Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Nou Amber, dat geeft wel weer wat vertrouwen :)..Hoop dat ze mij dan ook eerder in gaan leiden. In principe vind ik dat de natuur zijn werk moet doen en hoef ik nog niet zo nodig :) voel me eigenlijk nog super en heb zoiets van hobbel nog wel even lekker door :) ben er eigenlijk ook nog helemaal niet klaar voor :) maar door de uitslagen van afgelopen weken word ik toch wat angstig en krijg daardoor iets van haal maar die baby, veilig eruit is eruit. Weet ook niet hoe slecht die schommelende suikerwaardes zijn voor de baby. Maar goed, hopelijk hoor ik morgen meer, dan dus afspraak bij de verloskundige en vanmiddag een afspraak bij de insulinepoli/diëtiste.

Hier trouwens ook al lekker ontbeten, was wakker en half uurtje geleden maar naar beneden gegaan, maar zo''n honger! dus maar alvast een beschuitje op :)

Simone, wat Alyssa zegt, ik zal er gewoon van uit gaan dat het nog even duurt! Dan is het alleen maar een meevaller toch, als het eerder komt, kan me voorstellen dat de laatste dagen anders aardig lang duren! Het is in ieder geval fijn dat je verloskundige ervoor open staat je met 39 weken in te leiden mocht je het echt allemaal niet meer trekken.

Mammamarcella, wat apart dat de hoofdpijn opeens wegtrok en de bloeddruk ook daalde, je zou dan toch zeggen dat het met elkaar in verbinding staat. Ik duim dat dit doorzet zo!

Corina, hopelijk vandaag dan het echte werk zeg maar! ik hoop het voor je!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    En ik dacht dat ik vroeg was! Hahaha

Ik zat kwart over 7 in de auto. Man afzetten bij het station. Ik had daarvoor al voor de beesten gezorgd en lunch en ontbijt voor meneer gemaakt.
    Hij was van de week zijn fietssleutek vergeten dus kon ik hem ophalen en vandaag weer wegbrengen. Dan kan hij vandaag weer vanaf het station met de fiets naar huis.
    Jammer dat dan de winkels nog dicht zitten anders had ik meteen boodschappen kunnen doen.

Ik wil nog even wat dextro, snickers en sultana kopen voor mijn man voor tijdens de bevalling en een klein flesje aanmaak ofzo zodat hij niet de hele tijd koffie thee of water hoeft te drinken.
    En ik moet zo eens aan de slag met mijn geboortecupcakes...pfff bakken in die hitte...maarja ik durf ook niet nog lang te wachten... Dus daar moet ik ook de spullen voor in huis halen.

Dames, hoe was jullie nacht? Ik heb zoveel pijn in mijn lijf! En ben wel 10x wezen plassen naar mijn idee. Nu zit ik zelf aan mijn ontbijt en nog steeds is de pijn in mijn heupen en bovenbenen nog niet helemaal weggetrokken. Ook mijn buikje doet wat zeer. Ik slaap altijd op mijn zij en de buik hangt dan zo. Nog ff doortuffen! Nu ff alles opengezet. Beetje frisse lucht naar binnen.

Corina, je hebt inderdaad een lekker weertje uitgekozen om te bevallen! En dan straks met de 34 graden wat ze vannochtend voorspelde lekker met dik kraamverband tussen de benen. Maar ach! Dan heb je wel mooi je wondertje in je armen!

3. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Goeiemorgen!

Zal straks even uitgebreid reageren, zo naar de gyn dus ben benieuwd!! Hier zijn de nachten ook blegh, voornamelijk door het warme weer, dus kom maar op met die regen zondag :D
    Oh en ook steeds vroeger honger :$

Rustig aan vroege vogels :D

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje wat zijn jullie vroeg :D

Hier heerlijk geslapen vannacht...werd alleen wakker van een knietje in mijn zij ;)

Iedereen succes vandaag met de warmte!

5. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die warmte tja dat is voor ons zwangeren toch iets minder fijn, maar we zullen het er mee moeten doen. Rustig aan doen en genoeg drinken dan maar.

