Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ah doortje wat schrikken zeg! We duimen allemaal voor je dat de baby nog 10 dagen blijft zitten!

Mi, kan je niet even bij iemand douchen? Zou zo zonde zijn als je niet je foto zo kan maken hoe jij het wil!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja dat is het probleem. Ik kan wel bij mijn moeder douchen, maar die gasten van eneco kunnen tot 5 uur komen om te repareren... Geen idee hoe lang dat duurt ook. Dus als ze kwart voor 5 komen en het duurd lang... 6 uur is de shoot.

Ik moet dus tot 5 uur als ze niet eerder komen aan huis gekluisterd zitten op hun wachten. Kan wel ff weg maar zul je zien dat ze dan net voor de deur staan. En lekker in de tuin zitten en van het zonnetje genieten kan ook niet aangezien je in de tuin de deurbel niet kunt horen. Erg frustrerend!

3. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Kan je moeder niet even bij jou komen en jij naar haar huis? Wat een rot situatie zeg!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Is misschien een idee! Hmmm. Ga eens kijken wat ik kan regelen haha thanks!!!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaargh!! Mijn moeder gaat nu naar mijn zusje om gordijnen op te hangen en daarna bij mijn oma eten. Dus die kan niet. Enige wat erop zit is heel hard hopen dat ze eerder komen!

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Nou en of Mi, dat zijn aardige symptomen idd.
    Erg slordig.

Hmm vanavond je fotoshoot en je kunt je niet ff douchen mi, hopelijk kun je wat regelen!

Das handig Simone een therapeut die dat ook allemaal kan.
    Vervelend weer van die been, klinkt zeer pijnlijk.

7. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mama Juul. Ik stuur Klaas vaak naar je toe, hij overstrooit met zand bij mij.

Ellendige bijwerkingen van methyldopa. Niet best slaap zo de hele dag door.
    Controle was goed, bloeddruk en dergelijke ook.
    Nog ff gekeken naar ons manneke en hij doet het goed werd geschat op 2460 gram.
    En ligt zover in de bekken dat ze de hoofdmeting amper nog kon uitvoeren op echo, ook ligt hij vast dus ben benieuwd.

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou het geboortekaartje is binnen. Nu gelukkig alles goed, alleen moeten ze mijn vriend en mijn naam even omdraaien, ik vind dat me vriend eerst moet :D !
    Dan 't gewicht, geboortedatum, lengte, tijd ed doorgeven en klaar is kees :D !

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook de proefdrukken binnen! Hier wel ik als eerste. Meer van de regel: dames eerst hahaha. En kom op zeg! Ik heb het hardst moeten werken hahahaha!

By the way... Nog geen eneco gezien...

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    He vervelend zeg MI je zult zien dat ze pas op het laatste moment komen. Hopelijk ben je nog op tijd klaar!

Fijn dat het kaartje nu goed is Simone

Heb een zeurderig gevoel in m'n onderbuik:( Morgen weer naar de vk krijg dan ook een liggings echo ben benieuwd of die nu eindelijk vast in gaan liggen;)

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oh spannend ukkie! Ben benieuwd! Ja je bent 36 weken, het zou zo maar kunnen beginnen ;) maar vanbaf wanneer gaan ze eigenlijk op ontsluiting of zo controleren? Is voor mij de eerste keer. Of kijken ze alleen als ze andere aanwijzingen zien van een naderende bevalling?

Nou nog niks hier. Echt een saaie dag. Zit maar op de bank te hangen. Kan geen boodschap doen, kan niet in de tuin want dan hoor ik de bel niet en ik durf zo ook niet te stofzuigen...niks an.

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wij hebben gisteren de liggingsecho gehad. De kleine ligt al 4 weken vast en met het hoofd bij de uitgang. Het was erg leuk om hem weer even te zien. Lief met de handjes bij zijn gezicht...die kleine garnalenvingertjes...:p

De vk schatte hem bij geboorte als hij zo doorgroeit, op 3250 gram, zes en half pond dus. Ik ben voor..:D:D

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dat is netjes Jopie! Fijn idee dat tie al goed vast ligt!

Mi hoop dat ze inmiddels toch geweest zijn en je op tijd klaar was voor je shoot! Ben benieuwd naar je foto's. Show je ons er ook een paar:p
    Van mij mag het wel beginnen ja ook al 3x na de wc geweest en nog steeds dat zeurderige beetje krampachtige gevoel;) Kleine is ook de hele middag al aardig druk.

Volgens mij doen ze alleen inwendig onderzoek als er echt tekenen zijn van een nadere bevalling, kan ook zijn dat als je het vraagt ze even kijken maar dat durf ik niet te zeggen. Bij E. hebben ze alleen inwendig onderzoek gedaan toen ik gestript werd.

