Oh Doortje gefeliciteerd!!!! Heerlijk lekker met je mannetje kroelen! Met jou verder ook alles goed behalve dan de dreigende pre-eclampsie? Geniet van de kraamweken!! Wij proberen snel te volgen
GEFELICITEERD!!!! En wat een klein hummeltje! Fijn dat jullie morgen alle twee naar huis mogen en dat het met jou nu ook beter gaat! Ga lekker genieten van je zoon
Doortje, wauw super geweldig dat het spontaan is begonnen en dat jullie mannetje gezond ter wereld is gekomen. Ook blij voor jou, nu kun je herstellen van alle ellende. Lekker genieten elke seconde van de dag. Hoop dat we je snel mogen volgen.
Gefeliciteerd doortje! Wat fijn dat jullie morgen lekker naar huis gaan! Heerlijk! En er is mooi weer op komst zag ik. Vandaag voor het (weer) warme weer aan de badkamer schoongemaakt, de was gedaan ,vriezer ontdooit, boodschappen gedaan, gekookt en opgeruimd. Nu is het klaar! Vanavond lekker bankhangen ! Jullie nog plannen?
Doortje Van harte gefeliciteerd! Heerlijk zeg dat hij morgen al naar huis mag dan kan je helemaal gaan genieten. En gelukkig dat met jou ook alles goed is! Mogen we ook weten hoe je kleine man heet? Dan zet ik het in de lijst
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 25 juli - Flipske - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 12x meisje 9x jongen 3x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen (met 36wk)
Zo we zijn er ook klaar voor. Laatste wasje gedraaid van de cadeautjes die ik gister heb gekregen super mooie lakentjes voor de wieg met geborduurde paardjes. Box staat klaar. Bed is verhoogd Pff hoop dat ik er niet af val Morgen komt schoonmoeder helpen voor een grote rondje schoonmaak, godzijdank. Ik blijf maar bezig met die man van mij
Wauuww.. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, Doortje! Wat fijn dat het goed gaat! Toch een netjes gewicht voor 4 weken te vroeg! Geniet maar lekker van het kleine mannetje..
Hier vannochtend meegeweest met mn zusje naar de gyn. Het mannetje weegt nu 3306gram dus heel netjes! Die heeft wat ingehaald in twee weekjes. Mijn zusje en zwager zijn beide klein dus een grote baby verwacht je dan toch niet. Nu mag die wel komen! Vrijdag is ze 40 weken. Hier de rest van de dag liggen slapen. Schandalig he! Vanavond maar even de cavia's een schoon hok gegeven, boven gezogen, wasje aangezet en de prullenbak in de keuken even flink gesopt. Bah wat kunnen die dingen vies worden! Morgen maar weer verder met mijn lijstje koelkast en keukenkastjes zijn aan de beurt haha
Doortje gefeliciteerd en wat fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Wel een kleintje hoor. Fijne dag morgen, erg bijzonder thuiskomen met je kindje!
Zo. Kwart over 7 zat ik al in de auto. Kippen, katten en cavia's voorzien van een ontbijtje, de heer des huizes zijn lunch gemaakt ( 4 boterhammen en fruit) en zijn ontbijt klaar gemaakt ( 2 boterhammen en een flink glas sinaasappelsap) even wat aan mn kont getrokken en meneertje naar het station gebracht zodat hij niet door de regen hoeft te fietsen. Ben ik nu niet de liefste echtgenote van het jaar? Eenmaal thuis mag ik aan mijn eigen ontbijt. Zit lekker op de bank. Twee boterhammen op mijn bordje. De kat komt even nieuwsgierig ruiken aan mijn bord. Ik had het bord op de leuning gezet zodat ik fb kon opstarten op de tablet. Dus ik zeg: Nee, Noes je mag geen brood, jij hebt net vlees gehad. Draait mevrouw zich om en gaat pontificaal op mijn brood zitten! Fijn hoor! Dusssssss.... Ik dacht dat ik verlof had. Hmmm merk er nog weinig van.
Waarom vergeet ik toch altijd de helft van wat ik wilde typen!!??? Nu dus weer een berichtje haha Nou, ik heb een oplossing gevonden voor mijn pijnlijke bekken bij omdraaien in bed. Vannacht was het weer uitkermen bij elke beweging namelijk. Midden in een draai voelde ik ineens ook letterlijk dat mijn twee helften van het bekken scheef stonden ten opzichte van elkaar. Zo slap zijn die banden blijkbaar. Rare gewaarwording. Maar later die nacht begon ik me om te draaien met mijn knieën tegen elkaar aan gedrukt en ik had stukken minder pijn! Dat word de nieuwe methode! Niet meer omdraaien zoals ik gewend was maar eerst die knietjes tegen elkaar aanplakken en dan mijn benen tegelijkertijd optillen/omdraaien. Zo, wat een uitvinding!
Whhahaha katten ik hou ervan . Mijn ouders hebben ook zo'n heerlijk eigenwijs poezebeest. Wij helaas niet want mijn vriend is allergisch. Hier een hele slechte nacht gehad. Ik kon gewoon niet slapen . Kan misschien komen door mijn te lange "tour de france" dutje van gisteren . Zo nu maar eens ontbijten en kijken wat we vandaag eens zullen doen. H
Hahaha, gekke kat! Ik draai altijd in etappes....eerst van mijn zij op mijn rug en dan door naar mijn andere zij. Hier wel weer een goede nacht gehad, heerlijk zeg! We lagen ook weer mooi op tijd. Dat is dan weer het voordeel dat er weinig voetbal op tv is
Tja...katten haha. Ik draai ook in etappes maar door mijn knieën dus tegen elkaar te houden terwijl ik draai is er bijna geen pijn meer. Bij mij ging het mis zodra ik die benen optilde en uit elkaar bewoog om die draai te maken.