Hier vanacht ietsjes beter geslapen, werd alleen wakker van weeen. Echt van die weeen waarvan je zeker weet ja dit is het (nou kan dat bij een derde kindje ook niet missen natuurlijk) Het waren er maar een paar en toen was het over. Ik dacht nee niet nu! Even nog een paar daagjes wachten, eerst de uitslag van de mri voor ik ga bevallen graag. Nu rommelt het iets maar dit is alleen maar voorwerk. Ben dus benieuwd of dit eenmalig was of dat onze kleine meid het na al dat gedoe ook wel zat is daarbinnen.

Verder voor mij vandaag dus een dagje ziekenhuis met allerlei onderzoeken, een voordeel...daar is het in ieder geval niet bloedheet. Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen.

Fijne dag vandaag dames en corina succces met bevallen, ik ben benieuwd of je je kleine man snel in je armen hebt.

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Daar zit ik dan, thuis op de bank met nog een baby in mijn buik.
    Gynaecoloog vanochtend aan bed gehad en het is beter de inleiding te stoppen, ook al heb ik bijna 3 cm en is mijn Bmm verstreken. Ze breken de vliezen niet omdat de hals nog te lang is, en bang zijn dat het infuus niet zou werken de ontsluiting niet zou opschieten en alsnog zou eindigen in een KS.
    Dus thuis op de bank verder rusten en afwachten, ze zeiden wel dat ze 9 van de 10 x het nu zelf op gang komt omdat het nog steeds aan het rommelen is.
    Zaterdag controle en dan als goed is maandag verder kijken als er van het weekend niks gebeurd.

Ik geloof dat mijn kleine vent het nog wel prima vind bij mama. :)

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O corina. Vind je het zelf wel ok dat je thuis zit? Misschien bevorderd de eigen omgeving wel meer dan in het ziekenhuis. Maar het is wel afzien met die hitte... Succes meid!

Heb om 9 uur de boodschappen maar gedaan. Voorraad vreten gehaald voor papa to be. Want als die honger krijgt en er is niks fatsoenlijks nou berg je dan maar haha!

Nu zit ik op de bank met een banaan en koffie. Mijn oma komt zo ff langs voor de gezelligheid. Maar nu voel ik ineens een soort kramp. Alsof de onderkant van de baarmoeder hard word, en tegelijkertijd felle steken en een gevoel alsof de baarmoedermond open gaat staan. Heb ook wel buikpijn. Is dat ook een beetje voorwerk? Want anders zou het ook best van de boodschappen kunnen zijn...heb gesjouwd...oeps!

Bij mij is de kleine vandaag rustig. Haha afgelopen dagen druk. Ja hoor word nog maar weer groter. Buik is nog niet zwaar genoeg ;)
    Af en toe weet ik dat ie er is want dan heeft ie de hik.

8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Corina, ik hoop voor je dat het nu toch uit zichzelf gaat beginnen! Wel een rot periode! Kan me voorstellen dat je nu ook niet uitgebreid met je meisje naar het strand gaat!

Hmm mi, ik heb het wel als ik iets til dat ik daarna niet meer helemaal rechtop kan staan omdat het verkrampt enzo, maar misschien is het wel wat voorwerk!

Mamamarcella, wat spannend zeg! Hoelang kijk je de weeën dan aan? Ik denk dat ik helemaal in paniek het ziekenhuis zou bellen :D

Spannend Noëlle, hoop dat alles goed is bij de vk.

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Sterre: ik ga dr ook wel beetje vanuit dat t lang duurt hoor sowieso 1 a 2 weken nog. Ben ik bang voor, en idd miss wel langer. Heb namelijk niet t idee dat t deze week nog gebeurd en bang van volgende week ook niet. Maar goed, we zullen t zien. Hopelijk toch nog.

@Corina: gadsie wat balen zeg! Hopelijk komt t thuis nu wel snel op gang! He bah dat was nou niet wat we verwachten! Sterkte nog.

@Nachtrust: zowaar een goede nacht gehad. Na een heeeeeeele lange tijd helemaal doorgeslapen van half 12/1w uur tot 6 uur vanmorgen, toen gaan plassen en weer doorgeslapen tot half 11! Main dat was lang geleden. Heerlijk! En alsnog ben ik moe.... maar goed dit pakken ze me niet neer af!

