Me vriend heeft net weer gebeld naar dat geboortekaartje, waarschijnlijk bellen ze mij of me vriend vanmiddag terug, en hopelijk 't proefkaartje dan klaar! Zal me benieuwen. Dan kan ik lekker kliederen op 't kaartje, bij schrijven e.d. en na de geboorte gewicht e.d. erbij op schrijven, en dan weer aan hun geven en alles laten drukken! Wij zijn waarschijnlijk 44 kaartjes nodig, hebben er 50 besteld. Nou ja, je houd er altijd zelf sowieso 1, dus hebben we 5 reserve! Wel genoeg toch?
MamavanJuul en Amber Veel plezier vandaag! Simone hier al weken dat ik klaarwakker ben als de wekker van mijn mag om 5 uur gaat. Kan daarna ook bijna niet meer in slaap komen. E. slaapt gelukkig weer door sinds gister dus heb ook weer een beetje nacht rust kunnen pakken. Zijn je harde buiken nog overgegaan gisteren na het liggen? Traplopen klopt naar de bevalling het liefst alleen s ochtends een keer na beneden en s avonds weer een x omhoog dat advies kreeg ik ook van de fysio.
Wij moeten er 80 bestellen! We kennen veel mensen ook allemaal goed contact mee en grote familie! We hebben dan 3 reserve... Mijn cliënten krijgen ook een kaart en eentje voor de kraamverzorgster als ze het wil...en eentje voor onszelf. Ik ga slapen. Ben kapot! Gewerkt en kreeg nu half harde buiken bij zuigen en dweilen. Moest ook steeds ff bijkomen op n stoel en mijn bekken maakt bewegen ook pijnlijker ( opstarten) maar goed dat ik nog maar 1 week moet.... Ennuh... Ik heb toch zo'n zin in sushi en gerookte makreel vandaag... En het stomme is dat ik het nog nooit op heb sushi...had het laatst ook al... Vaag
Mi, dan haal je toch wat vers bij de visboer nu heb ik ook zin in makreel hihi Kaartje nog steeds niet gevonden. Ik wacht wel tot de kleine geboren is dan weet ik wat goed bij hem past. Ik doe zeker rustig aan, lig nu lekker op bed welterusten
Gelukkig, 't proefkaartje is binnen en de envaloppen kan ik straks ook al mee nemen, die mag ik dus vast schrijven. Dan na de geboorte de veranderingen doorgeven en klaaar! ... ja gelukkig zijn mijn harde buiken wel weggezakt ... maar heb ze wel vaker!
MI87, ik ga gewoon uit eten naar de sushi hoor, alleen de lekkerste zijn natuurlijk die met rauwe zalm en tonijn, en die laat ik natuurlijk wel staan maar die avocado enzo zijn ook best lekker! Amber, veel plezier, je vriendin heeft prachtig weer! Hier: net thuis van mijn allerlaatste werkdagje! heerlijk!! nu snel bikini aan en heerlijk in mijn tuintje chillen!
Haha heb gewoon nog nooit sushi op. Dus weet niet eens of ik het lust. Maar het probleem is dat ik juist DIE wil die niet mogen!! Zeker behoefte aan vette vis ofzo... Probleem is dat mijn man geen vis lust dus ik haal eigenlijk nooit in huis want dan moet ik twee verschillende dingen klaar maken... Hier is ook net het proefkaartje binnen. Een jongens en meisjes versie! Rete schattig!! Omdat wij via een site bestellen kan ik de enveloppen niet van te voren schrijven dus ik denk dat ik van die stickers ga halen. Dat scheelt weer.
Ik heb de 'proef geboorte kaartje' binnen, gewoon op A3 papier! Jemig moesten ze daar nou zo lang over doen..?? En ik had neer gezet : "mijn mama" en daarna iets van "mijn Heit" maken ze er van "papa" SJONGE JONGE! Moet ik me vriend maar duidelijk vertellen dat ze dat echt goed moeten doen! MAMA en MIJN HEIT! Maar heb 't ook bewerkt, erbij geschreven. Ik zet vast even de teksten neer hoe ik mijn geboorte kaartje heb, voor 't geval 't allemaal na de bevalling niet gaat lukken qua geboortekaartje inzenden hier ivm teveel bewerken ed, Je fouwt hem zeg maar dubbel, en tegelijk staat ie ook wat recht op omdat 't hartje in 't papier steekt, wel erg leuk! Maar na bevalling als tl ukt en ik er aan denk foto! (Voornaam) (Geboortedatum) Voorop kaart! Binnenin: Mama droeg mij negen maanden lang, ze werd er 's nachts soms wakker van. Maar nu ik ben geboren, kan ik ook mijn Heit gaan storen! Vol trots zijn wij met onze kleine meid: (Voor en achternaam) (Voornaam) is geboren om .... uur en weegt een gezonde ..... gram! Vriend zijn voor en achternaam) & (Ik voor en achternaam) (Adres) Heit: (Tel. mobiel) Mama: (Tel. mobiel) Onderaan kaart: Wil je mijn oogjes zien twinkelen? laat dan de telefoon even rinkelen! Wij rusten tussen 13.00 en 15.00 uur en na 21.00 uur.
