Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas de slaap ook niet meer kunnen vatten dus zit alweer een poosje op. Heeft iemand een goede tip om beter te kunnen slapen want nachten van nog geen 4 uur blijf ik niet vol kunnen houden.

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ik baal zo van mijn lijf he!!

Nou helaas, het heeft niet doorgezet.
    Ik ben nog even gaan slapen en ik voelde ze nog in mijn slaap en ik werd wakker om een uur of 2 toen waren ze stukken minder heftig, dus ik dacht nou ja oke, dat kan.
    Toen van 3/4 uur kwamen ze weer opzetten dus ik ben op linker zijde gaan liggen en blijkbaar in slaap gevallen en weer zijn ze weg.
    En is duidelijk iets aan de hand anders zou ik dit alles niet voelen, denk ik.
    Vandaag dag 3 primen of gaan we toch nu echt inleiden?!
    Over een uur ctg en dan inwendig onderzoek ik ben benieuwd.

Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, maar ja niet mijn sterkste punt.

Een goede slaap tip heb ik helaas niet mama marcella behalve ogen diicht en je concentreren op je ademhaling.

3. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Jeetje corina, dat schiet ook niet op. Hopelijk krijg je vandaag een beter actieplan te horen!

Mamamarcella, hier geen tips. Ik moet snachts om de 2 uur naar de wc. De ene keer val ik zo in slaap maar soms ook niet. Erg frustrerend zeker als je al het gevoel hebt de hele dag moe te zijn. Vannacht ging het opstaan steeds gepaard met pijnlijke harde buiken. Ik begin steeds meer te hopen dag er toch stiekem ergens nog wat doorzet, nu pas besef ik dat een gezond randprematuur een hoop gewacht voorkomt.

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@ mamamarcella: Hey, ik was ook wakker. Had wel even met je kunnen kletsen dus. Ik ben bang dat het er gewoon bij hoort. Ik heb iig geen tips. Rot he! Zo moe....!

@Corina: Vandaag gaan ze je vast inleiden! Je had toch al bijna 3 centimeter? Misschien dat je vanavond al je kleintje in je armen hebt...:p Ik hoop het heeeeeeeeel erg voor je! Veel succes daar...

Vannacht tijdens het wakker liggen een mooie tweede naam bedacht voor onze zoon. Zouden we eigenlijk niet doen. Want....ik vond het altijd heel gek om iemand 2 namen te geven en hem maar bij 1 naam te noemen. Maar nu ben ik toch om. Ik dacht: Als hij zijn eerste naam niet mooi vind ofzo, kan hij altijd nog voor de tweede gaan. En wss krijgen wij geen zeven kinderen en ik ken zoveel mooie namen...:D Plus: De betekenis van naam 1 is niet zo heel bijzonder en die van naam 2 wel! Mijn man vond het allemaal prima, zolang hij maar 1 roepnaam houdt...;)

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Jeeetje Corina wat moet dat verveeld zijn! Je bent al zolang bezig!

Nee heb geen goede slaaptip helaas, slaap zelf ook voor geen meter.

straks om 11.45 weer controle bij de vlk.

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    We gaan weer verder, geen rustdag gelukkig.
    Dus ctg, inwendig en weer tabletje.
    Gyn zei net die bloeddruk is nu geweldig en dat willen we zo houden voor na de bevalling. Dus vandaar onze rustige aanpak.

Inwendig is er veel gebeurd. Hals is korter mond bijna verweekt en lekker soepel, het primen gaat de goede kant op.
    Nu weer afwachten

Ja Simone nadeel van inleiden en zo vroeg, eeuwigheid!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wel fijn dat je bloeddruk zo in de gaten wordt gehouden!

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh Corina, wat vreselijk dat het allemaal zo traag gaat, kan me heel goed voorstellen dat je nu zoiets heb van kom maar op. Maar in ieder geval goed dat je bloeddruk nu prima is! En wie weet gaat het vandaag allemaal een stuk sneller!

Mamamarcella, wat vervelend dat je zo klote slaapt, ik heb geen tips helaas. Ik heb in het tweede trimester vreselijk geslapen, steeds maar 3 a 4 uur per nacht, gekke is dat het nu beter gaat ondanks buik.

Simone, succes zo bij de verloskundige!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Corina, in ieder geval fijn dat het wel wat doet. Alleen je zou denken dat het sneller ging. Als je maar niet te uitgeput raakt!

Over slapen: ik slaap zelf goed maar ik word wel erg vaak wakker om te plassen en van houding te veranderen. Die buik en gewrichten/bekken gaan steeds meer zeer doen en ik lig niet lekker meer. Omdraaien is dan ook echt een hel! Bah!
    Heb dus geen tips voor je behalve: bevallen!

