Dames, Na een hele rottige 6 weken met het horen van dat de oma van mijn man niet meer te behandelen is tegen de vervelende ziekte kanker is zij afgelopen maandag op haar 82e verjaardag overleden voor haar is de cirkel rond. Morgen is dan ook de begrafenis alleen ik zat al in het hoofd wat als wel de bevalling wel eerder begint en hoe moet dat met oppas voor onze Lucas. En wat gebeurd er toch woensdag avond mijn vliezen breken. En vanmorgen 03.20 ben ik bevallen van gezonde zoon Milan. Wat wel een heftige bevalling is geweest met geen persweeën op eigen kracht en geen idee meer waar ik heen moest persen op een gegeven ogenblik was ik kapot, was de weg kwijt. Is het me toch gelukt. Nu weet ik het echt heeeeelllll zeker wij zijn compleet. Alleen wel voor mezelf een naar gevoel dat ik niet naar de begrafenis kan morgen, zouden vanavond nog heen om afscheid te nemen. Het is niet anders, het moet allemaal maar even een plekje krijgen,.
Ooh jeetje wat heftig. De dood en geboorte komen zo dicht bij elkaar. Gecondoleerd met jullie verlies, erg verdrietig. Misschien een troost dat zij nu haar rust heeft gevonden na zo'n lange strijd. Ik denk dat Milan het aanvoelde dat het voor hem de juiste tijd was om zich te laten zien. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje. Zonder persweeën lijkt het me een ramp een hele baby eruit te krijgen. Knap hoor! Nu toch genieten van jullie complete gezin, al ligt het verdriet ook dichtbij. Sterkte!
Mijn vriend snurkt ook word er ook wakker van zwaar irritant maar bij hem helpt het om op ze zij te gaan liggen of op ze buik.. dus savonds duw ik heb dan en dan zeg ik je snurkt en daairt hij boor me om en weg gesnurk... gelukkig
oef sterkte met alles.. en gefeliciteerd.. heel dubbel allemaal zeg hoop dat je je snel weer op de rails komt x
Rommel de bommel wat een gestommel bij velen! Ik doe zelf gezellig mee. Afgelopen maandag had ik een afspraak om te laten strippen, helaas niet gelukt. Er was nog geen opening dus kon de vk niet bij de vliezen. Wel heeft zij flink 'gewroet' wat hopeljk voor ontsluiting zou zorgen. Daarna regelmatig harde buiken gehad maar niks pijnlijks. 's Nachts waren de nachten niet te verdragen omdat de baby niet meer ingedaald en vast lag. Dus mijn bekken was meteen weer zo gammel als wat. Met draaien kraakte het gewoon weer, erg naar. Maar het eigenwijsje bleef zich druk bewegen, de harde buiken bleven overdag en als resultaat dat er vanmorgen dus wel ontsluiting was! Dezelfde verloskundige heeft mij vanmorgen dus wel kunnen strippen en zoals ze zei "de vliezen zijn mooi los gewoeld" en ze ziet een goeie kans op een bevalling hierdoor. Laten we het hopen! We zijn er allemaal klaar voor 😊. Simone dat gesnurk is verschrikkelijk ja. Ben benieuwd hoe de afspraak bij de vk vandaag verloopt. Mi hoop dat het allemaal doorzet! En dat hopen we natuurlijkvoor iedereen.
@vdBerg: Gecondoleerd met het verlies! En gefeliciteerd met Milan!Wat een rare mix van emoties zal dat zijn...heel veel sterkte! @LaCantina: O, wat spannend! Ik hoop voor je dat het goed op gang komt joh! Hopelijk lezen we snel dat je bevallen bent. Fijn dat strippen al ging. Had je het zwaar dat ze dat rond 38 weken al voor de eerste keer probeerden? Of kun je daar gewoon zelf om vragen? Ik ben nu 39,5 week en hoop dat de vk mij vanmiddag wil strippen en dat het kan...
Zal zo de lijst even bijwerken dames! VdBerg gecondoleerd en tegelijk gefeliciteerd! Wat moet dat moeilijk voor jullie zijn vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar sterkte! MI Hoop voor je dat het doorzet meid. Ben benieuwd hoe je controle was/is gegaan? Lacantina spannend zeg! Hopelijk heeft het strippen effect!
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Amber2007- Jongen-2e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje 03 aug- Muts4011-Meisje- 1e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug-NiJo-Verassing-3e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje 09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 14x meisje 5x jongen 4x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk) 24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk) Lijst is weer bijgewerkt! Er komt nog een hele stroom meisjes aan zeg
Even zomaar een vraagje: hoe doe je mee aan de win akties in het forum winnen? Ik zie dat heel wat dames 'ik doe mee' invullen. Is dat alles en wordt er dan uit die dames iemand geloot ofzo?
Wouw vdberg wat heftig. Uiteraard gefeliciteerd met jullie zoon! Voor jullie allebei moet het heel heftig geweest zijn, hoe gaat het met je man? Hier net controle gehad, krampen kwamen toch echt doordat ze heel diep in m'n bekken ligt. Ze maakt gebruik van de hele baarmoeder zei de gyn, m'n baarmoeder is lang en smal dus de baby ligt ook helemaal languit, vandaar ook last in de liezen . Ze heeft mijn vriend het hoofdje laten voelen hihihi wat een trots gezicht! Ben benieuwd hoe het bij de andere dames is gegaan met controle, Enne mi, weet je wel dat ik gisteren aan je dacht? Had een voorgevoel, vreemd hè!
