Ben net nog op de fiets geweest! Moet wel zeggen dat stukje naar de winkels was me ook net genoeg. En hard kan ik ook niet fietsen. Doortje, ja denk dat de mmm inderdaad nu eruit komt. Dat besef dat je het toch maar mag meemaken komt nu ineens heel hard naar boven. Al die dingen waar je eerst alleen maar over mocht fantaseren zoals dat eerste moment op de buik, de kraamweek, zo'n klein pamperkontje op je arm, die glinsterende oogjes die je half scheel onderzoeken. Dat moest ik altijd maar bij een ander zien. Nu ben ik aan de beurt!!! Striea: heb ik gelukkig niet. Hopelijk blift dat zo! En de riem, ja ik heb kleding gekregen van mijn vriendin en die broeken zitten wel goed maar zakken/glijden net iets af. Vandaar de riem haha anders sta ik de hele dag te hijsen
Ik heb op mijn buik gelukkig geen striae. Maar héél erg op mijn billen, heupen, bovenbenen buiten, en binnenkant beetje, en op mijn linker onderbeen een beetje. Héél apart! Maar mijn billen, benen en heupen zijn héél erg! helaas Maar ja ik was/ben héél dun van mezelf, en 't zit ook wat in de familie dusja niks gewent en dan ga je ineens groeien dusja. Vind 't alleen vreemd, maar leuk genoeg dat ik niks op m'n buik heb. oja, en m'n borsten zit ook wat!
Ohh wat een mooie gewichten hier allemaal Ik durf niet eens meer op de weegschaal...de schade hier is ondertussen +20 Maar zou me niks verbazen als dat minstens 5 kilo vocht is, ik kan nu ongeveer 1.5cm induwen op m'n schenen voor ik m'n bot voel, zoveel vocht hou ik vast Vriend vindt het wel een leuk spelletje, de hele tijd van die deuken in m'n benen en voeten duwen (en dan nog verbaasd zijn ook als ik boos word omdat het zeer doet ). Striae helaas wel aan de onderkant van m'n buik, maar moet zeggen dat ik m'n litteken van m'n navelpiercing er lelijker uit vind zien. Ben ooit toen dat ding er nog in zat, op m'n stuur gestuiterd precies op de schroef die daar zit, en toen was de hele boel uitgescheurd. Zag je voor de zwangerschap niks meer van, maar nu Ach had toch altijd al een complex over m'n buik dat ik die lelijk vond, nu is het tenminste omdat er iets moois in zit En hier ook bij elke baby die ik zie gelijk zo'n gevoel van ahhhhhh ik wil de mijne ook NU!!!! Vrijdag de bevalling bespreken bij de verloskundige, ben benieuwd!!! Kleine lag hier bij de vorige controle ook al volledig ingedaald, lekker gevoel he En Simone, maak je niet druk om je poezels, komt echt wel goed!!!! Kinderen kunnen ook over hun allergie heen groeien Maar snap wat je bedoelt, ik zou m'n poezels ook niet weg kunnen doen hoor! Wie oh wie zal straks de eerste zijn hier die bevalt
Ik vind dat we gewoon synchroon moeten bevallen! Oke ik geef een speling van een halve dag maar ook niet meer! Hahaha
Ooh ik heb het gehad...... Ben moe, hoofdpijn en ik kan wel janken als ik zie wat er allemaal nog moet gebeuren in de babykamer.... En dat met nog minder dan 5 weken
@Noelle85: Wat erg dat je zoveel vocht vast houd, ik ook wel iets, maar gelukkig niet zoveel! Veel met de beentjes de lucht in! En als m'n kleintje katten allergie heeft zal ze dr vast niet overheen groeien, m'n zus is héél erg allergisch voor katten, ik een klein beetje, en m'n vader en vriend hebben hooikoorts. En ik en m'n vriend hebben huisstofmijt, en ik heb ook astma. Dus denk niet dat ze dr dan overheen groeit, maar misschien valt 't allemaal mee.. we sil see! Ik zou zomteen 't dorp in, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin, maar moet wel even... ook even m'n werk jasjes en PDA inleveren bij kantoor.. Vanavond info avond bevalling. @Mamavanjuul: Rustig blijven hé!? Niet ontzettend veel gaan doen. Ik wou dat ik je helpen kon. Wat moet er allemaal nog gebeuren dan? Gelukkig hebben wij de babykamer klaar. Geeft een hele verlichting moet ik zeggen.
Zooo wat is hier veel geschreven! Heb gewoon branderige ogen ervan. Wij zijn ook nog opzoek naar een lamp! In onze huizen zit geen stroompunt in het plafond dus het word ern wandlamp, zal eens kijken naat de tips! Hier nu 7, 2 kilo gegroeit... maar goed ik was ook 91 kilo voordat ik zwanger werd. We hebben gisteren het proefdruk kaartje gekregen, de layout had ik al helemaal aangepast naar onze wensen en we zijn helemaal verliefd Vandaag hebben we een mutsje met de naam binnen gekregen, ontzettend leuk en emotioneel haha (lees jank, jank) Het is hier prachtig weer! Vandaag door het huis heen, en morgenvroeg een echo! Kan niet wachten!
