Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, ja wat een voorgevel he! In kleding ziet het er leuk uit, zonder niet hoor! Dikke blauwe aders ;) Ben benieuwd wat er van over blijft haha!

@Simone, ja precies dat gevoel, alsof je buik moe is.

Vandaag mega druk geweest....jeetje!
    Manlief had de kamer klaar met sausen en had zoiets van, als ik nou alle meubels er in zet, dan kan jij de komende tijd alles op je dooie gemakje wassen en opruimen.
    Dus samen alle meubels van kamer 1 naar kamer 2 gebracht.
    En toen moest kamer 1 natuurlijk ook "even" aangepast, schoon gemaakt en opgeruimd worden :)
    Maar goed, de 2 oudsten hebben nu allebei een kamer die klaar is en de babykamer moet alleen nog opgeruimd en laatste dingetjes.

Morgen passen mijn schoonouders de hele dag weer op, dus heb ik het rijk alleen, heerlijk! Even helemaal niks!

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mamajuul, wat een prachtige buik! En ik weet er alles van, die ellendige rotklier als ze niet stabiel zijn groei je onwijs en is afvallen zo moeilijk.

wegen moet elke x op de Weegschaal, haat dat ding!

Mi, ja idd vanmiddag ook weer zo'n flauw momentje, volgens mij zijn dat echt glucose dipjes. Morgen even dextro halen thnx voor de tip.

alyssa alvast gefeliciteerd

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mijn buik is ook anders, niet echt groter maar anders lijkt wel of ie naar beneden is gezakt.
    Hij voel ook hard aan, maar niet pijnlijk.

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ladies,ik ben even wat minder actief merk ik... Ik lees wel alles, maar heb dan steeds geen puf om ook iets te zeggen ofzo ;). Ik ben nog steeds benauwd en slaap niet echt goed, maar wel al ietsje beter, gewoon door vermoeidheid waarschijnlijk! :) Gisteravond en begin van de nacht regelmatige harde buiken en ook wel een beetje ongesteldheidspijn... Echt vervelend! Wat is dit nu weer, hij is al ingedaald, voorweeen? Nu al? Nu ook weer veel harde buiken. Wat is nog normaal want ik heb er elk uur wel 5 of meer denk ik hoor, tenzij ik echt op mijn rug blijf liggen. S nachts is mijn Buik ook constant hard, vind het wel zielig voor uk dat hij dan steeds zo klem ligt.

5. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ben ook niet zo heel actief lees wel maar te moe om te reageren. Slaap op het moment met de middag net zolang als mijn zoon ruim 2 uur en nog ben ik moe. In de nacht ook veel last van maagzuur en slecht draaien. Kan niet op mijn zij of rug liggen. Begin nu ook last te krijgen van bi nooit geweten dat het zo pijnlijk is, woensdag naar vk maar overleggen of ik nog naar een fysio moet, het is namelijk de rechterkant van mijn schaambot die zeer doet. Misschien herkenning bij jullie?

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Meiden, niks moet alles mag. Gewoon lekker schrijven als je wilt en lees je alleen ook helemaal goed! Hier snappen we dat we allemaal in die laatste vermoeiende weken zitten met pieken en dalen.

Hier hoor ik van de omgeving dat mijn buik lager zit ook. Ik zie het ook wel aan foto's hoor. Ook ik heb de hele week vooral in de avond van die menstruatie krampen. Op dit moment heb ik het ook. Maar ik ga er vanuit dat het, het indalen is.

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Had vanavond af en toe steeds steken in mn rechter onderbuik. Soms in t midden... heel vervelend.

8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hier ook simone, vanaf begin van de avond..duurde 3 seconden en trok weer weg sons 4 keer in een minuut en soms een half uur niks.. zal wel te maken hebben met het indalen?

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ehm...even ego..ik geloof dat ik indalings weeën heb. Heb al de hele avond pijnlijke zeurende menstruatiekrampen die opzetten en weer weggaan. Echt als weeën. Daarbij ook wat steken rond mijn schaambot.

Ga zo ns een kruikje proberen en verder ga ik maar gebruik hiervan maken en me proberen te ontspannen en mijn ademhalingsoefeingen doen hih. Beetje oefenen voor over een paar weekjes.

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Pff wat een rot nacht.
    Wordt ik ook nog is met buikpijn wakker.. en wat steken af en toe. Pfff fijn!

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zeg zijn we allemaal synchroon aan het indalen? Whahaha

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Lijkt het wel op.
    Ook hier pijn gebied schaambeen moest het gewoon wegzuchten.
    Draaien ging amper in bed dus naar beneden geweest paracetamol pakken iets wat ik in uiterste nood doe...
    Hielp natuurlijk niet.
    Gelukkig nog wel aantal uurtjes slaap kunnen pakken.

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hier gisteren ook menstruatie pijntjes en een zeer schaambot. Kleine ligt hier al wel ingedaald maar nog niet vast misschien dat hij dat aan het doen was? :(

en idd meiden reageren is niet verplicht lekker aan jezelf denken en je rust pakken! Ik blijf ook de hele dag moe. E. is de laatste nachten ook behoorlijk aan het spoken wat niet echt mee werkt voor m'n rust maar goed nog 37 dagen volhouden!(als hij op tijd komt):)

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja! Ik schok pas al dat ik onder de 50 zat met mijn banner!!

