@Nephthys: Ik heb niet last van heupen maar van me bekken en rug. Klein beetje van me heupen als ik te lang lig. Wat een enorme toeter heb je zeg! Jemig. Wel mooi hoor! Ook al mooi naar beneden gezakt hé? @Alyssa2014: Zou je serieus nu nog eens 20 weken extra zwanger willen wezen? Pfoeh! Ik moet er niet aan denken, ben blij als de uk er uit is, ook al zal ik 't ook wel een klein beetje gaan missen, die schopjes in me buik (op de pijnlijke na!) @Mamavanjuul: Het is enorm benauwd, overal! Ik had 't idee wel goed tegen de warmte te kunnen, maar de laatste 2 à 3 dagen is echt niet leuk meer!! Hier is het nu 24 graden in huis.. alle deuren en ramen open... maar goed, nog bloddyhot! Morgen ga ik naar de groenekruiswinkel om de benodigde spullen op te halen, mag eindelijk! Ga met me moeder heen, wel zo handig met al die nodige spullen! - Po - Bedklossen - Ruggensteun - Douchestoeltje
3 augustus begint op te schieten meiden.. ik heb echt nog niet het idee dat ze snel.komt ook al.ben ik vandaag 36 weken.. ik ben wel benieuwd wie er van ons als eerste gaat bevallen.. fijne zondag!
Zo, wij wilden ff wandelen na het eten. Had het zo heet! Zijn we aardig van huis begint het toch te plensen! Maar ik kon nauwelijks rennen. Dus wij van boom naar boom gewaggeld. Doorweekt tot op onze onderbroek. Toen ben ik bij een tandartsenpraktijk naar binnen gewaggeld om te schuilen en kon mijn man naar huis rennen om de auto te halen. Je maakt ns wat mee😂
Ja hier had ik het ook benauwd. En ook een dutje gedaan tegen half 3. Viel ineens om van de slaap! Haha prachtig die meiden! Hoop niet al te dure make-up? Of hebben ze een eigen setje? Is je man ook niet erbij opgemaakt? Ik heb nog een oude foto van mezelf dat ik bij mijn vader allemaal roze strikjes in zijn haar had gedaan. Arme mannen hihi. O en jongens kunnen net zulke dingen uithalen hoor. Het 2 jarig zoontje van een vriendin had pas nog een dure pot dag crème helemaal in zijn haar gesmeerd. De pot was helemaal leeg! Lol!!!!
Haha ja mijn man loopt regelmatig met speldjes in zijn haar. Het was mijn Make up.... Blauwe oogsvhaduw en mascara op hun wangen, lippenstift op hahaha! Vond het stiekem wel grappig hoor! Ik ben maar in bad gegaan....wist even niet meer waar ik het moest zoeken. Even boekje erbij... Maar voel m'n ogen alweer zwaar worden. Zal me afspoelen en mijn man nog even gezeldChap houden.
Rommel in huis: Hier is het net zo: Ik ruim op en hij maakt er een bende van. Heb van de week zelfs pisnijdig, in mijn pyjama(want ik lag al) een kozijn staan kitten en verven. Anders had ik tot morgen moeten wachten en ik vertikte het om weer 5 dagen in de puinzooi te zitten vanwege onafgemaakt werk. Moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat mijn man dagen maakt van 12 a 13 uur en 's avonds meestal nog wel wat doet voor hij op de bank ploft. Maar met mijn hormoontjes valt op het moment niet te spotten dus was het me wel een fikse ruzie waard. Gevolg was dat ik weliswaar even zelf stond te klussen, maar ook dat mijn man gisteren mee heeft gesopt tot het huis weer blonk. (Ja, zelfs de poten onder de bank vandaag geschroefd om het enorme ding buiten uit te kloppen.) Gordijnen zijn schoon, de was is bij. Mn man heeft de hele badkamer grondig gepoetst. Okee, dat kostte me dan wel een gloednieuwe badhanddoek. (Zit nu vol met chloorvlekken, hihi ) Voorweeen: Die zijn bij mij nu weg sinds vrijdag. Ik heb alleen nog menstruatiekrampen. En een heel zwaar gevoel in mn buik. Maar wel even beter zo! Ik was al bang dat ik nog wekenlang met die voorweeen door moest. Doortje: Hoe is het bij jou? Mooie buifoto's zag ik voorbij komen. Binnenkort komen de mijne binnen. Kan ik ook showen. Heb er één met één van onze kippenkuikentjes erop. Erg schattig!!
Super leuke foto's mi! Vooral die smiley whihihi. Ja hoor Simone, nu nog wel. Ik hoop de komende weken dat ik steeds benieuwder ga worden
Ik hoor jullie er ook al over maar wat was het vreselijk benauwd weer vandaag. Mijn vriend wilde per se naar de Praxis om een lekbak voor de wasmachine. Ik had echt totaal geen zin maar vond het ook zo sneu om hem alleen te laten gaan. Na een uurtje weer terug naar huis en.....ja toen zag ik de auto van een van mijn vriendinnen staan. Mijn moeder was zo lief geweest om een babayshower te organiseren. Ik had me eigenlijk erg verheugd op mijn middagdutje maar het was heel gezellig met mijn lieve (schoon)mama, zusje, tante en vriendinnen. Allemaal lekkere zelfgemaakte hapjes en veel te veel kadootjes Nu doodmoe maar het was het waard. Morgen weer bijslapen . Ik heb ook het idee dat ze eerder komt trouwens. Geen reden voor maar gewoon een gevoel. Ik zou 1 augustus een mooie datum vinden want dat is de verjaardag van mijn liefste oma. doortje: hoe is het je meid? Alles nog goed met jou en de baby?
