Zo, met schoonmoeder naar de huisarts geweest....pfff zo vermoeiend. Die begint te kakelen inclusief sproeierinstallatie en houd niet meer op.... Maar heb mijn plicht weer gedaan hahaha vervelende is dat ze voortdurend dezelfde dingen verteld. Maarja... Toen wilde ze nog daar naartoe en hiernaartoe en weet ik veel allemaal. Maar heb nog steeds wat last vanmijn buik dus na 2 uur was ik het zat en heb nee gezegd toen ze weer ergens naartoe wilde. Zou in de eerste plaats meegaan omdat ze geen vervoer had. Heb haar naar huis gebracht en nu zit ik nog even rustig op de bank voor ik moet koken. Even voor mezelf gekozen nu. Zo, ik ga bv geven. Kolfen doe ik dan voor twee voedingen ofzo voor als ik ga werken weer. Dan vallen er 1 of 2 voedingen tijdens oppas tijd. Maar weet niet hoe vroeg je daar dan mee noet beginnen. Ach ja, laat ik eerst maar afwachten of bv gaat lukken.
Tja het kan ook gewoon komen door de ligging van je kindje. Het hoeft helemaal niks te zeggen. Steken heb ik ook.... Harde buiken soms in de avond. ach ben 2x overtijd gegaan dus verwacht niet dat deze eerder komt. Klinkt vermoeiend MI87, knap dat je voor jezelf hebt gekozen! Poeh he, kleine is erg druk vandaag werd er moe van! Lekker 1,5 uur liggen slapen!
Steken kan wel bij het indalen horen hoor Simone heb ik ook eventjes gehad. Bij iedereen is het weer anders en sommige merken er niets van! Hopelijk lukt het jullie allemaal meiden met de bv en het kolven! Hier vandaag de hele dag mijn schoonzusje op visite gehad met d'r dochtertje pfff ben op zeg. Zit nu uitgeblust op de bank.
Hier vandaag weer naar de vk geweest... Ze is nog niet aan het indalen. Ben denk ik de enige in dit clubje haha
Ik weet het ook niet zeker hoor Joy1. Donderdag was er iig niks gezegd bij vlk over indalen bij mij. Maar sinds gisteravond wel af en toe steken. Naja volgend week donderdag weer controle
Hier ook nog niet hoor! Vorige controle lag ze nog vrij hoog. En mede daardoor is ze ook nog hartstikke bewegelijk!
Wel weet ik dat ik af en toe enorm buikpijn heb, en soms steken. En heb 't idee dat 't soms erger wordt. Trekt wat meer ook naar 't midden van me buik (onder), en steken doen wat zeerder. Voel soms ook wat druk ofzo, alsof ik moet plassen, maar dat hoef ik nog niet. Maar ja. We sil see!
Mijn moeder wist even te vertellen dat 'echte weeën' ook zo voelen, alleen dan 10x zo erger, maar iig in steken! u
Ik heb dus ook veel harde buiken, steken en pijntjes,maar hij is al heel lang ingedaald en ligt ook al minimaal 2 weken vast, dus???
Geen idee Doortje81. Als je 't niet vertrouwt zal ik bellen.. Als 't bij mij morgen nog erger wordt als nu ga ik ook even bellen.
Ik hing gisteren al aan de lijn en even langs geweest, vooral omdat ik zo benauwd word bij die harde buiken en ik ze om de 20 minuten heb, maar ze zijn niet pijnlijk dus hoort het er gewoon bij... Ik denk dan dan het groei is samen me gevoelig baarmoeder, alleen de regelmaat vond ik dan wel gek... Ben trouwens vannacht de hele tijd aan het ijlen over die meisjes in Panama, wat er gebeurd zou zijn en de wanhoop die ze gevoeld moeten hebben etc. Niet fijn... Dus nu maar even uit bed en wat anders doen...
Ik heb ook alweer een kiwi naar binnen gewerkt en zit nu na te denken over een beschuitje haha. Ik denk dat ik het doe, met vlokken!
