Alyssa, ik denk dat jouw kleintje gewoon heerlijk met de benen zover mogelijk gestrekt ligt haha. Gaan ze indalen en hoop je op meer lucht, gaat de kleine er lekker voor liggen hahaha. Of zijn jullie erg lang ook? Deze heeft wel lange benen. Toen hij/zij ging indalen kreeg ik meteen meer lucht en minder last van maagzuur, kon weer beter eten. Maar in een mum van tijd washad de baby die ruimte weer ingepikt door groter te worden.
Alyssa: Heb ik ook wel last van. De kleine licht ook ingedaald, eigenlijk geen idee of ze al vast ligt. Maar ze kan iig niet meer omdraaien. Maar ik voel regelmatig ook voeten in m'n ribben en noem maar op, ze hebben nu gewoon de hele ruimte nodig, en die zullen ze nuttig besteden ook. Dus je kan hem/haar nu overal in je buik voelen. En doordat ze indaalt zal je wat meer lucht krijgen omdat niet haar hele lichaam meer in je longen rust, maar de rest zoals voetjes, kontje, armpjes en zo blijven daar wel liggen dus kunnen benauwdheidsklachten veroorzaken. En natuurlijk maakt dit weer de benauwdheid ook niet echt beter of zo. Ik heb ook astma en allergieën, dus bij mij is de benauwdheid ook daar vanuit afkomstig.
Phoe net terug van boodschappen, in de winkels zo lekker koel maar als je naar buiten gaat is het net of je tegen een muur aan loopt. wat een hitte 28 graden! Hier in huis is het 22 dus lekker koel hopelijk blijft dat zo. Simone, als jullie kindje geboren is krijgt het geen speentje gelijk maar wordt het is aangelegd aan de borst of aan de fles. Noelle heerlijk voorruitzicht, nog even voor jou dus!
Waaaaaah! Word hier strondzenuwachtig! Krijg net een appje van mijn zusje: er is wat gaande... Met een knipoog smiley erbij.. Spannuuuuuund!!!
Ah mi87 wat spannend!!!! En nou is wachten begonnen.... Spannende avond voor jullie! Mijn vriend en ik zijn allebei 1.70 dus klein hihi, ze zal zich wel uitrekken ofzo, toch is net alsof ik haar kont voel! Ze ligt nog niet vast zeiden ze vandaag. Over 2 week weer terug komen! Pfff het is goed warm hier in het noorden, in de zon 31 graden.. Pffff
Ze is de slijmprop verloren en heeft krampen. Waarschijnlijk zal het tegen de avond echt menens worden aldus de verloskundige... Zo vreemd! Dan blijf ik over!!! Eerst waren we nog samen zwanger... Gek idee!
Voor je het weet liggen ze naast elkaar in de box MI! spannend voor je zus, hopelijk gaat het allemaal vlot en voorspoedig.
“Het hoofdje komt eruit!” Man filmt vrouw met GoPro terwijl ze bevalt voor de ingang van het ziekenhuis | BREKEND
Duurde wel ff voor het personeel van de verloskunde aan kwam zeg! Ja en gaan zitten... Nee dat gaat dan ff niet Wel een snelle bevalling en je zag meteen de opluchting dat de pijn weg was er na
MamaMarcella, als ik jou was zou ik een 24 uurs urine test eisen! Eiwitten fluctueren! Mijn bloeddruk fluctueerde ook! Bandgevoel is echt foute boel! Dat werd telkens bij mij gevraagd! Je moetbook je leverwaarden en bloedplaatjes laten checken! Echt op je strepen staan hoor! Ik herken alles, behalve het Bandgevoel en ze waren blij datbik dat niet had! Ctg zegt geen fuck bij zwangerschapsvergiftiging, het gaat namelijk om de mama en niet om de baby! Ja, dat kan er ook bijkomen, maar met mijn baby was niks mis! Behalve dat hij te weinig voedingsstoffen kreeg natuurlijk, maar dat had hij niet direct mega last van... Zodra ik Bandgevoel zou krijgen en die waarden zouden stijgen zouden ze in gaan leiden! Zie je sterretjes of lichtflitsen? Dat had ik soms! Ik denk dat je je ook voor kan bereiden op een bevalling meer richting 37 weken dan 40, maarja het kan idd ook langzaam gaan... Maar dan nog zeiden ze bij mij dat ze dat niet gingen afwachten en gewoon met 37 weken zoudeninleiden.
Meiden, ons jongetje heet Siem! Hij doet het heel goed, we zijn inmiddels thuis! Warm blijven is wel een aandachtspunt dus daar zijn we druk mee in de weer. Hij eet wel goed, maar hij kan nog niet aan de borst. Ik ben gaan kolven en had opteren vreselijke stuwing, auw! Echt zoooo ontzettend pijnlijk, gelukkig gaat het nu beter. Als ik al jullie klachten lees ben ik blij dat ik at niet meer heb, maar dit is ook aanpoten hoor . Ik heb ongeveer in 6 nachten 1 nacht slaap in totaal gehad denk ik . Ik loop wel echt op mijn tandvlees en doordat allerlei spieren tijdens de zwangerschap verslapt waren denk ik heb ik nu een beklemde zenuw ofzo in mijn rug, doet echt pijn en djati's ook vermoeiend. Maar bezig zijn met mijn kleine ventje, hem vasthouden en naar hem kijken is echt heerlijk! Ik ben zooo verliefd! Gelukkig zit het met de moedergevoelens helemaal goed. De kraamtranen vallen tot nu toe ook mee! Gisteren bij de stuwing gehuild, maar verder niet! Ladies, ik de aan jullie en ben benieuwd wie de volgende baby wordt!
Oja meiden, matje neerleggen hoor! Mijn vliezen zijn gebroken en het is echt veeeeeeeel nattigheid . Ik voelde het niet aankomen, behalve een beetje menstruatie krampjes de avond ervoor . Het was trouwens wel toen ik op de bedrand ging zitten, daarna bleef het stromen! Heel warm en gek .
Dank je Doortje en ja, ik ben ook heel benieuwd wie de volgende gaat worden hoor!! Fijn dat jullie weer thuis zijn en zo heerlijk aan het genieten!
Leuke naam lekker hollands :-D Fijn dat het zo goed gaat en kwa warmteregeling thank god bestaan er kruiken en een warme papa& mama lijf. Geniet ervan!