Gefeliciteerd Flipske! Geniet ervan en sterkte deze warme dagen. Dat laatste geldt voor iedereen hier! Ik kan er al zo slecht tegen (20 graden is al mijn max) en het wordt vandaag 34 hier in ons plaatsje in het zuiden
In het begin (niet rond innesteling maar later) kan je nog eventjes zonnen (goed beschermd) maar later heeft de baby meer last van het felle licht en de warmte (ook in de schaduw).
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een leuk nieuws en wat een warm weer om te bevallen!! Hoe heet hij? Heb je een foto?
Hier is geen voorwerk meer. Vind ik wel lekker... Zijn er meer dames die de druk van het gewicht van de baby op het schaambeen meer en meer gaan voelen? Als ik even gezeten heb en daarna opsta kan ik haast niet lopen. Iedere keer als ik een been optil 'schiet' het erin. Even klagen hoor: Het is snikheet en ik loop moeilijk. Vraag ik mijn man om zijn hand zodat ik wat kan steunen. Zegt tie: "Daar krijg ik zweethanden van. Weet je hoe warm het is?" Eh ja: Zie mijn gezwollen voeten en handen....het zweet dat me van het lijf druipt, hoor me op adem komen als ik de trap opgestrompeld kom! Ik was echt pissig op hem. Volgens mij had hij wel door dat het ietewat ego was, want daarna was hij heel de avond poeslief. Het blijft me verbazen hoe weinig mannen kunnen hebben!!
Joppie, die van mij was ook al zo vervelend! de hele ochtend al op stap, slager, supermarkt etc etc. Komen we eindelijk bij de visboer om nog wat spiesen en broodje haring te halen (zouden daar even gaan zitten), zie ik nog maar 1 tafel in de schaduw, dus ik zeg, ik ga vast zitten!! ik kon ook niet meer en wilde gewoon zitten!! zegt hij " nee ga ff mee voor die spiesen..." ok...ik mee om die uit te zoeken, dus ik zeg, nu ga ik vast zitten anders plekkie weg..en ik wil een broodje haring met ui en zuur. Zegt hij, wacht nou gewoon even! Ik ontplof al half en denk, wacht nou even!!! ik wil zitten en wel nu! ik was oververhit, buik zwaar, je kent het wel.. Onderetussen zie ik een ander op tafeltje gaan zitten. Ben ontploft (ook wel beetje hormonen) en boos naar de auto gelopen en gezegd dat hij het broodje harig in zijn reet kon steken ik hoefde niet meer. Eenmaal thuis heb ik na 10 minuten de auto gepakt en ben alsnog in mijn eentje broodje haring gaan eten Hij voelde zich super schuldig..nou ja, mag ook best wel even... Volgens mij reageren die mannen zich niet altijd dat het, zeker met dit weer en als je meer doet dan je al moet, het best wel zwaar is...
Gefeliciteerd flipske, heerlijk als het erop zit en je lekker van je kleintje kan gaan genieten! Hier gister de uitslagen van de testen gehad en wat ben ik blij!!!! Geen trombose in het hoofd!! Wat een opluchting dat dat goed bleek zeg. Daarna nog controle bij de gyneacoloog en daar zag alles er ook goed uit. Bloeddruk was zowaar een keer goed en ook de urine schoon. Kon niet beter dus gisteren. Ik voelde me ook net zo'n stuiterbal, van blijdschap had ik (ondanks de warmte) energie voor 10 haha. Daar heb ik nu natuurlijk wel last van, nu heel moe en kan de warmte vandaag echt niet hebben maar heb het er voor over. Ook nog steeds veel voorwerk hier. Mijn andere twee kinderen zijn beide op tijd 40,3 en 40,0 geboren dus ik verwacht deze keer ook rond die periode (al heeft dit kindje natuurlijk een andere vader, maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft) Weet eigenlijk zoieso niet of het mogelijk is dat de eerste 2 rond de uitgerekende datum geboren zijn en de derde dan ineens in week 38 ofzo. Lijkt me best raar toch of zegt de tijd van de geboorte van de andere eigenlijk niets? Iemand ervaring mee? Verder hier geen bijzonderheden, ook wel eens fijn. De oudste zijn tot maandag avond bij hun vader dus vriendlief en ik hebben het rijk alleen voor (waarschijnlijk) de laatste keer voordat de baby er is. Ik kan nu dus lekker rusten en lekker nog even van elkaar genieten, heerlijk!!! Dames doe lekker rustig aan met deze temperaturen!!!!!
