Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Denk enige verschil bij elke controle een echo.

2. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87: gefeliciteerd met je neefje!

Corina: spannend zeg maandag al inleiden. Nog even genieten van je laatste rustige weekend :p

Hier vandaag precies 37 weken whoohooo. Ons bed staat inmiddels omhoog echt lastig kom er nauwelijks in of uit ;).

Vanmiddag controle bij de vk. Ik ben benieuwd of ze iets kan zeggen over de grootte van de baby. Verder nog wel even mijn angst voor de bevalling bespreken want die neemt met de minuut toe :(.

Oh en Ukkie: gefeliciteerd met je dochter! Mijn moeder is vandaag ook jarig.

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh Corina, maandag al! Wat spannend zeg!
    Nog even genieten dit weekend voor zo ver dat lukt!

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik ben tijdens mijn zwangerschap weinig tot niet misselijk geweest. Maar gisteravond toen ik naar bed ging, was ik zo ontzettend beroerd.... benieuwd of dat ook wat betekend!?
    Als ze er wel al uit wil moet ze nog ff tot vannacht of morgen wachten, morgen namelijk 37 weekjes haha! Misselijkheid was vannacht en vanmorgen weg.

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wat spannend Corina! Wie weet breken jouw vliezen ook wel vannacht, ik zou ook ingeleid worden haha.

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Pfff manlief ziek komt ook weer lekker uit :(
    Overgeven en zijn suiker van slag.

Doortje haha ja is ook zo nouja mag van mij hoor

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zijn jullie ook zo moe cq. futloos?
    Heb vandaag echt helemaal niks gedaan....echt niks! Alleen maar liggen lezen in de tuin. Man was bezig een schutting te plaatsen en op te leuken, kinderen waren aan het spelen....
    En nu heb ik het gevoel dat ik wel weer kan slapen!
    Lag gister om 22.15 en heb geslapen tot 9 uur!

8. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    MI, gefeliciteerd met je neefje! Super leuk.. Geniet er maar lekker van!

Corina, spannend hoor! Heel veel succes en wie weet begint het toch nog vanzelf.

Hier was het nogal benauwd vandaag.. nu is het gelukkig weer een beetje beter! Ik ben vandaag jarig dus een mega drukke dag. Even gerust en vanavond weer volle bak.. pffff :p

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Heel stiekem hoop ik het wel, in elk geval dat mijn lichaam het makkelijk overneemt als ze de vliezen breken, ben een beetje bang voor de weeën opwekkers... :) heel stom ik weet t...

Mamajuul, ja ben ook erg moe vanmiddag dik 2 uur geslapen op de bank, gaaappppp.

Gefeliciteerd phillys.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh daar ben ik ook geen fan van, verschrikkelijk zeg :(

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik was er ook bang voor hoor. In het ziekenhuis bleven ze zeggen dat het precies hetzelfde was als eigen hormonen, maar dat geloof ik gewoon niet! Krijg je eerst een ballonnetje?

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ik heb geen idee ze hadden het over gel, tabletten of ballon.
    Het lag er aan hoe de bmm ervoor stond.

Nee ik geloof het ook ni zo iedereen die ingeleid is met opwekkers hebben het over weeen stormen, tuurlijk heb je het niet voor het zeggen maar bij Chalina kwamen ze geleidelijk op gang.

13. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Je kunt ook vragen of ze eerst willen strippen...

14. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Das een idee ja! Dankje.

15. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik heb geen last gehad van de weeën opwekkers. Vond ze ook niet heel prettig maar dat kwam meer omdat zl nog een draai moest maken en de arts me door de weeën opwekkers tegen het schaambot aan liet persen. Gelukkig zat ik vlak voor de wisseling van artsen en heeft arts 2 me meteen op m'n zij gelegd, draaide hij enwas hij er met een kwartiertje.

Bij een vriendinnetje gooide ze de opwekkers meteen omhoog waardoor ze in en weeënstorm terecht kwam. Echt afschuwelijk als ik haar moet geloven, dus ik zou wel duidelijk aan geven dat ze rustig moeten opbouwen ipv de knop naar de Max te draaien.

Volgens mij wordt dit een slapeloze nacht waarin niks gaat gebeuren behalve een hoop wakkere momenten.

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Woehoe de 37 weken bereikt! Vanaf vandaag mag onze meid thuis geboren worden!♡♡♡ laat maar komen!

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Klinkt goed Flipske.
    Toch maar even aankaarten morgen dankje voor de tip :)

18. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Phyllis, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Heb je een leuke dag/avond gehad?

19. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Phillys, alsnog van harte!!

mamavanjuul, ja, ik heb er ook last van hoor, doe ook al weinig de afgelopen dagen, heb vanmorgen voor het eerst wat in huis gedaan en zo maar even (verplicht) naar mijn paard toe want manlief gaat de verwarmingombouw schilderen en ik wil niet in die lucht zitten. maar verder doe ik ook weinig. Is vandaag wel een stukje koeler, maar zag dat het vanaf vrijdag alweer 30 graden gaat worden, gadverdarrie!!

Corina, zou weeenopwekkers ook wel eng vinden. Mij gaan ze pas vanaf week 41 inleiden (vanwege schatting 9 pond), maar hopelijk komt het vanzelf. Ik vind sowieso alles m.b.t. de bevaling eng, heb er echt angst voor, maar ik houd me maar voor dat er pijnstilling is wanneer ik het echt niet meer zie zitten..

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Wauw Corina aankomende week heb je gewoon je 2e wondertje in je armen super zeg! Heb helaas ook geen positieve ervaringen met de weeën opwekkers ik kwam ook in een weeën storm terecht.

Phillys Gefeliciteerd op dezelfde dag als mijn dochtertje ;)
    (bedankt nog voor de felicitaties meiden)

Fijn idee Simone dat ze nu mag komen!

Hier gisteren de verjaardag gevierd van E. pfff was helemaal op zeg s avonds, zere rug, buik en benen ben lekker vroeg me bed in gekropen alleen weer amper geslapen gisteren ook al amper geslapen wordt er een beetje chagrijnig van :( heb nu ook totaal geen puf overdag. Ben ook blij dat het weer wat koeler is zeg.;)

Deel Deze Pagina