Ben je nog in het ziekenhuis dan Corina? Ja ik probeer d'r nog wel wat van te maken, als ik denk nog 1,5 week rot uitgerekende datum klinkt t ook wel kort. Maar als ik dan denk nog MAX 3 weken klinkt wel langer, maar we zullen zien Joppie1! Jammer dat t niet gewerkt heeft mamamaracel! ik gister ook gelopen, dag ervoor ook gezelligheid, beide werkte niet helaas! Sn dat terwijl ik wel meer harde buiken en voorweeen merk. Maar goed, we wachten nog ff af! Ik kan je gevoelens delen Amber! ik kan ook niet meer, mijn bekken doen enorm pijn, m'n onderrug, een beurse plek in me buik waar haar kindje altijd ligt. Maja Mijn kleine was goed diep ingedaald, maar ligt nog miet vast. Dat heeft geen verschil op sneller bevallen toch? Want sommige dalen tijdens bevalling pas in!?
Ah corina jeeeeej! Gefeliciteerd en wat een super stoere naam! Hou ik van! Top zo'n snelle bevalling zeg! Kan je lekker thuis zijn in deze hitte? Dames, nog eventjes en dan is het zover!
Ik stond net onder de douche, en met van onderen wassen, had ik echt wel redelijk veel gelig slijm. Heb ik nooit zoveel met douche , zelf denk ik dat het de slijmerig was, maar weet het niet zeker. Als dat ao was, is het toch hooguit een week tot de bevalling? Heb gelezen en gehoord dat het niet altijd met roze of rood gepaard gaat! Ben benieuwd of het sfeer slijmprop was. Zijn er nu dingen die ik wel mag doen, en dingen die ik moet laten? (Vrijen ofzo).
Lieve Amber, je mag er best even doorheen zitten hoor! Twee zwangerschappen achter de rug en lege armen...nu in afwachting van ons kindje kan ik me een beetje voorstellen hoe verdrietig het is als je je kindje moet missen! Goed dat je erover schrijft! En zeker aan de gyn laten weten hoe je je voelt! Als jij angstig of 'op' bent, kan dat een hele goede reden zijn om je kindje te halen. Sterkte meis! @Simone: Het verlies van de slijmprop zegt niet zoveel. Als de bevalling niet start groeit de prop in 24 uur weer aan. Je mag gewoon vrijen.
Bedankt voor alle lieve reacties 😊 Helaas zei deze gynaecoloog, inprincipe doen we pas wat vanaf 41 weken 😱😱😱 dus met veel mazzel doen ze misschien al wat in week 40 maar ik zit dus sowieso nog 2 weken aan huis gekluisterd zonder baby. Heb ook niet idee dat hij er uit wil. Hoop daarop is ook helemaal weg... We gaan het zien. Sterkte en succes dames, trots op degens die het zo goed volhouden!
Zonet laatste controle gehad... En keizersnee door gesproken. Komt nu wel dichtbij hoor! Als het allemaal loopt zoals gepland, staat de ks om 9.15. We mogen het moment waarop ze eruit komt zien, laken gaat er tussen uit of er komt een raampje in. Daarna even naar de kinderarts waar papa de navelstreng symbolisch door mag knippen en als de baby gezond is verklaard, komt ze bij mij onder de deken te liggen en gaan we met z'n 3en naar de verkoeverkamer waar een verpleegster klaar staat om te helpen haar aan te leggen om de borstvoeding op gang te helpen. Ze ligt er wel mooi klaar voor, koppie naar beneden maar niet ingedaald. Ook nog ruim in mijn vruchtwater, dus nog alle bewegingsruimte om te trAppelen en om haar as te draaien Nou ja en toen was het: tot maandag! Heel raaR!!!!
Aaah oké nou zal me benieuwen van de slijmprop. Mijn moeder gaf al aan dat het niet perse roze hoef te zijn. En op internet staat dat ook. Ik zal morgen even vragen bij vlk controle, ga me er niet teveel op verheugen voor t geval dat t niks was. Mijn moeder verloor met haar zwangerschappen ook een paar dagen voor de bevalling haar slijmprop. Ben benieuwd. Volgende week is ivm feestweek de winkel dicht waar wij geboortekaartjes gaan bestellen, die is dan 4 augustus pas weer open, dus zou mooi zijn als ze of deze dagen voor zaterdag komt zodat we nog op tijd kunnen bestellen, anders wordt het pas 4 augustus tenzij ze later is. Haha!
