Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Mi dat van het opengaan herken ik niet. Heb wel af en toe als ik een steek krijg het idee dat hij er zo uit valt.

Simone Gelukkig dat je d'r gevoeld heb! Kleine is hier vandaag ook heel rustig heb morgen ook weer controle bij de vk dan kaart ik het gelijk even aan. En lijkt me dan idd ook urine zolang het niet zoetig ruikt en met regelmaat komt is het geen vruchtwater.

Sterre hoe was/is het in het ziekenhuis?

Corina Het is zo stil van jou kant zit er al schot in?

MamavanJuul boodschappen doen lukt mij echt niet meer haha huishouden gaat gelukkig nog aardig met veel zitten tussendoor.

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Lijkt wel of het bij iedereen aan het rommelen is ineens haha. Willen we allemaal voor het warme weer klaar zijn:p

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier niet hoor.... Angstvallig rustig in baarmoederland ;)

Heb wel opeens last van mijn bekken..... Dat is wel even geleden. Voel het opeens opkomen in mijn onderrug. Toch te veel gedaan vandaag.
    Gelukkig morgen weer een rustdag, mijn moeder komt de kinderen ophalen en gaat met de oudste naar zwemles, heerlijk!

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nee weet zeker dat t geen urine is! Ruikt t ook niet naar.
    Het komt niet met regelmaat t is heel soms, denk echt afscheiding. Ik morgen ook vlk zal wel vragen. Oh main wat ben ik moe! :(

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Trouqens Simone, ik voel me ook vies. Verlies ook bakken van het spul. Inlegkruisjes zijn niet aan te slepen en i derdaad beetje gelig en dik. Soms ook propjes... Zo lekker onderwerp weer;)
    Lijkt ook wel hoe warmer ik net heb hoe erger en hoe drukker ik ben hoe erger.

Ukkie, ja we gaan allemaal voor de hitte bevallen!!! Hahaha

Ik heb boven over alle kamers ff alle plinten schoongemaakt, de ladekast in de badkamer uitgemest en schoongemaakt en ook nog eens de kledingkast! Verder boven alles gezogen, ook onder het bed, en een hoop was weggestreken. Straks een nieuwe ophangen. Gisteren bed al verschoond... Ik vind dat ik nog aardig productief ben geweest.

Morgen komt mijn moeder ff helpen met ramen zemen. Ik heb boven van die joekels van dakramen en daarvoor om ze te zemen moet je ze helemaal omkiepen en vasthouden want anders veren ze terug. En dan met de andere hand zemen. En ook nog eens op een ladder staan anders kom je er niet bij...dus dat moet ik echt ff samen doen. En mijn man wil niet dat ik op een trapje ga staan.

Ik ga eten! De burrito's zijn klaar!!!

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

#1386 xSimone, 15 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2014
    Ja precies dat inderdaad MI87!
    Haha allemaal voor de hitte bevallen? Dan hoop ik dat t ober 2 a 3 misschien 4 weken niet zo heet is. Ga denk ik sws deze week en volgende week nog niet bevallen, zegt mn gevoel iig.

Oeh main heb echt verschrikkelijke steken in mn buik en soms in mn vagina op t moment! Moet soms ff wegtrekken pfoeh.

7. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    4e tablet net gehad mega krampen die ik echt moet wegzuchten. Pijn in mijn rug.
    Druk kind ctg maken is haast onmogelijk.

Net geen 3cm, slijmprop verloren Maar ze willen nu niet de vliezen breken of het randje weg strippen dus wachten ze af of het doorzet, duimen maar weer.
    In elk geval is mijn bloeddruk stabiel!
    124/83 :-D

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje dat schiet ook niet op! Wel fijn dat je bloeddruk in orde is

Hier zijn de weeën begonnen.... Alleen niet bij mij, maar bij mijn man!
    Die ligt met darmkrampen op de bank....

9. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh jee corina, dat schiet niet op...hopelijk morgen meer succes!

en met zijn allen bevallen voor het warme weer, dat zou fijn zijn! maar bij mij zit het er niet in hoor.