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Me vriend werd net gebeld dat ie iig voor 3 weken kan werken. Héél mooi natuurlijk, en héél ver weg is 't ook niet, maar 't is toch een tijdje rijden. Heen en terug bij elkaar sowieso 1,5 uur onderweg. Morgen moet hij er al heen, (dan rijd hij zelf) en dan vanaf maandag (ben ik 38+1) 3 weken, en waarschijnlijk nog wel langer. 't nadeel is dat hij met mensen mee rijd omdat die gene waarvoor hij werkt 't niet uit komt om meer reiskosten te vergoeden. Héél fijn, loop ik op m'n laatste loodjes en hij kan niet eens elk moment weg! Nou gaat ie vanaf maandag 28 juli (die zondag erna ben ik uitgerekend) als ik dan nog niet bevallen ben, zelf met de auto, maar moet hij de kosten zelf betalen. Nou voel me d'r niet prettig bij dat ie niet zomaar thuis kan komen als 't nodig is. Hij mag iig wel vrij iig een week als de kleine geboren is, maar goed heb je nog niks aan..... Van mij mag 't vandaag of morgen gebeuren, dan is 't tenminste klaar!!
    Nou weet ik wel dat ie opgehaald kan worden enzo, dat is 't probleem niet, maar 't gevoel zit niet lekker dat ie niet ieder moment weg kan zo nodig! Stel ik heb bloedverlies om een bepaalde reden weer ofzo. Grrrr.. laat 't vannacht of vandaag maar gebeuren, nog een beetje voor de warmte, want 't is wel lekker koel hier maar goed.

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Sterre wat vervelend dat ze niet 1 lijn trekken. Ik had bij E. ook zwangerschaps suiker maar ze hebben het bij mij nooit over inleiden gehad gyn wou mij zelfs door laten lopen tot 42 weken. Sta er ook van te kijken hoeveel verschil er tussen zit de 1 wordt met 38 weken al ingeleid en de ander moet gewoon doorlopen.

Corina He wat een tegenvaller zeg dat je weer naar huis bent gestuurd! Hopelijk komt het in je eigen omgeving beter op gang en denk dat je mannetje het nog veel te fijn vind in je buik!

Simone mijn man werkt ook 1.5 uur hiervandaan. Hij rijd ook met 3 andere mee maar als er wat is gaan ze gewoon allemaal mee naar huis haha. Maak me hier ook weleens druk om maar mijn schoonmoeder woont om de hoek dus als er iets is dan is ze zo bij me gelukkig.

Mamamarcella wat vreemd dat het zo ineens over is maar dat zal wel een opluchting zijn zeg! Succes in het ziekenhuis!

Hier vanmorgen even de eendjes gevoerd met E. pfff ging zowat van me stokje als ik in de zon liep zit nu maar weer lekker binnen straks weer lekker samen slapen. We hebben alleen nieuwe buren die de hele ochtend al druk aan het verbouwen zijn dus hoop dat ze zo wel even stoppen anders komt er weinig van slapen.

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mamamarcella, ga jij de volgende zijn!!?????

Nou vanaf mijn vorige berichtje is het nog steeds aan het rommelen. Steeds met tussenpozen. Mijn buik voelt dan ook helemaal hard en staat vierkant! En zware menstruatie gevoel dat opgolft en weer afzwakt in combi met dat gevoel van onderen dat het opengaat. Vind het wel een beetje te warm hoor! Maarja als die komt dan komt ie toch...
    Wel of geen vierdaagse...;)
    Tot nu toe hou ik het op voorwerk.

13. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alyssa het is mijn derde kindje dus weet wel wanneer het tijd wordt om te bellen, ik raak niet zo snel in paniek gelukkig.

De onderzoeken zijn gedaan, morgen de uitslagen
    . Strakjes maar even lekker met de kinderen zwemmen, lekker ontspannen. Morgen zien we wel weer verder.

14. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ja das waar ukkie. En komt vast ook wel goed maja geen fijn gevoel geeft t! Maar goed. Mijm moeder is ook vij de bevalljng dus die is er dan ook wel, maar ja toch rot als ie vriend dr niet is. En natuurlijk gebeurd de bevalling niet in 1,5� tot 2 uur, maar goed... t gevoel hè haha.
    zou heel mooi zijn als t vannacht gebeurd maar ik weet haast wel 100 % zeker van niet. Helaas :( ik wilde dat t begon.

15. sneeuwklokje22

Oeh mi, misschien ben jij wel de volgende! Spannend hoor!

Kan me voorstellen dat het idee dat je vriend afhankelijk is niet leuk is Simone je hebt hem het liefst dichtbij natuurlijk! Niet druk om maken, komt weer op z'n pootjes terecht!

Hebben jullie dat ook dat als je op de bank hangt en je wilt met je benen anders zitten en je tilt je zelf als het ware een beetje op dat je liezen zoooo zeer doen? Hai net alsof ik een gigantische sportieve prestatie heb gedaan :D

En ik zag in het andere topic het eerste pakje! Ben wel heel erg benieuwd naar die van jullie, zijn en vrouwen die dit willen delen? Ik ga die van mij ook even zoeken

16. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik zal binnekort even een foto maken van de kleren die ik aan wil doen bij dr als ze geboren wordt. Help wel ff onthouden haha

17. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Corina, wat super balen dat het niet goed doorzet!! Hebben ze wel een verwachting van hoe nu verder, of is het echt afwachten tot jouw lichaam het nu overneemt?

Hmmm denk dat ik de volgende ga worden ;) Vanmorgen bij de gyn geweest, in eerste instantie allemaal prima, en ze besloot me te strippen. Toen de bloeddruk meten, en die bleek ineens 150/95 :$ Dus moest gelijk bloed+urine laten testen en daarna weer terug komen voor nog een meting, bleek nog steeds bloeddruk erg hoog :( Dus aan de scan gelegen, met die kleine was alles gelukkig goed (had ook niet anders verwacht, want die is heerlijk actief ;)). Uitslagen van de testen waren ook allemaal goed, maar blijk al 3 cm ontsluiting te hebben, dus mag me morgen om 7 uur komen melden voor inleiden :$ Pff was wel ff schrikken en ben compleet ingestort in het ziekenhuis, omdat ze zei dat als de uitslagen niet goed waren, ik direct zou moeten blijven :( Was ik niet op voorbereid haha. Maar ben wel blij om te weten waar ik nu aan toe ben! Dus zo maar voorbereidingen gaan treffen en ff wat rust pakken voor morgen.

Hoop dat jullie het ook allemaal nog een beetje volhouden met die warmte!! En snel aan de beurt zijn :D

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja leuk! Eerste pakje! Zal hem erbij zetten. Het is een complete set van puur! Heb wel nog ff een extra broekje in een maatje groter erbij gehaald omdat dit kindje volgens de echo lange benen heeft. En ik heb vanwege de hittegolf ook nog een extra romper zonder mouwtjes erbij gedaan. Ik heb namelijk lange mouwen gedaan omdat ik dacht dat de kleine misschien nog moeite zou hebben met zijn temp. Maar met dit weer... Nouwja kunnen we nog switchen.

Net even dutje gedaan. Werd zo moe ineens. En nu nog steeds gaat de buikpijn door. Denk elk kwartier zoiets.
    Maar de kippen waren luidruchtig! Die riepen maar. Dus na ff dommelen eruit gegaan en ze wat meelwormen gegeven en een zwembadje neergezet voor ze hahaha. Lage bak koud water. Kunnen ze wat pootje baden. Tis voor die beestjes ook zoooooo warm! Nu zit ik oververhit weer op de bank met een waterijsje. Poepoe!

Hier! Het eerste setje! Wel gewassen inmiddels. De foto is van toen ik hem net gekocht had.

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo noelle! Spannend! Morgen gaat het gewoon gebeuren voor jou!!!

20. sneeuwklokje22

Superrrr leuk pakje! Ontzettend schattig :D

Wow Noëlle wat spannend zeg! Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je even helemaal overdonderd was!
    Even een vraagje, aangezien je 3 cm ontsluiting hebt, waarom wachten ze dan niet tot het doorzet? Misschien een hele domme vraag hoor :D

Deel Deze Pagina