Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Nou daar gaan we dan zometeen :$:D Het enige wat vriendlief vanmorgen zei toen ik hem wakker maakte: ik heb stress! En ik denk alleen maar...ik ben geen ochtendmens ;) O ja, en ik heb honger! :D Eigenlijk best schandalig goed geslapen vannacht, buiten de standaard plasrondes om :) Alleen een beetje vroeg nu haha. Het is hier nu 24 graden binnen, ik heb medelijden met de poezels vandaag :( Zo maar alles goed dicht doen en hopen dat het niet al te warm voor ze wordt! Nu maar ff make up en haartjes doen (hé ik moet wel op de foto er een beetje schappelijk uit zien he :p) en lekker ontbijten, en half 7 er vandoor ahhhhh! :D

Tot snel hopelijk meiden! En Corina, jij gaat ook gewoon vandaag bevallen hoor, doen we het samen! ;)

2. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Oh en ik hoop trouwens dat er geen bekenden van jullie op het vliegtuig zaten!! :(

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Noelle85: ben beetje vergeetachtig, ook omdat ik zoveel lees! MAar begrijp dat je vandaag gaat bevallen? Keizersnee? Inleiden?
    Wil je ontzettend veel succes wensen en ik ben heel erg jaloers hihi

4. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL

Heel veel succes vandaag noelle!!! Gelukkig is het in het ziekenhuis wat koeler want het schijnt echt schandalig heet te worden vandaag pff en ik moet vanmiddag een uur heen en uur terug in de auto, zie er nu al tegen op. Corina, ik hoop dat het vandaag bij jou ook gaat doorzetten en we vanavond mooi baby nieuws krijgen van jullie beide!

Ik ga strakjes mijn kinderen naar school brengen voor hun laatste schooldag dit schooljaar. Even afscheid nemen van die juffies (zal wel tranen worden met die leuke hormonen hihi) en dan op naar het ziekenhuis voor de uitslagenvan de onderzoeken. Duimen dat alles goed is en de controles bij de gyn ook dan kan ik vanaf maandag gewoon rustig afwachten tot de baby zich meld. Ik weet het, misschien een beetje veel gevraagd dat ineens alles prima gaat, maar zou toch wel erg fijn zijn.

Ik hoop dat het niet zo is maar Als er mensen in ons clubje zijn met familie, vrienden of bekenden in het neergestortte vliegtuig, heel veel sterkte gewenst.

5. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Heel veel succes Noelle en geniet er van!
    Wat fijn dat het "maar" 24 graden bij jullie is..
    Hier was het vanochtend al 26 :(
    Ik ga vluchten naar mijn ouders.. daar is het lekker koel!
    Fijne dag allemaal! Rustig aan en goed drinken..

Ik hoop ook dat er geen bekenden van jullie in het vliegtuig zaten.. echt verschrikkelijk nieuws dit!!

6. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Wat lief Noelle dat je aan mij denkt in je post terwijl je zo zenuwachtig bent :)
    Haha maar schat hup hup zet maar gauw jullie kindje op de wereld en hopelijk krijg je een fijne bevalling. Ik duim!

Hier af en toe krampen die even aanhouden en weer gaan.
    Vannacht zeer goed geslapen, wat hou ik van onze bed!

Dames vandaag goed drinken en helemaal niks doen veel te warm voor pfff

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Go Noelle! Go!!!! Zet hem op!!! Push that baby out!!!

Hier de hele nacht af en aan buikpijn en ook harde buiken! Een pijnlijke krampen die bovenaan mijn baarmoeder beginnen. Ik verlies ook mega veel slijm en dikkere stukken. Bah! Moest vannacht vaak even zuchten. Maar er zit totaal geen regelmaat in want nu ik rondloop is het weer afgezwakt. Allemaal voorwerk dus.

Mijn man moest ineens in alle vroegte een foto maken van mijn buik. Want stel dat...!!! Haha beetje nerveus????

8. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Noelle! Spannend hoor en hopelijk airco in het ziekenhuis.

Balen corina dat het niet doorzet. Maarja zit niets anders op dan afwachten nu.

Vreselijk dat neergeschoten vliegtuig. Ik kan daar nu al helemaal niet tegen. Denk dan alleen maar aan al die mensen die lekker dachten op vakantie te gaan, de laatste minuten in het neerstortende vliegtuig en hoe de nabestaande zich moeten voelen. Vreselijk!

