waaaaa wat spannend amber en allyssa! Ben benieuwd wie er als eerste bevalt! Kregen jullie nu allebei een meisje? Hier nog steeds niets ga zeker de 40 weken wel halen ben ik bang. Het is Nu wel lekker weer om te bevallen hihi
Alyssa, hete douche nemen, en als je kindje is ingedaald mag je gerust even lopen dat bevorderd ook de boel. Spannend zal Amber al een baby in armen hebben?
Wat spannend Amber en Alyssa! Bij mij begon het ook met gebroken vliezen en zeiden ze ook dat het lang kon duren, maar ging ineens heel vlot. Ik heb wel echt min. Best gedaan om me heel erg te concentreren op de weeën, omdat ik echt de nacht zo niet in wilde . Alyssa, klinkt alsof het bij jou wel hard kan gaan hoor! Succes meiden en ben benieuwd naar de verhalen!
Hoi.meiden.. hier vanmorgen richting de douche wat straaltjes naar beneden.. daarna vk geweest en kraamverband gekregen om te kijken of het vruchtwater was.. net gebeld want af en toe komt er toch wel iets wat ik niet tegen kan houden uitlopen.. vk is heer met een uurtje en dan gaat ze testen of het ook daadwerkelijk vruchtwater is.. ben benieuwd!
Jeetje jullie steken elkaar aan! Waarom heb ik nog niks opgelopen?? Hahaha Eh... Verassing, verrassing? Wattuh??? Schooljuffenbril??? Hahaha Jeetje wie geeft mij straf! Voel ik me weer goed en tja... De taken die ik mijn man voor deze week had gegeven maar nog niet had gedaan zelf gedaan. Gras in de tuin kwam tot onder de oksels dus gras gemaait, en het nachthok van de kippen verschoond en de ren. Ik dacht, mocht het snel gebeuren ziet het er weer netjes uit... Waarom kan ik niet gewoon stil zittrn, straks heb ik weer buikpijn en rugpijn... Zucht...ik leer het ook nooit. Of wacht even, misschien onderbewust hoop ik dat ik met druk bezig zijn de boel op gang help. ( gaat op de bank zitten met lunch en wacht ongeduldig op het breken van de vliezen)
Mi87 bij mij moet het ook eerst nog maar vruchtwater zijn he.. vanmorgen was echt vreemd ik kon het niet tegenhouden nix.. nu al ffies zon smerige lap kraamverband in wat plakt met dit weer haha.. ik ben benieuwd wat ze constateerd maar ga maar uit van nix bijzonders haha valt het altijd mee.. haha
Hmmm even over dat vage bericht. ( tja meid, we zijn hier allemaal hoogzwanger dus die hersenen zijn een beetje verweekt) Maar volgens mij...een ingeving hoor... Volgens mij bedoeld ze dat in de geboortelijst van ukkie drie namen staan met daarachter in het groen het verkeerd gespelde woord verassing? Wat dus verrassing moet zijn???? En daarom heeft ze het over de schooljuffenbril????? Ga ik door voor het koffiezetapparaat????
Sinds zo'n 2 uur weer last van voorweeen en het gevoel dat er in mijn ... op knappen staat. Ben gaan wandelen, wat dingen opgeruimd, nu even zitten voor de ontspanning, maar vooralsnog geen goede weeen. Als iemand tip heeft om dit te veranderen in echt weeen hoor ik het graag.
Dames verloskundige is geweest is idd vruchtwater.. als het voor morgen 9 uur niet is begonnen dan bellen voor hartfilmpje int ziekenhuis.. maar de kleine meid zal er voor zondagnacht moeten komen...
Ik was niet zo duidelijk. Mijn oog viel op een schrijffoutje in de bevallingslijst: jongetjes, meisjes en verrassingen (i.p.v. verassingen dus). Een ver-assing is nogal ongebruikelijk in een bevallingslijst. Anyway, veel succes allemaal met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie bevallingen voorspoedig mogen verlopen!
Hahaha!!!! Tjongejonge.....ik ben zo moe, maar kan niet slapen. Man heeft net mijn rug gemasseerd en kwam een knoopje tegen, auw!!! Ach, na 1,5 uur plafond staren wel wat uitgeruster......en nu heb ik me toch een honger..... Spannend Muts....wat een gebroken vliezen opeens allemaal zeg!
spannend muts, wat gaat het hard inderdaad!! komen dit weekend een hoop beebjes aan! hier had ik een rustig dagje op programma maar heb al lang met honden gewandeld, naar de stad gefietst, gezogen, gedweild en nu dus al de hele middag harde buiken en de baby nog niet gevoeld vandaag (heb ik wel vaker hoor, dat ik haar niet voel als ik druk ben ) dus nu echt ff rustig aan rest van de dag...