Wat fijn dat de datum en tijd vast staat mamavanjuul! Simone fijn dat alles weer goed was en dat ze je eerder in willen lijden! Hier zijn de krampen weer afgezwakt had zo gehoopt dat het door zou zetten
@ukkie89: 't is niet zeker hoor of ze me eerder willen inleiden, hangt er maar net vanaf ga d'r niet vanuit iig!
Ooo ben jaloers! ( dat er twee weten wanneer het komt of in ieder geval er een stem in hebben) Ik heb gewoon echt zin om mijn ukkie te bewonderen en fijn te knuffelen! Na 4 jaar erover moeten fantaseren nu echt echt echt!!! Soms moet ik nog ff knijpen of ben ik bang dat ik wakker word en alles gedroomd heb... Ik ben net wakker. Werd zo lui om 3 uur, ff een dutje gedaan op bed. Heerlijk. Nu wachten op hubbie en dan kunnen we eten... Heb de laatate weken een voorkeur voor rode bietjes dus dat staat vanavond weer op het menu...jamjam!
Ah, het ging over de temperaturen, hittegolf maar volgende week ook weer warm.... Dacht dat jullie daar allemaal wel heel erg vrolijk van werden haha Corina, ik hoop zo voor je dat je aan het bevallen bent!
Hè fijn zeg die hittegolf gadverdamme! Idd als ik niet zwanger was, sprong ik een gat in de lucht, maar nu!! En Mi, dat gevoel ken ik!
Simone, wat fijn dat ze in jou ziekenhuis zo meegaand zijn in inleiden, bij mij niet hoor en nog erger, ze trekken niet 1 lijn.. Ik vanmorgen gebeld voor mijn suikertest, nou heb dus fijn behoorlijke zwangerschapssuiker, nuchter was de waarde goed, maar na het suikerdrankje veel te hoog! maar ja? wat nu verder? geen idee, morgen moet ik naar de dietist en vrijdag heb ik een afspraak bij de verloskundige van het ziekenhuis, hopelijk hoor ik daar meer! Gisteren had ik een afspraak met een gyn in het ziekenhuis en die zei, als je suikerwaarde te hoog is, gaan we met 38 weken inleiden. Maar toen ik vrijdag in het ziekenhuis was voor mijn groeiecho waaruit bleek dat mijn baby met 35.5 week al 7 pond woog! zei de gyn (een andere) nee hoor, inleiden doen we niet aan bij suiker hooguit vanaf 41 weken. ben het nu dus even helemaaaaaal zat! ik weet niet waar ik aan toe ben, ik maak me zorgen over die suiker, zit er echt ff doorheen.. nou sorry meiden voor het klagen, moest het ff kwijt
Sterre, ik ben niet onder behandeling in een ziekenhuis, maar gewoon bij de vlk. Ze willen nog niet inleiden. Maar alleen als ik het echt niet vol kan houden of zij al zolang bezig zijn te prutsen mer me en t niet opschiet en ze geen vooruitgang zien maar wel doorhebben dat ik t miet meer trek! Maar dan sws niet eerder dam 39/39,5 week! En of t echt doorgaat is maar net de vraag... We Sil see, misschien komt ze wel voor die tijd! Niet inleiden als je suiker hebt? Ik ken nu iemand die is met 38/38,5 ingeleid ivm zwangerschaps suiker!? Raar.
Gadsie Sterre. Snap dat dit een schok is en dan ook twee verschillende meningen horen... Maar wie is de eindverantwoordelijke? Heb je niet een hoofdbehandelaar? Misschien moet je met hem/haar afspreken en een plan van aanpak bespreken. Lijkt mij niet echt goed om tot 41 weken te blijven lopen met suiker en een te groot kind wat natuurlijk na de geboorte ook moeite kan krijgen met zijn suiker juist door zijn grootte. Dikke knuffel!
