Laatste 10 weken aftellen eind juli/begin augustus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doortje81, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Mooi dat ze er klaar voor is mamavanjuul!
    Hoop voor je dat jet doorzet MI! Succes allebei!
    Fijn dat t beter gaat met je mamamaracel....

Ik al vanaf 5 uur wakker! :(
    Lijkt wel of ik ene nacht redelijk goed slaap, andere macht echt bagger!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Weeën worden regelmatig nu.... Om de 6 minuten. Zijn nog niet heel sterk, dus makkelijk te doen.

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Mamavanjuul, succes en geniet ervan straks!!

Muts, van harte!! Heerlijk genieten nu!!

Alyssa, hopelijk slaat de antibiotica snel aan en mag de kleine snel naar huis!!

Mi, herkenbaar! Gisteren een goede dag, dacht ik kom maar op, gelukkig maar want was jarig dus heb er nog een beetje van kunnen genieten, maar vandaag is het weer niets.... Zit er nu al half doorheen dat ik zo naar het ziekenhuis moet....ben zenuwachtig voor het toucheren en krijg en datum, als de dood dat ik morgen ofzo al 'moet'....

4. LaCantina

LaCantina Lid

3 jun 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muts gefeliciteerd! Dat is mooi snel gegaan voor een eerste kindje. Geniet lekker van jullie dochtertje.

Voor iedereen die (bijna) aan het bevallen is veel succes en genietse alvast.

Ik lijk nu eindelijk 3u wat serieuze lichte weeën te hebben zo om de 11 minuten. Duidelijk geen normale harde buiken. Hoop dat dit eindelijk doorzet. We shall see.

5. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Oeh Mamavan Juul, MI en LaCantina, succes allemaal vandaag! Hopelijk is het snel zover dat jullie je baby kunnen knuffelen!

Amber, Alyssa en Muts: Van harte gefeliciteerd!!

Doortje, dat dacht ik ook steeds. Als de baby er eenmaal is hou jeweinig tijd meer over. En toch leg ik steeds dingen opzij met de gedachte: DAt doe ik wel als hij er eenmaal is, haha! Wetende dat het dan zeker niet meer gaat gebeuren.

Ik zit hier echt te wachten. Veertig weken vandaag en al weken voorweeen. Toen een paar dagen niets en nu alleen maar menstruatiekrampen. Het ene moment gekker dan het andere. Ben zo benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. Het huis vaart er wel bij, want iedere 3 dagen moet ik alles opnieuw dweilen, zemen, stoffen en zuigen van mezelf. En het is niet eens vies :D:D

Heerlijk dit topic, want steeds als ik vage klachtjes heb lees ik het van meer meiden....ik doe dus mee aan alles, behalve het bevallen, haha!!:D

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Joppie, hier ook haha! Heb gister de benedenverdieping schoongemaakt en vandaag wil ik boven weer doen. Alles soppen/afnemen, zuigen en dweilen... Haha en ben nu heel secuur! Alles moet na gebruik direct terug op zijn oude plek! Geen rommel! En mijn man mag ook geen rommel maken hihi.

Ik baal! Heb nu al een half uur niks meer gevoeld. Want ik verveel me! Ik wil mijn baby!! hahaha

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    MamavanJuul, MI en LaCantina; veel succes! Hoop dat jullie snel kunnen genieten.

Gefeliciteerd Alyssa en Muts! Amber had ik al gehad ;)

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Muts van harte gefeliciteerd met jullie meisje. Wat snel gegaan zeg!

Ahh MI balen dat het weer minder is geworden!

MamavanJuul inmiddels de keizersnee al gehad?

Het rommelt weer lekker bij iedereen zeg! Hier nog steeds niets aan de hand bah :(
    Manlief vanmorgen een slijptol in zijn hand gehad op het werk die lig nu in het zh te wachten op een operatie. Lekker timing zo vlak voor ik uitgerekend ben! Vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen dus geen ideale dag om te bevallen vandaag.

9. Sterre1977

Ben weer terug uit het ziekenhuis...nou voorwerk zegt dus niets :( net terug van het toucheren. Wat viel dat overigens mee zeg! maakte me er best druk om maar vond het niets voorstellen gelukkig. Het duurde ook echt nog geen minuut...ik zat alleen nog potdicht helaas. Dus ondanks menstruatiepijn, harde buiken, voorweeen...

Ben benieuwd of Mamavanjuul inmiddels bevallen is!!

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ojee ukkie! Lekker dan! Hopelijk kan hij straks wel de kleine vasthouden? Maar hij zal wel niet kunnen helpen met verschonen/kruikjes etc zo... Echt niet leuk!!!
    Hebben ze al gezien wat er is? Hoe ernstig?

Ik weet niet hoe laat mamavanjuul aan de beurt was vandaag.... Zouden ze al bezig zijn??

Hier is het echt opgehouden. Helaas pindakaas.
    Mijn baby zegt: bazinga!!!

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oe, het is hier donker!!! De lucht is grauw/groen...het rommelt. Eigenlijk ideaal weer om een kind te krijgen vinden jullie niet?

12. Sterre1977

Wat balen MI87...weer wachten dus :(

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Grapjas die baby van mij ;)

14. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het noodweer geworden,het hele park, receptie , restaurant onder water. Bomen omgewaaid, chaos dus. Nu maar hopen dat de baby niet vandaag heeft uitgekozen als geboortedag want vl heeft nu wel wat anders aan zijn hoofd. Al die arme gasten met hun tenten en caravans :(

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hebben jullie een camping/vakantiepark dan?

16. Sterre1977

Zo, koffertje gepakt, alle spullen klaar, straks nog even afscheid nemen van paardje en dan op naar ziekenhuis, hoop niet dat ik daar een week of meer lig zoals bijvoorbeeld Corina, maar we gaan het zien..

Oh wat vreselijk Mamamarcella!! hier in almere valt het mee, hoewel het nu wel onweert, maar als ik inderdaad foto's van overige delen van Nederland zie...

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hier ook geen gerommel hoor, helaas!
    Sterkte met je man! Bah.

18. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ze zeggen dat er veel meer kans op geboorte is bij onweer, maar is vannacht niks gebeurd met de onweer! Hihi.

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)

Hoop het ook niet voor je en dat de poging gelijk aanslaat :) ik duim!

20. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn vriend beheert met zijn oom een vakantiepark. Stacaravans en camping. Is nu echt een chaos hier.

Deel Deze Pagina