Warm is het zowel binnen als buiten.. en met een kan ijskoud water die ik regelmatig vul kan ik me niet voorstellen dat buitennonder eennparasol schadelijk kan zijn als je 0,0 iets doet.. gelukkig kan ik goed tegen de hitte..
Corina, heb besloten dat t gewoon afscheiding is hihi. Heb dr vandaag minder last van, nu alleen maar meer en veel plassen.
Hier hielp de warmte duidelijk. Vannacht is onze zoon en broertje geboren na een vlotte en fijne bevalling. Hij doet t super en de bv begint ook op gang te komen. Helemaal happy op dat blauwe wolkje!
Flikpske, van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo voorspoedig is gegaan allemaal. Nu lekker genieten!!
Nogmaals, gefeliciteerd! @Simone: da's een goed teken! Veel plassen betekend dat je niet abnormaal veel vocht vast houdt. Ik hou nu wel vocht vast, maar moet ook ontzettend veel plassen en drink ook heel veel.. Was alleen maar goed zei de gyn.
Simone je drinkt nu waarschijnlijk meer waardoor je ook vaker naar de wc moet anders even laten checken op blaasontsteking. Ik moet vandaag ook vaker dan normaal. Flipske wauw gefeliciteerd zeg! Zo ineens spontaan? Je had geen last van voorwerk enzo toch? Hier de hele dag binnen gezeten. Vanmiddag niet kunnen slapen van de hitte en had hoofdpijn bah bah. Was vanmiddag even buien met manlief en E. om pampers te halen ging bijna van me stokje. Morgen lekker met z'n 3 tjes naar het water toe. Heerlijk even afkoelen. Hopelijk helpt de hitte bij mij ook en komt ons mannetje snel!
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- Noelle85 - Jongen-1e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- Nijo- Verassing-3e kindje 04 aug- Corina1985- Jongen-2e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 12x meisje 8x jongen 3x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk)
Gefeliciteerd flipske! Hier nog steeds helemaal nergens last van.. Zelfs geen tekenen van indalen dus maakt me eigenlijk wel onzeker! Maandag maar even vragen.. Balen Corina , hopen dat het niet meer lang duurt nu. Veel mensen waarbij het spannend is zeg!
Gefeliciteerd flikske!!! Super!!! Ben ook wel nieuwsgierig hoe het Noelle vergaat. Net terug van de bbq. Tis nu heerlijk buiten! Net ff een lauwe douche genomen om af te koelen. Maar op weg naar bed alweer mega warm!
Tip Mi. Zo warm mogelijk douchen dan is het lekker koel als je eronder vandaan komt. Ik ben nu op controle mannetje doet t goed en mijn bloeddruk kan niet beter.. Ctg ziet er mooi uit nog steeds heuveltjes op te zien dus we doen nog steeds aan voorwerk. Weer een hete dag vandaag pffff
Als ik heb gedoucht, wikkel ik me in een badlaken, zonder af te drogen en laat me buiten door de lucht opdrogen. Dan heb ik nergens meer last van! Pff....het is hier nu al warm!
Corina, nou je lijf lijkt het nog goed vol te houden dan. Manneke heeft gewoon nog geen zin. Die denkt: veeeeeeel te warm daar buiten hahaha Ja mijn man zei ook al dat ik juist warm moest douchen. Maar mijn benen stonden zo in de fik. Was wel lekker ff de straal op 25 graden hihi. Vanavond ga ik warm proberen Zo...ontbijtje!!! Honger!!! En wederom, warm!!!
Van harte gefeliciteerd Flipske! Geniet er van en hopelijk komen julile de hete dagen goed door.. Pff.. het is zo warm! Ik hoop dat t kleine meisje nog wel even blijft zitten.. want het lijkt me ook niet echt fijn om weeën te hebben met dit weer! Bah.. Corina, wat heftig allemaal! Hou je het wel vol met het warme weer en toch de hele tijd gerommel? Is het heftig of gaat het met vlagen en rustig aan? Veel succes allemaal!
Phillys, de krampen zijn echt met vlagen zit nog geen regelmaat in. Dus het wordt voorwerk genoemd. Het is wel heel warm ja lekker niks doen en ikln het zwembad liggen.
Flipske van harte gefeliciteerd! super. Het was bij jou toch wel al aan het rommelen? Dan heeft se warmte voor t laatste setje gezorgd, bij mij rommelt er nog niet veel dus zal nog wel ff op zich laten wachten