Ik heb niks over die meisjes gehoord? @Doortje81: mooi dat je gebeld hebt en t wss allemaal mee valt. Vorige week toen ik aan monitor lag, of 2 weken terug weet niet meer precies zijden ze dat je op die tijdstip van zwangerschap nog niet te vaak harde buiken moet/mag hebben? Raar! Pff. Ik weet niet of ik voor mijn buikpijn en steken moet bellen!? In ander topic zeggen ze van wel, maar ja mijn moeder en internet zeggen allebei dat t erbij hoort. En heb 1 a 2 weken terug aan monitor nog gelegen en toen was alles rustig. Voel me zo'n zijkert als ik hierom bel, waarschijnlijk omdat t er toch allemaal bij hoort. En dan komen ze straks weeeer langs, ik heb altijd wat! Had gisteravond idee dat t erger werd. En nu even geen steken maar wel buikpijn, en vannacht redelijk. Met draaien wel buikpijn, geen steken. Oh wacht, nu voel ik een heeeeel licht steekje maar gisteravond waren ze erger. Ik ben heus niet aan de echte weeën begonnen. Maja meisje in ander forum die was aan weeën remmers gwzet met 27 weken deze week, had zelfde als mij ofzo "gaat wel over" bleek t bij haar wel echte weeën te zijn. Maar bij mij niet, geloof ik niet. Gewoon Oefenweeën, voorweeën of indalingsweeën!?
Ja lastig hè Simone, ik twijfel dus ook steeds of ik wel of niet zal bellen en of het er nu bijhoort of niet... Beeb is ook op steeds zooo beweeglijk, dus dat zal ook invloed hebben. Net ben ik al weer een paar keer tegen het plafond gevlogen door van die messteken echt door mijn vagina, sorry is gewoon geen goed woord voor vind ik . Maar ik denk nu maar, mochten het nu toch weeen worden kan het niet heel veel kwaad, hij is goed levensvatbaar en dat stelt wel gerust. Verder denk ik, ik heb het al een paar nachten en tot nu toe niks gebeurd dus zal het deze keer ook wel Gied gaan. Ik heb al zo vaak de vk gebeld en ze maken zinch blijkbaar geen zorgen... In jouw geval zou ik het nu wel even aan ze laten weten, ook omdat je eerder bloedverlies hebt gehad. Kan geen kwaad om ze gewoon mede verantwoordelijk te maken voor de beslissingen, zo bespreek ik het ook altijd met ze dat ik even overleg wil... Overdag lijkt me dat al helemaal geen probleem. Ik zeg dus: toch ff bellen!
Bij twijfel en vragen altijd bellen! Daarvoor zijn ze, liever 10x teveel en dan vinden ze je maar een zeikerd 😊 (vinden ze toch niet) je bent gewoon een bezorgde aanstaande moeder! Ik eb vanacht ook nog een liga gegeten...blijkbaar niet de enige zwangere die aan midnight snacking doet haha! Ook ik was bezig met die meisje in Panama?! Komt denk ik door de hormonen dat we dat soort dingen minder los kunnen laten? Vandaag staat de pedicure op programma, lekker mezelf verwennen en vanavond een fotoshoot van mij bolle buik 😊 ben benieuwd!
Ik vind het zo erg voor die ouders he....getverderrie! Dames, bij twijfel gewoon bellen. Dan ben je er vanaf ipv dat je de hele tijd in de stres zit. Het is fijner om van een vk te horen dat het er bij hoort, dan lezen via internet.
Nou ik heb op aanraden van sommigen op deze site en omdat t van vl moest gebelt. En wss inderdaad indalingsweeën. Als t erger wordt de pijn of t komt om de zoveel tijd en houd een minuut aan, of ik twijfel gewoon, dan moet ik bellen. Maar wss zijn t gewoon indalingsweeën.. maar als ik twijfel weer bellen.