Ik hoop inderdaad dat niemand hier familie of vrienden aan boord had maar anders heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke drama.

Hier gebeurt er nog helemaal niets qua bevallen dus ik wacht het maar af en ga gewoon door met alles, nouja alles, dat is vrij weinig met dit weer.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier rommelt het ook.... Straks controle, ben benieuwd want het voelt als lichte weeën. Nog geen regemaat, maar het trekt rond mijn litteken en voel het steken in mijn vagina. Zal me snel aankleden en dan gaan we!

10. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

hier rommelt nog helemaal niets :) maar goed, ik ben ook pas 36.5 dus prima!

Corina, fijn dat je in ieder geval goed geslapen hebt!!

Noelle, zet hem op vandaag!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier een spannende dag....sinds gister wat krampen en niet een heel lekker gevoel qua lichamelijke toestand.
    Vannacht paar keer wakker geweest van een gevoel alsof ik ongesteld moet worden.

Vanmorgen controle, dus meteen even aangegeven dat het volgens mij wat rommelt. Net echo gehad en ctg. Heb elke 10 minuten een wee, wel licht, dat wel. Bloeddruk is wel vrij hoog....130-95

Maar omdat ik een keizersnee krijg....is het niet noodzakelijk om echte weeën te krijgen.
    Dus....nu weer thuis en moet me om 13 uur weer melden. Weer ctg en kijken of het meer is geworden en evnetueel toucheren om te kijken wat mijn baarmoeder aan het doen is.
    Afhankelijk daar van gaan ze een beslissing maken: Of vandaag nog een keizersnee of toch nog even aankijken.....

Zijn dus naar huis gegaan...om nou 1,5 uur in het zkh rond te hangen...doe ik liever thus.

Straks koffer in pakken en toch maar mee nemen voor de zekerheid. Kinderen zijn opgehaald door opa......
    Pfff spannend zeg!

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Jeetje wat spannend allemaal zeg. Een hoop rommelende baarmoeders zo te horen. Hier rommelt het helemaal niet meer :(

Noelle heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.

MamavanJuul wat spannend zeg! wie weet heb je vandaag ook je meisje al!

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Simone Gefeliciteerd!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Pff....sta letterlijk en figuurlijk strak van de spanning!
    Moet nu eerst maar eens wat gaan eten.

Ondertussen trillerig, hoofdpijn en misselijk :)
    Spanning of....

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mamavanjuul, jeetje! Nu komt het wel heel snel dichtbij! Misschien vanavond de kleine in je armen! En ne laatste uren met dikke buik ook nog!!!
    Ben heel benieuwd!

Ik heb volgende week donderdag pas een afspraak. Dan zaten er twee weken tussen. Moeten jullie elke week?
    Niet dat ik deze week door de Nijmeegse gekomen was voor een simpele controle... Maar dan ook pas einde van de week weer een check...

16. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    pff zou ook zenuwachtig zijn hoor mamavanjuul!

MI ik moet elke week op controle sinds de 36 weken.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zeker zenuwachtig hier. Net toch maar even mijn ouders gebeld dat ze bij de telefoon moeten blijven. Rond 14 uur weten we meer.

18. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

mamavanjuul, spannend!! ben benieuwd of het vandaag nog gaat gebeuren...

Ik ben net terug van de verloskundige in het ziekenhuis...ze was erg resoluut, als ik aan de insuline moet (wat zo goed als zeker is, want ik krijg mijn waardes niet onder controle) met 38 weken inleiden...slik, dat komt toch wel dichtbij...Nou ja, ik vertrouw er maar op dat zij weten wat het beste is voor de baby, en als dat inleiden is, dan is het niet anders...maar komt wel dichtbij nu opeens...

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Jeetje wat een hoop vroege babies hier dan zeg! Nu wel al medelijden met degene die gewoon doorgaat tot 41 weken ;)

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jullie maken het allemaal wel extra spannend hoor! Plotselinge inleidingen en keizersnede, hoge bloeddrukken, suiker pffff allemaal in een week lijkt het wel!

Ukkie, ik had de vorige keer er 3 weken tussen zitten en nu weer 2 weken. Maar als ik dat bij jullie lees hoe snel iets kan veranderen denk ik: moet ik niet vaker komen dan?

Deel Deze Pagina