Bij het lezen Alyssa krimpt hier gewoon alles samen, je hebt een weeën storm gehad of niet in zon korte tijd zoveel cm's. En 20 hechtingen help hopelijk kun je alle ellende straks een plekje geven. Gefeliciteerd met jullie meisje, hoe heet het prinsesje?
Bevallingslijst 25 juli - ChocoChick - Jongen- 2e kindje 28 juli - Joppie1 - Jongen- 1e kindje 30 juli - Ukkie89 - Jongen -2e kindje 31 juli - Lovel - Meisje - 2e kindje 01 aug- LaCantina - Jongen- 3e kindje 02 aug- MamavanJuul- Meisje-3e kindje 02 aug- Lindsje1982 - Meisje- 1e kindje 03 aug- Xsimone- Meisje-1e kindje 03 aug- Muts4011-Meisje- 1e kindje 03 aug- MI87- Verassing- 1e kindje 04 aug- NiJo-Verassing-3e kindje 05 aug- Dayna- Meisje -1e kindje 06 aug- Sassie1981- Meisje-3e kindje 09 aug- Felicia A- Verassing- 3e kindje 10 aug- Sterre1977 -Meisje - 1e kindje 10 aug- Michelleee- Meisje - 1e kindje 10 aug- Nephthys- Verassing- 1e kindje 11 aug- Joy1- Meisje- 1e kindje 11 aug- Mamamarcella- Meisje-3e kindje 12 aug- Phillys- Meisje-1e kindje ---------------------------------------- 12x meisje 4x jongen 4x verassing ---------------------------------------- 05 juli Doortje81 bevallen van een jongen Siem (met 36wk) 18 juli Flipske bevallen van een jongen (met 39wk) 18 juli Noelle85 bevallen van een jongen (met 38wk) 22 juli Corina1985 bevallen van een jongen Yuri(met 38wk) 24 juli VdBerg bevallen van een jongen Milan (met39wk) 25 juli Amber2007 bevallen van een jongen Niel (met 38wk) 26 juli Alyssa2014 bevallen van een meisje Y. (met 38wk)
Gefeliciteerd Amber & alyssa!!! Hier vandaag een baaldag, maar gezellig afgesloten met een bbq met mijn familie. Broertje en schoonzusje zijn overgekomen van Ndere kant van het land om maandag meteen na de bevalling te kunnen komen. Was erg gezellig! Hoop dat ik vanavond weer eens normaal kan slapen....
Ik heb ze gesmeekt om de opwekkers lager te zetten, maar helaas.. Pfff ik kon me nergens meer op concentreren de weeën kwamen af en aan inderdaad. Maar goed ze is er! Misselijk en wel !
Hier weer int ziekenhuis.. vanacht flinke krampen gehad thuis en weer wat vruchtwater verlies.. nu aan de ctg rest wordt strax besproken
Ons meisje moet blijven, ze heeft waarschijnlijk een infectie, heb haar net naar de high care gebracht omdat ze koorts kreeg en ze heeft zich 2 keer goed verslikt waarna ze blauw aanliep. Gadverdamme wat is dat verschrikkelijk, ze gaan nu hersenvocht afnemen via een ruggenprik ofzo... Bah
Ik heb hoer al een tijdje niet meer mee gekletst. Gek genoeg heb ik minder tijd voor ZP sinds mijn verlof Gefeliciteerd meiden die al bevallen zijn!! Alyssa: Hebben ze niet naar je geluisterd of wilde het niet meer baten? Heftig hoor, hopelijk herstel je snel! Hier nog helemaal geen ontwikkelingen. Meneer is ook niet ingedaald, hij zit zo hoog dat ze ook niet verwachten dat hij dat voor 42 weken nog gaat doen. Eergisteren m'n slijmprop verloren maar verder helemaal niets. Zelfs geen (pijnlijke) harde buiken. Alleen een heel beweeglijke knul. Het begint echt bizar te worden als hij beweegt, dan veranderd mijn buik van berg naar kuil als er weer eens een voet of een hand langs komt.
Jeetje Alyssa, wat heftig! Ik hoop dat je kleine meisje snel weer opknapt! Wat een spanning zo zeg! Heel veel sterkte! X
Heftig Alyssa! Hopenlijk weten ze snel wat het is! Je bent in ieder geval op de juiste plek! Hier weer een waardeloze nacht....als ik 4 uurtjes heb geslapen is het veel. Ik kan m'n warmte gewoon niet kwijt, heb het zo warm! Raam open heeft ook geen zin als er geen zuchtje wind staat en ik word opgegeten door de muggen. Dus heb de ventilator bij mijn dochter weggehaald en zo met tussenpozen vanaf 3 tot 8.30 nog wat kunnen slapen. Ach ja....voorbereidingen op de korte nachten die vast en zeker zullen komen...
