Inderdaad het is rustig aan de kant van corina! Hoop dat het heeft doorgezet voor d'r. Nou Simone, vanmiddag moest je weer heen toch? Dan vraag je toch nog even? Ja hoor mi, ik wil d'r ook wel graag zien. De bevalling kijk ik absoluut niet naar uit maar wel om mezelf weer te zijn! Hier ook met plassen, dan ga ik staan en dan verkrampt het allemaal een beetje. Sowieso is het snachts wat onrustiger nu, vriend kan niet wachten! Die roept elke dag "kom er maar uit". Als ik hem vraag of hij er zin in heeft begint hij helemaal te glunderen. Ik heb er ook zin in, maar niet in de ontwetendheid!
Ben er allang klaar voor MI! haha! alleen de kleine wil nog niet Ja moet vanmiddag weer heen Alyssa! Zal me benieuwen hoe en wat! ik houd jullie op de hoogte deze dag!
Alyssa, hier het tegenovergestelde! Mijn man heeft er wel erg veel zin in maar als ik roep dat ie eruit moet komen of buikpijn heb zegt hij: doe nou niet! Wacht nog maar even! Waarschijnlijk omdat hij dan naar zijn werk vertrekt of zo dat hij denkt: dan ben ik weg en moet ik weer terugkomen. Maar hij is best zenuwachtig hoor. Elke ochtend vraagt ie: niet bevallen vandaag he! Want....( dit moet nog, dat moet nog op zijn werk) Net of ik het voor het zeggen heb haha
Nog geen baby. Het primen is nog in volle gang. Alles is er bijna klaar voor, nog 2 tabletten vandaag en afwachten of het zelf opgang komt, want dat hebben ze het liefst. En anders gaan ze morgen vliezen breken en infuus aanleggen. Maar het rommelt goed, na elke tablet heb ik weeen die ik ook echt weg moet zuchten, afwachten maar weer.
Corina! Cross post! Die kleine wil niet naar buiten hoor! Die denkt het is hier all inclusive! Waarom zou ik eruit komen?? Hahaha Maar na het vliezen breken zal het wel moeten! Zet hem op meid! Trek je het nog wel? Ook qua energie? Je bent al zo lang bezig.
Zet hem op Corina, hopelijk komt het na de tabletten vanzelf opgang!! ik duim voor je meid! MI, ik ben er nog niet klaar voor hoor, voel me nog prima, lijf doet geen zeer, maar herken wel de zware buik! als je op je zij ligt, wat nog de enige houding is die gaat, hangt die buik best. Dat heb ik ook wel, maar nee laat mij nog maar even genieten van het zwanger zijn! Ik moet ook zeggen, zie erg op tegen de bevalling, dus dat helpt natuurlijk ook niet mee... wat me wel opbreekt is de warmte! maar goed daar hebben we allemaal mee te dealen en ik denk dat het voor jullie net zo vervelend is! Vanmorgen weer naar VK geweest in het ziekenhuis...toch niet getoucheerd, ze vond het niets toevoegen omdat ze deze week toch nog niet willen inleiden omdat ik vooralsnog niet aan de insuline ga. Ik moet nu maandag terugkomen, dan wel toucheren en dan waarschijnlijk maandag om 17.00 uur de ballon of anders dinsdag. Als ik zelf al wat ontsluiting heb, geen ballon en dan woensdag of donderdag waarschijnlijk komen om aan het infuus met wee opwekkers te gaan. Ik baal wel een beetje dat ik word ingeleid terwijl daar in mijn optiek niet echt rede toe is. Ik heb nu 22x op suiker geprikt, 3x was hij ietwat verhoogd en al die andere keren keurig, zelfs aan de lage kant. Ze gaf ook toe dat ze het nauwelijks suiker kunnen noemen, pluk iemand van de straat en die heeft hoogstwaarschijnlijk slechtere waardes gaf ze aan. Tsja...waarom dan inleiden, ik heb er niet echt een duidelijk antwoord op en ben er ook niet zo'n voorstander van als er geen echt medische reden toe is, maar goed....