Terug van het ziekenhuis, een hartfilmpje uit het boekje zei ze, zag er super uit en super druk kind. Ook kon ze wat activiteit bij baarmoeder meten. Ze wilde toucheren, maar hoefde niet als ik het niet wilde...ze zei misschien al een cm ontsluiting, maar dat voegt niets toe om te weten.. De steken zijn volgens haar echt voorweeen. Baby lag nu wel helemaal vast en goed ingedaald. De suikertest was nog niet binnen, kan ik morgen voor bellen. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan gaan ze me met 38 weken inleiden, is er niets aan de hand, dan gewoon afwachten :)

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jeetje Corina dat schiet ook niet op.. Vervelend zeg! Sterkte! En geniet er toch een beetje van.

Jemig mamavanjuul wil je nooit meer zo'n grapje uithalen? Haha! Ik schrik me wild :D Werd helemaal enthousiast (en jaloers) toen ik 't las, bleek 't je man te zijn Gek kind :p
    Maar héél veel sterkte en beterschap aan je man! Jakkes. Hoop voor hem en jou dat ie gauw op knapt, vooral omdat 't van 't weekend zulk warm weer wordt!

Inderdaad Sterre dat bevallen voor 't mooie weer zit er bij mij ook niet in, heb nog helemaal niet 't gevoel dat 't deze dagen gaat beginnen. Ben eerder bang dat 't te lang gaat duren!
    Aaah, dan ga ik er sowieso maar van uit dat ik ook last heb van 'voorweeën'! En inderdaad 't schiet niks op om te weten of je al een cm ontsluiting hebt, dan wordt je msischien alleen maar zenuwachtig en ga je allemaal dingen bedenken. Terwijl 't helemaal geen meerwaarde geeft, 't kan zo nog 4 weken duren dan! Spannend, nu de uitslag afwachten van de suikertest! Hopelijk is die goed!! Zou fijn zijn als je een 'natuurlijke' bevalling mag mee maken die ook spontaan en natuurlijk op gang komt, ipv inleiden toch..? Of gebeurd dat sowieso? Inleiden?

Oh main, ik ben zo ontzettend benieuwd wanneer de kleine zich aankondigt 't mag van mij echt nu wel vast komen. Kan niet meer wachten, grrrr! Jantje ongeduld hihi

11. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Nee hoor liever natuurlijk en ben er geloof ik ook nog niet aan toe om over 1.5 week al te bevallen :) ik word in principe niet ingeleid, tenzij ik over de 41 weken ga, dan wordt de baby namelijk wel heel groot!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha 😉

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ah op die manier!
    Haha ik zou t ook een gek idee vinden maar zou t wel willen om over een week mama te zijn Hihi

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik schok me ook het leplazarus mamavanjuul!

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hehehe :p

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Niet grappig! Hihi

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ik heb weeën zo om de 5 a 6 minuten gauw nog even powernappen en dan maar afwachten of het doorzet!
    Net aan de ctg geweest en bloeddruk controle gehad, alles prima en idd de torentjes waren te zien.

18. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@Corina: Wat ben je al lang bezig! Het kan nu vast niet meer zolang duren!! Hopelijk gaat het lekker snel zodra het goed doorzet. Is het een beetje vol te houden?

Ik zag weer mooie foto's voorbij komen! En wat heeft bijna iedereen alweer een hoop voorwerk. Maarja, we stevenen ook langzaamaan met z'n allen op de einddata af.
    Hier last van buikloop. Een griepje denk ik. Ben ook supermisselijk en geniet van de afleiding van jullie verhalen en de rest van het forum.
    Hoop dat het morgen beter gaat....:(

19. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@ mamavanjuul: :D:D:D:D

@mamamarcella: Sterkte joh! Wat een spanning! Kan me voorstellen dat je je rot schrikt als ze trombose opperen. En zeker in je hoofd!!

20. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alweer de derde nacht op rij dat ik niet kan slapen, nu alweer zo'n anderhalf uur wakker :( ik wordt er langzaam uitgeput van.

Deel Deze Pagina