Ik ben wel telkens in slaap gevallen maar steeds als ik wakker werd had ik mega menstruatiekrampen. Nu is het weer over. Maar de laatste dagen steeds vaker dus mijn baarmoeder zal wel aan het oefenen zij . en dan vooral in de avond/nacht.

10. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Corina: sterkte weer vandaag! Hopelijk gaat het nu echt doorzetten

Slapen: gaat hier ook bagger. Pijnlijk schaambot, menstruatiekramp, harde buiken, vaak plassen, harde bewegingen van de baby, maagpijn en darmklachten. Oh en minder smakelijk, heel veel waterige afscheiding. Voel me zo vies en dan ook nog die warmte de komende dagen :(.

Maarre ik lees dat eigenlijk iedereen dezelfde of soortgelijke klachten heeft dus zal er wel bijhoren.

Zometeen even een opblaasbadje kopen voor in de tuin. Kan ik in ieder geval mijn voeten koelen de komende dagen. Verder maar heeeel rustig aan want bij elke beweging die ik maak doet er wel iets pijn :(.

Nu snap ik wel alle zwangeren die zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst zijn.

Einde klaagzang :p

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook een slechte nacht....heb elk uur wel voorbij zien komen.
    Gelukkig komt mijn moeder vandaag de kinderen even ophalen om wat leuks met ze te doen.
    Ik bof echt enorm met mijn ouders en schoonouders!

Vandaag maar even mijn kolf uitkoken, flesjes sorteren en de bestekla schoonmaken.....wasjes draaien en lezen in de schaduw!

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Pfff wat balen zeg Corina dat het nog niet doorgezet heeft! Gelukkig is je bloeddruk wel goed!

Hier ook weer amper geslapen vannacht. Vanmorgen weer controle bij de vk gehad hij ligt eindelijk vast ingedaald! Bloeddruk was 102/48 hij wordt steeds lager bij mij. Sinds vanmorgen ook al last van menstruatiepijn wat door trekt naar mijn rug. Moest het even aankijken van de vk. Ze dacht dat het gewoon voorwerk was. Bah ik ben er klaar mee wil bevallen!!

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O ukkie, heb je geen last van flauwvallen en duizeligheid met zo'n bloeddruk?

Hier is mijn noeder geweest en de ramen zijn weer schoon! En nu is het te warm om verder nog wat te doen. Blegh

14. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

wat is het warm he meiden! pff nu al, dat wordt alleen maar erger de komende dagen, echt zo niet leuk....lig nu nog met boek in de zon, maar denk dat ik zo maar de parasol op ga zetten.

15. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Zo corina, nou gaan we toch met z'n allen duimen dat je echt vandaag aan het bevallen bent! Dit lijkt me ook erg vermoeiend!

Slapen heerlijk geslapen, alleen mijn ritme is niet zo mooi, rond 1:00/2:00 slapen tot 11:00 :D en af en toe kruip ik op een andere kamer omdat ik snachts zo hard adem en vriendje moet wel werken

Ik zit nu op de bank en het zweet drupt me letterlijk van m'n hoofd, gadverdamme ik hou al niet van warm weer en nu helemaaaaal niet!
    Heb ook alleen bed verschoont, vaatwasser en de was gedaan... Nu wacht er Grey's Anatomy wat ik opgenomen heb :D

16. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    T valt opzicht mee MI moet wel heel rustig aan doen s ochtends anders wordt ik wel beroerd. Verder over de dag heb ik er weinig last van gelukkig.

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou meiden kom bij de verloskundige weg. Alles was gelukkig goed. Hij zei tegen mij dat als ik tot 40 weken door loop hij m'n meisje rond de 6/6,5 pond schat, maar sowieso niet meer.. Maar In m'n boek staat nu "Al 6/6,5 pond?" dus weet niet wat ik er nu van moet denken? Nu al 6 pond of straks? Hmm...
    Heb hem verteld er wel klaar mee te zijn, ivm bekken, beurse plek op m'n buik, slecht slapen ed. op zien tegen de warmte, omdat ik dat echt niet uit hou. Hij vertelde dat we het even aan kijken ,maar eventueel kunnen gaan inleiden rond de 39/39,5 week als ze er dan nog niet is. Hij zegt niet dat ik 't je wil aanpraten, maar als je 't niet meer aanhoud of wij zijn al zo lang met jullie aan 't klungelen en 't komt maar niet, dan is dat een optie!! Maar we kijken 't nog even aan.

Heb nu een zwembad(je) gekocht. Mooi genieten in 't water!

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vandaag officieel de oproep binnen gekregen om me de 28ste te melden. Gelukkig gelijk om 7 uur 's ochtends, dus dan zit het er rond 10 uur weer op en hebben we de rest van de dag om bij te komen en te genieten!

19. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Dan ben je precies 40 weken toch? Wat lekker dat je weet naar welke datum je af kunt gaan tellen!

Deel Deze Pagina