Morge weer naar de vk zal ik gelijk even melden dan ik al 5 dagen last heb van rug krampen die komen en gaan.. ben benieuwd wat ze der over gaat zeggen
@vd Berg: gecondoleerd, en met je zoon gefeliciteerd! Wat een dubbel gevoel. Lastig van de persweeën die niet aanwezig waren. @michelleee: soms als die op z'n zij ligt stopt ie wel, maar hij draait altijd om. Of ik hem druk of wat dan ook, gast altijd weer op z'n rug o.i.d. Liggen! Gek wordt ik er van. Controle vlk, alles goed, kijken per week aan of ik t nog vol houd. Hij vond bloeddruk voor mijn doen wel hoger, maar is nog wel mooi 115/76. Ik heb normaal lager. Hopelijk zegt t wat voor bevalling, mijn moeder had paar dagen/week? Voor bevalling hogere bloeddruk. Hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging of ietsdergelijks. Huis gepoetst mrt mama, nu op de bank, kan amper lopen zo zere bekken en rug, en moe, straks koken, vriendin blijft eten!
@simone Gewoon doorduwen totdat hij blijft liggen haha mijne heeft ook afentoe de neiging om terug te draaien gewoon weer terug duwen hahaha oww en zijn er hier nog meer dames die last hebben van het eerste melk uit de borsten.. had het voor het eerst met 24 weken daarna even opgehouden en nou weer telkens een druppeltje nat oepss daar gaan we weer denk ik dan
simone mijn bloeddruk was gisteren ook wat hoger dan normaal hoop idd dat het een voorteken is! Ben benieuwd hoe het met MI is!!
Dag lieve mensen, zal binnenkort weer even op iedereen persoonlijk reageren zag wel al dat er weer een beeb bij was! Gefeliciteerd! Mijn man heeft ziekenhuis gebeld, vond dat het niet langer zo kon.... Moest vanmiddag komen en wonder boven wonder, ik had al 2 cm dus ze heeft even gestript! Nu wat kramp maar dat zegt natuurlijk nog niks. Morgen om 6 uur bellen of er plek is en dan gaan ze hem halen!!! Ik ben ZOOoOOOOOOOOOOO blij en opgelucht en alles. Als het goed is ben ik morgen mama met een baby die mee naar huis mag!! Houd jullie op de hoogte.
Ah Amber wat goed van je man! Wie weet begint het nu vannacht! Het rommelt toch steeds meer bij mensen! Spannend hoor! Duim voor jullie allemaal, hier magneet nog even heel rustig blijven, nog 2 weekjes Ik heb vandaag een noodvulling in m'n kies gekregen, na de bevalling moet ik direct naar de tandarts want heb 3 rotte kiezen, brrr ze moeten ook wortel/zenuwkanaal behandelingen doen bah, nog niet aan denken
Alyssa, goed van je dat je geweest bent! Kiespijn in de kraamweek zit je ook niet op te wachten. Amber, wow! Spannend zeg! Ooo ben jaloers!!! Hier vanmiddag weer rug weeën gehad. Nu weer zware menstruatie gezeur. De vk zei dat het waarschijnlijk voorwerk is. Kan zo overgaan in het echte werk maar kan ook zo nog een week duren. Maarja, dat had ik ook kunnen verzinnen. Verder was alles goed. Ze heeft niet gekeken want ze kon verder ook niks doen. Met de beeb alles goed. Ze vroeg hoe lang mijn man was (1.95) en dat ze kon voelen dat dit een lange baby is. Maar dat wisten we al. Gewicht schatte ze tussen de 6,5 a 7 pond. In ieder geval moest ik paracetamol nemen en aan de bel trekken als ik dit nog nachten blijf houden want het is uitputtend en dan gaan ze kijken of ze iets kunnen doen of misschien even met slaapmedicatie. Ik hoop gewoon dat dit snel echt word!!! Zo nu ff de andere pagina lezen.
Simone, het is inderdaad normaal dat de bloeddruk aan het einde van je zwangerschap wat stijgt, tenminste, dat zegt mijn gyn/verloskundige Ik had de hele zwangerschap zo rond de 115/65 en de laatste week zit ik rond de 120/80. Schrok er beetje van, maar was heel normaal is mij verteld Amber, wat fijn dat je man het ziekenhuis gebeld heeft en dat je al 2 cm hebt!! Ga je morgen dan ook aan het weeeninfuus? Ik hoop maar dat ik maandag ook zelf al wat voorwerk heb gedaan en dan ik dus niet eerst nog ballonpriming krijg (geen voorwerk, is maandag of dinsdag de ballon erin) MI, ik hoop maar dat het voorwerk doorzet! vdBerg, wat een dubbel gevoel moet dat zijn!! ondanks het verlies toch van harte gefeliciteerd met jullie kleine man!! Weer een jongen overigens...En als Amber morgen/overmorgen bevalt nog een jongen! het wordt nu echt tijd voor een meid hoor