Jeetje Alyssa, zo is het wel heftig zeg. Eerst al zo'n heftige bevalling en dan ook nog eens niet lekker naar huis kunnen met je meisje omdat ze een infectie heeft. Sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt zodat jullie lekker kunnen gaan genieten! Hier vanacht 2 uur lang weeen om de 10/15 min gehad en dacht echt yes daar gaan we. Beetje rond gelopen, gehangen, gelegen en net toen ik dacht na de volgende wee maak ik vl wakker dat het echt gaat gebeuren stopte alles plots klaps, geen wee meer gehad :x pfff. Op deze manier duurt het wel echt lang zeg. Mijn tweede was er vanaf de eerste wee tot geboorte in tweeenhalf uur en zat ook nog eens een half uur vast doordat ze een sterrenkijker was, maar deze neemt haar tijd ervoor blijkbaar. Zal ik...., of toch maar niet haha. Ik weet dat ik nog niet op de uitgerekende datum ben en ze komt echt wel vanzelf, maar de ene dag kun je dat beter hebben als de andere. Inmiddels wel een paar resultaten van onze zwangerschapsshoot gekregen en ze zijn super geworden dus ben echt een trotse (aanstaande) moeder en vrouw
Gefeliciteerd met jullie meisje Alyssa! Wat een vervelende bevalling zeg! Ik hoop dat jullie er snel bovenop zijn.. Wat erg dat ze een infectie heeft! Snel laten nakijken en hopelijk vinden ze snel genoeg wat het is en dat ze snel beter is en met jullie naar huis mag.. Heel veel succes zeg! Mamavanjuul: bijna is de dag er voor jullie! Heel erg benieuwd en natuurlijk ook spannend! Alvast (voor als ik het vergeet) heel veel succes morgen en hopelijk kunnen jullie snel genieten van elkaar! Mamamarcella: pff, ik begrijp het helemaal.. dan ben je toch op zo'n punt dat je denkt dat ze toch wel misschien komt.. en dan komt ze niet Frustrerend omdat je natuurlijk toch graag wil! Succes en hopelijk laat het niet te lang op zich wachten!
Goedemorgen. Hier geen voortekenen nog steeds! Wel een redelijk lekkere nacht gehad. Paar keer wakker voor toilet maar toch lekker kunnen slapen
Hier nu bezig met de laatste voorbereidingen..... Kolf aan het nakijken of die nog wel compleet is....onderdelen bestellen, speentjes uitkoken. Laatste was draaien zodat mijn man zich daar niet mee bezig hoeft te houden.
Alyssa, arm meisje! Kan het van de heftige bevalling zijn soms? Of toch de 24 uur met gebroken vliezen? Mag je bij haat blijven trouwens of word jij gewoon ontslagen. Dat lijkt me verschrikkelijk! Heel veel sterkte en dikke knuffel! Nou ik heb hier dus als ik zo terugkijk elke dag twee keer een echte wee. Gisteravond ook weer. Maar daarna houd het gewoon weer op... Zeer irritant want je weet toch dat het moet gebeuren, schiet dan maar op... Ben ook ineens heel erg opgezwollen in mijn gezicht. Mijn familie zegt het zelf ook. Weeg nu 85 kilo vannochtend. Dus +14 over de gehele zwangerschap. En ik voel het wel. Dat je lijf en vooral je buik en benen dat allemaal mee moeten zeulen. Gisteravond kreeg ik ook enorme hoeven! Lelijk!!! En ik pas gewoon niet meer in mijn schoenen!!!! Kan alleen nog teenslppers aan!! We tuffen nog even door...
Moet ik de speentjes ook al uitkoken?? Als ze borstvoeding krijgen mogen ze toch eerst geen speentjes? En als ik besluit toch de fles te geven kunnen ze alsnog gedaan worden toch?
Speentje word met borstvoeding niet zo snel gedaan nee. En uitkoken kun je aan de kraamverzorgster overlaten als je het nodig hebt. Als je het nu doet lijkt mij dat je het weer kunt doen tegen de tijd dat het nodig is. Ik houd alles gewoon in de verpakking. Als je de speen geeft heb je kans dat ze de tepel niet meer willen.