Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    meiden wat is het hier stil!

2. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey meertje goeie morgen, dat dacht ik gister ook al; wat is het hier stil...

Hoe gaat het met je? Gaat goed hier. Ze zijn klaar boven ;) Lekker gevoel man..Maar door al dat stof etc zijn we wel een beetje ziek geworden, maar manlief heeft gister tot 3 uur snachts boven gepoets om stofvrij te maken..We gaan zo babykamer in mekaar zetten. Kan niet wachten, zodat ik maandag kan beginnen met wassen van zijn kleertjes..

@tascha & mymiracle enne de rest; hoe gaat het verder?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey meiden :)

het rommelt hier al wat, ik heb al 2 nachten achter elkaar elke 5 a 10 minuten harde buiken (voorweeen denk ik) en als ik 's morgens uit bed ga wordt het weer een stuk minder, dit is mijn 1e zwangerschap dus ik weet niet goed of dit erbij hoort, zal wel :) !

@jeanney5: fijn he? dat ze nu klaar zijn, succes met de babykamer in elkaar zetten ;). gaat verder alles goed met de zwangerschap en jezelf?

en meertje en tascha en iedereen, met jullie ook?

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen, reageer even snel, is hier weer een drukke dag.

@ Mymiracle, voorweeen kunnen erbij horen. Hou het wel in de gaten dat het niet te lang duurt. Om de 5 a 10 minuten is best veel en je moet wel uitkijken dat niet ineens je baby wilt komen. Dus wel in de gaten houden en anders even je vk bellen.

@JEanny, fijn zeg dat ze al klaar zijn en mannetje lekker schoonmaken. Fijn is dat hoor.

@ Meertje, hoe is het met jou?

HIer gaat het wel. Lekker weekend. Zijn een beetje aan het rommelen en zometeen komen mijn schoonouders om in de kinderkamer van mijn zoontje te werken. Die is namelijk ook nog niet klaar. Ik ben lekker aan het wassen en opruimen en zo. Dus ik ga snel rommelen. Tot snel.

5. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Dat hoort eigenlijk erbij he, het duurt niet lang meer..Enne wat tascha zei; niet te veel en snel achter elkaar...Ik heb het ook sinds 30 weken maar volgens me VK; is het bij mij normaal omdat het me 3e zwschap is. Ik heb veel last van ongiekrampen...

@ tascha; Fijn dat het wel lekker gaat. Enne succes met wassen en opruimen, heb je wel nodig met je dikke buik nu...

6. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik tel ook af vanaf vandaag...ben nu 30 weken! Spannend! Gister hebben ze ook hier de kamer gebracht, echt zo leuk! Alles is gelukkig goed gegaan, haha, je weet maar nooit op vrijdag de 13e.
    En nu maar gaan inruimen enzo he?! Nog 3,5e week werken en dan heb ik lekker verlof!

7. mymiracle

ik zal ze in de gaten houden die harde buiken, maar het zijn geen pijnlijke harde buiken, vandaar dat ik dacht dat het niet zoveel kwaad kon, bedankt voor de adviezen Tascha en jeanney5 :)

Ellen1982: gezellig! hihi...gelukkig is alles goed overgekomen gister ondanks dat het vrijdag de 13e was ;)

ik heb net de kamer en bovenverdieping gestofzuigd en de douche en allebei de wc's schoongemaakt, nu draaien er wassen en het bed wordt zometeen ook verschoond, beetje last van nesteldrang vandaag, hihi....gebruik van maken want ik ben niet zo'n poetser normaal gesproken.

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Nou meiden het begint zo te horen bij sommige al wat te rommelen...spannend hoor...

Babykamer is hier bijna klaar alleen we hebben nog geen geboortekaartjes uitgezocht..dus binnenkort maar even want wordt nu toch echt tijd ;) ..hihi

En poetsen begint...nou mijn mams komt over 2 weken een weekje helpen....dus ik doe niet te veel nu anders blijft er niets meer over voor mams haha :)

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden vandaag lekker gordijntjes uitgezocht voor de babykamer.
    We zijn nu echt bijna klaar kan alleen nog steeds niet slagen voor een lamp om gek van te worden.
    Mijn harde buiken zijn gelukkig een stuk minder en mijn rug gaat beter.
    Wat stoppen met werken wel niet met je kan doen hahaha.

@Jeanney5:Wat lekker eindelijk klaar! Wat zal jij blij zijn hahaha
    Nu lekker gaan beginnen aan de babykamer.
    Heerlijk straks alles lekker wassen en strijken..
    @Mymiracle:Jeetje meid hou je het wel even goed in de gaten!
    Net wat Tascha zegt die harde buiken van jouw komen wel heel snel achter elkaar.
    Hou je ons op de hoogte!
    Ik hoop voor je dat het inmiddels al wat minder is..
    @Tascha:Hoe is nou met je…
    Hou gaat het met je harde buiken wordt het al wat minder of rommelt het nog bij je.
    Lekker genieten van je weekend…
    @Ellen1982:Spannend he gaat nu echt heel snel.
    Enne straks lekker genieten als je met verlof bent.
    @Mamavanro: Oooh leuk geboortekaartjes uitzoeken heel naar om te doen hahaha
    Succes ermee!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @Meertje, ben je nu klaar met de baby kamer of nog niet? Wordt wel echter he als je zo bezig bent?

@ Mymiracle, hoe is het met de harde buiken?