Hier nu een gevoel alsof ik continu plassen moet dus echt indalen. Ik moest ook echt rustig ademen door de pijn heen. Echt zware menstruatiekrampen die om de 2 a 3 minuten kwamen. Dat een uur of 3 achter elkaar en toen begon het af te zwakken en ben ik in slaap gevallen. Tijdens die zogenaamde weeën moest ik ook continu plassen!
    Afgelopen woensdag met de echo zei de gyn. wel dat hij in het bekken lag maar nog niet vast. Dus dat zal nu dan wel gebeurd zijn.

Wat lief dat we allemaal met elkaar meedoen hahaha! Straks bevallen we ook nog tegelijk!

15. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Ik doe ook gezellig mee met synchroon-indalen :D En ook weinig puf om te reageren :) Ik hou zo ontzettend veel vocht vast de laatste tijd, het doet gewoon echt pijn! Lig 's nachts al met m'n benen omhoog, en dan 's morgens zijn de voetjes/enkels weer redelijk zichtbaar...maar zodra ik opsta voel ik m'n hele benen weer vol lopen :( En dikke handen, kan soms niet eens m'n glas goed pakken ;) Hebben jullie daar ook steeds meer last van? En hier ook een slechte nacht...maar dat is een beetje eigen schuld, aangezien ik de wedstrijd Portugal-Amerika per se wilde zien :p

Hoe doen jullie dat eigenlijk met jullie bed op klossen? Heel stout, maar wij gaan het niet doen :$ Behalve dat ons bed daar echt niet voor geschikt is (dat zei zelfs de mevrouw die de intake van de kraamzorg deed), vraag ik me toch ernstig af hoe ik m'n bed uit moet komen als die verhoogd is :( Ik ben een kleine ukkepuk en de enige manier om nu uit bed te komen is als ik eerst op m'n zij rol, 1 voet op de grond zet voor evenwicht, en dan mezelf omhoog duw. En ik kan net aan met m'n been op de grond :p

En wanneer hebben jullie je liggingsecho? Ik mag 3 juli :D Laatste keer kleine grote man op de echo zien, raar idee hoor! Dat de volgende keer dat we hem mogen zien dan in het echt is...ik kan niet meer wachten :(:D

16. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

noelle, wij zijn ook heel stout!! gaan het niet doen! ons bed past niet op klossen volgens intake kraamzorg en bierkratjes zie ik niet zitten, dus als ze het niet wil verschonen dan, prima, doet mijn moeder het! en als het om de controles gaat leg ik er wel een matras op!

Liggingsecho doen ze bij ons helaas niet aan :( maar vorige week lag ze in ieder geval goed, was in ziekenhuis vanwege klein beetje bloed verlies, dus echo gemaakt....

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wij hebben toevallig gisteren de klossen eronder gezet! Ik moet wel flink klimmen om in bed te komen maar uit bed is wel makkelijker. Ik ben lang en nu hoef ik me niet omhoog te werken.
    Het is wel vrij hoog maar met bed opmaken/verschonen ideaal en ik kon mooi ff onder het bed goed stofzuigen hahaha.

Het is ook meer voor de rug van de kraamzorg. Zonder klossen mogen ze in principe jou niet helpen aan bed met controles of borstvoeding. Wat wel eens gedaan word is in een logeerkamer een logeerbed op klossen zetten en wanneer de kraamvrouw dan gaat voeden of controle moet krijgen klimt ze even in dat bed.

Het staat aan de andere kant wel weer grappig hoor. Je zit net als een koningin hoog op je troon neerkijkend op je onderdanen hahaha

18. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Veel plassen en continue druk op de blaas heb ik ook.
    Allemaal nieuwe dingen, Chalina is nooit ingedaald dat gebeurde bij de bevalling.
    Vind die indalings weeën ook niet zo grappig...

Ja beetje apart, hier is onze boxspring 70 cm. Dus ik moet iets bedenken voor die 10 cm. Klossen zijn veel hoger en bierkratten ook.
    Aan de ene kant zeg ik ze redden zich maar en anders doet manlief het wel.
    Maar aan de andere kant bij Chalina had ik meerdere hechtingen die elke dag gecontroleerd werden. En op bed klimmen was toen haast niet te doen...
    En waar haal je zo snel een extra matras weg van 160.
    Geld er aan uitgeven ga ik helemaal niet doen :) voor een weekje...

19. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het zo lees viel mijn nacht nog mee 😊
    Paar uurtjes wakker gelegen... Blegh.
    En vanmorgen geen puf om op te moeten staan, gelukkig verlof! Dus alles kan tandje langzamer. Ik merk wel dat de onderkant van mijn buik strakker gaat staan en dat meneer op mijn stuitje drukt. Verder geen last van indalingsweeen en of menstruatiekrampen. Wat niet is kan nog komen haha. De laatste loodjes! Zag vanmorgen opeens dat ik nu al 12,5 kilo ben aangekomen! Gaat hard nu!!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Netjes toch! Ik mocht 15 kilo aankomen. Dus daar zit je nog iets onder! Gewoon zoals normaal is volgens de boekjes ;)
    En verlof...zalig!!! Ik kan echt steeds moeilijker uit de voeten maar ik moet nog 2 weken... Heb expres zo laat mogelijk gedaan maar nu snak ik er wel naar zeg!

En ik zit in de huishouding....gelukkig heb ik overbezorgde cliënten dus kan wat vaker pauzeren en ik mag van ze echt geen zware dingen doen.

Corina, ja wij mochten ook een extra matras...eh ja hoor die heb je ook ff liggen, een tweepersoons matras...
    Ik heb van meerdere gehoord dat hun bed instortte.... Die hadden bierkratten dus die wilde ik ook echt niet!
    Heb je geen logeerbed die je op klossen kunt zetten?

Deel Deze Pagina