Ja wist ik ook niet maar schijnt heel normaal te zijn zei de gyn. Omdat ze je primen en voorbereiden op de bevalling, als het natuurlijk op gang komt dan heb je het zelden, maar dit is kunstmatig.
nou toch maar even gebeld over die krampen/steken die ik laag beneden voel. Denk niet dat het iets is, maar mijn vriendinnetje heeft me overgehaald om gewoon ff te bellen... Kan mooi weer naar ziekenhuis, aan de CTG, echo etc. Nou voel de beeb volop, dus daar is niets mis mee! maar goed, we gaan wel even
ach ja, dat is ook zo MI, zal wel gewoon wat voorwerk zijn, maar inderdaad, liever een keer teveel dan te weinig..
Je maakt het wel erg spannend zo Corina! Hopelijk helpen de tabletjes goed en heb je vandaag nog je mannetje in je armen. mamamarcella Brrr wat naar allemaal zeg. Wel goed dat ze nu verder gaan onderzoeken. mamavanjuul hier is de kleine man vandaag ook erg rustig. Zou het een voorteken zijn haha. Hier af en toe ook steken en menstruatiekrampen en harde buiken maar niets wat doorzet helaas. Net beneden weer schoongemaakt pff na een uurtje was is helemaal op zeg. Nu weer even lekker op de bank straks me bedje weer in als E. ook gaat.
Mamamarcella, wat raar blijft het toch... Hebben ze wel je bloed gecheckt? Hoofdpijn kan ook bij pre eclampsie of zelfs hellp horen hoor... Ik snap niet waarom ze niet die 24 uurs urine test en bloedwaarden testen... Of is je bloed steeds goed? Dat zou dan verklaren waarom ze aan andere dingen gaan denken... Wel heftig iig, hopelijk is het gewoon iets onschuldigs.
Pfff.....vandaag even alleen boodschappen gehaald, ben kapot! Lijk wel zo'n waggelende eend Manlief is echt ziekjes, ligt nu op de bank te snurken. Heb al geverfd met de meisjes, ze zijn al in bad geweest....de oudste hangt nu lekker op de bank tv kijken en de jongste is met haar poppen en de wandelwagen aan het spelen. Heelrijk!
Succes Sterre, je vriendinnetje heeft gelijk! Spannend corina, zal vandaag veel op zp kijken De menstruatie krampjes komen me wel bekend voor, heel lichtjes! Had gister ook heel licht wat bloed in m'n maandverband, maar dat stelde net niks voor. Verder gaat het lekker z'n gangetje! Zie op tegen de warmte, maar goed
@Corina1985: Het zijn niet echt krampen of zo hoor, 't is meer steken en soms een drukkend gevoel, maar niet echt krampen. Heel apart. Kan d'r dus wel vanuit gaan dat 't voorweeën zijn? Morgen weer naar de verloskundige! He wat balen dat 't allemaal nog niet echt op schiet. Had gehoopt voor je dat je vliezen gebroken konden worden vandaag! Sterkte daar in 't ziekenhuis, hou ons op de hoogte! Hopelijk zorgen de tabletjes inderdaad voor 't laatste setje! Voor je 't weet je heb je de kleine in je armen! Succes En geniet er van meid. @Mamavanjuul: Ik vind de kleine vandaag ook veel rustiger, weet eigenlijk niet of ik d'r vandaag uberhäupth al gevoeld heb. Nou ja, ik kwam dan ook pas om 12.00 uur uit bed. Maar lig al de hele tijd op de bank, ben namelijk erg moe en zere bekken, maar of ik d'r nou al gevoeld heb..?? Even in de gaten houden vandaag! Morgen VLK! @Noelle85: Is geen rare vraag, heb ik me ook afgevraagd. Ik heb nooit echt buikpijn/krampen gehad als ik ongesteld moest worden, en inderdaad wel last gehad van m'n onderrug vaak. Duss ben ik ook benieuwd. Ik zie erg op tegen rug weeën! Ik heb nu namelijk soms als ik ga liggen dat m'n spieren in m'n rug gaan verkrampen en dat doet zo ongelofelijk pijn, dat ik héél erg ban ben dat weeën 't zelfde voelen alleen dan 10x erger! Dat hoop ik echt niet. Ik ga dan mooi vragen om de geboorteTENS! @Mamamaracel: Jeetje wat spannend! Dat verwacht je dan ook weer niet.. oh jemig, wat heftig! Kan me die spanning héél goed voorstellen! Sterkte meid. @Sterre1977: Ja precies dat gevoel inderdaad! Ik denk dat ik 't nu ook wel minstens 2 weken heb inderdaad, maar wel 't idee dat 't nu wat vaker en meer voorkomt dan 2 weken geleden! En inderdaad, geen fijne steken. Denk dat inderdaad ook af en toe, hoe zal 't dan straks wel niet zijn..?? Maar gelukkig zijn ze nu nog niet zo erg dat ik ze moet 'weg puffen'! Lees nu 't stukje over dat je naar 't ziekenhuis gaat! Das toch ook niet niks! Denk gewoon dat 't voorweeën zijn, daar ga ik in ieder geval maar van uit.. Ik ben wel eens benieuwd of ik al iets van een ontsluiting heb of zo, alhoewel ik dat niet denk, maar ze controleren mij nooit van onder bij de controles van de verloskundige! Dus morgen vast ook niet. Ik heb wel eens gebeld en controle gehad toen ik begon met zulke steken, toen zei de verloskundige dat 't kwam omdat de kleine al