Wie weet michelle, loop je wat los!!! O zijn jullie ook zo wispelturig??? In de ochtend en overdag denk ik: kom maar op! Ik wil bevallen!! Maar als ik in de avond naar bed ga en me moe voel ( en de laatste tijd ook wat misselijk) word ik zenuwachtig en wil ik niet! Want ik vind het doodeng! Om dan in de ochtend weer te denken: weer een dag en vannacht is er niks gebeurd... Schiet nou eens op!
Haha jaa dat heb ik ook heel de dag denk ik nou kom maar op kan het hebben en als k moe ben denk nee aub nu niet dat ga nu niet trekken gewoon!
Mamavanjuul heel veel succes morgen! Volgens mij rommelt het al wat meer bij mensen, fijn voor jullie! Ik blijf jullie volgen hoor! Gaan we straks ook verder kletsen als iedereen bevallen is? Lijkt me leuk! Y ligt nog op de afdeling neonatologie van het martini ziekenhuis, waarschijnlijk een lichte infectie en ze krijgt nu 2 verschillende antibiotica, we zijn al veel rustiger gelukkig. Zet hem op dames!
@Michelleee: Haha ik hoop het , maar hard hoofd in. Naja zijn mis paar later uitgerekend, maar ja we zullen zien. Haha moet ik hier morgen straks ineens een berichtje plaatsen dat m'n dochter is geboren 😂 haha. Nee gebeurd niet (helaas). @MI: heb wel eens gevoel dat ik bang ben voor de pijn, uitscheuren en eventueel complicaties tijdens of na de bevalling bij mij of de baby. En als ik moe ben denk ik wel eens.. als t nu begint red ik t nooit want waar haal ik die kracht in vredesnaam vandaan? Maar die krijg je dan wel hoor haha! Maar niet willen..? Nee dat gevoel heb ik niet.. ondanks angst en zo, wil ik ontzettend graag hihi. @Alyssaa: lijkt mij inderdaad ook leuk, maar daar moet je wel de kracht en tijd voor kunnen vinden! Als mij dat lukt, lijkt het me leuk mee te blijven kletsen! Klets in nog meer topics, maar deze vind ik nog altijd t leukste omdat jullie allemaal net zover zijn en we elkaars symptomen en gezeur en klachten accepteren, herkennen en respecteren! Dus als t kan doe ii mee!
Hoi meiden.. in 6 uurtjes tijd is n onze meid Silvy geboren. Met 2980 gram zijn wij trotse ouders geworden! Nu lekker genieten!
Gefeliteerd muts! Jeetje wat snel!! Was dit de eerste? Nou, ik zit beneden aan het beschuit. Werd wakker gehouden door muggen en heb er net maar liefst 3!!!!! De vernieling in geholpen. Maar ja, toen kon ik niet meer slapen van de honger... Zit ik nu op de bank en wat zie ik.... Heeft de kat weer eens op de bank gekotst! Gadver! Word er zo moe van he. Potjandorie. En precies in het midden van twee kussens. Dus die kan ik morgenvroeg weer erafhalen en wassen. Bah bah bah
Hoi mi87 ja klopt is de eerste.. met half uurtje persen op de wereld gebracht.. muggen blijven irritant. . Ik ga de kleine nog even voeden.. nog even meis.. dan heb je jou kleintje ook in je armen
Muts gefeliciteerd! MamavanJuul, succes vandaag! Geniet ervan! Alyssa, gelukkig gaat het al beter, lijkt me toch echt schrikken! Ik zou het ook leuk vinden om te blijven kletsen, maar merk wel dat het met een baby moeilijker is tijd te vinden . Die van ons heeft wel al een gebruiksaanwijzing, hij heeft vel darmkrampjes en huilt helaas veel en echt hard! Pfffffff. Gelukkig is hij ook vaak vrolijk en slaapt hij goed, maar ik vind het wel pittig!
Waaauw gefeliciteerd Muts! Heb je snel gedaan voor een eerste kindje! Super. Mooie naam! Ging de bevalling verder ook goed? Was je thuis of ziekenhuis en nog hechting? Geniet ervan meid! Main. Ik ben misselijk, of maagzuur, of beide. Naja niet echt maagzuur naar t zit me raar in me maag/keel alsof er een brok zit. Ben dr misselijk van. En dat terwijl ik gehele zwangerschap weinig tot niet misselijk ben geweest.
Zo....hier weer een kort nachtje. Vanaf 3 uur een super drukke baby....en vanaf 4 uur onregelmatige weeën. Mooi op tijd
Xsimone dank je wel.. ja super bevalling.. om 13.00 uur had ik 1 cm ontsluiting.. om 17.00 al.6 a7 en om 19.00 voll. Ontsluiting.. heb om 13.00uur wel een ruggeprik genomen dat was echt ideaal.. 20.05 mocht ik gaan.persen en om.20.32 is ze geboren.. hechtingen 2 in vagina en 2 per schaamlip want die waren wat gescheurd.. heb nix te klagen.. Ik moest im het ziekenhuis ingeleid worden ivm langdurig gebroken vliezen.. had een hoge vliesscheur dus verloor iedere x druppels en kleine straaltjes. Nu jij nog meis dat je maar snel.je kleintje in je armen hebt.. het is een onbescgrijvelijk gevoel!
Zet hem op mamavanjuul!!! Nou, ik ben net wakker geworden van een rugwee. En waarempel, na een goeie minuut ging hij weer weg. Even eruit, brood gesmeerd voor mijn man en nu weer eentje gehad! Hopelijk gaat dit de kant op die we willen hahaha. Man is naar zijn werk. Ik ga proberen te slapen. Nog even... Mocht het begonnen zijn wil ik zoveel mogelijk rust nu nog even na de brakke nacht. Kom op weeën!!! Vandaag is een nooie dag om te bevallen en ik ben zelf ook op een maandag geboren.
Mi87 wat spannend, hopelijk zet het door en kun je net als mamavanjuul vandaag je kindje in je armen sluiten. Ik ga voor je duimen hoor! Hier een onwijs goede nacht gehad, heerlijk geslapen en nu ook echt eens wat uitgerust. Sinds gister kan ik het psychisch ook weer wat beter aan, zat er echt al een paar dagen flink doorheen. Bij de eerste een postnatale depressie gehad en was doodsbang dat dat nu weer aan het komen was. Heb het gelukkig weer wat van me af kunnen zetten en voel me nu wat beter. Vandaag lekker spelletjes doen met de kinderen want het is toch slecht weer, nog even wat quality time voor die apies. Morgen is mijn zusje jarig en woensdag wil ik eigenlijk nog even met de kids naar de bios dus heb de komende dagen even geen tijd om te bevallen haha. Zal je altijd zien dat het dan juist komt. 6 augustus is mijn oudste jarig en dat is dus wel een dag dat ik echt hoop dat het dan niet gebeurd. Nu heb ik de hele zwangerschap al geroepen ze komt op 14 augustus (geen idee waarom, is een gevoel) dus dan moet ik nog even. Als al mijn nachten tot aan dw bevalling zo goed gaan zijn als deze dan ben ik een gelukkig mens! Voor de bevallende dames vandaag veel succes, zet hem op, jullie kunnen het!! Genietlekker van jullie kleintjes straks.