Zo, net nog even de 2wayfix gekocht. Lekker makkelijk! Klik en de maxicosi zit vast. Erg handig voor een onhandige a-technische moeder Ineens kreeg mijn man het op zijn heupen. Hij was bang dat ik zou gaan bevallen en we in alle haast naar het ziekenhuis de maxi cosi zouden vergeten. Haha. Nu moet dat ding dag en nacht klaar staan in de auto. Hij is nog zenuwachtiger dan ik.
Haha, dat mag ik niet hopen Ik heb geen extra echo's ofzo hoor, maar probeer al vanaf week 28 een 3D echo te krijgen, maar ze lag er steeds niet goed voor. Dus ging ie steeds maar opmeten. Wel leuk hoor, we hebben haar nu echt zien groeien.
Wij hebben vandaag ook een fotoshoot gehad, ben heel benieuwd naar de foto's. Het was wel heel erg leuk, vooral omdat de kinderen het ook reuze naar hun zin hadden. Vandaag de tuin netjes gemaakt en morgen dan weer boven aan de slag.
Was het een dure mi87? Las op de babydump 225. Wij hebben namelijk wel een maxicosi gekregen die daar speciaal voor geschikt was?
Ja dacht dat die het was. Mijn man sprong in de auto en is hem gaan halen hahaha. Heb geen prijs gezien. Een maxi cosi citi kan er in ieder geval niet op ( dat is altijd degene die je bij zo'n aanbieding bij de kinderwagen krijgt) wij hebben geld bijgelegd voor een duurdere die er dus wel op past. Volgens die vent van bd werd zo'n ding over een jaartje of 2 of 3 ook verplicht. En mocht het ooit nog lukken voor een tweede dan hebben we hem maar vast. Ok gewoon voor de makkie hoor
Zo. We zijn vandaag alweer/nog maar 34 weekjes! Nog +/- 6 tegaan. Gaat snel maar andere kant duurt t ook vreselijk lang!
Mi, heb even gezocht maar wat een handig ding zeg! Kun je daar ook gewone maxi cosi autostoeltjes in klikken? Pin jullie nie te veel vast op de schattingen van gewicht, Chalina werd geschat op 6,5 pond. Ahum en ze was toch echte een 8 ponder. Ze kunnen er nogal wat naast zitten hihi. Update schoonvader, het gaat gelukkig goed hij is van de ic af en ligt nu op de normale afdeling. Ook kreeg ie gisteravond op zijn donder van een verpleegster dat ie even rustiger aan moest doen, meneer had een zware operatie gehad. Zijn epidural zit er nog in voor de pijn. Toen hij gistermorgen nog op de ic lag, en we er waren voelde ik mij ineens onwel worden. Enorm aan het zweten trillen en het werd zwart voor de ogen. De verpleging zag dat en heeft gelijk werk van gemaakt dat ik even moest liggen, toen mijn schoonmoeder vertelde dat mijn bloeddruk de afgelopen 2 week zo schommelt, dus die hebben ze gemeten was 121/71, de glucose gehalte hebben ze gecheckt die was 4.9 terwijl ik een uur daarvoor 2 bolletjes had gehad. Maar goed ze gaven mij appelsap en het ging weer goed. Ja zegt je bent hoogzwanger en je maakt dit weer mee, en natuurlijk krijg je er spanning van en ben je opgelucht dat hij het zo goed doet. Geen idee wat het was maar blij dat ik mij er na weer goed voelde...
He das even schrikken Corina gelukkig was je op de goede plek! Ik heb dat ook veel sochtends dan is mijn bloeddruk ook heel laag moet echt eerst een half uur op de bank zitten en daarna een hand vol drop eten voor ik wat kan gaan doen. Gelukkig dat het beter gaat met je schoonvader! Probeer wel zelf ook je rust te pakken he. Simone het kan ook nog 8 weken duren he pin je niet teveel vast op je uitgerekende datum.
Ja doe ik ook, en anders wordt ik wel naar boven gestuurd door manlief. Hij neemt gelukkig veel dingen uit mijn handen wat betreft het rondje huishouding. Gister heeft hij boodschappen gedaan had verwacht dat het alleen bier en ongezonde dingen zouden zijn maar fruit groente alles zat in de tassen hij was alleen de melk vergeten nouja dan maar geen melk.
Hebben jullie ook dat je buik "anders" begint aan te voelen? Die van mij is gevoeliger en ik merk echt dat het kindje groter word....minder ruimte om te bewegen...
Ahh goed van je man Corina! MamavanJuul hier staat mijn buik strakker en zie de armen en benen echt bewegen door mijn buik heen. Voel wel minder beweging dan toen hij nog genoeg ruimte had.