14. LaCantina

LaCantina Lid

3 jun 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh Doortje, bah wat spannend. Gelukkig houden ze je goed in de gaten. Hebben ze nooit eerder bloed en urine nagekeken toen je klachten had? Houd jezelf ook maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd, aan de bel trekken. Geldt voor allemaal trouwens. Je kent je lichaam zelf het beste. Stel dat je toch gaat bevallen, alvast veel succes en geniet van jullie kleintje!

MI87 hopelijk kon je gewoon naar de shoot! Wat balen hè dat je dan de hele dag zit te wachten. Zeer ergerlijk!

Vandaag had ik controle waarbij alles goed was. Bloeddruk mooi laag en baby ligt nog steeds netjes met zijn hoofdje omlaag en al half ingedaald.
    We hebben een datum geprikt voor het strippen, op maandag 21 juli met 38.3 weken gaan ze een eerste keer strippen, gaan er even vanuit dat het dan lukt. Als het niks opwekt gaan ze dit woensdag weer doen. Is hij dan nog niet geboren, gaan we die vrijdag kijken hoe het ervoor staat en met de gynaecoloog overleggen en een plan maken.
    De reden van strippen is vanwege mijn bekkenklachten en waarschijnlijk weer grote baby. Vorige keer na de heftige bevalling met grote baby kon ik weken amper lopen en veel pijn aan bekken. Nu weer grote kans op grote baby dus om zo goed mogelijk herstel en min mogelijk pijn voor en na bevalling, gaan ze dit doen.

Het komt nu allemaal wel erg dichtbij! Nog 19 dagen tot er actie genomen wordt. Spannend!! Nu nog heerlijk genieten, want dat lukt nog wel ☺.

15. xSimone

xSimone Niet meer actief

Pfoeh dat iedereen groei echo's en liggingsecho's heeft! Heb ik helemaal niet. Bij mij voelen ze wel hoe t kindje licht door m'n buik te voelen, en zo voelen ze ook een beetje of het goed licht qua groei! :)

Ik ook bekken instabiliteit maar nooit gehad over eventueel eerdere bevalling...??
    Moet ik dat aankaarten ofzo? Nee toch!? ik wil ook thuis bevallen.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Volgens mij is dat niet standaard hoor Simone.

Hier vandaag een extreem rustige dag gehouden, buik is wat gevoelig door het gewoel van vannacht.
    Hoop dat het vannacht wat rustiger is ;)

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou dames, het komt allemaal heel dichtbij ineens! Spannend!

18. LaCantina

LaCantina Lid

3 jun 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad niet standaard. In principe mag je gewoon overtijd lopen en is het geen indicatie.
    Door mijn eerdere bevallingen en ervaringen zijn we tot dit punt gekomen.

Ik ga lekker op tijd met m'n pootjes omhoog wat lezen op bed.

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Lieve meiden, dank voor jullie medeleven, doet me goed ;). Bloeddruk is gelukkig stabiel, maar ik wel veel eiwitten, veel vlokken in mijn urine. Morgen hoornig hierover meer. Ik voel me wel ok, behalve diarree en de gebruikelijke benauwdheid. Volgens de'artsen staat dit er echt los van... Ik kwam er dus eigenlijk toevallig achter doordat ik bij mijn ouders even mijn bloeddruk opnam, die dus toen veel te hoog was. Wel gek dat ik dit ineens wilde, ineens dachtik, ik fiets er even heen om het op te meten, omdat ik weer wat vocht vast hield. Dat was het enige. Anders was ik nu nog thuis denk ik, want niet echt specifieke klachten en die vlokken zie je niet echt in de wc. Gek hoor, toch moeder instict ofzo. Hier nu ook een groeiecho, wel van geschrokken, want het is ineens een kleintje, eerst altijd op p50, nu bijna op p10, lijkt dus toch iets niet helemaal goed te gaan, maar hier maken ze zich geen zorgen erover... Ik wel! Nu moet hij zeker in de couveuse! :( tenzij het bij mij bijtrekt natuurlijk, maar dat denk ik eigenlijk niet...
    Ben wel best wel bang, mijn moeder heeft dus echt een Toeval gehad en was er bijna in gebleven en ik ken ook iemand die overleden is... Bah! Maar niet te veel aan denken, ik ben in het ziekenhuis en ze halen hem als het nodig is!

20. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gadsie wat eng Doortje! Sterkte meid.

Ik zal morgen eens aan mijn verloskundige vragen hoe dat is geregeld met bekkeninstabiliteit en inleiden.

Deel Deze Pagina