze Pagina