Pff....ik hou ook echt vocht vast aan het einde van de dag of als ik veel gestaan heb. Ziet er zo raar uit, haha! Oh man, ik heb net mijn opname formulieren gelezen en ik moet me even wegen. Dat heb ik mijn hele zwangerschap nog niet gedaan en ik zie er zo tegen op. Vorige zwangerschap had ik last van mijn schildklier en heb ik er bijna 2 jaar over gedaan om 15 kilo kwijt te raken. Heb echt een haat-liefde verhouding met de weegschaal.... Dus zie nu al op tegen dinsdag.....help! Maar goed.....mijn buik met nog 5 weken te gaan Morgen precies nog 5 weken, spannend!
Wauw mooie buik hoor! Hier nu 15 kilo aangekomen moet helaas elke keer wegen bij de vk. Voordat ik alle kilo's van mijn dochter eraf had was ik alweer zwanger dus hoop dat het nu wat sneller gaat. Heerlijk nog maar 5 weken zeg kan je echt aftellen!
Mooie buik mamavanjuul! En ja dat merk ik zeker. Af en toe ook t idee dat mn buik 'moe' is ofzo. Net alsof hou je hem steeds uit en dat t ff moet ontspannen ofzo
Corina, fijn dat het beter gaat met je schoonvader! Hij voelt zich beter dan als hij op zijn kop krijgt om rustiger te doen haha. Ja de maxi cosi kan er opgeklikt worden en straks ook de volgende autostoel en die daarna. Over dat flauwe/trillerige moet ik bekennen er de laatste week enorm last van te hebben. Voel me elke dag vaak slap, rillerig, flauw ondanks ik dan goed gegeten heb. Dan moet ik echt dextro, snoep, chocolade en het kan soms erg lang duren voor ik van dat gevoel af ben. Mijn buik groeit nu wel als een malle dus ik denk dat er ontzettend veel energie naar de baby gaat en mijn likf aan het kortste eind trekt. Word er wel moe van maarja. Mamavanjuul, ja, ik ben net twee x voor ctg geweest zoals je gekezen had vanwege minder leven voelen. Nu voel ik de beeb weer meer dan genoeg maar echt de trappen zijn stukken minder. Het is nu meer geschuivel. Af en toe een flinke kont die naar buiten komt piepen... Krijgt echt minder ruimte.
Wauw wat een prachtige buik zeg! Super mooi! We hebben van mijn moeder en stiefvader inderdaad ook een duurdere maxicosi gekregen zodat je die kan klikken. En een auto stoel van mijn schoonouders een maxicosi axiss maar heb nog geen flauw idee van hoe alles werkt.. Wat fijn dat het beter gaat met je schoonvader Corina! Hele opluchting! Ons meisje is de laatste 3 dagen ook heel actief! Super leuk hihi. En inderdaad ik herken het flauwe gevoel ook wel. Net alsof ik constant honger heb ofzo. Ik ga nu eerst een taart maken voor mijn lieve vriend die morgen jarig is
Corina, fijn dat het beter gaat!! MamavanJuul, wat een prachtige buik! Wegen, daar doet mijn verloskundige gelukkig niet aan...of misschien had het wel beter geweest als ze dat wel deed, was ik misschien niet nu al 18 kilo aangekomen.. en hier voelt mijn buik sinds ongeveer een week ook anders aan hoor, bewegingen zijn meer rol bewegingen zeg maar, heel apart, en krachtiger! zie soms echt stukjes baby uitsteken, voet? elleboog? knie ofzoiets. En soms voel ik ook gewoon opeens een harde bobbel zitten. het zijn niet meer de trapjes maar maar meer draai of rolbewegingen zeg maar.. Verder heerlijk weertje, heb rustig aan gedaan en lekker in de tuin gezeten, nu ff snel eten en dan nog maar even bij mijn paardje langs. Die staat overdag in de wei, die 1 km tot 1.5 km lang is. Als ik pech heb, staat hij achterin en kan ik dus zo''n 2.5 km lopen voor ik hem heb. Merk dat dat echt wel wat zwaarder gaat dan vroeger, dus mijn bezoekjes maar in de avond plannen. Oh en verder aftellen voor verlof! nog 4 dagen werken!! Voel me nog topfit en niet het gevoel er aan toe te zijn, maar heb er wel zin in!
Mamavanjuul, ik ben jaloers op jouw voorgevel!!! Ooooooooo!!!! Daar zitten ook wat kilo's in hoor! Laat je niet gek maken! En vergeet het vruchtwater niet, placenta, baarmoeder, extra liters bloed...o en je lijf gaat expres een vetlaag aanmaken om na de bevalling op te teren. Daar kun je dus helemaal niks aan doen! Ik moet sinds twee weken als ik omdraai in bed echt mijn buik meetillen. Het zit allemaal niet zo lekket. Ook merk ik sinds deze week dat op mijn rug liggen pijnlijk is. Mijn organen worden dan geplet!!! Dus dat heb ik wel als verandering. Eerst was het een leuke zw. buik...nu merk ik echt dat ik een gewicht meezeul...
O en bij mij word met controles ook nooit gewogen, en ook niet gevraagd naar mijn gewicht... Vinden ze blijkbaar niet interesant...