Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alyssa succes!

Update uit ziekenhuis, vliezen gebroken, nu wat kramp 👍👍
    dus hoop dat de weeen vanzelf gaan komen!!

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ik hoop het ook inderdaad dat de pijn meevalt :) en anders doe ik niet moeilijk over pijnbestrijding, als ik het niet meer trek. Heb het al aangegeven ook. Mocht de bevalling natuurlijk nog komen voordat ik ingeleid ga worden, wil ik het wel zonder pijnbestrijding, maar nu ik ingeleid ga worden, ben ik toch meer bang voor de pijn opeens. Ook mag ik niet meer in bad en dat vind ik toch ook wat minder..vandaar dat ik de ruggenprik nu zeker in mijn achterhoofd heb :)

Alyssa, wat spannend!! als de vliezen al gebroken zijn dan moet het vandaag of morgen toch zeker komen. Wel stom dat de kamers vol zijn trouwens, kan je gewoon weer naar huis..

Valt me trouwens wel op dat iedereen in dit topic tot nu toe fijn op tijd bevalt, zo rond de 38 weken! nog niemand tot nu toe door hoeven lopen tot 40+

Ik geniet volop van het weer trouwens, heb alles open, eindelijk lekker wat meer aangename temperaturen! Het blijft zo ook volgende week, ik vind het wel best!

Nou ga even lekker met mijn honden wandelen en dan maar beetje netflix kijken. Vanmiddag mijn moeder en haar man voor wat klusjes.

Gisterenavond met manlief naar stal geweest en even met hem paardje gedaan, zodat hij als ik net bevallen ben ook een beetje hoe of wat weet. Paard staat all in, dus man hoeft niets te doen in principe, maar even een borsteltje, wandelingetje vind ik wel fijn voor mijn gemoedsrust. Hij deed het allemaal keurig, was trots op hem! weet dat hij het toch een beetje eng vindt die paarden :)

3. Sterre1977

Oh 06.00 uur s morgens Amber, ik dacht je vanavond om 6 uur melden, maar je bent er al...super spannend!!! ik hoop ook dat het vanzelf doorzet en anders hup gaan met de opwekkers! :) in ieder geval, jullie worden vandaag (uiterlijk morgen) weer papa en mama, hoe spannend! Kan me voorstellen misschien ook best een beetje emotioneel gezien je voorgeschiedenis!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Amber en Alyssa: Succes meiden!!!!!

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Okee, dank je wel!

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Heel goed nieuws Amber! Goed gedaan van je man! Succes vandaag! Laat je snel wat horen?

7. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Tjonge Allysa, dat is een meevaller! Succes vandaag! En goed dat je naar de tandarts bent geweest. Volgens mij kan een zwangerschap ook slecht zijn voor je gebit. Dat hoor ik weleens. Straks lekker onder verdoving de boel op laten knappen en dan kun je er weer tegen.

8. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hier gisteren een dikke teleurstelling. Al het voorwerk heeft niets, nada, noppes gedaan. De vk kon me nog niet strippen. Ze zei wel dat alles rijp aanvoelde en dat mijn lichaam er helemaal klaar voor was, maarre....dat was 4 weken geleden ook al zo.
    Grote kans dus dat ik de eerste van dit topic ben die vet overtijd gaat lopen :(

Toen ik thuis kwam even een flink potje gejankt. Heb nu wel bloedverlies na het toucheren en heeel misschien dat dat de bm mond een beetje prikkelt. Verder is het gewoon afwachten en alle pijntjes volhouden tot het moment daar is.
    Ik heb wel een beetje angst dat ik te moe word. Omdat ik weinig slaap en overdag vanwege wegwerkzaamheden hier nauwelijks bij kan slapen. Tel daar het voorwerk bij op...
    In ieder geval kan ik niet langer dan 42 weken lopen...dus hoe dan ook is het nog maar een klein poosje volhouden.
    En intussen lees ik jullie bevallingsverhalen wat een hele fijne voorbereiding is!

9. xSimone

xSimone Niet meer actief

Yeaaaaaah succes Alyssa!
    Amber jij ook veel succes!
    Hoop zo dat ik nou ook eens mag 😢
    Ik begin haast te denken dat ik wel eens de laatste kan worden!!!! 😢😢😢
    Balen joppie,dat alles voor niks was. Ik denk dat ik ook dik over tijd ga.. ben a.s. zondag al 39 weken en merk nog niet dat ze wil.
    Natuurlijk kan ik nu niks voelen en vanmiddag vollop in de weeën zitten, maar denk echt dat ik dik overtijd ga. Baal er zo van. Ik verlang zo naar me meisje, hoe zou ze eruit zien?