Hebben jullie er ook zo ontzettend last van dat ookal licht ze stil, dat je dr kontje zo in dr ribben voelt? Dat voelt echt rot, doet gewoon een beetje pijn. En ze beweegt dan niet eens.. pfff !! Vooral als je bukt. Echt in 't midden van mn bovenbuik. Bij dat ene botje zeg maar.
Haha kan het toch niet laten simone, ik zie nu voor de tweede keer staan: we sil see... Het is: we shall see! Haha sil is naar mijn weten geen engels woord. Geeft niks hoor moest er telkens om lachen dus ik denk hier de correcte spelling en uitspraak Noelle, wat vervelend van het vocht! Heb het alleen met die hitte toen gehad en ik voelde mijn huid prikken dus kan me voorstellen goe jij het 10x erger voelt. En dan nog zo'n leuke grapjas in huis... Had mijn vent kunnen zijn hoor. Die vind dat ook grappig. Elke blauwe plek moet hij ook op drukken. Een au-knopje noemt hij dat. Pestkop!
Even geleden dat ik heb gereageerd, hopelijk gaat alles goed hier! Ik ben een weekje met vakantie geweest, heerlijk naar een Landal huisje met man en dochter. Heb inmiddels de foto's van m'n zwangerschapsschoot binnen (ook met een boel foto's gewoon van mij, man en dochter). Ben er zo blij mee! Hebben jullie ook een fotoshoot gedaan?
Mijn vriendinnetje is bevallen! 4300 gram in 4,5 uur! Alles gezond en wel 😊 moeders maakt het goed. Ben blij voor der, zat er echt doorheen laatste weken!
Doe je goed Choco, nog even lekker genieten voor de kleine er is!! Wat voor soort fotoshoot heb je gedaan (als in: bloot, zwart/wit, in het bos...je snapt hem denk ik nu wel )? En Alyssa, spannend morgen!! Is het je liggings echo of gewoon een echo tussendoor? En dat 'au' knopje komt me heeel bekend voor haha. En dan vooral, als je au zegt, voor de zekerheid nog een keertje extra drukken om te kijken of het echt wel au was Mannen Hier ligt die grote pummel al weken met z'n dikke billen in m'n ribbenkas, aan de rechterkant. Heb nog geduwd om te kijken of ie niet eens aan de andere kant wilt gaan liggen, maar helaas ligt rechts toch echt beter volgens meneer Heb ook een hele bult aan de rechterkant ondertussen. Links kan je m'n buik helemaal induwen, heerlijk scheef zo m'n buik Maar nou was m'n rug al scheef, dus heb het idee dat het daar ook wel iets mee te maken heeft Dat vocht is echt heel frustrerend, ik heb energie voor 10, maar m'n benen en voeten zijn zo opgezet dat ik amper nog kan lopen (kan wel, maar voelt echt niet fijn) en als ik nog meer moet gaan drinken heb ik straks nog een watervergiftiging Oh even haat naar de pakjesbezorger! Wij bestellen altijd kattenvoer via internet, en komt altijd dezelfde bezorger. En die gooit het dan zo lekker voor de deur neer en dan loopt ie snel weg...dank je dat je het pakketje even binnen wilt zetten, nee hoor ik doe het zelf wel met m'n dikke buik :x
Volgens mij was het een leggings echo.. maar kan het ook verkeerd hebben Aangezien ik een beetje dement ben hihi Fotoshoots kunnen zoo mooi zijn! Wij hebben ook getwijfeld, ik hoop het bij de (eventuele) 2e te mogen doen en dat ik van te voren eerst mooi wat afval. Ik wou mijn vriend verrassen door de schuur op te ruimen. Ik stond helemaal klaar met handschoenen en uggs... maar ik zag helaas 1 spin lopen en ben snel weer weggegaan, wat baal ik toch dat ik daar bang voor ben! Nog meer spinnenhaters?
Jullie zijn lief Ik heb gewoon een giga baaldag! De plinten moeten nog tegen de muur aan en dan kunnen de meubels op hun plek. Die staan nu allemaal 50 cm van de muren af. Er moet nog een lamp komen en gordijnen. Dus geen dingen die niet in 1 weekend te realiseren zijn, maar ik kan nu niks behalve zorgen dat alle kleertjes gewassen zijn. Die liggen nu in een wasmand en de rest hangt aan de box. Maar het irriteert me dat ik mijn kont niet kan keren in het kamertje.
