Jeej Gefeliciteerd mi! Wat bijzonder zeg! En Doortje ook van harte Gefeliciteerd! Siem vind ik een toffe naam! Afgeleid van een voetballer van Ajax toevallig? Ik ben net wakker, heb vannacht en nu nog rare buikpijnen maar ook wat steken onder in mijn rug... Misschien verkeerd gedraaid vannacht. En even een vieze vraag he... is jullie urine ook zo donker? Net als bij ochtendurine alleen dan de hele dag door?
Lieve poesewoezel! Mijn honden zijn ook niet bij mij weg te slagen hihi Alyssa, hoeveel drink je op een dag?
Nee, geen last van Alyssa. Maar dan moet ik zeggen dat ik ook extreem veel drink, vanwege vocht vasthouden. Hier gaat elke dag minstens een pak barleduc van 2 liter er doorheen, en dan nog een paar grote koppen thee Komt het niet omdat je te weinig drinkt? Als je elk uur een groot glas water drinkt, blijft het dan nog zo donker? Anders misschien even voor de zekerheid laten checken op blaasontsteking bij de huisarts
Ik moet zeggen dat ik inderdaad noet zoveel drink zodat ik snachts niet te vaak moet plassen.. Had ik natuurlijk helemaal niet bij stilgestaan! Ik zal er vandaag eens op letten! Bedankt!
Zeker met dit weer is veel drinken erg belangrijk. Ik vergeet het ook regelmatig. Op kantoor had ik altijd een kan water staan maar thuis is dat lastiger.
Net langs geweest! Ze waren net thuis. Heerlijk klein hummeltje 3400gram. Zijn pakje uit het ziekenhuis was te groot en hij had een poepluier. Die mocht ik verschonen en gelijk een ander pakje aan. Zo cute! Dus ik had de primeur. En wat ruiken ze lekker he! Begon al wild op zijn hand te zuigen toen die langs zijn mondje ging. Zo onvoorspelbaar dat ik straks ook zo zit met een hummeltje! Ben maar kort gebleven want ze moet rusten vond ik. Ze had erg last van de hechtingen, slaapgebrek en nog wat suf van de morfine. Ze zat nog op de bank. Dus heb gezegd dat ze naar bed moest haha. De kraamverzorgster kwam er ook net in. Nu kan bet me niet snel genoeg! Ik wil ook!!! ( die baby dan...de hechtingen...not so much)
MI wat heerlijk dat het erop zit voor je zus! En precies op de uitgerekende datum wat bijzonder zeg! Mooie naam! En voor jou ook heerlijk om alvast lekker te knuffelen met je neefje voor je zelf aan de bak mag Alyssa denk ook dat het aan je drink patroon ligt. Noelle Gelukkig dat de controle goed was, maar balen van je benen en voeten zeg. Ik heb er gelukkig geen last van. Joy Lekker je laatste werkdagje! Daarna lekker genieten van je verlof! Morgen wordt me kleine meisje alweer 2 Wat gaat het toch hard. Vanavond vast het huis versieren en de cadeautjes klaarzetten, na morgen mag de kleine man komen van mij
@MI:Gefeliciteerd met je neefje! @Doortje: Mooie naam! Heftig he, de eerste week! Ik hoop dat je wel veel momentjes op een roze wolk zit en lekker kan genieten! Urine: Ik drink zo'n 3 liter per dag en heb om en om donkere en lichte plasjes. Volgens mij kijkt mn lijf gewoon waar ik het vocht het hardst nodig heb ofzo. (En dat is blijkbaar in mn voeten:x) Hier weinig voorweeen meer en dat vind ik wel erg fijn. Al die pijntjes en dan misschien helemaal voor niets...nu even lekker genieten van het zwanger zijn, zolang het nog kan. Over 4,5 week is het zeker weten voorbij...
MI87, wat fijn dat je je neefje hebt kunnen knuffelen... Ik heb inmiddels de groeiecho gehad en weet het niet zo goed, ze zei maar dat mijn buik echt heel flink was en groot kind en hij is nu al 7 pond! verwachting is 9 pond en ik ga over naar de verloskundige/gyn van het ziekenhuis. Verder maandag een suikertest. Verder was omtrek buikje enorm, die lag buiten de hoogste lijn van de curve. Wat ik daar nou weer van moet denken....beetje rotgevoel want ik had een gyn in opleiding en die wilde niet beginnen omdat ze nog geen ervaring had met echo s. dus eerst nog een half uur daar gelegen voor er een echt gyn mee kon kijken, maar die had haast en ik kon daarna niet echt meer vragen stellen terwijl ik toch een beetje overrompeld was dat ik nu opeens medisch ben.. Nou ja, vrijdag heb ik eerste afspraak bij de verloskundige daar, en ze hebben daar een half uur voor ingepland, hopelijk krijg ik daar ook meer antwoorden, ook wat er voor mij veranderd, behalve dat ik nu niet meer thuis mag bevallen.