Simone wordt spannend zeg! Balen dat de vrijpartij niet heeft geholpen. Corina bij jou ook spannend zeg! Hopelijk zet het vandaag toch nog door je bent nu al zolang bezig. Sterre kan je niet vragen wat nu de precieze reden is van het inleiden als je het zelf niets vind kunnen ze het ook uitstellen toch? Mi ik ben er ook helemaal klaar voor hoor. Sliep vannacht pas om half 3 Heb s nachts ook steeds zo`n pijn in mijn heupen blijf aan het draaien en dan moet ik weer naar de wc *zucht*
Wat een spannende verhalen allemaal. Ik keek net in delijst die ukkie heeft gemaakt en zag mezelf op nummer 3 staan, maar hier gebeurd helemaal niets... MI en Ukkie: herkenbaar je klachten. Ik slaap zo'n 3 kwartier en moet dan draaien vanwege de pijn in mijn gewrichten. En door het vocht heb ik steeds verzuurde onderbenen. Maar op m'n rug liggen met mijn benen omhoog houd ik maar heel kort vol, want dan word ik benauwd. Hahaha, nooit geweten dit allemaal!! Wel fijn om te lezen dat het er allemaal bij hoort! Dat geeft me wel moed om gewoon af te wachten tot het zover is. Al ga ik donderdag wel vragen of de vk me (binnenkort) wil strippen als dat al kan... Simone: Als inleiden niet perse nodig is zou ik het je afraden. Zelf heb ik geen ervaring hoor. Dit word mijn eerste kind. Maar in mijn werk kom ik wel heel veel vrouwen tegen die klagen over weeenstormen enzo. Verder is je kindje mss wel zwaar genoeg om mee naar huis te mogen, maar nog zo klein dat het voor haar wel nadelen kan hebben. Kleine baby's raken makkelijk overprikkeld, hebben vaak moeite goed te drinken vanwege weinig energie (niet aan te raden met dit weer) en ze kan een achterstandje hebben bij geboorte. Denk bijvoorbeeld aan een niet goed ontwikkelde zuigreflex. Of te weinig reserve, zodat ze bij afvallen alsnog opgenomen moet worden. Sterre: Als je je er niet goed bij voelt dat je ingeleid gaat worden zou ik het navragen hoor. Er moet toch een goede reden voor zijn? Misschien blijkt wel dat het nog even kan wachten? En wie weet komt je kindje dan vanzelf wel? Corina: Ik denk meerdere malen per dag aan je en check ook steeds of je zoon er al is. Wat heb ik respect voor jou zeg! Knap dat je het volhoud en ik hoop heel erg dat we snel gaan lezen dat je je jochie eindelijk kunt knuffelen. Hou vol daar!!
Corina veel succes meidd !! Hopelijk gaat het snel!! Hierzoo zijn de voorweeen op en af bezig lekker ook in me rug... hahaa ga dalijk gewoon even wat boodschapjes doen enzo gelukkig is het nu wat beter weer om te doen dan de afgelopen dagen hoor jeejtje wat een warmte
Hai corina, respect hoor! Kan me voorstellen dat je er nou wel zat ban bent!! Morgen dus in elk geval vliezen breken, gelukkig maar! Hahaha mi ik moet het eerst maar zien hoor of hij dan. Nog net zo enthousiast is. Ik denk dat hij giga zenuwachtig word, hij is wat dat betreft normaal heel onzeker maar hier heeft hij zin in zegt ie, ben benieuwd! Haha ik kan me je vriend wel voorstellen, elke dag zal er ook wel iets zijn waardoor het niet uitkomt maar als die dag er straks is hihi.
