Mooie buikfoto Amber! En nog streeploos! Ukkie, kramp in je benen? Kuiten? Ook veel last van gehad op aanraden van vk slik ik nu extra magnesium en het is weg. Mi, hoe gaat het vandaag, zijn de horrormonen weg? Simone, haha nog 2 topics, pfffff en ik vind dit al lastig Hier een halve kilo er bij op, maar heb ook asociaal gevreten, emo eten dus ontiegelijk ongezond +6,5 Heerlijk geslapen, denk door alles van gister was zo emotioneel en geestelijk moe. Alleen 1 x wakker vannacht om te plassen en gelijk doorgeslapen tot 10:10
Nee geen krampen Corina mijn bovenbenen deden gewoon zeer meer een soort spierpijn. Heb 100x van de ene naar de ander zij gedraaid maar allebei de kanten deed pijn. Vannacht gelukkig geen last gehad. Heerlijk dat je zo lang geslapen heb!
Gelukkig maar Ben aan het aftellen. Maar moet thuis nog wel het eea doen. Vrijdag naar de VK en gyn geweest omdat ik de kleine wat minder goed voelde. Gelukkig was alles goed, alleen zeiden ze dat de kleine aan de grote kant is. De gyn schat haar nu op 3 kilo. Over 2 weken weer een echo.
Welkom sassie zal je op de lijst zetten. 3e kindje en een meisje als ik het goed begrijp? Gelukkig dat alles goed was!
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- Doortje81- Jongen-1e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 12x meisje 10x jongen 3x verassing
Heej kletsmajoren! Vandaag lijkt het wat beter te gaan! Vannochtend nog bijna moeten huilen bij het liedje 'mama' van de spice girls onderweg naar mijn schoonouders. Maar kon de tranen tot mijn ooghoeken houden. Snel ander nummer opgezet. Veel afleiding want mijn schoonzusje en zwager met zoontje waren er ook. Mijn man heeft zelf vier broers en een zus. Dus het was een kippenhok! De kleine is vandaag weer hyperdepieper. Die buik neemt de meest onmogelijke vormen aan. Niet normaal! En die voeten in mijn zij!! Ik kan er nog slecht tegen. De huid en spierlaag daar voelen enorm beurs en blauw. Maar die kleine kiest altijd weer dat plekje uit om zich lekker uit te rekken of te trappelen. Zucht... Heb nog wel even kunnen slapen na mijn berichtje. Ga vanavond maar lekker vroeg naar bed.
Leuk Sassie je bent op mijn geboortedatum uitgerekend En de 5e mama in dit topic met de 3e op komst. Mi gelukkig iets beter dan gister.
MI fijn dat je je wat beter voelt! Hier doen de schopjes af en toe ook behoorlijk pijn of als hij zich even lekker aan het uit rekken is.
Net ff een gipssetje besteld, ik heb ook een gipsbuik van Chalina gemaakt dus wil nu graag ook een. Wie gaat er nog meer eentje maken?
Ik heb al allerlei knutselprojecten bedacht. Zelf een boxkleed maken en een speelgoedtas. Een labeldoekje heb ik inmiddels al klaar. Verder wil ik ook nog een geboortekrans gaan maken en misschien nog een slinger van stof en vilt met haar naam. Verder alvast voorkoken en misschien ook nog cupcakes maken en invriezen voor na de geboorte ipv beschuit. Oh en ik vergeet bijna de tour de france. Niet dat ik wielrennen nou zo ontzettend interessant vind maar ik doe er graag mijn middagslaapje op. Vind dat heerlijk ontspannend geluid Wat gaan de andere meiden doen tijdens hun verlof? @sassie: welkom! @MI87: dat gedraai en geschop herken ik ook goed. Is echt een drukke tante en ik krijg af en toe ook gemene trappen in mijn zij. Verder duwt ze ook haar kontje nogal tegen mijn ribben wat behoorlijk pijnlijk is. En soms bedenkt ze ineens dat het ook wel leuk is om de linkerzijde in mijn buik te gaan liggen, de rechterkant blijft echter toch favoriet
Ik ga ook een gipsbuik maken .. Maar weet niet goed bij hoe veel weken dat je dat het beste kunt doen! Hier nog werken tot zaterdag, kijk uit naar m'n verlof! Verder heb ik niet echt kwaaltjes .. Voel me zo'n uitzondering als ik jullie lees. Net het gevoel alsof ik minder ver ben ofzo haha! Het begint echt te korten he..
Babyshower was super! Heb leuke cadeaus gehad, ik zal morgen vertellen hoe en wat! Wordt lang verhaal morgen! Vandaag alweer 35 weekjes. Zal morgen ook even op."iedereen" reageren.
Jeetje mina, ik kan echt niet slapen! Nog geen oog dicht gedaan... wordt dr gewoon verdrietig van. (Half 2). Ben serieus klaar wakker, en dat terwijl ik best 'redelijk' moe ben!
Hopenlijk heb je nog goed geslapen.... Poeh he , hebben jullie het ook zo warm 's nachts? Ik zweet als een otter. Straks controle.
Goeiemorgen op deze regenachtige ochtend Simone, naar is dat he, als je lichaam eigenlijk moe is maar je hoofd nog te druk om te slapen Ben benieuwd naar je babyshower! Sassie, welkom! En hier ook 's nachts zo warm hoor. Hele discussies met vriend nu, ik wil de balkondeur gewoon lekker helemaal open 's nachts, maar dan heeft meneer het weer koud (ik zeg: stel je niet zo aan en pak dan gewoon een extra deken, ben je nou een kerel of niet ) dus hij doet hem stiekem weer op een kier als ik in slaap ben gevallen...en ik zet hem dan weer open als ik naar de wc moet haha. Veel succes straks met de controle mamavanjuul! Lindsje, wat leuk dat je dat allemaal zelf gaat knutselen!! Foto's? Ik ben ook alvast begonnen met voorkoken, drie grote bakken met pastasaus nu in de vriezer, volgende gerecht wordt de nasi Nog meer ideeën voor lekkere gerechten om in te vriezen?