Ik hoop niet dat er dames zijn die dit weekend gaan bevallen, dat is wel erg warm. Ik heb iets raars. Al weken steeds toenemende hoofdpijn i.c.m. een te hoge bloeddruk. Vanacht en vandaag verschrikkelijke hoofdpijn gehad die niet meer te onderdrukken was met paracetamol. Zitten we daarstraks aan tafel en ineens begint de hoofdpijn te zakken, heerlijk!!! Meet ik na het eten mijn bloeddruk is die 117/74 zo laag is die in geen weken meer geweest. Super blij mee natuurlijk, wel beetje raar zo plotseling, maar het lijkt na alle onzekerheid nu om te slaan naar de goede kant. Na al mijn geklaag van de afgelopen dagen wilde ik jullie dit dus ook even melden. Morgen bezoek aan de oogarts en de mri (inplaats van de geplande ct scan) daar krijg ik dan vrijdag te uitslag van en aansluitend daaraan gesprek met gyneacoloog omdat de verloskundige de volledige zorg aan haar heeft overgedragen vanwege alles wat er de laatste weken is gebeurd. Nu dus medisch, daar gaat mijn thuisbevalling maar heel blij dat alles zo goed in de gaten wordt gehouden. Voor de dames die vanacht gaan bevallen succes, zet em op. En voor de rest, doe morgen rustig met het warme weer! Xxx
Simone, als ik jou was zou ik er gewoon vanuit gaan dat je tot 41,5 week moet.... Dan kan het altijd meevallen, waarschijnlijk ben je nu constant bezig met alle kwaaltjes analyseren en hopen op een eventuele bevalling. Misschien gaat de tijd dan wat sneller?
Ik wil nu wel bevallen. Blijf ik lekker dagje langer in het zh , daar hebben ze tenminste airco 😊 Mamamarcella wat raar van je bloeddruk, hou t maar in de gaten en geniet maar dat je hoofdpijn even gezakt is. Ik vind het lastig kwaaltjes en grenzen van een ander te beoordelen. Ieder heeft zijn eigen grens. Ik voel me nog super dus ik wil wel bevallen maar niet omdat ik het niet meer trek lichamelijk. Natuurlijk is het fijn om snel je kind in je armen te hebben. Maar persoonlijk ga ik pas over inleiden of hulpmiddelen nadenken als het medisch noet meer verantwoord is. Ik hoop dat je vrijdag duidelijke antwoorden krijgt op je suiker verhaal. Ik vind wel dat ze erg laat zijn hiermee. En als ze yoch niks gaan doen met de uitslag waarom vallen ze je ermee lastig zodat je er lekker over kan gaan malen in je hoofd.
Hey dames Helaas nog steeds geen baby. Dag 3 ging verder met primen, wat goed is gelukt, bmm is volledig verweekt en souper soepel, vanochtend was ie nog wat stug, hals is nog een halve cm en net geen 3 cm ontsluiting. En ze kon de kleine nu ook voelen. Vk wilde mijn vliezen al breken vanmiddag, maar de gynaecoloog wilde wachten. Nu hadden ze om 5 uur wisseldienst en toen kwam de avond vk langs en die zei dus dat ze morgen mijn vliezen gaan breken, durf het bijna niet te hopen... Ik zei het nog tegen mijn man vorige week, zal je zien komt er een hittegolf aan en deze dame ligt te bevallen. @mamamarcella das vreemd! Hopelijk geeft de mri uitsluitsel. @ sterre jeetje meid, het zit niet mee. Ik weet idd ook niet anders dat ze horen in te leiden met zdiabetes. @Simone das fijn dat ze je niet lang laten lopen met al je klachten.
Het is in het ziekenhuis toch wel lekker koel of niet corina? Of staat de airco uit. Hopelijk gaan ze morgen echt je vliezen breken en zet het door. Het duurt nu wel allemaal erg lang.
Airco Staat nu nog uit, stond vanmiddag wel aan, was idd lekker koel. Al heb ik vanochtend even gewandeld in naast gelegen park, tijd doden. Duurt ook lang, gaat veel tijd in zitten in het primen, m'n jochie en ik waren er nog niet klaar voor.. 2 andere vrouwen zitten in het zelfde schuitje de ene 36 en de andere 39 week. En ik ben het verste, komt denk ik omdat ik al een kindje heb.
Als ik wil mag ik eventueel met 39 weken inleiden, dus of ik tot 41,5 doorloop is sws niet zeker. Maar weet niet of ik t ga doen. Maar ben niet steeds op kwaaltjes aan het Letten hoor! Voorweeën heb ik nou eenmaal kan ik ook niks aan doen, of ik er nou op let of niet die voorweeën zijn dr toch wel
Sterre, mijn zus en vriendinnetje hadden allebei diabetes en zwangerschapsdiabetes en mijn zus is zelfs met 37+5 bevallen baby van 3800 gram en en mijn vriendin met 39+3 (kind nummer 2) van maar liefst 4300 gram! Haar eerste was gehaald met 41+3 en woog 4800... Als ze nummer 2 zo lang hadden laten zitten was die misschien wel 5000 plus geworden!! Dus inprincipe gaan ze als voor mama en baby is wel eerder inleiden met diabetes. Hoop dat je snel meer antwoorden krijgt Heb net maar weer eens "lekker" al ontbeten... Op zulke gekke tijden honger! Lijk wel bootwerker de laatste tijd! Zondag gaat regenen zag ik hoop dat hij dan komt Succes dames 😘