@Corina: Jemig hoelang ben je ondertussen al bezig? Schiet 't niks op? @Joppie1: Mijn kindje is goed op gewicht hoor, hoefde ik me iig geen zorgen om te maken. Ja wat aan de kleine en lichte kant, ik schat haar straks denk ik rond de 44/45 cm en 5,5/6 pond. Maar als 't nu geboren zou worden uit zichzelf, is 't ook zo zwaar en dan is er ook niks aan de hand. Mijn zus is geboren met 39+4 en was 44 cm en maar 2680 gram. Heeft ook nooit problemen gehad zei m'n moeder. Onze hele familie is klein, zelf was ik ook maar BIJNA 6 pond met 48 cm. Dus zit gewoon in de familie, hihi! Even een update vanuit mijn kant. Kom weer terug uit 't ziekenhuis! Aan de CTG gelegen en overleg gehad met de gynaecoloog. Ik ga gewoon weer terug naar de verloskundige! Ik voel nog steeds wel leven, alleen nog steeds op een andere manier als ik gewent ben. Maar omdat 't op CTG allemaal er goed uit ziet, en ik ondanks dat 't anders is (minder vaak, en minder duidelijkheid), toch besloten heb samen met de gynaecoloog zo door te gaan en de natuur proberen zijn gang te laten gaan bij de verloskundige! Als ik binnenkort weer begin te twijfelen over 't voelen van leven, dan moest ik dat mijn vlk melden en wordt ik weer doorgestuurd, maar dan zou ik bij de gynaecoloog blijven en ook in 't ziekenhuis bevallen. Nou we wachten nog even rustig af. De steken ed. die ik heb in m'n buik hebben er waarschijnlijk wel mee te maken dat er wat bezig is in m'n buik. Maar nog geen weeën activiteit te zien op de CTG. Ondanks ik wel sinds gister wat meer last heb van harde buiken en soms voorweeën! We wachten nog even af. Hooguit 3 moet ik maar denken, dan wordt 't sowieso gehaald (42 weken). Maar goed, we hopen dat 't niet tot 42 weken gaat duren! We zullen zien. Er is weer niet gevoeld of ik ontsluiting heb of iets dergelijks. Dus dat is altijd nog afwachten. Nou de spannende tijd maar afwachten. Donderdag weer mijn standaard controle bij de vlk! En mensen mensen wat is 't heet!
Balen Joppie dat je de klachten ook herkent. Heb net weer even op bed gelegen maar kan weer niet slapen bah. Simone wat fijn dat je weer gewoon terug kan naar de vk! Hier zijn de bewegingen ook veranderd hoor voel alleen nog maar geschuif met af en toe een schopje, het is hier ook zo warm maar binnen is het nog aardig uit te houden gelukkig
Ja ik snap dat 't kan veranderen qua gevoel nu ze nog minder ruimte heeft en is ingedaald (ligt nog niet vast). Alleen 't rare is dat 't overdag nog niks aan de hand was, en 's avonds ineens voelde ik d'r niet meer en sinds dien is 't anders. Maar goed, ik voel d'r gelukkig af en toe nog wel (op zich nog vaak genoeg).
nou Corine, wat Joppie ook al zegt, respect hoor, ik zou allang onwijs aan het klagen, zuchten en steunen zijn en er zo klaar mee zijn, dus petje af, nog ff volhouden meid! Joppie, ik ga over een half uurtje inderdaad maar bellen met het verloskundig spreekuur, en vragen of ze me iets beter hun overweging voor inleiden uit kunnen leggen
Heel veel succes Corina! Ik ben zo benieuwd hoelang nu nog! Elke keer als ik ga kijken denk ik, zou het kleine mannetje al geboren zijn? Zet hem op en ga er van genieten! Hier nog helemaal niks van gerommel! Ik moet gewoon nog officieel 3 weken maar ik denk ook wel dat ik als laatste ga bevallen! Ik wil zo graag mijn kleine meisje zien!!! Nu zit ik wel lekker binnen in de airco dus kan ik het natuurlijk ook nog wel even volhouden!
Ik ben er ook wel klaar voor/klaar mee. Vanaf 32 weken moeite gedaan om een vroeggeboorte te voorkomen en allerlei gedoe sindsdien. Ze mag nu veilig geboren wirden en wat mij betreft gebeurd dat ook heel snel. Maar ja wat doe je eraan he, je kan het niet afdwingen en de kans is groot dat het nog wel een week of 3 duurt. Corina wat een respect voor jou, al zolang bezig en nog geen baby. Hopen op morgen dan maar. Het is nu in ieder geval buiten goed te doen vergeleken bij het weekend, hoop maar dat dat zo blijft.