diep was ingedaald en zij dus een zenuw of zo afknelt van onder, dat de steken geeft. Maar nu zijn de steken meer, vaker, en anders. Dus ja! Denk dat 't nu voorweeën zijn!? Gokje! Nou ik wacht wel even af wat jou gynaecoloog zegt. Als 't wat raar's is dan ga ik ook maar bellen, maar denk dat ik toch tot morgen wacht, morgen om 11.45 uur controle! @MI87: Het gaat bij mij niet altijd op met bewegingen/kopstoten van de kleine, ja de bewegingen voelen ook niet fijn en geven ook wel steken. Maar ik heb 't op 't moment wel wat vaker dan alleen als ze beweegt. Heb ze vandaag ook en heb haar vandaag na mijn gevoel nog niet gevoeld of zo!? Dat je buik aan voelt als een blauwe plek ken ik wel. Ik heb boven in m'n buik in 't midden precies een enorme beurse plek van binnen. Dat doet zo ongelofelijk pijn!! @Hier: Heb gister een schoonmaak gehad, nu wel erg last van m'n bekken dus lig voornamelijk op de bank. Ik kwam pas om 12.00 uur uit bed, ben ontzettend moe! Af en toe zoals jullie al lezen/lazen steken in m'n onderbuik/vagina en soms zo'n drukkend gevoel. Lijkt wel meer te zijn dan 2 weken geleden, maar ga d'r maar vanuit dat 't voorweeën zijn! Zie d'r serieus nu al tegen op op straks aardappels te schillen en te koken, bleeeegh! Zo geen zin in. Ik kan echt niet meer wachten tot ik de kleine mag omarmen! Ben er zo helemaal klaar mee. En zie zo vreselijk op tegen de warmte van 't weekend!!! Omdat ik zo laat uit bed ben, weet ik eigenlijk niet of ik de kleine vandaag al gevoeld heb. Volgens mij niet, maar soms is 't zo een "gewoon" gevoel geworden dat ik 't soms niet eens in de gaten heb, tenzij ze pijn doen. Dus moet zo meteen maar even goed opletten of ik d'r voel. Anders.. bellenn!!!
Ik zie ook erg op tegen de aankomende hitte. Bah! Maar wil ook nog dat het blijft zitten ivm de Nijmeegse vierdaagse en ik vind het gewoon nog net een beetje te vroeg. Nou mijn ukkie gebruikt mijn ribbenkast als xylofoon vandaag. Tjemig! Ik heb een vraag: herjennen jullie het volgende: Ik heb nu al vanaf het weekend 1x per dag of soms 2x per dag dat ik het gevoel heb dat mijn baarmoedermond open gaat. Kan het niet anders omschrijven. Tis een raar gevoel en ik herken het een beetje van vlak voor de miskraam dat ik dat ook voelde. Enig idee wat dat is? Of hoort dit er ook bij? Ook is mijn kat ineens erg vervelend. Maakt me een paar keer per nacht wakker om te knuffeln terwijl ze dat nooit deed en ze zit vaak gewoon maar een beetje bij me.. Zullen ze voelen dat er wat gaande is?
Ah daar was me meisje al! Heb dr gevoeld gelukkig. Hopelijk wordt t nog wel wat meer want heb maar 2 schopjes gevoeld net en dat is niet voldoende! De katten voelen zeker dat er wat gebeurd MI. 1 van mij is juist erg afstandelijk geworden ook tegen dr zusje terwijl ze zo close waren. En de andere is erg knuffelig geworden.
Nou mi, weet niet of je dit bedoelt haha, vaak als ik opsta is het net alsof het open staat haha, heb het idee dat er allemaal lucht vrijkomt dan, heel gek, had ik voor de zwangerschap niet zo. En de baby's moeten idd nog even blijven zitten! Nou ja moeten, het liefste wel
Ik heb soms t idee alsof ik in me broek plas ofzo, maar is helemaal niet zo en is ook geen vruchtwater ik denk zelf dat t de afscheiding is!?
Ja dat kan heel goed, het wordt wat dunner.... Man o man....wat ben ik weer moe, slaat echt nergens op! Heb van 23 tot 8 geslapen en net weer van 14.30 tot 16 uur. Veel mee dan een klein beetje het huishouden en naar het winkelcentrum lukt ook niet meer. Ben er eigenlijk wel klaar mee....laat maar komen! Jongste zei net ook tegen mijn buik dat de baby vandaag moest komen, anders werd ze boos, haha! Skatje kan ook niet meer wachten. Elke ochtend vragen ze of de baby er al is.... Pff......maar eerlijk...het is me tot nu toe mee gevallen met nog 2 rondlopen.
T is totaal niet dun juist mamavanjuul. Juist dik , plakkerig en gelig. Sorry voor se details! Net te horen gekregen dat goede vrienden van mij en vl uit elkaar zijn na 8,5 jaar zo jammer.
Het is dan toch urine! Je hoeft helemaal geen aandrang te voelen en ook zonder extra druk op je blaas kan je wat verliezen. Komt doordat de sluitspier ook minder goed werkt. Ik heb het ook. De aankomende hitte; vreselijk! Ik vind het bij 25 graden al te warm. Zit nu ook nog eens met steunkousen...
Oh jakkes Nephthys.... Hier begint het trouwens ook weer lekker benauwd te worden.....al ligt dat volgens mijn man aan mij
Nee geen urine t is echt afscheiding! Dikke plakkerige afscheiding gelig. Urine is niet dik en plakkerig en urine ruikt anders!