Ja we zijn nog in het zkh, Yuri moet nog even plassen voordat we weg mogen. En aangezien is zo misselijk is gaat veel van de voeding er weer uit Dochterlief is al wel geweest geweldig hoe ze reageerde. Word er helemaal blij emotineel van als ik er aan terug denk. Dankjewel voor de felicitaties!
Ah corina, wat emotioneel zeg! Hoop dat je knul snel zich wat beter voelt en plast zodat jullie lekker naar huis kunnen gaan. Ah mamavanjuul, nog 5 dagen! 4 nachtjes! Spannend zeg! Mooi vroeg in de ochtend. Ah Amber wat sneu, hoop echt zo voor je dat het zo snel mogelijk spontaan begint zeg! God heeft me gestraft, ik ben 6 jaar geleden voor het laatst naar de tandarts geweest voor een zenuw/wortel kanaal behandeling, aangezien ik in m'n broek poep voor de tandarts durfde ik begin deze zwangerschap niet heen, er zat constant eten tussen 2 kiezen en dat deed zeer. Had mezelf voorgenomen dat ik na de zwangerschap heen zou gaan maar nu is net een stuk van die kies afgebroken. Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga morgenvroeg maar bellen, misschien kan ik een deal maken! Als ik aan het bevallen ben dat ze dan al m'n tanden ook even aanpakken, volledig onder zeil natuurlijk
Wat mooi en emotioneel corina! ♡ geniet ervan. Ik snap je angsten Alyssa! alleen zou ik niet onder algehele narcose gaan bij je bevalling! Hihi.
Gefeliciteerd met Yuri, Corina!!! Jeeeej! Daar is ie dan! Geniet van deze tijd! Ik ben kapot! Heerlijk geknuffeld maar wat is het heet! Sorry ik hou het kort! Morgen weer een nieuwe dag!!
Ja corina eindelijk! Gefeliciteerd meid en geniet er heerlijk van! Hopelijk is hij snel minder misselijk en kunnen jullie lekker naar huis. Wat fijn dat je dochtertje zo leuk reageerde daar ben ik hier ook heel benieuwd naar! Amber je mag inderdaad hier lekker je verhaal doen hoor snap het heel goed dat je je kleintje nu lekker bij je wilt hebben naar zo'n moeilijke tijd. Ik duim voor je dat het niet zolang meer duurt! MamavanJuul wat fijn dat je je meisje zo snel weer bij je krijg! Hier vanmorgen weer naar de vk geweest ze gaan volgende week donderdag proberen te strippen. Raar idee dat er nu opeens einde in zicht is, ik ga zeker nog even genieten van het drukke getrappel in mijn buik.
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 27 juli - VdBerg - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje [COLOR=black[COLOR="Lime"]]04 aug[/COLOR]- Nijo- [/COLOR]Verassing-3e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 12x meisje 6x jongen 3x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38weken)
ik houd het ook even kort vandaag...niet zoveel puf om achter de computer te zitten, te warm Maar wil wel even Corina feliciteren, van harte meid!! jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten, dus heel fijn dat de bevalling in ieder geval snel ging! En Amber, een knuffel voor jou, het is ook allemaal niet niets dus ik kan me in jouw situatie goed voorstellen dat je er zooooo klaar mee bent en onwijs opgelucht bent als hij er straks gezond en al is! nog even meid, ik hoop dat jullie kleine man zich snel aandient!
Hier toch even een berichtje. Stond net te koken. Salade door elkaar te husselen en ja hoor! Zonder twijfel mijn eerste rugwee die doortrok naar mn buik. Was er ook misselijk bij. Licht in mijn hoofd... Moest even zitten en duurde ff voor het afzwak. Even boven gaan liggen maar daar kwam er weer eentje. Toen onder de douche gestapt wat wel lekker was maar weg is het niet. Heb ook enorme rugpijn ineens en zeurige strakke buikpijn. Kleine is enorm druk en doet me zeer. Zit nu op de bank. Mijn man is verder gegaan met koken en probeer nu ff wat te eten. Voel me een beetje raar. Ik weet gewoon dat dit het is alleen ik weet niet of het door gaat zetten of dat het zo weer zakt. Ik ben erg druk geweest vandaag. Ik ga zo in ieder geval proberen te slapen want ik ben erg moe. Ben benieuwd waar dit naartoe gaat of dat het toch even oefenen was....