@ChocoChick: Fijn dat je een mooie/fijne vakantie hebt gehad. En wat leuk dat je foto's binnen zijn, kan je mooi bewaren voor later ik heb wel een fotoshoot gehad, met tegelijk ook een bellypaint. erg leuk! Maar toen was m'n buikje nog niet zo dik als nu, hihi! @Amber2007: Prachtig, gefeliciteerd zeg! Heeft ze een jongen of een meisje? 4,5 uur is niet lang.. is dat in totaal, of hebben de weeën langer geduurd? @Alyssa2014: Haha! Prachtig. Ja ik ben ook bang voor spinnen, maar nog erger en héél vreemd voor sommigen, "motten". Ik kan wel janken als ik die beesten zie Vanmorgen konijnenvoer aanvullen, en wat denk je? Daar zat echt een inimini klein motje in, nou ik heb 't bakje neer gegooid, alle konijnenvoer door de garage ! Kom maar muisjes, pieppiep.. Ja, vlinders zijn iets minder eng, maar op de een of andere manier ben ik daar ook bang voor.. vooral als ze in de buurt van mij komen, en waarom? GEEN IDEE!! Ben toen ik net met me vriend samen was, met hem en mijn familie (zus, zusje en ouders) naar de vlindertuin geweest, omg. Hij heeft mij voor 't eerst zien janken! Ik ben er uit gegaan op een gegeven moment, maar toen haalde ze mij weer op, want we moesten er door heen, wilde we aan de andere kant verder gaan!!! OMG! Heb me zelf nog nooit zo angstig gevoeld. Hoe debiel kan je zijn?? Oh, en héél veel succes en toch ook plezier morgen met de echo! @Mamavanjuul: Ik begrijp je volkomen! Als hier iets niet af is, wordt ik ook hélemaal gek, en dan denk ik ook.. 't komt wel goed, 't is wel optijd af.. maar toch, je wilt 't gewoon klaar hebben! Net zo iets als die rottige bedklossen.. Ik mag ze pas ophalen bij 36 weken, heel normaal eigenlijk (bij ons moet 't via 't groene kruis), eerder heb je ze toch niet nodig. En bij mij is 't zo dat ik op logeerkamer op 1 persoons bed ga bevallen, alleen 't probleem is.. ik wil 't gewoon klaar hebben Net zoiets als 't ziekenhuistas, eigenlijk wil ik die al klaar zetten, alleen er moet ook een badjas, en schone kleding voor erna in (ik wil dan een jurkje erin doen met een leging), alleen eigenlijk wil ik ze ook nog een paar keer aan, omdat ik niet héél veel kleding heb voor de zwangerschap. En dan zul je zien dat alles op 't laatste moment in de was zit.. of dat ik de laatste 4 weken niks heb als ik alles in week 36 klaar moet zetten!! Wordt dr gestrest en als ik zo denk Jemig, fietsen is niet zo fijn meer... mijn buik zit compleet in de weg. Kan ook totaal niet snel fietsen! 't is opzich wel even lekker, en as ik rustig op mijn eigen tempo fiets is 't heeeerlijk! Maar toch, denk dat lange stukken niet zo verstandig zijn. Ik was van plan om a.s. zondag met mooi weer naar m'n ouders te fietsen (5 à 6 km), maar denk dat dat toch maar even niet moet doen. En heb de oordopjes gekocht hoor, hopelijk werkt 't een beetje! Ik wordt gek van vriendlief naast me! Grrrr! Hopelijk kan ik een beetje doorslapen.. 'zal ze vannacht gaan uitproberen, maar moet er niet teveel aan gehecht raken zodat ik straks niet meer zonder kan, want dan heb ik ze straks ook nodig en dan hoor ik de kleine uk niet meer! Main, ik heb geen zin om te koken vandaag! Maar je toch moet 't gebeuren. - Gebakken aardappels uit de diepvries lekker makkelijk, met een hamburger en spinazi ala créme uit de diepvries, toch gezond, maar ook een beetje simpel
MamavanJuul frustrerend is dat he als je afhankelijk ben van andere als je nu gewoon lekker zelf aan de slag kon! Simone fietsten voelt hier ook niet echt prettig meer Als ik fiets dan is het echt zo traag als een slak zelfs E. zegt mama duwen Choco Leuk een fotoshoot! en heerlijk dat je er nog even tussenuit bent geweest. Amber gefeliciteerd! Dat is snel gegaan zeg! en wat een flinkerd! Doortje nog nooit gehoord van die olie waar is dat voor dan? Striae Ik had nog wat overgehouden van mijn vorige zwangerschap toen zat het voornamelijk op mijn bovenbenen en nu zit het helemaal rond mijn navel en een beetje bij het litteken van de blinde darm operatie. Maak me er niet zo druk om hoor t zit er en krijg het toch niet meer weg Pff ben zo emotioneel denk dat mijn hormonen aan het op spelen zijn kan zo een potje gaan janken om niks