Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

hihi Simone, als het zou kunnen zou ik met je ruilen hoor, ik ga over een paar dagen, maar hoef nog niet zo nodig :) maar joh, wie weet heb je morgen of overmorgen vanzelf wel de kleine in je armen..heel lang kan het niet meer duren..

Muts, spannend!!!

2. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Amber van harte gefeliciteerd!!

3. LaCantina

LaCantina Lid

3 jun 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met jullie ventje Amber! Genietse. Hopelijk heeft hij niks onder de leden. En dan morgen lekker naar huis.

Hier nog geen baby. Wel gerommel. Misschien vanavond opnieuw strippen, hopen dat dat het laatste zetje geeft. Het was erg druk met bevallingen dus hopelijk heeft de vk er tussendoor tijd voor.

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.797
    497
    83
    Gefeliciteerd Amber!! En wat een stoere naam, Niel :D Vervelend zo'n heftige weeënstorm met een ruggenprik die niet goed werkt, maar gelukkig was je kleine man er snel! Ga er lekker van genieten :D

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Succes. Muts!! Voor jou is het einde dus ook in zicht!!! Of ga je zoals Corina doen en nog wat daagjes rekken? ;)

Amber, gefeliciteerd! Toch een mannetje erbij hihi. Die knullen willen allemaal voor!!

Lovel, jij vandaag de due date!!!! Spannend!

Hier net even twee uurtjes geslapen. En mijn man vervolgens naar bed gestuurd want die was zo moe. Was sloten koffie aan het drinken om wakker te blijven. Gekkerd. Ga dan gewoon even powernappen. Nu ligt ie op een oor.

En een wolkbreuk!!! Jeetje mina! Wel ideaal weer om in te bevallen!

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

@Sterre: weet haast wel zeker dat dat niet gebeurd.
    Ik heb zo'n idee dat ik de 3 augustus wel ga passeren! :(

7. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Bevallingslijst

25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje
    28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje
    30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje
    31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje
    01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje
    02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje
    02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje
    03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje
    03 aug- Elektraxx- Meisje- 2e kindje
    03 aug- Muts4011-Meisje- 1e kindje
    03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje
    04 aug- NiJo-Verassing-3e kindje
    05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje
    06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje
    09 aug- Alyssa2014 - Meisje - 1e kindje
    09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje
    10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje
    10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje
    10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje
    11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje
    11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje
    12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje

----------------------------------------
    14x meisje 4x jongen 4x verassing
    ----------------------------------------

05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk)
    18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk)
    18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk)
    22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk)
    24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk)
    25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk)

Ik wil best de lijst aansluiten met nog een jongen:p

8. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Amber, gefeliciteerd!

9. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Gefeliciteerd Amber :) Wat leuk alweer een jongetje! Heel veel geluk en lekker genieten van het kleine mannetje..

Nu komen er veel jongetjes en dalijk mogen dan eindelijk de meisjes :) Nog even volhouden Simone.. je wilt graag maar ze komen ook vanzelf! De vk zei tegen mij: er is er nog nooit een blijven zitten.. en zo is het ook!!

10. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Mi87.. ik ga het niet net als corina rekken.. mijn vliezen zijn gister ochtend al gescheurd dus ik moet binnen 72 max bevallen...

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Gefeliciteerd Amber! Klinkt inderdaad heftig, maar nu lekker genieten! Ons ventje was de eerste nacht thuis te koud, daar vergis je je snel in, hij had het volgende nodig: verwarming aan, 2 kokend hete kruiken, een flece deken en een wollen dekentje, echt waar! Nu gaat het beter hoor, heeft hij alleen een fleece dekentje nodig... Maar dan weet je dat als hij thuis te koud is dat dat dan allemaal kan :)

12. Tannetje

Tannetje Actief lid

12 jul 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Amber met jullie zoon.

Ik mag me nu hier ook melden. Eigenlijk pas 20 augustus uitgeteld maar wordt as woensdag ingeleid ivm nierproblemen vanaf 22 weken zwangerschap.
    Na onze dochter van 17 maanden verwachten we nu een zoontje.
    Ben erg benieuwd hoe groot hij is omdat hij al een groei achterstand heeft en toch met 37 weken gehaald wordt

13. Sterre1977

Welkom Tannetje, en wat heftig. Ik hoop dat de nierproblemen niet al te heftig zijn? Krijg je alvorens het inleiden van woensdag eerst nog iets van een ballon of ga je woensdag gelijk aan de gel en door naar de wee-opwekkers?

14. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Amber! Geniet lekker van jullie zoon en ook een goed herstel gewenst.

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Amber van harte, geniet ervan! :D

Lady's jullie gaan te snel, ik heb het te druk moet er echt even weer in komen. Ik heb alles gelezen maar ben het ook weer vergeten, sorry. :)

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Zo! Vanmiddag is ons meisje Y geboren! Ik vond het heel heftig moet ik zeggen. Vanmorgen om 3 uur waren we in het ziekenhuis en om half 7 werd ik ingeleid. Toen had ik al 3 cm ontsluiting dus schoot mooi op, ze deden elk half uur extra weeënopwekkers, toen was het 10 uur en kon ik niet meer, hele heftige weeën pffff. Gevraagd om een ruggenprik en had toen 4 cm ontsluiting. Om half 12 naar de anesthesist toe en daar verging ik van de pijn, maar goed nog even volhouden was het plan.... Helaas zat ik al op 8 cm toen!! Dus mocht niet meer en die weeën waren zo intens heftig, niet normaal!!! Huilen huilen huilen...na een half uur zat ik op 10 en mocht ik persen, dit heb ik dik 2 uur gedaan! 20 hechtingen later lig ik nu lekker op m'n kamer.
    Het speelde ook mee dat we donderdag en vrijdag in totaal maar 5 uur geslapen hadden. Ik was helemaal gesloopt , nu lekker bijkomen.

Gefeliciteerd Amber!!!!

17. Sterre1977

Alyssa, van harte!!! maar ook al zo''n heftig bevallingsverhaal...wat balen dat je al op 8 zat en geen ruggenprik meer kon, en 20 hechtingen, poeh...dat klinkt best heel erg veel.. laat je maar goed verwennen nu door de mensen om je heen en genieten van de kleine meid! De eerste meid in ons topic is binnen trouwens :)

18. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Klinkt heftig Alyssa! Gefeliciteerd met jullie meisje. Nu bijkomen en genieten!

19. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het eerste meisje gefeliciteerd Alyssa. Wat heftig zeg! Jemig 20 hechtingen das niet niks!

Hier nog niks geen teken dat t zou beginnen.

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Klinkt heftig alyssa! En wat een hoop hechting en zeg Jeetje.
    Gefeliciteerd met jullie meisje. Het eerste meisje van de lijst!

Deel Deze Pagina