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    *schikt schooljuffenbril en breekt in*
    De verassingen (crematies) in de lijst lijken mij verrassingen. :D
    *breekt uit*

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Het vruchtwater spetterd je om de oren bij Amber en Alyssa! Zet hem op meiden!!!

Nou hier is het tot nu toe weer rustig. Heb super goed geslapen en uitgeslapen tot 10 uur!! Het zeurt nog steeds maar door de nachtrust en minder warmte buiten kan ik er beter tegen!

Dus wie weet blijf ik ook wel lopen tot na de 40 weken. Kleintje zit nog lekker ruim in het vruchtwater en is lekker actief.

12. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Veel succes amber en alyssa!!

13. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Misschien toch te druk geweest afgelopen week MI...frustrerend he, als het niet doorzet...

14. Sterre1977

Joppie, wat balen meid, kan me goed voorstellen dat je er even klaar mee bent, zie aan je banner dat je maandag 40 weken bent, nou snap goed dat je er dan wel klaar voor bent en klaar mee bent! hopelijk dient hij/of zij zich voor het weekend spontaan aan! Succes met de laatste loodjes nog even!!

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja joppie, jij bent natuurlijk al bijna aan de uitgerekende datum!

Nou, had gister bij de albert heijn een rugwee weer. Kon bijna niet meer lopen en puffend aan de kassa. Maar dat blijft dan vrij lang aanhouden en trok door naar voren. Maar toen die over was daarna alleen maar gezeur en strak pijnlijk gevoel. Er is er niet eentje weer teruggekomen. Grrrrr

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Nou heb een klein beetje kunnen slapen thuis maar nog steeds niet erg genoeg om naar het ziekenhuis te gaan. Klein beetje bloed nu.

Nou ik heb me in het ziekenhuis werkelijkwaar helemaal onder het vruchtwater laten lopen. Ik stond op om nieuw kraamverband in te doen en toen spoot het eruit, hahaha mijn vriend lag helemaal in een deuk!!

Nou Simone, echt kijk naar mij! Ik ging naar de wc , nergens last van klim in bed, denk dat ik ineens weer moet plassen en toen kwam alles eruit! Ik voelde van te voren echt helemaal niks!!

Ja wat betreft de bedden baal ik ook wel van, we moeten een uur rijden naar Groningen. Ze hebben ook niet even gevoeld of getempt. Terwijl als we thuis waren in m'n temp goed in de gaten houden, vreemd.

Ik houd jullie op de hoogte!
    Succes Amber! Tis een lekkere regenachtige dag om mama te worden :D
    (Voor mijn extra speciaal, heb vanaf begin geroepen dat ik deze dag wel heel erg bijzonder zou vinden, m'n vader en mijn vaders vader zijn jarig )

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dat meen je niet! Mijn vader en de opa van mijn vader ( leeft niet meer logisch) ook! Hahaha daarom vond ik dit ook een mooie datum haha

Maar nee hoor! Deze wil zijn/haar eigen geboortedatum ;)

18. Sterre1977

oh wat mooi Alyssa!! laat maar komen dan! en een uur rijden!! jemig en je dan terug sturen...

Ben echt benieuwd hoe dat gaat met vruchtwater, hoe veel dat is zeg maar...ik weet wel dat ik heel veel vruchtwater heb, maar kan natuurlijk ook geleidelijk gaan..

19. Sterre1977

de mijne moet ook haar eigen geboortedatum MI, en ik ben zondag jarig dus ze moet zeker nog even blijven zitten tot daarna! en graag voor 3 augustus want toen is mijn eerste man overleden, dus dat zou ik niet zo fijn vinden, maar goed, je hebt het niet voor het uitzoeken, het komt zoals het komt..

20. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Echt? Dat is toevallig haha.

Nou het vruchtwater loopt bij mij tot nu toe de hele tijd een beetje door, 2 vloedgolven gehad en de rest elke keer beetjes...

Ik moet zeggen dat ik nog redelijk rustig ben, vriendje ligt lekker te slapen en ik zit custardcakjes te eten en Grey's anatomy te kijken.
    Af en toe een pijnlijke wee. Maar ben bang dat het dan tot morgenvroeg 7:00 moet wachten. Heb net 2 uurtjes geslapen maar je word constant wakker van de weeën. We zullen het zien !

Deel Deze Pagina