Hahaha wie van de drie! Ben ook benieuwd! Vannacht verschrikkelijke spierpijn met omdraaien en wc bezoekjes. Deed echt zeer. Normaal ook niet zo fijn maar nu was ik behoorlijk hard aan het steunen en kreunen als ik me omdraaide. En uit bed komen was ook geen pretje om te plassen. Misschien teveel gehaast gisteren toen we in de stromende regen liepen???? Op een gegeven moment draaide ik me om en voelde en hoorde ik mijn bekken gewoon knoepen! Loop vandaag ook lastig. Net het idee of mijn bekken het allemaal niet meer bij elkaar weet te houden en ik er doorheen zak. Pfffff nog ff volhouden!
Lindsje, super leuk een babyshower toch! Ik heb ook het idee dat ze eerder komt, volgens mijn vriendinnetje denken alle as mama''s dat en moet ik mij er niet teveel op instellen, anders is het een domper als ik over tijd ga lopen, maar ik gok op 1 augustus (ben 10 augustus uitgerekend). Zaterdag de verjaardag van mijn man en mij gevierd. Hij was half juni jarig en ik ben over 3 weken jarig. Maar zag het niet zo zitten om 2 weken voor mijn uitgerekende datum nog een huis vol visite te hebben. Hadden onwijs mazzel, want hadden een grote bbq en zowaar rond 16.00 uur klaarde het op en konden we lekker buiten zitten! Vandaag komt mijn moeder een dagje poetsen, echt de grote dingen zeg maar, badkamer voor groot onderhoud etc. Merk dat stozuigen/stoffen/dweilen en dat soort dingen nog prima gaat, maar echt grote schoonmaak wordt wel zwaar. Oh en vanavond naar het ziekenhuis voor de voorlichting en rondleiding, ben benieuwd!
Mooie buikfoto's zag ik voorbij komen. Benauwd en drukkend weer was het afgelopen weekend, aardig overhit geraakt en natuurlijk hallo olifantenvoeten Pff. Hier vandaag ook 36 week en gister verrast met een babyshower super leuk bij onze dochter ook gehad en nu was alles blauw buurvrouw dacht dat ik bevallen was door de versierde tuin en huis had een kaartje in de bus vanochtend haha Giga nesteldrang dus ik ga weer wapperen met mijn poetsdoek en sopjes
Volgens mij is het heel normaal om te denken dat je vroeger bevalt. Maar het zegt zo weinig. Ook de hoeveelheid voorwerk zegt helemaal niks. Ik had me heel erg ingesteld dat deze eerder zou komen dan de oudste. Nou daar ben ik nu een week overheen en ik heb echt niet het gevoel dat ik binnen nu en een week een kindje in m'n armen heb. De spanning en de verwachting lijkt echt een beetje weg te ebben. Terwijl ik toch 37.3 ben vandaag. Doortje hoe is het? Ik hoop dat je aan t genieten bent can een gezond kindje in je armen en dat jij zelf alles goed hebt doorstaan.
Ben ook erg benieuwd hoe het met doortje is! Hopelijk is ze lekker aan het genieten van haar kleintje! Hahaha MI ik kan ook niet echt meer rennen hoor, de pijn van afgelopen kan best daar door komen bij mij is het ook veel erger als ik veel gedaan heb, of veel heb gelopen. Lindsje en Corina Super leuk zeg dat jullie verrast zijn met een babyshower! Sterre heerlijk dat je moeder komt poetsen vandaag! Zaterdag is E. jarig dus denk dat ik volgend week ook even mijn moeder vraag om mee te helpen. M'n man had vandaag heerlijk een dagje vrij dus hebben flink samen gepoetst, hij de badkamer ik de rest van de bovenverdieping. Straks de bekleding van de wieg even strijken en dan kan die ook klaar gezet worden. De box laten we nog even staan tot na E. d'r verjaardag. Heerlijk als straks alles klaar is, heb echt zo'n gestresst gevoel nu dat alles af moet Zit nu ook even uitgeteld op de bank.
Hey allemaal, Zaterdag avond is onze zoon geboren! 4 weken te vroeg en klein, 2360 gram. Hij doet het super en mag morgen mee naar huis! Met mij gaat het inmiddels ook beter, maar gisteren ging mijn bloeddruk toch nog verder stijgen ;(. Nu is het gevaar op eclampsie gelukkig geweken. De bevalling vond ik best heftig. Op het moment zelf heb ik ook om pijnstilling gevraagd, ik had erge rugweeeen, maar nu vind ik het al onzin dat ik om de pijnbestrijding heb gevraagd . Ik heb het niet nodig gehad, want van 6 cm naa persen ging heel snel! Ik heb echt geluk gehad, want heb ook maar 15 minuten hoeven persen. De weeen waren lang onregelmatig en helemaal niet vaak, maar wel al heel pijnlijk, rugweeeen, maar werd hier niet dat serieus genomen helaas, ze bleven maar zeggen dat het vast nog heel lang zou duren, daarom zag ik het ook niet zitten om zonder pijnmedicatie te doen... Maar, ze hadden het fout . Mijn vliezen zijn trouwens vrijdag op zaterdag nacht spontaan gebroken, dus ik hoefde niet ingeleid te worden! Meiden, succes met de laatste loodjes en de bevalling, het is het echt helemaal waard! Ik geniet me suf van de kleine man! Xxx