Is heit friesch ofzo?? Ken het niet haha maar wat een gedoe zeg met die drukker. Hier gewoon echt de kaartjes gekregen. O dat vroeg ik me af... Die rust tijden...of ik die er op zal zetten. Aan de ene kant denk ik: dat weten ze toch wel onderhand maar aan de andere kant zullen er altijd van die dombo's zijn die daar niet over nadenken..
Ja Heit is Fries voor papa ja haha. Mijn moeder had het er bij mijn zus nooit op gezet, en heeft daar spijt van gehad. Bij mij had ze het er wel op gezet, en dat hielp een hele hoop, dus ik dacht, ik zet het er ook mooi op, dan weten ze in ieder geval dat ze dan niet hoeven te komen
Haha, ja ik krijg inderdaad een geplande keizersnee bij 39 weken. Heb mijn banner aangepast naar de datum van de keizersnee. Waarom? Onze dochters zijn allebei uiteindelijk met een keizersnee geboren. De oudste na 72 uur weeën en niet vorderende ontsluiting. Uiteindelijk met uitputtingsverschijnselen bij mij, mijn lichaam en bij haar is ze met een spoedkeizersnee geboren. Bij de jongste had ik ook geen vorderende ontsluiting en zijn we eigenlijk na 5 uren al overgegaan op een keizersnee. Nu mag ik niet meer vaginaal bevallen ivm het litteken. Daarom nu een geplande keizersnee. @Geboortekaartje: Wij hebben er ook 60 besteld en hebben er iets van 50 nodig. Zijn altijd wel mensen die je vergeten bent.... En idd zelf 1 voor in de woonkamer, 1 voor in het plakboek, 1 voor de gyn etc etc. Vandaag de definitieve tekst doorgeven en meteen de proefdruk binnen, dus dat hebben we nu helemaal geregeld. @Harde buiken: Hier ook steeds vaker, vooral na inspanning. Dus doseren, doseren, doseren @Sterre: Oh heerlijk meid, nu lekker genieten en vooral rusten! @MI87: Haal je toch een zoute haring als tussendoortje, heerijk Ik heb ook de geboortekaartjes via internet, maar de enveloppen al in huis. Is een extra service zodat die vast geschreven kunnen worden. @Simone: Leuke tekst! Waarom jij geen mem? Wij hebben trouwens ook geen rusttijden op het kaartje. Denk dat iedereen wel snapt dat ze van te voren even moeten bellen.
Mamavanjuul, wij hebben ook geen rusttijden wel "bezoek vinden wij gezellig, graag even een berichtje vooraf. Aan de andere kant, ik denk dat iedereen wel snapt dat je even vooraf belt Wij hebben er 70 besteld. Heb er tot nu toe 12 over. Heb de enveloppen al klaar liggen uiteraard zelf een houden en wie weet schieten er in de loop van de weken nog wat mensen te binnen..
@Mamavanjuul: Aha vandaar! Nou dan weet je in ieder geval wnneer je 'bevallen' gaat... er staat nog steeds in je banner "aftellen naar de keizersnee", wanneer is de datum dan ? Ik geen mem omdat ik geen 'officieel fries' ben, ben een half friesje haha. Mijn vader is fries maar me moeder niet. En ik ben altijd mama gewent en vind ik ook leuker klinken als Mem! Ik praat thuis ook geen fries met me ouders of met me vriend hoor, maar me vriend wou perse Heit, nou dan mag dat Omg, ik heb alweer zin in een frikandel speciaal
Ga maar tellen Over 32 dagen is het......28-7 Vandaar ook soms de hevige stres aanvallen Wij weten dat het in ieder geval niet later zal zijn dan 28-7. Eerder kan wel uiteraard, maar later niet.
Hier ook de kaartjes via internet besteld en de enveloppen kreeg ik gelijk na de bestelling die zijn al geschreven Heb er ook wat meer besteld vorige keer had ik er net 1 over om in te lijsten nu heb ik er zeker genoeg. Harde buiken vallen hier over het algemeen wel mee bij E. ook bijna niet gehad. MI87 knap hoor dat je nog tot 36 weken doorwerkt en dan ook nog in de huishouding lijkt me erg zwaar! Sterre heerlijk! Geniet van je verlof! Nog 16 dagen dan wordt E. alweer 2! Is zo hard gegaan
Ukkie wat leuk! Dus je bent twee keer in dezelfde periode zwanger geraakt. Mamavanjuul, haring? Nou dat vind ik minder lekker whahaha. Maar morgen moet ik weer voor controle en als we thuiskomen ga ik met mijn moeder even makreeltje halen voor de lunch. Werken, gelukkig heb ik heeeeeeeeele lieve cliënten die heel zuinig met me zijn.
Heej Meiden, jullie kletsen heel wat af in één dag! Ik heb niet zo veel tijd om vaak te kijken en alles te lezen. Morgen en maandag nog werken en dan heb ik verlof! Lekker rustig aan gaan doen en gaan voorbereiden.. Zijn jullie al met verlof? Wij hebben de geboortekaartjes ook al "besteld". We hebben er ongeveer 40 nodig dus krijgen we 50 kaartjes.
Phillys ook heerlijk met verlof! Mag ik een vieze vraag stellen? Ik merk dat ik hoe dichter bij het einde steeds meer vieze wit/glimmende plak afscheiding verlies. Heb er verder geen last van maar het valt wel erg op! Jullie hier ook last van?