Oh main, ik ga zo even aan vl hoe sneu ook (want komt straks net van z'n werk en ik zit hele dag thuis) ,maar of hij wilt koken, ik moet zo even liggen, heb ineens erg pijnlijke,harde buiken. Pfff! En ze beweegt op 't moment zo veel, en dat doet pijn. Anders kan ik vanavond echt niet meer mee naar die info avond.
Hier een hele rustige baby vandaag! Ben het nu wel gewend, zo'n 3 drukkere dagen en dan even rust. Zo kon ik mooi alle onkruid weg halen vandaag! Baby Wauw beste baby van je vriendin zeg! Mijn god! Dat dat er allemaal doorpast he
Haha, zegt mijn man net: Als je je zo voelt zoals je er uit ziet, dan is het niet best, haha! En bedankt schat! Gelukkig neemt ie me wel alles uit handen vandaag, onze oudste was te spelen bij iemand en tussen het werk door (hij werkt vanuit huis) heeft ie de jongste vermaakt. Hoop echt morgen een betere dag te hebben want dit is ook niks
Ego post Ik ben zwaar teleurgesteld in mijn lichaam.. Hij laat mij in de steek. Bloeddruk enorm hoog 141/97 zelfs na anderhalf uur liggen ctg,klein spoortje eiwit in urine maar bloeduitslag goed. Ik voel mij goed maar ik ben moe heb voor de rest geen last oid. Moet zaterdag weer komen om weer de bloeddruk etc te laten checken. Pfff ben zo bang dat ze ingrijpen... Had zon mooie zwangerschap tot 2 wk geleden, nu wil ik ook een mooie bevalling, een mooie afsluiter dat wil ik zo graag.
Och jeetje.....dat is best hoog ja! Maar he, als het beter is voor jou en je kleintje dat het eerder komt...en het kan alsnog een mooie bevalling zijn he! Maar ik snap heel goed die teleurstelling!
Hahaha dat is een lekkere opmerking mamavanjuul. Ah balen zeg corina. Hopelijk wordt je bloeddruk nog beter en anders is Het misschien toch het beste voor je kleine man om geboren te worden
O corina! Hele dikke cyberhug!! He gedsie. Heb je de vorige keer ook met ingrijpen gehad? Mamavanjuul en simone, het is nu vaak dat die mannen even wat meer moeten bijspringen. Maar ja, wij hebben ons lijf 9 maanden lang opgeofferd voor die kleine. Dus als het goed is doen ze het met liefde! Allysa, hier vandaag ook super rustig kindje! Afgelopen drie dagen inderdaad ook mega druk dat mijn vel er pijn van deed. Maar na die rustige dagen is mijn buik ook altijd weer gegroeit...
Precies MI87. Ineens in de buik dan weer gegroeid, grappig om te zien Awh Corina wat vervelend zeg! Inderdaad wat hoog! Zijn jullie ook allemaal Notting Hill aan het kijken ?
Net bij infoavond over de bevalling geweest was wel echt leerzaam! Serieus 50% die thuis bevalt moet nog naar t ziekenhuis(zonder spoed hoor). bij circa 4 a 5 cm ontsluiting. Had even gevraagd hoe t zat met bekken na de bevalling als je bekken instabiliteit hebt. Als t niet vaak weggaat wat regelmatig zo is, mag je maar 1 a 2x per dag traplopen en rest op bed liggen.. en dat streng volhouden circa 2 weken! Jemig. Bed maar naar beneden dus. En met ischias is dat een ander verhaal maar met bekken instabiliteit mag je zo min mogelijk traplopen! Nouja we sil see! Nu eerst lekker een frikandelletje sepciaal!♡ Zal sttaks op pc ff op iedereen reageren zit nu op telefoon is dan irritant!
Chalina, vervelend zeg hoge bloeddruk! Jammer dat je het geboorte heb dat je niet op je lichaam kan rekenen maar een zwangerschap is zwaar, wees niet te hard voor jezelf! Rustig aan! Simone, ze is echt in 4,5 uur bevallen, ingeleid vanwege zwangerschapssuiker (verklaard ook de flinke baby) vandaag was 39+3. Ze had om 12 uur 5 cm ontsluiting en om 12.25 erge persdrang en floep met 1 pers was ze er! Nu heeft haar broertje van bijna 4700 gram 3 jaar geleden de weg al beetje vrij gemaakt denk ik 😜 Ik kreeg vandaag ook pijn in mijn lies... En heb veel rugpijn. Baby is erg druk vooral snachts 😊 maar ik ben blij. Extra controle dat hij leeft! Morgen leuk dagje, met nichtje/ beste vriendin mee om der bruidsjurk af te passen. Ik ben dol op bruiloften/bruidsjurken haha! Zo maar lekker naar bed, hoop dat jullie allemaal beetje goede nacht hebben vandaag!
Snelle bevalling gehad dus! Mijn kindje is snachts amper bewegelijk, overdag vooral en als ik sochtends wakker wordt en savonds even voor ik naar bed ga, maar snachts ook als ik wakker wordt voel ik dr niete eens... zal ze wel slapen. Tsja als dat straks ook zo zou zijn Heel gek. Snachts wordt ik 10 wakker, en slaap ik soms gewoon weer verder (regelmatig), maar sinds kort (eigenlijk deze week met name de laatste 2 dagen), ben ik gewoon klaar wakker als me vriend zijn wekker gaat om 6 uur...? Terwijl ik best moe ben en t liefst nog een tijdje door slaap! Zo gek, meer mensen last van/ervaring mee? Ps. Morgen 9.20 weer naar de longarts controle, even vragen om een ander pufje ivm benauwdheid.
Jup, indalingsweeen zijn pijnlijk en vooral snachts vervelend. Wat een steken! Hoop dat dit ook weer ophoud 😜 Straks controle, ben benieuwd!
bij mij gaat t nu beter maar kan zo weer omslaan. Bij mij is die pijn omdat ze al volledig is ingedaald en t dan allemaal trekt ezo succes bij de controle
Zo, hier heerlijk geslapen! Was ik wel aan toe na zo'n dag als gister. Straks komt mijn vriendin koffie drinken en vanmiddag ga ik gordijnen halen, heb hele leuke gezien op de site van de Kwantum. Moest mijn man beloven dat ik vandaag dan alleen naar de kwantum ga en morgen naar de Hema, haha!
@Mamavanjuul: Even wat anders, staat er bij jou een keizersnee gepland bij bepaald aantal weken ofzo? Dat valt me nu ineens op in je banner "aftellen naar keizersnee". Waarom, en wanneer?