Wat een lief pakje!!!!! En dan je kleine je er in voorstellen Alyssa, omdat mijn bloeddruk nu ineens in korte tijd behoorlijk begint te stijgen, en ik extreem veel vocht vast houdt, denk ik dat ze geen risico's willen nemen...en daar boven op nog een beeb die op de p94 lijn zit, dus het plan was sowieso anders met 39 weken inleiden (normaal gesproken doen ze het niet eerder hier in het ziekenhuis)
Noelle wat heerlijk morgen heb je gewoon je kleintje in je armen!! Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor hihi. MI Het klinkt of het bij jou ook niet zolang meer gaat duren. Gun het jullie van harte dames! En erg leuk pakje zeg! Ga even kijken of ik een foto kan vinden van ons pakje. Heb vanmiddag niet veel geslapen was zo warm boven buren hebben er gelukkig wel rekening mee gehouden zodat E. gewoon goed heeft kunnen slapen. Zag net dat het morgen 35 graden wordt pffff geen idee hoe ik die dag door moet gaan komen
Woow Noelle58 wat spannend ineens! Wil je heel veel succes en sterkte wensen. Probeer er wat van te genieten! Jaloeeeers haha.
Ik heb elke x best dik gelig, plakkerige afscheiding gehad. Maar sinds gister of zo gok ik, heb ik dat niet meer maar ia t wat waterig. Ik draag inleggers maar zie het daar bijna niet op liggen. Nou dacht ik 'even ruiken', alleen ik weet niet precies waar t naar ruikt. Sowieso geen urine. Maar zoet? Dat weet ik eigenlijk niet. T lijkt een beetje een combinatie van zoetig en tsja 'zweetvoeten' ofzo? Heel apart! Zou dat vruchtwater zijn of zal t gewoon afscheiding zijn?
Simone mijn afscheiding wordt nu juist wat dikker en ruikt niet echt ergens naar. Had eerst ook hele waterige en dat rook ook niet ergens naar. Hierbij het eerste pakje en nog een buikfoto. Bekijk bijlage 407195 Bekijk bijlage 407196
MI en Ukkie, wat een leuke pakjes!! ik zal morgen die van mij ook eens op de foto zetten!! Noelle, dat is inene spannend!! heel veel succes morgen, ben super benieuwd! Ukkie, 35 graden, dat meen je toch niet! Wordt nu al gek! Net terug van de insuline poli. Had een waarde van 7.5 na mijn lunch (mijn lunch was 2 bruine boterhammen met kaas en met kipfilet) dus aan mijn voeding viel weinig te sleutelen, die was perfect, wel alle zoetigheid (taart bij verjaardagen, stukje chocolade bij de koffie etc) laten staan!! nu thuis bijhouden tot maandag en dan verder kijken, waarschijnlijk insuline spuiten. Inleiden, ze bekijken het per geval, ook mijn eigen gevoel wordt meegenomen, aangezien ik ook best een zwembad mee sjouw, moet het voor mij ook wel leuk blijven, maar ze gaan mijn geval dinsdag bespreken, dan hoor ik meer! In ieder geval, voor mij hoeft inleiden niet, als ze mijn baby dan maar wel zeer goed onder controle houden!! Ik hobbel nog wel vrolijk door, mits het medisch natuurlijk niet meer verantwoord is.. Simone, kan me voorstellen dat je baalt, fijn dat je vriend werk heeft, maar toch...je wilt hem wel graag in de buurt voor het begint.. Corine, weer thuis, wat een domper, of nou ja...kan me voorstellen dat je het niet heel fijn vindt dat het niet doorzet, maar wie weet doet je thuisomgeving wonderen!
Ah noelle, ik begrijp het! Oeh wat spannend zeg! En dan weet je de hele avond gewoon dat het morgen zo'n spannende dag word! Stel je iedereen op de hoogte in je omgeving? Bekend pakje ukkie! Hier het andere gedeelte van nijntje, we hebben een mutsje van nijntje en 1 met dr naam
Sterre, goed zo! Inleiden lijkt mij ook heftiger. Je bemoeit je toch met de natuur terwijl in principe de baby en je lichaam dat zelf goed moeten kunnen regelen. Ukkie, dat pakje heb ik ook liggen haha! Die ligt bovenaan de stapel in de kast. Het tweede pakje dus! Vond hem ook best stoer met het zwarte. Hier nog buikpijn maar het is ook een beetje verschoven naar bovenin. Verkrampt/stekerig gevoel. En had nooit harde buiken. Nou nu bij elke beweging! Bah! Ff opstaan om jets te pakken en het is raak. Baby is rustig. Die schuifelt wat met het kontje maar gedraagt zich netjes haha Morgen 35 graden????!!!!!!! Waaaaaaaah hellup!!! Dat word bivakeren voor de vriezer! Morgen bij mijn ouders bbqen...