Hier wel een lekkere dag gehad. Ik heb samen met mijn schoonmoeder opgeruimd en schoongemaakt. Mijn man heeft in de kinderkamer gewerkt. Nu zit ik midden in de nacht weer beneden. Moest plassen, maar voelde me onderweg naar beneden niet lekker worden. Misselijk, duizelig, moe, maar ik kan niet slapen. Ik zit nu dus maar even te ontspannen achter de computer in de hoop dat ik straks nog even kan slapen. Morgen komt mijn vader hierheen. Hij komt Feyenoord-Psv kijken, dus hopelijk wordt het een mooie dag :) Ik zal af en toe wel even hier kijken hoe het met iedereen is. Het wordt wel spannend nu he, de laatste loodjes?

11. mymiracle

de harde buiken zijn een stuk minder vaak nu, iedereen zegt dat mijn buik ineens zo laag hangt, het zal vast door het indalen komen dan ;) woensdag heb ik weer vk controle, ik zal het er dan over hebben mocht het nu zo netjes blijven anders bel ik eerder.

vannacht wel pijnlijke krampen gehad bij het omdraaien, jaja, oma krijgt er moeite mee, hihi :)

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het is een mooie dag hier in Rotterdam :whistle:

13. mymiracle

woehoew! :) :D

14. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    HEE Tascha,

Schiet lekker op met de kamer alleen die ROT lamp nog ik weet niet wat ik wil om gek van te worden hahah
    en bij jouw schiet het dus ook al lekker op.
    Vandaag even naar de zwarte markt geweest en samen met me man afgesproken niets voor die kleine te kopen.
    Je raad het al alleen maar spulletjes gekocht voor die kleine hahahah.

Nou meiden fijne zondag verder

Groetjes Meertje

15. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames . bij somigen begint het geromel al spannent hoor :D hier met alle gedult(niet dus :evil: ) aan het wachten tot ik eindelijk de baby kamer kan inrichten en de laatste spulletjes kan halen. ben nu wel blij als het af is zodat ik lekker kan wassen en strijken ;)

liefs shirley

16. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He shirley17 lekker he kleertjes wassen strijken vondt het altijd het ergste huishoudelijke klusje wat er was maar die babykleertje aaahhh zo leuk hahaha.
    Maar is de babykamer al af....

Groetjes Meertje

17. miss rettekatet

29 jul 2008
    59
    0
    0
    leerkracht
    Rotterdam
    Ik heb het kamertje al klaar en eigenlijk al spulletjes zijn ook al in orde. Er moet nog 1 lakentje uitgewassen en ik moet nog een boxkleed kopen. Moet zeggen dat het wel een lekker gevoel is hoor, wat spullen betreft mag de kleine komen :) , maar het is natuurlijk beter dat ze nog even lekker blijft zitten.

Zijn jullie het soms ook zo zat, het zwanger zijn. Meestal vind ik het allemaal hardstikke leuk en bijzonder, maar ik baal soms zo dat ik zo beperkt wordt en zo vreselijk snel moe ben. Soms denk ik ook, stel ik me nu aan of hoort die moeheid er voor mij gewoon bij? Als ik dan lees wat sommige nog allemaal nog doen en ondernemen. Dat zit er voor mij echt niet meer in. Eigenlijk mag ik niet klagen, want alles gaat verder goed, maar wordt er soms zo moe van.

18. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanmiddag naar de VK ben benieuwd of de beeb gedraaid is.

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    He meiden,

Hebben jullie s'ochtends vroeg en s'nachts ook zo'n kramp? Mijn beeb ligt s'ochtends vroeg vaak ineens heel hoog in mijn buik ofzo. Tenminste, mijn buik staat dan heel hoog. Als ik een tijdje uit bed ben, dan gaat ie weer omlaag.
    Ik denk dat het komt omdat ik misschien een beetje opgetrokken ligt met mijn buik, maar het is wel heel vervelend...Buik voelt ook hard aan als hij heel hoog zit. Nog meer die dit herkennen?

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @ Meertje, spannend hoor, hoop ook voor je dat de baby al gedraaid is. Lekker hoor dat de babykamer al klaar is. En wat het wassen en strijken betreft. Daar heb ik ook een hekel aan, maar die baby was vind ik erg leuk om te doen.

@miss retekatet, ik ben het zwanger zijn op zich nog niet zat, maar ben wel heel erg benieuwd naar hoe ze eruit ziet. En lichamelijk ben ik er ook wel klaar mee, maar ik geniet nog ontzettend van het geschop in mijn buik en ze mag toch nog niet komen, dus we hebben nog even.

@ Shirley, Zou inderdaad wel lekker zijn als je de babykamer kan gaan inrichten.

Hier is mannetje en zoontje lekker thuis. Heb net alleen een enorme harde kopstoot gehad van zoonlief, dus zit nu even mijn hoofdpijn te onderdrukken. Zal wel weer goed komen. Verder gaat het wel. Wil mijn was opvouwen, maar het wil maar niet drogen, wordt er gek van. Die was droogt zo langzaam, maar het staat in mijn woonkamer en dat is niet de meest fijne plek en aangezien geduld momenteel mijn sterkste kwaliteit is :) Maar goed straks even de was van mijn zoontje wegleggen en dan zijn we voor vandaag alweer een heel end. We gaan vandaag ook even klusjes in huis doen, die te lang zijn blijven liggen.

Deel Deze Pagina