Mi, ahh fijn en idd ze ruiken zoooo lekker. Hihi Ik drink sws 3 flesjes ijswater en dan nog thee en een sapje. Dus ik moet heel vaak plassen haha Sterre dat word een zwaar gewichtje dus, kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt om je suiker. Had ik ook bij Chalina ze was steeds elke controle ver boven gemiddeld. Ja je moet je even weer opnieuw instellen dat je niet meer thuis gaat bevallen maar in het ziekenhuis, in het zkh zorgen ze ook goed voor je hoor. Komt goed. Ukkie, ahhh 2 jaar, nu komt de nee periode ook zo leuk haha, alvast gefeliciteerd en geniet van alles morgen.
Voor mij gaat het niet lang meer duren, ze gaan mij maandag inleiden wegens de hoge bloeddruk en omdat ik aan de Max van medicatie zit. Aan de ene kant denk ik laat maar komen en aan de andere kant denk ik ahhh nog ff. Dus dit weekend nog extra genieten van de buik, het getrappel, nog even een gipsbuik maken.
Ik wou dat het voor mij ook zover was; erg geschrokken vandaag door afnemende harttonen. Waarschijnlijk doordat ik plat op mijn rug lag want het hartfilmpje in het zh daarna was goed maar morgen moeten we voor de zekerheid nog een filmpje laten maken.
Corina, spannend! Ja geniet er nog even van!! En Nephthys, jeetje dat wil he niet horen! Brrrrr. Dan weet je meteen wat er gebeurd als je op je rug ligt. Eng idee.
Het bandgevoel om mijn hoofd en het sterretjes zien waren juist de redenen voor mij om mijn bloeddruk een keer extra te laten controleren. Mag ik vragen hoe hoog jou bloeddruk was? Bij mij zijn de eiwitten er de ene keer wel en de andere keer niet ,erg vaag. De leverwaardes in het bloed waren oke (of dat nou betekent dat ze goed waren of niet slecht genoeg weet ik niet) Wat was bij jou de reden om de bevalling toch op gang te brengen?
Sterre, lees net je bericht. Lekker dan dat ze je niet ff wat meer uitleg geven. Ik hoop dat ze er gewoon naast zitten en het allemaal mee valt met de grootte.
@MI87: Van harte gefeliciteerd met je kleine neefje!! Was de wasmachine een beetje op tijd gebracht? @Corina: Wat spannend zeg!! Gek idee ook dat je precies weet welke dag je in ieder geval aan de weeën gaat beginnen! Main main main wat is 't heet!!! Ik hou 't niet meer!!! Vanavond naar de film met me zus en zusje!
MI, kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer kan wachten tot jouw kleine er is Hopelijk voelt je zus zich snel weer wat beter! Ukkie, alvast gefeliciteerd met je kleine meisje!! (voor ik het morgen vergeet te zeggen ) Joppie, hier ook nauwelijks last van pijntjes ofzo...alleen af en toe steken van onder maar dat was het ook wel, heus niet erg Sterre, wat raar dat ze je zo vol met vragen laten gaan! Tegen mij is toen gezegd dat na 32 weken, een groei echo minder betrouwbaar is, omdat ze dan minder goed de meting uit kunnen voeren. Zou gewoon maandag bellen en vragen naar een nieuwe echo of vroegere afspraak, omdat je je er rot onder voelt! Succes met de suikertest maandag! Het eerste half uur is het naarst, maar daarna valt de test best mee Corina, wat spannend maandag!!! Wel balen de reden waarom, maar jouw gezondheid is het belangrijkst! Is je lichaam wel al klaar om ingeleid te worden, of moeten ze echt van 'niks' starten (met gel en dergelijke)? Nephthys, kan me voorstellen dat je geschrokken bent ja! Hopelijk is morgen alles goed, en komt het inderdaad gewoon door het op je rug liggen!
Baarmoedermond was wel aan het verweken maar nog geen ontsluiting dus maandag gaan ze beginnen met vaginale tablet, gel of ballon het ligt er even aan om ontsluiting te krijgen, en ik denk dan dat ze mij dinsdag aan de weeën opwekkers zetten en de vliezen gaan breken. Heel stiekem had ik het wel verwacht, ze hebben geen ander keus en ben dan 37 week dus dan kan het. Ze vond het nog knap dat ik het zolang heb volgehouden met die bloeddruk want had echt dagen er tussen dat ik mij echt ziek voelde. Gek eigenlijk volgende week wordt ik voor de 2e keer mama
Wat spannend Corina!! En best gek idee dat je weet dat je met een paar dagen je kleine man al in je armen hebt! Dank je MI, ik hoop ook dat ze er wat naast zitten en inderdaad Noelle, ik vind het ook heel vervelend hoe de gang van zaken in het ziekenhuis zijn gelopen, misschien dat ik toch maandag even kijk of ik eerder terecht kan voor de afspraak met medisch verloskundige. Weet iemand trouwens wat er veranderd bij je bezoekjes aan de verloskundige wanneer je medisch wordt? ik ga in ieder geval niet meer naar mijn eigen verloskundige, maar naar de medisch verloskundige, maar vraag me af wat er concreet veranderd? Bij mijn gewoon verloskundige kreeg ik ook gewoon een echo als ze het niet vertrouwde.