Sterre en Noelle, phoe spannend! Inleiden is zeker heftig en het verschilt p.p hoe degene erop reageert. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben als mij. Net even gauw terug gelezen, Noelle 3 cm, super joh wie weet heb je morgen je kleine wel op de borst liggen, ik duim voor je Simone, waarom doe je geen vruchtwater test? het opvangen d.m.v een plastic broekje. Zo weet je het snel zeker. Mi, zit er al iets van regelmaat in? Het rommelt hier nog aardig door heb nog flinke krampen onderin mijn buik en af en toe mijn rug. Moet zaterdag naar het zkh voor controle. En maandag herstarten we het proces, al is de kans groot dat het hier ook doorzet, de tabletten werken nog 72 uur na.
Hoe moet ik aan een plastic broekje komen? Hihi. En t is neit dat ik t eruit voel lopen. Maar meer als ik naar het toilet ga dan zie ik t in me inlegger zeg maar!
Aah so cute al die pakjes! Simone, je kunt het opvangen in een maatbeker als het zoveel is, en anders kan de vk dat toch controleren? Ff bellen en zeggen dat je twijfelt. Geloof dat in vruchtwater ook vlokjes zitten, huidschilfertjes van de baby of kleine haartjes. Corina, jij mag wel als eerste bevallen hoor haha jij bent nu het langst bezig. En ik heb geen regelmaat meer nee. Vanmiddag wel maar nu is het wat aan het afnemen. Meer gezeur en gespannen. Wel dat gevoel nog van dat het open gaat daar beneden. Ach ja. Mijn lijf doet maar. Ik merk het vanzelf wel maak me niet druk, kreeg er wel ineens zin in vanmiddag hahaha. Van zenuwachtig de afgelopen dagen naar: huppa! Kom maar kleintje! Maar uit goed fatsoen hou ik het op hoor! Jij mag eerst en morgen komt de volgende
Plastic broekje heeft apotheker wel, ik hoorde gister een vrouw erover die had dus idd vruchtwater verlies..
Ik had het ook een keer, moest het toen opvangen op een plastic boterhamzakje gewoon in mijn onderbroek gelegd. Toen zag ik wel dat het toch een beetje wittig was... Bij mij was het vruchtwater wel echt helder hoor! En veel, het gutste eruit! Maarja dat hoeft niet. Het is wel iets wat dan constant moet komen geloof ik want dat vroegen ze aan mij... Corina, pffffffff wat een lange adem moet jij hebben zeg. Sterkte!
Mijn nicht is vandaag om +/- 17.00 uur bevallen van een zoon! Met 38+2 !! hopelijk volg ik ook snel, met 38 weken hihi
Wat een super schattige pakjes allemaal weer!!! Ik moest er van de gyn maar vanuit gaan, dat onze beeb maatje 50 waarschijnlijk gelijk overslaat, na de meting van vanmiddag Ik hoop zo voor je dat het dit weekend door zet Corina! Hier rommelt er eigenlijk helemaal niks Heb alleen een paar keer een soort menstruatiekrampje gehad, maar echt een keer per dag ofzo? Was ook perplex toen ze begon te strippen (btw: dat is géén fijn gevoel ) terwijl ze aan het voelen was en later vertelde dat het al 3 cm was En vind inderdaad dat jij vannacht eerst maar even moet bevallen hoor Simone, gefeliciteerd met je neefje en je vriend met zijn baan!!!! Weet je trouwens zeker dat het geen schimmeltje is? Dat kun je ook krijgen door het dragen van inlegkruisjes. Sterre, de p-lijn gebruiken ze voor de groei van je kindje. P-50 is het gemiddelde, en p-94 houdt bijvoorbeeld in dat 94% van de babies die geboren worden kleiner zijn, en 6% van de babies zijn groter. Morgen wekkertje om 5 uur ahhh In ieder geval is het ziekenhuis koeler dan ons huis haha. Doen jullie allemaal rustig aan dit weekend met die warmte? Laat de mannen maar lekker zweten, voetjes omhoog en ijsjes eten jullie!
Heeeeeeeel veel succes morgen noelle! Zet hem op!!! Simone, gefeliciteerd!! O ik vind het zo erg van dat vliegtuig! Verschrikkelijk! Gewoon uit de lucht gehaald. Op fb had ik een bericht van een van de passagiers. Die is 10 uur geleden erop gezet door hem met een foto van het vliegtuig en een grapje als commentaar erbij over mocht het vliegtuig van de radar verdwijnen: zo ziet ie eruit. Te bizar!
Succes morgen Noelle!! ik kan ook de maatjes 50 wel overslaan, wel jammer want ik heb een super mooi pakje maat 50 uit een boetiekje wat eerste pakje zou worden, maar denk niet dat het kan nu dus nog maar wat 56 erbij gekocht Oh het bovenste lijntje van de curve, daar zat die van mij ook op en het buikje er zelfs boven...en het hoofdje ook ietsjes...oei...dacht ik nog...hoofdje is het lastigst
Noelle58 nee geen idee denk niet dat t schimmeltje is, heb geen jeuk of branderig gevoel of wat dan ook dus denk t niet. Denk gewoon afscheiding! Maar omdat ik hele tijd dik gelig had en nu ineens waterig wit ga je toch ff denken! maar zal wel afscheiding zijn.