Wat fijn mamamarcella! Dat de uitslagen helemaal goed waren! Amber, hoe was de bruiloft, trok je het een beetje?
Super mamamarcella!!! Jeetje meen je dat? Amber? Was dir bruiloft vandaag? Hopelijk op locaties met airco!!! Pfoe!! Aaah volgens mij zorgt de hitte voor extra korte lontjes hihi. En ja mannen kunnen soms even vergeten dat jij al genoeg hebt om jezelf in deze dagen overeind te houden. Die van mij is nu juist heel erg lief en zorgzaam gelukkig. Word zelfs naar bed gestuurd om te rusten. En heb heerlijk geslapen!!!!
Wat een horken die mannen zeg! De mijne is lief en behulpzaam; duwt/tilt me zelfs de trap op door zijn handen onder mijn oksels te zetten zodat ik alleen hoef te bewegen; hij draagt dan het meeste van mijn gewicht en ik kan toch mijn balans houden met de trapleuning . (dus ook veilig).
Hahaha wat lief Die van mij is ook heel behulpzaam, gelukkig! Hij heeft vanmorgen een mega zwembad gekocht en vanmiddag hadden we een heus watergevecht met z'n vieren. Heb me kapot gelachen. Ook heerlijk verkoelend!
Flipske wat geweldig, gefeliciteerd! En mooi dat je zo positief op de geboorte terug kunt kijken. Nu lekker genieten. Is het lastig met zo'n kleintje in de hitte? Verder rommelt het bij aardig wat hè. Hier ook afgelopen week een paar keer regelmatige voorweeen gehad wat uiteindelijk wel weer afzakte. Kon er nog wel bij lopen, dat wel. Dus goed te onderscheiden van echte weeën. Hopelijk zorgt het voor wat ontsluiting zodat maandag het strippen lukt. Zo niet, probeert de vk het donderdag weer. We zijn er allemaal klaar voor. Veel succes iedereen met de hitte, hier is het binnen 29 graden, blehh! En ik moet er ook aan geloven... ik houd vocht vast. Heel charmant maar niet heus. Manlief is erg verzorgend en doet van alles voor me, heerlijk. De kids speelden lekker in het zwembad buiten afgelopen dagen. Hopelijk voor iedereen gauw een bevalling, 's nachts graag hè...
Het is wisselend. Door de hormonen en het weer ben ik echt zo vies van het zweet. Daarbij bv en 'opgesloten' in de slaapkamer die warm is het niet prettig. Maar de kleine kan wel lekker alleen in z'n romper liggen en kan zich fijn op temperatuur houden. Het is echt genieten zo'n mini erbij ik hoop dat jullie de kleintjes snel in handen hebben!
Ah wat flauw van de mannen zeg, ik moet zeggen dat mijn vriendje vandaag ontzettend lief was hij zette me voor bij de jumbo af zodat ik de airco in kon en hij de auto kon weg zetten, van die kleine dingen vind ik zo lief! Warm is het echt wel!! Hier buiten in de schaduw nu nog 31 graden! Heerlijk met een radler 0.0 tv kijken terwijl vriendje voor het allerlaatst op het terras kan/mag zitten met een biertje.
Flipske gefeliciteerd! De bruiloft was gisteren Poe he! Geen airco niks... Het was WARM! Nu zaten ee op een wijngaard en tijdens de ceremonie uit de zon. Maar alsnog WARM! Maar het ging goed, zag vandaag op de foto's dat mijn enkels het wel erg zwaar hadden hahaha die warm tot gisteren nog slank! Maar ik ben niet bevallen kon tekenen als getuige alleen toen bruidspaar aan kwam en we moesten gaan zitten schoot het 3x in mijn rug ZO erg dat ik even moest blijven staan. Gelukkig zakte de pijn snel en kon ik ook zitten. Dag was geweldig! Vandaag ben ik gevlucht naar mijn schoonouders: huis met airco zoooo fijn. Zie nu al tegen vannacht op... Hoop dat er snel wat gerommel komt hier! Hij mag komen, ben der klaar voor Foto is van mijn jurk van gisteren:
Wauw Amber wat mooooooi!!!! Prachtige jurk en strik! Respect hoor dat je het zo hebt volgehouden, erg knap! Nu maar lekker rustig aan doen!
Ehm... Ligt het aan mij? Ik ga 's nachts steeds minder slapen. Ga er laat in en vroeg er weer uit. Doe ook niet elke dag een middagdutje. En ik heb niet het idee dat ik moe ben of slaap tekort... Of is dit vast voor de slapeloze nachten straks? slapeloze